IQM noemt me vergevingsgezind.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ken je dan helemaal geen principes!?
/care for nowquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die knipperlicht relaties...![]()
maak het uit, of blijf bij elkaar, maar houd elkaar niet in onzekerheid. Knipperlicht relaties zijn ook gedoemd te mislukken... daar komt nooit echt WARE liefde uit voort en is enkel leuk zolang het duurt en één van de twee definitief de knoop door durft te hakken, want daar is het wachten gewoon op.
Tot die tijd is het de weg van de minste weerstand en makkelijkheid.
Ik vind het een gebrek aan ruggengraat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM noemt me vergevingsgezind.
Ik snap niet hoe iemand het uit kan maken met wd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die knipperlicht relaties...![]()
maak het uit, of blijf bij elkaar, maar houd elkaar niet in onzekerheid. Knipperlicht relaties zijn ook gedoemd te mislukken... daar komt nooit echt WARE liefde uit voort en is enkel leuk zolang het duurt en één van de twee definitief de knoop door durft te hakken, want daar is het wachten gewoon op.
Tot die tijd is het de weg van de minste weerstand en makkelijkheid.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het een gebrek aan ruggengraat.
Neuk zequote:
Dat zei ik met een dikke "quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM noemt me vergevingsgezind.
Waarom heb je dan een schoon bed nodig?? Om het uit te praten??quote:
BEK DICHT, HOER!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei ik met een dikke "" erachteraan.
En lachen jullie nu samen om wat er gespeeld heeft?quote:
Omdat, dat zei ik net ook al, ik altijd een bed wil wat naar bloemen ruikt als er iemand blijft slapen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een schoon bed nodig?? Om het uit te praten??
Probably tonight.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En lachen jullie nu samen om wat er gespeeld heeft?
LIVE VANUIT DE STAIRWAY IN UTRECHT, IQM!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei ik met een dikke "" erachteraan.
Ik zou hem op de bank laten slapen.quote:
Ik op het tapijt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou hem op de bank laten slapen.
Neh.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
LIVE VANUIT DE STAIRWAY IN UTRECHT, IQM!
Tudududududu.
Ja, dat was blijkbaar vanmiddag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)_oefenduel_van_Japan
Wait, wut?
Mirror:
[ afbeelding ]
Ja, 2-2 gelijkgespeeld, ja? Ja?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat was blijkbaar vanmiddag.
Maar geen bloemetjes seks...quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat, dat zei ik net ook al, ik altijd een bed wil wat naar bloemen ruikt als er iemand blijft slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |