Ik krijg Krentje gewoon aan het slikken...!quote:
Ik slik altijd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik krijg Krentje gewoon aan het slikken...!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
DE LAPO WAS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In elk SC-topic dat ik aanmaak zet ik het erin, als iemand zo zielig is het te verwijderen mag ie z'n gang gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:11 schreef kurk_droog het volgende:
sinds wanneer mag dat bazen/bagger weer?
Ik had niet anders verwachtquote:
Mja, zie het nu al langer staan dus we kunnen weer richting de oude SC?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In elk SC-topic dat ik aanmaak zet ik het erin, als iemand zo zielig is het te verwijderen mag ie z'n gang gaan.
JA. Vandaar ook dit themaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, zie het nu al langer staan dus we kunnen weer richting de oude SC?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
Laat maar, er is al een zieligerd langsgekomen voor de TT. Ik hoop oprecht dat diegene blij wordt van het veranderen van mijn TT's.
Heeft die nou een clitpiercingquote:
quote:
ja, geil hequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heeft die nou een clitpiercing
rotterdam op z'n bestquote:
30 graden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben de was aan het doen. Maar onze wasmachine heeft 16 functies. Ik wist niet wat ik moest kiezen.
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.quote:
Wat was het toch een mooie vent.quote:
Kies de wasfunctie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben de was aan het doen. Maar onze wasmachine heeft 16 functies. Ik wist niet wat ik moest kiezen.
Kookwas is ook goed voor je lingerie jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.
Goede grap man, nee echt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat was het toch een mooie vent.![]()
[..]
Kies de wasfunctie.
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kookwas is ook goed voor je lingerie ja
Ik kies altijd programma 2.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.quote:
Bontewas 30 graden, gaan alle vlekken mee uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
meer pics van jezelf tijdens het wassen
Het is een vrouw... ruik maar aan mijn vingerquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Dit vind ik meer een mannenaktie...
Klinkt inderdaad wel goed, fris en schoon.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.
Ja he? Ik was al aan het lachen toen ik hem bedachtquote:
Er stond niet eens bontewas tussenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bontewas 30 graden, gaan alle vlekken mee uit
Ik was nooit, dat doet mijn moeder.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Dit vind ik meer een mannenaktie...
Ik heb er ook een zooi "Robijn Langer Fris" bij gerotquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel goed, fris en schoon.
Als je beddengoed nu niet fris wordt, kun je het beter weggooien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er ook een zooi "Robijn Langer Fris" bij gerot
Wat een mooi artistiek plaatje..!quote:
Je bed is dus viezzz geworden van iets, je wil niet dat je mams dat ziet en wast het voor die tijd?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er stond niet eens bontewas tussen![]()
[..]
Ik was nooit, dat doet mijn moeder.
ja hequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof booreiland op de achtergrond, of wat het is.
IQM gaat naar de meet!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:39 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weg. Adios.
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een mooi artistiek plaatje..!![]()
[..]
Je bed is dus viezzz geworden van iets, je wil niet dat je mams dat ziet en wast het voor die tijd?
heb je een vriendje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.Maar ik moet het wassen vandaag want meneer blijft slapen so.
Die is verplaatst naar Utrecht toch, Stairway.. Again?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die meet?
wat?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is verplaatst naar Utrecht toch, Stairway.. Again?
Whihi. Gmta.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja heDaar ging het mij ook om toen ik deze pic hier plaatste
Die update heb je mij niet gegeven. Ik was nog in de veronderstelling dat jij vrijgezel was.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.Maar ik moet het wassen vandaag want meneer blijft slapen so.
Van de week was het over. Alleen hij vond het toch stom van zichzelf.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Is hij vies van je?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dump hem en neem mij.. ik ben veel liever als je me kendequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van de week was het over. Alleen hij vond het toch stom van zichzelf.
Yesterday's update. Het is weer "goed".quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die update heb je mij niet gegeven. Ik was nog in de veronderstelling dat jij vrijgezel was.
Nah, maar ik wil altijd een naar bloemenruikend bed als er iemand blijft slapen.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat?En komen er weer 1000 van ONZ?
Plus een verrassingsbezoek van IQM dus.quote:Biogarde
CecilBDemented
Dagonet
DaMart
Dr_Flash
Duvel
Herald
HeatWave
iteejer
Jimbo
Kloddertjeroze
Kluivert-Ronaldo
liesje1979
liiszle
Lotusss
MaartenGrendel
Memento-Mori
Mike
MissBliss
Misstique
motorbloempje + Mr. Moblo
MuadDib
NanKing
nijnja
PaRoDiUzZ
Q.
Re
RealZeus
remlof
Sanne
Sinceria
skippy22
Snuitebolletje
Surveillance-Fiets
the_witch
ThE_ED
tijnbrein
XcUZ_Me
yvonne
ATM?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.. nja.. semi atm, eigenlijk.
"meneer", is ie al zo oud ja? Verstandig, jonge ventjes in bed zijn een dramaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dump hem en neem mij.. ik ben veel liever als je me kende
Je hebt ze wel eens op?quote:
Ja, het ging van de week niet zo heel goed dus het was ovah. En nu is het weer goed min of meer, dus atm semi.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ATM?
[..]
"meneer", is ie al zo oud ja? Verstandig, jonge ventjes in bed zijn een drama
Ken je dan helemaal geen principes!?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yesterday's update. Het is weer "goed".Knipperlichtje.
IQM noemt me vergevingsgezind.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ken je dan helemaal geen principes!?
/care for nowquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die knipperlicht relaties...![]()
maak het uit, of blijf bij elkaar, maar houd elkaar niet in onzekerheid. Knipperlicht relaties zijn ook gedoemd te mislukken... daar komt nooit echt WARE liefde uit voort en is enkel leuk zolang het duurt en één van de twee definitief de knoop door durft te hakken, want daar is het wachten gewoon op.
Tot die tijd is het de weg van de minste weerstand en makkelijkheid.
Ik vind het een gebrek aan ruggengraat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM noemt me vergevingsgezind.
Ik snap niet hoe iemand het uit kan maken met wd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die knipperlicht relaties...![]()
maak het uit, of blijf bij elkaar, maar houd elkaar niet in onzekerheid. Knipperlicht relaties zijn ook gedoemd te mislukken... daar komt nooit echt WARE liefde uit voort en is enkel leuk zolang het duurt en één van de twee definitief de knoop door durft te hakken, want daar is het wachten gewoon op.
Tot die tijd is het de weg van de minste weerstand en makkelijkheid.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het een gebrek aan ruggengraat.
Neuk zequote:
Dat zei ik met een dikke "quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM noemt me vergevingsgezind.
Waarom heb je dan een schoon bed nodig?? Om het uit te praten??quote:
BEK DICHT, HOER!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei ik met een dikke "" erachteraan.
En lachen jullie nu samen om wat er gespeeld heeft?quote:
Omdat, dat zei ik net ook al, ik altijd een bed wil wat naar bloemen ruikt als er iemand blijft slapen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een schoon bed nodig?? Om het uit te praten??
Probably tonight.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En lachen jullie nu samen om wat er gespeeld heeft?
LIVE VANUIT DE STAIRWAY IN UTRECHT, IQM!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei ik met een dikke "" erachteraan.
Ik zou hem op de bank laten slapen.quote:
Ik op het tapijt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou hem op de bank laten slapen.
Neh.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
LIVE VANUIT DE STAIRWAY IN UTRECHT, IQM!
Tudududududu.
Ja, dat was blijkbaar vanmiddag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)_oefenduel_van_Japan
Wait, wut?
Mirror:
[ afbeelding ]
Ja, 2-2 gelijkgespeeld, ja? Ja?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat was blijkbaar vanmiddag.
Maar geen bloemetjes seks...quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat, dat zei ik net ook al, ik altijd een bed wil wat naar bloemen ruikt als er iemand blijft slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |