Wat was het toch een mooie vent.quote:
Kies de wasfunctie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben de was aan het doen. Maar onze wasmachine heeft 16 functies. Ik wist niet wat ik moest kiezen.
Kookwas is ook goed voor je lingerie jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.
Goede grap man, nee echt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat was het toch een mooie vent.![]()
[..]
Kies de wasfunctie.
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kookwas is ook goed voor je lingerie ja
Ik kies altijd programma 2.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.quote:
Bontewas 30 graden, gaan alle vlekken mee uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
meer pics van jezelf tijdens het wassen
Het is een vrouw... ruik maar aan mijn vingerquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Dit vind ik meer een mannenaktie...
Klinkt inderdaad wel goed, fris en schoon.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.
Ja he? Ik was al aan het lachen toen ik hem bedachtquote:
Er stond niet eens bontewas tussenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bontewas 30 graden, gaan alle vlekken mee uit
Ik was nooit, dat doet mijn moeder.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Dit vind ik meer een mannenaktie...
Ik heb er ook een zooi "Robijn Langer Fris" bij gerotquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel goed, fris en schoon.
Als je beddengoed nu niet fris wordt, kun je het beter weggooien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er ook een zooi "Robijn Langer Fris" bij gerot
Wat een mooi artistiek plaatje..!quote:
Je bed is dus viezzz geworden van iets, je wil niet dat je mams dat ziet en wast het voor die tijd?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er stond niet eens bontewas tussen![]()
[..]
Ik was nooit, dat doet mijn moeder.
ja hequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof booreiland op de achtergrond, of wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |