IQM gaat naar de meet!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:39 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weg. Adios.
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een mooi artistiek plaatje..!![]()
[..]
Je bed is dus viezzz geworden van iets, je wil niet dat je mams dat ziet en wast het voor die tijd?
heb je een vriendje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.Maar ik moet het wassen vandaag want meneer blijft slapen so.
Die is verplaatst naar Utrecht toch, Stairway.. Again?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die meet?
wat?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is verplaatst naar Utrecht toch, Stairway.. Again?
Whihi. Gmta.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja heDaar ging het mij ook om toen ik deze pic hier plaatste
Die update heb je mij niet gegeven. Ik was nog in de veronderstelling dat jij vrijgezel was.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.Maar ik moet het wassen vandaag want meneer blijft slapen so.
Van de week was het over. Alleen hij vond het toch stom van zichzelf.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Is hij vies van je?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dump hem en neem mij.. ik ben veel liever als je me kendequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van de week was het over. Alleen hij vond het toch stom van zichzelf.
Yesterday's update. Het is weer "goed".quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die update heb je mij niet gegeven. Ik was nog in de veronderstelling dat jij vrijgezel was.
Nah, maar ik wil altijd een naar bloemenruikend bed als er iemand blijft slapen.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat?En komen er weer 1000 van ONZ?
Plus een verrassingsbezoek van IQM dus.quote:Biogarde
CecilBDemented
Dagonet
DaMart
Dr_Flash
Duvel
Herald
HeatWave
iteejer
Jimbo
Kloddertjeroze
Kluivert-Ronaldo
liesje1979
liiszle
Lotusss
MaartenGrendel
Memento-Mori
Mike
MissBliss
Misstique
motorbloempje + Mr. Moblo
MuadDib
NanKing
nijnja
PaRoDiUzZ
Q.
Re
RealZeus
remlof
Sanne
Sinceria
skippy22
Snuitebolletje
Surveillance-Fiets
the_witch
ThE_ED
tijnbrein
XcUZ_Me
yvonne
ATM?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.. nja.. semi atm, eigenlijk.
"meneer", is ie al zo oud ja? Verstandig, jonge ventjes in bed zijn een dramaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dump hem en neem mij.. ik ben veel liever als je me kende
Je hebt ze wel eens op?quote:
Ja, het ging van de week niet zo heel goed dus het was ovah. En nu is het weer goed min of meer, dus atm semi.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ATM?
[..]
"meneer", is ie al zo oud ja? Verstandig, jonge ventjes in bed zijn een drama
Ken je dan helemaal geen principes!?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yesterday's update. Het is weer "goed".Knipperlichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |