truequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis maar, anders kost het me klauwen met geld. En heb ook niet zo zin in de BB
Het geneest in een week.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
overigens geloof ik het niet helemaal, want het is helemaal niet ontstoken.
En dan ben je daar en dan denk je zeker? "Heuj, dit is best leuk!"quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
HALLO BT!
Bweh, ik heb vanavond een verjaardag, maar ik heb er geen zin in.Autism, is that you?
Soms gaat dat wel zoquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan ben je daar en dan denk je zeker? "Heuj, dit is best leuk!"
word chaos natuurlijk in het centrumquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true
Maar thuis Zagreb lekker vanaf 12 uur in de stad biertje drinken en kijken wat zagreb gaat doen. Ajax heeft wat goed te maken...
Zo gaat het meestal wel ja, als ik ergens tegenop zie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan ben je daar en dan denk je zeker? "Heuj, dit is best leuk!"
Lieverd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms gaat dat wel zoik hoop het voor Fas!
kan.. We zullen het zien. Maar sowieso leuke tegenstanderquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
word chaos natuurlijk in het centrum
Ja hoop dat ik daar heen gaquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kan.. We zullen het zien. Maar sowieso leuke tegenstander
Ik zit lekker de hele avond bij m'n ouders op de bankquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal wel ja, als ik ergens tegenop zie.![]()
[..]
Lieverd.
Weet niet welk vak maar ik kan nu nog met 10% korting bestellen voor je..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja hoop dat ik daar heen ga
kijken of het stadion beetje gevuld is...
word denk 428, maar we gaan waarschijnlijk dan met grote groep dus gaat niet lukken..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet niet welk vak maar ik kan nu nog met 10% korting bestellen voor je..
Good for you!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit lekker de hele avond bij m'n ouders op de banken ik vind het nog leuk ook
!
kan er 4 regelenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
word denk 428, maar we gaan waarschijnlijk dan met grote groep dus gaat niet lukken..
Ja en het worden er waarschijnlijk meer, en het is nu nog gezeik. Want doen er aantal moeilijk..quote:
maar 428 3 wedstrijden voor 50 eu? Veel goedkoper dan 3x losse kaarten halen. mja..hoop dat je gaatquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja en het worden er waarschijnlijk meer, en het is nu nog gezeik. Want doen er aantal moeilijk..
Fiorentina thuis was 37.50 maar dat was het meer dan 10x waard. Maar dat begrijpen er een aantal niet
Je snor laten staan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat iemand me minder leuk gaat vinden op een subtiele manier?
Ja hoop 't ook, er zijn er sowieso 3 die gaan. Nu nog ff afwachten wat derest doet. Beetje makkelijk om 410 binnen te komen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar 428 3 wedstrijden voor 50 eu? Veel goedkoper dan 3x losse kaarten halen. mja..hoop dat je gaat
Zeg dat je een vriendje hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat iemand me minder leuk gaat vinden op een subtiele manier?
als je bekende op 410 hebt. Je kan heel makkelijk kaartjes overgeven maar heb je er wel meer nodigquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja hoop 't ook, er zijn er sowieso 3 die gaan. Nu nog ff afwachten wat derest doet. Beetje makkelijk om 410 binnen te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |