Achja, met een beetje geluk is er taart. Ik ben serieus waar al naar heel veel verjaardagen geweest echt puur en alleen voor de taart.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik heb haar al heel lang niet gezien, dus vandaar. Bovendien is het goed voor me, zo onder de mensen voor een keer.![]()
![]()
I can't relate to 99% of humanity.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
Fas zegt dingen af om een avond te kunnen FOK!ken.
Whehe.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, met een beetje geluk is er taart. Ik ben serieus waar al naar heel veel verjaardagen geweest echt puur en alleen voor de taart.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
Whehe.Ik ga wel veel drinken, daar word ik vrolijk en een leuker mens van, win-winsituatie.
Steek dan een dikke joint opquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
I can't relate to 99% of humanity.![]()
[..]
Whehe.Ik ga wel veel drinken, daar word ik vrolijk en een leuker mens van, win-winsituatie.
Ik moet het doen met mijn AJS-CCquote:
Straks moet het toch weer uit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moest me maar eens gaan aankleden
pics van je tittiesquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Zagreb uit?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik moet het doen met mijn AJS-CC![]()
Maar waarschijnlijk ga ik wel naar Zagreb of Anderlecht. En sowieso knock-out fase
Blowenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steek dan een dikke joint opda's pas lachen.
maak foto van je lingerie laquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Neeeeeeheeeeee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Straks moet het toch weer uit.
Nee gewoon thuis maar, anders kost het me klauwen met geld. En heb ook niet zo zin in de BBquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zagreb uit?Dikke chaos is dat. BB gaat op joden jagen
Dat hebben ze daar niet denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steek dan een dikke joint opda's pas lachen.
Vorige week woensdag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sinds wanneer heb je tattoo?
Oui ouiquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar niet denk ik.Anders zou ik het gedaan hebben.
Verliep de reis nog voorspoedig?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm jammer, hou niet zo van tattoos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |