Misschien dat die mensen dat ook real life uitvechten ipv hierquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:49 schreef Sanne92 het volgende:
Oeh, jammer...het leek bijna interessant te worden.
Te weinig internetruzies tussen mensen die elkaar echt kennen...
Ik wil best ruzie met je maken hier trouwens, ter vermaak van derden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien dat die mensen dat ook real life uitvechten ipv hier
Niet altijd hoor, met een beetje hulp, kun je het nog best wel voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien dat die mensen dat ook real life uitvechten ipv hier
Guido's afzeiken, en wannabe gangsters posten is zo saai, hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
De Bazen van Hyves
Kom op doe eens mee, het is er zo rustig nu
Het was best wel lol, totdat er niemand meer meedeedquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Guido's afzeiken, en wannabe gangsters posten is zo saai, hoe hou je dat vol?
Ik vind dat ik het toch leuker gedaan heb, kijk voor de lol eens in dat "Kaart verkeerd bezorgd. Zit geld in."-topic.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was best wel lol, totdat er niemand meer meedeed
Volgens mij niet..quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil best ruzie met je maken hier trouwens, ter vermaak van derden.
Hebben we nog iets te ruziën?
Ah tof.quote:
Als iedereen er nou was konden we met zn 20en, alleen is het niet leukquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah tof.
Ik kom ook ff, heb net het Noortje. topic al om zeep geholpen
Nee, hoewel dat ene topic wel goed gelukt isquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als iedereen er nou was konden we met zn 20en, alleen is het niet leuk
wtf!quote:
Pff, als het ergens uit Redneckland komt, wil ik best geloven dat het echt is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf!![]()
mag toch hopen dat dat op de een of andere manier toch echt wel fake is!
Dat gaat al vaak genoeg misquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:00 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, met een beetje hulp, kun je het nog best wel voor elkaar krijgen.
Ik durf te wedden dat ik ooit in deze slowchat nog een ruzie tussen bijvoorbeeld BT en IQM kan bewerkstelligen.
Allebei lekker opvliegend en impulsief, dat moet een keer misgaan.
Ah, zijn je ouders naar bed?quote:Op zondag 6 september 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat gaat al vaak genoeg mishebben we jou echt niet voor nodig.
Was het "gezellig" om als uitwonende even terug in het nest te zijn?quote:
Ja!quote:Op zondag 6 september 2009 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Was het "gezellig" om als uitwonende even terug in het nest te zijn?
Grappig hoeveel de band met je ouders verbeterd als je eenmaal het huis uit bentquote:
Is het nou ook zo ideaal en relaxed als je verwachtte, dat op jezelf wonen en studeren? Of is het onverwachts toch wel een hele verandering, waar je even aan moet wennen?quote:
Ik had altijd al een goede band met mijn ouders hoorquote:Op zondag 6 september 2009 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grappig hoeveel de band met je ouders verbeterd als je eenmaal het huis uit bent![]()
Ja ik ben nog steeds blij dat ik op kamers ben gegaanquote:Op zondag 6 september 2009 00:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is het nou ook zo ideaal en relaxed als je verwachtte, dat op jezelf wonen en studeren? Of is het onverwachts toch wel een hele verandering, waar je even aan moet wennen?
(Ik koppel even terug naar de tijd waarop je mij voor gek verklaarde omdat ik zei dat het best wel heftig is als ineens alles anders is dan vroeger, maar ik zei het dan minder vriendelijk.)
je bent nog niet ontspoort en elke dag stoned en dronken enzo dus? Daar was je ook bang voor las ik ergensquote:Op zondag 6 september 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had altijd al een goede band met mijn ouders hoor!
[..]
Ja ik ben nog steeds blij dat ik op kamers ben gegaanik vind het chill, ik vind het goed om te weten dat ik ook prima voor mezelf kan zorgen. Dingen als koken en de was doen etc gaan me allemaal prima af, en soms baal ik inderdaad dat er niet gewoon eten klaar staat als ik thuis kom maar aan de andere kant kan ik dat nu weer meer waarderen in de weekenden dat ik naar huis ga.
So far so good!
Hahaha neequote:Op zondag 6 september 2009 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je bent nog niet ontspoort en elke dag stoned en dronken enzo dus? Daar was je ook bang voor las ik ergens
Het is nog prilquote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha neesterker nog, ik zorg echt heel goed voor mezelf
elke dag koken en gevarieerd eten enzo.
Ja maar het blijft wel zo, want anders kan ik niet levenquote:Op zondag 6 september 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is nog pril
Anyway, ik ga wat tv kijken, FOK! is saai vanavond..
In oost, president brand.quote:
Ik ben er niet bekend, dus eigenlijk zegt het me niets.quote:
Whehe, googlequote:Op zondag 6 september 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er niet bekend, dus eigenlijk zegt het me niets.
Gefeliciteerd.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn ja.quote:
Best spannend enzo.quote:Op zondag 6 september 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn ja.
Genoeg inspanning voor vandaag.quote:
Idd, morgen maar eens een pak fixen voor een begrafenis.quote:Op zondag 6 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Genoeg inspanning voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |