Ik ga dadelijk mijn 'vriend' ophalen van CS.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
heb je date? of ga je de ordinaire hoer uithangen? of beide?
hmm lastig...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als je bekende op 410 hebt. Je kan heel makkelijk kaartjes overgeven maar heb je er wel meer nodig
Ik heb geen snor. Next?quote:
Hij weet dat ik geen vriend hebquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg dat je een vriendje hebt.
je fuckbuddyquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk mijn 'vriend' ophalen van CS.
zeg dat je een ander leuk vind?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen snor. Next?
[..]
Hij weet dat ik geen vriend heb!
Nee, vriend.quote:
Je valt op vrouwen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen snor. Next?
[..]
Hij weet dat ik geen vriend heb!
Da's al niet geloofwaardig meer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, vriend.
[..]
Je valt op vrouwen.
quote:
Zeg dat je de laatste tijd allerlei nieuwe mensen hebt leren kennen en dat schizofrenie in je familie zit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat iemand me minder leuk gaat vinden op een subtiele manier?
Nee ehm, zeg gewoon dat het niet wederzijds is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's al niet geloofwaardig meer.
dan ben je binnenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik ken dus geen mensen op 410vriend van me wel als het goed is
Ik wil het niet zeggenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ehm, zeg gewoon dat het niet wederzijds is.
2weken je vagijn niet wassen en hem dan aanbieden om je oraal te plezierenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggenik wil diegene gewoon een klein beetje afschrikken
!
Ehlquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
2weken je vagijn niet wassen en hem dan aanbieden om je oraal te plezieren
Gedraag je in het echt zoals ik me in Klaagbaak gedraag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat iemand me minder leuk gaat vinden op een subtiele manier?
ik keek in je FB omdat ik dacht dat je een vrouw wasquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gedraag je in het echt zoals ik me in Klaagbaak gedraag.
Niet subtiel, maar succes gegarandeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |