Die 4 sterren haal je aan het begin hehquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:22 schreef Morthill het volgende:
Oefenen is waar ik continun mee bezig benGing wel extreem op mijn bek laatst met Free Bird op expert
en dat terwijl ik hem gehaald heb met vier sterren
De solo lukte me eigenlijk ook grotendeelsquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef afro het volgende:
muse is opzich heeeeeel makkelijk tot de solo maar dan is hij ook opzich nog te doen na paar keer oefenen
soms heb je het en soms nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:22 schreef Morthill het volgende:
Oefenen is waar ik continun mee bezig benGing wel extreem op mijn bek laatst met Free Bird op expert
en dat terwijl ik hem gehaald heb met vier sterren
je hebt ook een speciale release nodig:quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:09 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Guitar Hero 5 inmiddels binnen, alleen ik heb mijn GH:WT code verneukt op mijn EU-account i.p.v. mijn US-account waardoor ik waarschijnlijk geen oude liedjes meer uit GH:WT kan importeren.
Verder dacht ik dat GH: Van Halen te downloaden was als DLC voor GH:5 eigenaren, maar blijkbaar wordt hij alleen opgestuurd naar US-adressen dus geen gratis GH: Van Halen voor mij.
quote:Guitar Hero® is offering fans across the US an unheard of limited time bonus offer. With every purchase of specially marked copies of Guitar Hero® 5 during the month of September, living room legends will be able to rock out with an advance copy of the unreleased Guitar Hero® Van Halen® (up to a $60 MSRP value), long before it takes the stage in stores.
Valt wel mee. Alleen de buren hebben last van de pedal die op de vloer tikt. Maar op dat na is het wel te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef Splobber het volgende:
Maakt dat Guitar hero drumstel van jullie ook zoveel kabaal? Bij mij kan je het beneden al horen dat ik bezig ben
Of vrijdagnacht zo te zienquote:Op maandag 7 september 2009 11:43 schreef Morthill het volgende:
Tip, ga vrijdagmiddag of zaterdagochtend naar de Stairway in Utrecht, 24 uur Guitar Hero-feestje. Kun je kijken hoe tof deel 5 is.
Als ik het goed gelezen had wel. Ik zou gaan als ik het niet te ver vondquote:Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Of vrijdagnacht zo te zien, ik zie dat ze de hele nacht doorspelen. Mag je als kijker ook spelen? Als dat zo is kom ik ook wel even langs.
Staat alleen dat je moet komen kijkenquote:Activision en Stairway to Heaven presenteren de Officiele Guinness Book of World Records Attempt Guitar Hero! Lukt het wereldwijd om een idioot aantal punten te verzamelen, ennn....wie houdt het het langste vol? De jolijt start op 11 september 2009 om 12.00 uur en gaat door tot de volgende dag, dezelfde tijd. Komt dat zien!
Nee, je moet gewoon komen. 24 uur lang, dus plek voor iedereenquote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Staat alleen dat je moet komen kijken. Zou je je van tevoren op moeten geven?
Mjah RB2 komt binnenkort uit.quote:Op maandag 7 september 2009 20:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Daar is GH5 volgende maand pas verkrijgbaar toch?
Man of vijf van de crew geloof ikquote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef Dark_Prince het volgende:
Oh dan kom ik zeker even langszal alleen pas 's avonds worden.
Nog meer mensen van Fok! die gaan?
uhm ja,,,maar ik heb het over de PS3, dat is nou eenmaal iets duurder.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:25 schreef afro het volgende:
voor de pc had ik guitar hero 3 voor 50 euro
uhhh gozert voor de pc is het 3x zo duur omdat het bijna nergens te krijgen isquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:25 schreef afro het volgende:
voor de pc had ik guitar hero 3 voor 50 euro
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef Dark_Prince het volgende:
Dat party play is dat online of offline? Na zo'n 3 nummers speel ik nog in mn 1tje
Wat handig kan zijn is eerst bass te proberen op hard.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:20 schreef Jesse_ het volgende:
hoe de fuck zorg ik dat ik ook met oranje erbij kan spelen?
Ik faal bij elk nummer knetter hard op hard terwijl ik op medium 5 sterren scoor
Daar heb je ook de oranje erbij..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat handig kan zijn is eerst bass te proberen op hard.
Ja juist daarom.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar heb je ook de oranje erbij..
Daar geven ze mij dus die mail..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben er mee terug gegaan naar de winkel waar ik de kitt had gekocht.
Alles 100% en 6 sterren en alle challenges ook met 3 sterren? In 24 uur? Wow...sad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Vannacht binnen 24 uur GH5 uitgespeeld.
Nee, alles met minimaal 4 a 5 sterren, en veel nummers ook 1/2/3 sterren op de challenge. Veel werk was het niet en ik vond het wel leuk om allemaal nieuwe nummers te spelen. Had wel een beetje last van m'n pols op het eind.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Alles 100% en 6 sterren en alle challenges ook met 3 sterren? In 24 uur? Wow...sad.
Dus niet uitgespeeld danquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee, alles met minimaal 4 a 5 sterren, en veel nummers ook 1/2/3 sterren op de challenge. Veel werk was het niet en ik vond het wel leuk om allemaal nieuwe nummers te spelen. Had wel een beetje last van m'n pols op het eind.
Nee inderdaad, alle nummers gespeeld hebben, de achievement krijgen etc is niet uitgespeeld.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dus niet uitgespeeld dan [ afbeelding ]
Ik zeik in een WCquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee inderdaad, alle nummers gespeeld hebben, de achievement krijgen etc is niet uitgespeeld.
Ga ergens anders zeiken.
Deze man heeft nog steeds hulp nodigquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef Splobber het volgende:
Kan iemand mij eens helpen?![]()
Ik heb nu GH2 inmiddels, alleen mijn GH3 Les paul werkt er niet op, net zoals GH3 en rock the 80''s
Nu zoek ik naar zo'n USB Convertertje, alleen ik moet zeker weten dat ie werkt, dus met werkende hammer ons en pull offs en starpower
zijn er ook geen nummers tussen die je op den duur gaat waarderen? Dat had ik met gh3 nameljik wel.. eerst vond ik het kutnummers, nu vind ik ze leuk (niet allemaal overigens natuurlijk)quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou, heb GH5 nu uit. Wat een vreselijk trieste setlist zeg. Vind er van alle nummers maar 13 leuk. En nog een paar wel ok. De rest allemaal baggerHeb alle gigs 5 sterren of meer (op geloof ik 2 nummers na, daar 3 en 4 sterren). En nu 14 FC's, kan er nog best wel wat meer halen als ik het probeer. Dat credits nummer ook
![]()
Ik hoop het. Dat had ik bij World Tour dus gelijk wel. Maar ja zelfs het Children Of Bodom nummer vind ik niet leuk. Want het nieuwe album is gewoon zo slecht vergeleken met de oudere. Megadeth nummer is hun langzaamste nummer geloof ik, dus ook erg saai. Iron Maiden ook niet hun beste nummer. En de rest zijn allemaal van die gare Robot Stem nummersquote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
zijn er ook geen nummers tussen die je op den duur gaat waarderen? Dat had ik met gh3 nameljik wel.. eerst vond ik het kutnummers, nu vind ik ze leuk (niet allemaal overigens natuurlijk)
Nou dan heb ik toch nog een positief bericht voor je want ik had hetzelfde gevoel maar de laatste moeilijkere nummers vind ik wel heel vet.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Ah, ik zie dat ik niet de enige ben die ietwat teleurgesteld is in GH5.
Ik moet mezelf door de tracklist heen worstelen om nog tot het eind te komen. Waardeloos.
Ah, okquote:Op woensdag 16 september 2009 12:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou dan heb ik toch nog een positief bericht voor je want ik had hetzelfde gevoel maar de laatste moeilijkere nummers vind ik wel heel vet.the Spirit of Radio
Ja dat is echt een vette toevoeging aan het spel inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, ok. Nouja, ik wil wel alle nummers gespeeld hebben hoor. Ik vind de toevoeging van die bonuspunten in die vinyl..icoontjes (je snapt het wel hm?
) wel leuk. Ik switch regelmatig tussen gitaar en bas.
Nee.quote:
Ik ben nog druk met oefenenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heeft mijn bass tip nog een beetje geholpen?
Veel oefenen dan, 5 is de makkelijkste tot nu toe vind ik. En World Tour was ook al niet moeilijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik ben nog druk met oefenen
Voor mijn gevoel ligt het gemiddelde niveau wel een tikje hoger, al ontbreekt het aan wat meer echt pittige nummers.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Veel oefenen dan, 5 is de makkelijkste tot nu toe vind ik. En World Tour was ook al niet moeilijk.
Ik speel zelf op Expert dus Metallica spreekt me wel aan. Alleen, RB2 heb ik nog nooit geprobeerd, dus die wil ik ook wel. Greatest Hits... ehm ja, lijkt me ook wel interessantquote:Op woensdag 16 september 2009 18:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Als je wil gaan voor erg veel nummers en uitgebreid aanbod van muziek zou ik gaan voor RB2. Als je meer voor de "skills" wil gaan dan bijvoorbeeld GH Metallica, of Greatest Hits.
De laatste delen vind ik GH weer erg goed worden, terwijl ik daarvoor erg RB fan was.De beste GH naar mijn mening blijft GH3 omdat de opbouw van de nummers en moeilijkheidsgraag erg hard is. 5 Ziet er erg goed uit maar is niet erg moeilijk. Metallica en Greatest Hits zijn eigenlijk de mooiste edities die ook lastig zijn.
Ik neem altijd als voorbeeld GH3. Kijk naar een nummer als . Die solo en de rest van het nummer is toch echt wel een stukje lastiger dan bijvoorbeeld . Het zijn allebei de eerste nummers uit GH3 en 5. En als je dan kijk naar de moeilijkste nummers van het spel dan is het eigenlijk gewoon lachwekkend want over Battle vs. Lou op expert heb ik echt uren moeten oefenen (quote:Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ligt het gemiddelde niveau wel een tikje hoger, al ontbreekt het aan wat meer echt pittige nummers.
Ik ben zelf eigenlijk spel op GH Metallica uitgespeeld puur omdat het muziekaanbod erg beperkt is. Als ik het speel dan speel ik de nummers die niet van Metallica zijn en een paar vette Metallica nummers. RB2 speel ik soms nog uren met huisgenoten. Mijn huisgenoot heeft echt 3/4 van de DLC dus dat is wel lachen. RB2 heeft echt een paar zieke nummers waarmee je wel zoet kan zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:22 schreef Splobber het volgende:
[..]
Ik speel zelf op Expert dus Metallica spreekt me wel aan. Alleen, RB2 heb ik nog nooit geprobeerd, dus die wil ik ook wel. Greatest Hits... ehm ja, lijkt me ook wel interessantEn GH3 heb ik al
GH2 heb ik ook (PS3 60GB) alleen ik moet nog wachten op een USB Converter, dus ik heb hem nog nooit gespeeld. Zelf wou ik aan een van de GH delen komen door een PS3 spel te ruilen. MIsschien kan ik het ruilen via Marktplaats ofzo, maar als iemand een beter advies heeft hoor ik het graagquote:Op woensdag 16 september 2009 18:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zelf eigenlijk spel op GH Metallica uitgespeeld puur omdat het muziekaanbod erg beperkt is. Als ik het speel dan speel ik de nummers die niet van Metallica zijn en een paar vette Metallica nummers. GH2 speel ik soms nog uren met huisgenoten. Mijn huisgenoot heeft echt 3/4 van de DLC dus dat is wel lachen. GH2 heeft echt een paar zieke nummers waarmee je wel zoet kan zijn.
Lol ik bedoelde (natuurlijk) RB2.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef Splobber het volgende:
[..]
GH2 heb ik ook (PS3 60GB) alleen ik moet nog wachten op een USB Converter, dus ik heb hem nog nooit gespeeld. Zelf wou ik aan een van de GH delen komen door een PS3 spel te ruilen. MIsschien kan ik het ruilen via Marktplaats ofzo, maar als iemand een beter advies heeft hoor ik het graag
Ok, ik wou het alleen zeker wetenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
USB=USB... volgens mij kun je zelfs de PS3 en de X-Box versie gebruiken...
Neequote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef Splobber het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook bij een liedje zoals Knight Of Cydonia wanneer je als een gek moet strummen, dat je hele lijf dan ook zit mee te trillen?
Nee, maar daarom moet je ook uit je pols spelen voor snelle shit.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef Splobber het volgende:
[..]
Ok, ik wou het alleen zeker weten![]()
Hebben jullie dat ook bij een liedje zoals Knight Of Cydonia wanneer je als een gek moet strummen, dat je hele lijf dan ook zit mee te trillen?
Doe ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 15:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
NeeJe kan omlaag EN omhoog strummen?
Meer rock/metal. Of iig wat catchy liedjes. Wat er nu in zit is allemaal indie/pop bandjes. Met weinig leuke gitaar erin. Neem bv Sultans Of Swing. Dat nummer zou ik niet zo maar opzetten om te luisteren. Maar om te spelen is die geweldig door de leuke gitaar erin. Helaas is dat 1 van de weinig nummers. Verder krijgen we rap en regea onzin. Past ook echt bij een spel die draait om gitaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nice. Trouwens de mensen die de tracklist tegen vinden vallen. Wat voor nummers hadden jullie dan meer gewild?
EDIT: Ohja en ik las dat je met 4 dezelfde instrumenten tegelijk kan spelen. Is dat alleen online of ook normale mp? Want mijn vrienden hebben ook nog wel een gitaar.
Ja ik woon met 2 vrienden samen, vriend1: heeft sinds GH2 alles gekocht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef Morthill het volgende:
dude, w0t?! Ik heb er drie met een vierde onderweg (gewonnen bij de Guitar Hero-marathon vorige week), lijkt me wel genoeg
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik woon met 2 vrienden samen, vriend1: heeft sinds GH2 alles gekocht.Hij heeft ook 2 RB paketten, 1 GH2 gitaar, 1 GH3 gitaar en 2 GH:WT/Metallica gitaren. Andere vriend heeft een orginele RB gitaar, een GH3 gitaar, een Wii GH3 gitaar en 2 GH WT/Metallica gitaren. Ik heb 1 GH3, en 2 GH WT/Metallica gitaren. Komt in totaal op 12 gitaren.
Maar er liggen er ook een paar boven. En dan nog 3 RB drumkitt's en 2 GH drumunits.
Wat slecht eigenlijk als ik dit zo lees.
Dude WTF! Ik heb trouwens alleen maar 3 gitaren. Een drumkit past hier niet..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik woon met 2 vrienden samen, vriend1: heeft sinds GH2 alles gekocht.Hij heeft ook 2 RB paketten, 1 GH2 gitaar, 1 GH3 gitaar en 2 GH:WT/Metallica gitaren. Andere vriend heeft een orginele RB gitaar, een GH3 gitaar, een Wii GH3 gitaar en 2 GH WT/Metallica gitaren. Ik heb 1 GH3, en 2 GH WT/Metallica gitaren. Komt in totaal op 12 gitaren.
Maar er liggen er ook een paar boven. En dan nog 3 RB drumkitt's en 2 GH drumunits.
Wat slecht eigenlijk als ik dit zo lees.
rb2 drumkit?quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:58 schreef Wogg het volgende:
Mijn world tour drums hebben nooit goed gewerkt en nu werkt de gele pad zelfs helemaal niet meer. Nja ik ga rockband 2 ipv deze halen denk ik
op joubuis staan genoeg fimpjes over hoe je die dingen kan maken als je geen zin heb in terug sturenquote:Op zaterdag 19 september 2009 04:58 schreef Wogg het volgende:
Mijn world tour drums hebben nooit goed gewerkt en nu werkt de gele pad zelfs helemaal niet meer. Nja ik ga rockband 2 ipv deze halen denk ik
Ja vanmiddag ook nog ff gitaar / bas / drum gedaan, nummers zijn wel vet inderrdaad.quote:
Sterker nog, ik vind hem stukken minder. Enige voordeel is dat hij wat degelijker is, maar speelt veel slechter.quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
rb2 drumkit?
dies niet veel beter hoor (heb ik mij laten vertellen)
Ja ik was bang voor veel kut nummers,maar valt nu nog meequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja vanmiddag ook nog ff gitaar / bas / drum gedaan, nummers zijn wel vet inderrdaad.Vooral omdat ik bijna geen enkel nummer van tevoren kende.
of guitar hero red hot chilli peppersquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er geen Guitar Hero: Iron Maiden is?
quote:Op zondag 20 september 2009 05:26 schreef afro het volgende:
[..]
of guitar hero red hot chilli peppers
of guitar hero coldplay
nobody knows
Band pakket voor 43 euro: http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=rock+band&x=0&y=0.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zou er nog een band bundel voor 5 komen? Ik heb WT nooit kunnen kopen, en nu mag ik dus 5 kopen, met drumstel, zang en gitaar, maar ik zie nergens een band bundel....
Ik heb precies hetzelfde. Althans, dat had ik. Nu reageert ie nergens meer op. Ook niet met nieuwe batterijen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn gitaar is kapot.
Normaal is een lichte down stroke genoeg, maar nu pakt hij niet meer altijd
En upstokes zijn kut dus moet ik kijken voor een nieuwe.
Heb die van world tour
Ik heb hem een paar maanden en bon is weg
klinkt te bekend, geen idee hoe te fiksenquote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand trouwens een "tutorial" om een GH4 gitaar te fixen, die van mij begeeft het ook namelijk. .Het gedeelte strummbar. M'n GH3 Les Pauls doen het trouwens nog prima...
http://www.guitarherorepair.com/repairs/strummer-repair-kitquote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand trouwens een "tutorial" om een GH4 gitaar te fixen, die van mij begeeft het ook namelijk. .Het gedeelte strummbar. M'n GH3 Les Pauls doen het trouwens nog prima...
Bij dat 2e nummer krijg je van die flitsen waardoor je hem gaat spacenquote:Op maandag 21 september 2009 00:02 schreef araphor het volgende:
Ik heb die gig van Tool gespeeld in Guitar Hero: World Tour en nu draait heel m'n kamer. Is dat normaal?
Verschrikkelijke achtergrond vind ik dat... Als ik quickplay doe stop ik hem ook gelijk, gestoord word je ervan...quote:Op maandag 21 september 2009 00:02 schreef araphor het volgende:
Ik heb die gig van Tool gespeeld in Guitar Hero: World Tour en nu draait heel m'n kamer. Is dat normaal?
quote:Op zondag 20 september 2009 23:54 schreef jslavenburg het volgende:
Pack om GH WT te importeren gedownload, krijg de hele tijd geen connectie voor Greatest Hits. Iemand anders zelfde probleem?
Komt er ook nog een import voor Metallica?
Ik weet niet of het alleen aan die Gig ligt. Ik heb na een paar uur spelen die gitaarband in m'n netvlies zitten. Dan kan ik echt niet meer spelen. (Zeg maar als je je ogen dicht doet en je ziet die band nog steeds lopen, dan klopt het niet..quote:Op maandag 21 september 2009 00:02 schreef araphor het volgende:
Anyone?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Splobber het volgende:
Bah, heb ik net een converter uit Amerika laten komen om met mijn PS2 gitaar op de PS3 te spelen met een PS2 spel, doet ie niks! Alleen in het PS3 menu![]()
Er stond bij dat ie met alle PS2 gitaren werkte en alle PS3/PS2 games. Nu kan ik hem op 3 verschillende standen zetten, en bij 1 werkt ie dan wel een beetje, alleen dan is Geel oranje, blauw is geel en select is groen
Ik word zo gestoord van dat eeuwige geklooi ook, kan iemand helpen? Want hij moet wel kunnen werken
Denk je niet dat er iemand al gereageerd zou hebben als ze een oplossing wisten?quote:
Denk dat er wel gereageerd was, aangezien er op mijn vorige vraag ook gereageerd werd nadat ik het een 2e x postte, maar mensen er gewoon niet naar kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Denk je niet dat er iemand al gereageerd zou hebben als ze een oplossing wisten?
Over het algemeen zitten hier alleen maar dezelfde mensen hoor...
Oh haha, maar dat komt omdat er bij die advertentie stond dat ie werkt met alle PS3/PS2 GH Spellen en alle PS2 gitaren, en dat stond niet bij de jouwequote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Dark_Prince het volgende:
En ik gaf antwoord op je vraag toen. Gaf zelfs nog een link naar ebay en dan koop je nog je eigen ding. Tja dat is dan vragen om problemen ^^
Owh kan ook zijn dat ik verkeerd om denk idd, zit op werk nu.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:42 schreef Klopkoek het volgende:
Dat zou heel vreemd zijn want *meestal* hebben TV's meer video lag dan audio lag.
hoe leuk ik GH en RB ook vind, voor dat geld zou ik toch inderdaad een echte gitaar kopen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef afro het volgende:
ze zijn wel vet maar dan is mijn mening toch koop een echte gitaar
En meteen Cult of Personality erachteraan + Number of the Beast wtf!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef Splobber het volgende:
WHAAA! EINDELIJK!
Before i forget op expert EINDELIJK gehaald!!!![]()
![]()
Raining Blood is maar 1 lastig stukje. Solo op het einde misschien ook, maar niet zo onmogelijk als dat ene stukjequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef Splobber het volgende:
[..]
En meteen Cult of Personality erachteraan + Number of the Beast wtf!!![]()
NotB is briljant zeg!
Edit: Nu One ook nog eens gehaald! Maf zeg, Raining Blood gaat niet lukken, tenminste, moet ik eerst een paar dagen oefenen. Cliffs of Dover is ook lastig. Iemand tips?
Mosh 1 ja, gruwelijk zeg! Ik moet die Starpower eerst zien te pakken, anders overleef ik het nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Raining Blood is maar 1 lastig stukje. Solo op het einde misschien ook, maar niet zo onmogelijk als dat ene stukje
Zet Player voor je naam. Had ik ook fout gedaan. Is een fout in 5 :/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:16 schreef Splobber het volgende:
Ik wil mijn console op de GH community linken, dus ik vul een code in, staat er dit: New account creation failed. Validation failed: Username has already been taken
En ik weet zeker dat alles klopt
Ik heb GH Smash hits, en het werkt nog steeds nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zet Player voor je naam. Had ik ook fout gedaan. Is een fout in 5 :/
Oh met Smash Hits is dat niet. Dan moet je kijken of je geen Q, O of 0 doet en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Splobber het volgende:
[..]
Ik heb GH Smash hits, en het werkt nog steeds niet
Bedoel je bij die code of mijn naam?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Oh met Smash Hits is dat niet. Dan moet je kijken of je geen Q, O of 0 doet en dat soort dingen.
Doe eens gek:quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet iemand wat Guitar Hero World Tour Full Bundle voor de Wii bij de Media Markt kost, en of hij er is? Het liefst wil ik weten of hij er in Zwolle is.
Niemand?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef Splobber het volgende:
[..]
Bedoel je bij die code of mijn naam?
gecondoleerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben sinds vandaag ook gegrepen door het GH virus
Nou ik speel zelf ook gitaar dus ik ben wel iets gewend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gecondoleerd
welkom bij de rest van de club... succes met je handen (zere vingers enzo)
oooh dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik speel zelf ook gitaar dus ik ben wel iets gewend.
gister avond nieuwe gitaar bestelt voor 50 euro voor pc vandaag binnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Afgelopen maandag besteld met een levertijd van 3 dagen maar nog steeds niet binnen
quote:People complaining about realism. Guess what? If you want realism, buy a fucking guitar.
It's a game. you have 5 plastic buttons to push. IT WAS NEVER REALISTIC TO BEGIN WITH, GET THE FUCK OVER IT.
Wat dacht je van dat hele nummer van the Stones.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:47 schreef Rudieh het volgende:
wat belachelijk dat je de trompet-solo in Supertstition moet spelen op je gitaartje![]()
bullcrrap...zet nummer er dan niet op maar bewaar 'm voor Trumpet Hero ofzo
Op medium is niks logischquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand al Sympathy for the Devil gedrumd op Medium? Ligt het aan mij dat ik 'm niet logisch vind?
Kijk een paar filmpjes op youtube en het is gewoon snel vingeren (quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef Splobber het volgende:
[..]
Oh hahaBen vergeten het nummer te melden. Het gaat om TTFAF
als je expert bedoeld kan het zijn omdat die hammer on er niet meer tussen zit... ff in practice wat langzamer 't ritme door krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Splobber het volgende:
Wat best maf in GH Greatest Hits is dat ik die intro van TTAF wel haal, en mijn rockmeter ong. in het midden staat, maar ik faal keihard bij dat snelle stukje wat daarna komt![]()
Kan iemand deze slechte grap verhelpen?
Beginner is moeilijker dan easy bij drummen vind ik. Althans, bij bepaalde nummers dan. Mijn zusje deed Motorhead op beginner, en beginner is alleen maar pedal. Dus dat was 1 lange mega series purple notesquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Eindelijk binnen
Wat is drummen gruwelijk irritant, ik faal zelfs op beginner![]()
Zingen en de gitaar is dan wel weer goed te doen
Vriendin had het zelfde ging ook drummen op beginner dan kan je over al op rammen waar je maar wil maar je moet dan ook veel rammen niet normaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Beginner is moeilijker dan easy bij drummen vind ik. Althans, bij bepaalde nummers dan. Mijn zusje deed Motorhead op beginner, en beginner is alleen maar pedal. Dus dat was 1 lange mega series purple notes
Ik speel al een hele lang tijd op hard/expert met drums, ben nu trainen met double kick bass, dus mocht iemand een goede drummer nodig hebben om een trophy te halen, contact mequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Eindelijk binnen
Wat is drummen gruwelijk irritant, ik faal zelfs op beginner![]()
Zingen en de gitaar is dan wel weer goed te doen
Dat zou ik gedaan hebben als het kon, ik speel toch altijd alleen maar Rock Band, máár het ligt niet aan de pad, maar aan het kabeltje waarmee je de pad verbindt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
@RacerDKB, zet het drumstel op marktplaats, ruil geel met oranje om en speel Rock Band
same prob here.. alleen geen van beide cymbals werken nog...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zou ik gedaan hebben als het kon, ik speel toch altijd alleen maar Rock Band, máár het ligt niet aan de pad, maar aan het kabeltje waarmee je de pad verbindt.
euh.. huh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:49 schreef afro het volgende:
is er niet een mogelijkheid omgewoon de pad op een andere "toets" dus andere pad te zetten
Teruggaan naar de zaak waar je hem hebt gekocht, had het zelfde probleem, geld terug gehadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:02 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme zeg, het kabeltje van mijn drumstel om de gele pad te verbinden is helemaal kapot (geen idee hoe), dus ik ga naar de Activision garantie-claim site, blijkt dat ze alleen dingen van maximaal een half jaar repareren
Dus ik heb nu niks meer aan mijn drumkit, omdat 1 miezerig connectortje van het kabeltje stuk is?
Wat een kutsupport zeg, ik ga geen nieuwe drumkit kopen voor 1 kabeltje
Heeft iemand anders ook al eens gehad dat dat kabeltje stuk is? Zoja, wat heb je er aan gedaan?
Ik wil wel dat ding opsturen naar redoctane (alleen het kleine voetje waar de gele pad op hangt hoef je op te sturen), maar je moet een bonnetje er bij doen waarop dus te zien is dat ie nog geen half jaar oud is...
Ik ga wel op zoek naar een recent bonnetje, mijne is namelijk een jaar oud.
Iemand op FOK! hier zo lief om zijn/haar bonnetje voor een losse drumkit of full band bundle voor de Xbox 360 in te scannen en te PMen?
Maar ik heb hem gekocht toen ie uit kwamquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Teruggaan naar de zaak waar je hem hebt gekocht, had het zelfde probleem, geld terug gehad
Voor mij was het na een half jaar, en ik had hem ook via een website. Kreeg mijn volle bedrag van 190 euro terug, ook al was hij te koop voor 170quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar ik heb hem gekocht toen ie uit kwamNu een jaar terug dus.
Denk niet dat ik nog geld terug ga krijgen, bovendien was het een webshop.
Bij mij is het gewoon de knop op microfoon en op normale usb micro moet ik spatie drukken of klappenXDquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:28 schreef Prego het volgende:
Om de starpower in te schakelen bij het zingen moet je op A drukken, bewegen met de micro heeft geen enkele zin
Nee nog steeds hetzelfde probleem krijg er nu wel genoeg van gvd. Waarom wil dit niet werken dit is echt extreme fail van activision.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef jslavenburg het volgende:
Ik kan nog steeds niet Greatest Hits importeren op mijn PS3 naar GH5, jullie wel?
Net voor het eerst dragonforce geoefend ging wel goed. is makkelijker dan je denkt dat nummer:Pquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Yeah, vanavond gh5 gespeeld.. Laadtijden zijn een stuk verbeterd moet ik zeggen.
De Smash/Greatest hits versie is inderdaad veel te makkelijk gemaakt. Bij GH3 moet je tenminste nog moeite doen om hem op expert te halenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef afro het volgende:
[..]
Net voor het eerst dragonforce geoefend ging wel goed. is makkelijker dan je denkt dat nummer:P
Laadtijden? ik heb nooit last van gehadXD gaat altijd zo snel dat ik geeneens de hint kan lezen.
voordeel van pcXD
jaja, weet ik, daar had ik met gh3 op de pc ook weinig last van..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef afro het volgende:
[..]
Net voor het eerst dragonforce geoefend ging wel goed. is makkelijker dan je denkt dat nummer:P
Laadtijden? ik heb nooit last van gehadXD gaat altijd zo snel dat ik geeneens de hint kan lezen.
voordeel van pcXD
For Nirvana's "Lithium", the master recordings did not have the appropriate tracks to build the note track from, and they opted to use the live version of the song from the 1992 Reading Festival, notably famous for Cobain appearing on a wheelchair at first amid rumors of his failing health, but shown to be a ruse as Cobain took the stage and celebrated the recent birth of his daughter Frances Beanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat is lithium "live" een slechte keuze overigens.. Ze hadden beter de studioversie kunnen nemen
Mjah, geweldig enzo maar het blijft een kutversie...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
For Nirvana's "Lithium", the master recordings did not have the appropriate tracks to build the note track from, and they opted to use the live version of the song from the 1992 Reading Festival, notably famous for Cobain appearing on a wheelchair at first amid rumors of his failing health, but shown to be a ruse as Cobain took the stage and celebrated the recent birth of his daughter Frances Bean
Gemiddeld ruim 3 per seconde?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Blue Thunder het volgende:
Koel, uitgebreide stats
in 3 uur en 27 minuten heb ik 37.649 notes geraakt
Voor welk systeem?quote:Op maandag 2 november 2009 14:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik ben op zoek naar legends of rock icm een gitaar. Ik wil dit spel voor mijn verjaardag vragen. Heeft iemand een tip met een goedkope site? Ik heb zelf even gezocht maar kom niet onder de 62 euro. Heeft er iemand een tip voor mij?
voor alle duidelijkheid het gaat hier om de bundel met 1 gitaar.
Waar zie je dat? =oquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Blue Thunder het volgende:
Koel, uitgebreide stats
in 3 uur en 27 minuten heb ik 37.649 notes geraakt
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005586347/index.htmlquote:
gewoon blijven oefenenquote:Op maandag 2 november 2009 19:19 schreef GooseFM het volgende:
We hebben hem ook sinds gister en falen nog steeds wel een beetje op easy
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Bij Leaderboards en dan bij Rock Records
hahah mjah, dan kan je lang blijven zoekenquote:Op maandag 2 november 2009 23:43 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh ingame, liep op de site van GH te zoeken
Oeh die vind ik geweldig om te spelenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:06 schreef Blue Thunder het volgende:
kutzooi, gisteren op 96% gefailed bij dat kutnummer van peter frampton...
op gitaar zit je de helft van het nummer uit je neus te baggeren...
Ik vind die nieuwe engine van GH5 vele malen slechter dan zijn voorgangers.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Band Hero is voornamelijk een setlist van zangliedjes, qua gitaar en basswerk zul je teleurgesteld zijn. Overigens heb ik Rock Band 2 ook nog gespeeld, maar dat is bij lange na niet het niveau van hard in GH:5 en die loopband loopt irritant langzaam..
Je kan het gewoon nietquote:Op woensdag 11 november 2009 23:38 schreef jslavenburg het volgende:
De game reageert niet altijd even goed op noten, de ene keer te snel, andere keer te langzaam.
In de andere spellen speel ik constant op Hard/Expertquote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet
of je moet de lag even instellen
Je kan wel gelijk 61 nummers of zo exporteren naar 5. Dus dat is wel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben aan hnet twijfelen om band hero te halen
Is het wel een aanwinst ?
Verder kijk ik uit naar Van Halen !
Hopelijk met vette gitaar dan haal ik hem !
dan laat ik deze links liggenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Band Hero is voornamelijk een setlist van zangliedjes, qua gitaar en basswerk zul je teleurgesteld zijn. Overigens heb ik Rock Band 2 ook nog gespeeld, maar dat is bij lange na niet het niveau van hard in GH:5 en die loopband loopt irritant langzaam..
RB2 heeft best zieke nummers, bijvoorbeeld van Yngwie Malmsteen etc. En je hebt zoiets als hyperspeed he.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rock Band 2 is veel toffer dan elke Guitar Hero tot nu toe! En de reden dat het moeilijker is, is omdat het timing window kleiner is, met andere woorden, je hebt korter de tijd vóór en ná een noot om hem aan te kunnen slaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Typisch Activision, zoveel mogelijk spin-offs om zoveel mogelijk te verdienen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef Splobber het volgende:
En oja, waarom geeft Guitar Hero nou troep uit zoals Greatest Hits? Misschien wel allemaal leuk en aardig dat je orginele liedjes zoals Killer Queen kan zingen enzo, maar ze hadden het beter als iets in de vorm van een DLC kunnen uitbrengen.
Gaan ze in 2010 minder doen las ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Typisch Activision, zoveel mogelijk spin-offs om zoveel mogelijk te verdienen.
Meer Call of Duty en Guitar Hero in 2010quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gaan ze in 2010 minder doen las ik.
quote:Naast het nieuws over de financiële cijfers heeft Mark Griffith, de baas van Activision Publishing, aangegeven dat het bedrijf het volgend jaar meer dan zeventig games gaat uitgeven. Dat is zo’n veertig procent meer dan het aanbod van games van dit jaar.
Oud nieuws dat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Meer Call of Duty en Guitar Hero in 2010
http://www.insidegamer.nl(...)an-70-games-uit.html
[..]
Bron: http://www.kotaku.com.au/(...)-activision-in-2010/quote:Activision plans on shipping less product into the crowded music game genre next year, but that doesn’t mean you won’t be getting new Guitar Hero, Band Hero and DJ Hero titles in 2010.
Dan Rosensweig, CEO of Activision’s Guitar Hero business, tells MCV that we will “probably see fewer SKUs” from the publisher in the company’s 2010 slate, “but the focus on making the best-selling, most fun to play, best-reviewed games will continue.”
“[There will be] more DJ Hero, and the next iterations of Guitar and Band are on the way,” Rosensweig says. “But we will see how the market plays out. What you will see is the games will live longer and be more vibrant through DLC.”
GH5? Waarschijnlijk heb je player laten staan (had ik ook)quote:Op donderdag 24 december 2009 13:01 schreef Innocenceofsilence het volgende:
Ik probeer mijn GH van ps3 te linken aan die site, maar ik krijg steeds de melding: Sorry, we were unable to find a match for that name and passcode. Toch ben ik er zeker van dat alles correct is ingevuld. Enig idee wat ik fout doe?
Born to run!!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef HenkieVdV het volgende:
lol 1 van de mindere packs vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |