Meer rock/metal. Of iig wat catchy liedjes. Wat er nu in zit is allemaal indie/pop bandjes. Met weinig leuke gitaar erin. Neem bv Sultans Of Swing. Dat nummer zou ik niet zo maar opzetten om te luisteren. Maar om te spelen is die geweldig door de leuke gitaar erin. Helaas is dat 1 van de weinig nummers. Verder krijgen we rap en regea onzin. Past ook echt bij een spel die draait om gitaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nice. Trouwens de mensen die de tracklist tegen vinden vallen. Wat voor nummers hadden jullie dan meer gewild?
EDIT: Ohja en ik las dat je met 4 dezelfde instrumenten tegelijk kan spelen. Is dat alleen online of ook normale mp? Want mijn vrienden hebben ook nog wel een gitaar.
Ja ik woon met 2 vrienden samen, vriend1: heeft sinds GH2 alles gekocht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef Morthill het volgende:
dude, w0t?! Ik heb er drie met een vierde onderweg (gewonnen bij de Guitar Hero-marathon vorige week), lijkt me wel genoeg
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik woon met 2 vrienden samen, vriend1: heeft sinds GH2 alles gekocht.Hij heeft ook 2 RB paketten, 1 GH2 gitaar, 1 GH3 gitaar en 2 GH:WT/Metallica gitaren. Andere vriend heeft een orginele RB gitaar, een GH3 gitaar, een Wii GH3 gitaar en 2 GH WT/Metallica gitaren. Ik heb 1 GH3, en 2 GH WT/Metallica gitaren. Komt in totaal op 12 gitaren.
Maar er liggen er ook een paar boven. En dan nog 3 RB drumkitt's en 2 GH drumunits.
Wat slecht eigenlijk als ik dit zo lees.
Dude WTF! Ik heb trouwens alleen maar 3 gitaren. Een drumkit past hier niet..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik woon met 2 vrienden samen, vriend1: heeft sinds GH2 alles gekocht.Hij heeft ook 2 RB paketten, 1 GH2 gitaar, 1 GH3 gitaar en 2 GH:WT/Metallica gitaren. Andere vriend heeft een orginele RB gitaar, een GH3 gitaar, een Wii GH3 gitaar en 2 GH WT/Metallica gitaren. Ik heb 1 GH3, en 2 GH WT/Metallica gitaren. Komt in totaal op 12 gitaren.
Maar er liggen er ook een paar boven. En dan nog 3 RB drumkitt's en 2 GH drumunits.
Wat slecht eigenlijk als ik dit zo lees.
rb2 drumkit?quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:58 schreef Wogg het volgende:
Mijn world tour drums hebben nooit goed gewerkt en nu werkt de gele pad zelfs helemaal niet meer. Nja ik ga rockband 2 ipv deze halen denk ik
op joubuis staan genoeg fimpjes over hoe je die dingen kan maken als je geen zin heb in terug sturenquote:Op zaterdag 19 september 2009 04:58 schreef Wogg het volgende:
Mijn world tour drums hebben nooit goed gewerkt en nu werkt de gele pad zelfs helemaal niet meer. Nja ik ga rockband 2 ipv deze halen denk ik
Ja vanmiddag ook nog ff gitaar / bas / drum gedaan, nummers zijn wel vet inderrdaad.quote:
Sterker nog, ik vind hem stukken minder. Enige voordeel is dat hij wat degelijker is, maar speelt veel slechter.quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
rb2 drumkit?
dies niet veel beter hoor (heb ik mij laten vertellen)
Ja ik was bang voor veel kut nummers,maar valt nu nog meequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja vanmiddag ook nog ff gitaar / bas / drum gedaan, nummers zijn wel vet inderrdaad.Vooral omdat ik bijna geen enkel nummer van tevoren kende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |