Owh kan ook zijn dat ik verkeerd om denk idd, zit op werk nu.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:42 schreef Klopkoek het volgende:
Dat zou heel vreemd zijn want *meestal* hebben TV's meer video lag dan audio lag.
hoe leuk ik GH en RB ook vind, voor dat geld zou ik toch inderdaad een echte gitaar kopen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef afro het volgende:
ze zijn wel vet maar dan is mijn mening toch koop een echte gitaar
En meteen Cult of Personality erachteraan + Number of the Beast wtf!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef Splobber het volgende:
WHAAA! EINDELIJK!
Before i forget op expert EINDELIJK gehaald!!!![]()
![]()
Raining Blood is maar 1 lastig stukje. Solo op het einde misschien ook, maar niet zo onmogelijk als dat ene stukjequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef Splobber het volgende:
[..]
En meteen Cult of Personality erachteraan + Number of the Beast wtf!!![]()
NotB is briljant zeg!
Edit: Nu One ook nog eens gehaald! Maf zeg, Raining Blood gaat niet lukken, tenminste, moet ik eerst een paar dagen oefenen. Cliffs of Dover is ook lastig. Iemand tips?
Mosh 1 ja, gruwelijk zeg! Ik moet die Starpower eerst zien te pakken, anders overleef ik het nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Raining Blood is maar 1 lastig stukje. Solo op het einde misschien ook, maar niet zo onmogelijk als dat ene stukje
Zet Player voor je naam. Had ik ook fout gedaan. Is een fout in 5 :/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:16 schreef Splobber het volgende:
Ik wil mijn console op de GH community linken, dus ik vul een code in, staat er dit: New account creation failed. Validation failed: Username has already been taken
En ik weet zeker dat alles klopt
Ik heb GH Smash hits, en het werkt nog steeds nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zet Player voor je naam. Had ik ook fout gedaan. Is een fout in 5 :/
Oh met Smash Hits is dat niet. Dan moet je kijken of je geen Q, O of 0 doet en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Splobber het volgende:
[..]
Ik heb GH Smash hits, en het werkt nog steeds niet
Bedoel je bij die code of mijn naam?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Oh met Smash Hits is dat niet. Dan moet je kijken of je geen Q, O of 0 doet en dat soort dingen.
Doe eens gek:quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet iemand wat Guitar Hero World Tour Full Bundle voor de Wii bij de Media Markt kost, en of hij er is? Het liefst wil ik weten of hij er in Zwolle is.
Niemand?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef Splobber het volgende:
[..]
Bedoel je bij die code of mijn naam?
gecondoleerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben sinds vandaag ook gegrepen door het GH virus
Nou ik speel zelf ook gitaar dus ik ben wel iets gewend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gecondoleerd
welkom bij de rest van de club... succes met je handen (zere vingers enzo)
oooh dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik speel zelf ook gitaar dus ik ben wel iets gewend.
gister avond nieuwe gitaar bestelt voor 50 euro voor pc vandaag binnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Afgelopen maandag besteld met een levertijd van 3 dagen maar nog steeds niet binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |