of guitar hero red hot chilli peppersquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er geen Guitar Hero: Iron Maiden is?
quote:Op zondag 20 september 2009 05:26 schreef afro het volgende:
[..]
of guitar hero red hot chilli peppers
of guitar hero coldplay
nobody knows
Band pakket voor 43 euro: http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=rock+band&x=0&y=0.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zou er nog een band bundel voor 5 komen? Ik heb WT nooit kunnen kopen, en nu mag ik dus 5 kopen, met drumstel, zang en gitaar, maar ik zie nergens een band bundel....
Ik heb precies hetzelfde. Althans, dat had ik. Nu reageert ie nergens meer op. Ook niet met nieuwe batterijen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn gitaar is kapot.
Normaal is een lichte down stroke genoeg, maar nu pakt hij niet meer altijd
En upstokes zijn kut dus moet ik kijken voor een nieuwe.
Heb die van world tour
Ik heb hem een paar maanden en bon is weg
klinkt te bekend, geen idee hoe te fiksenquote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand trouwens een "tutorial" om een GH4 gitaar te fixen, die van mij begeeft het ook namelijk. .Het gedeelte strummbar. M'n GH3 Les Pauls doen het trouwens nog prima...
http://www.guitarherorepair.com/repairs/strummer-repair-kitquote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand trouwens een "tutorial" om een GH4 gitaar te fixen, die van mij begeeft het ook namelijk. .Het gedeelte strummbar. M'n GH3 Les Pauls doen het trouwens nog prima...
Bij dat 2e nummer krijg je van die flitsen waardoor je hem gaat spacenquote:Op maandag 21 september 2009 00:02 schreef araphor het volgende:
Ik heb die gig van Tool gespeeld in Guitar Hero: World Tour en nu draait heel m'n kamer. Is dat normaal?
Verschrikkelijke achtergrond vind ik dat... Als ik quickplay doe stop ik hem ook gelijk, gestoord word je ervan...quote:Op maandag 21 september 2009 00:02 schreef araphor het volgende:
Ik heb die gig van Tool gespeeld in Guitar Hero: World Tour en nu draait heel m'n kamer. Is dat normaal?
quote:Op zondag 20 september 2009 23:54 schreef jslavenburg het volgende:
Pack om GH WT te importeren gedownload, krijg de hele tijd geen connectie voor Greatest Hits. Iemand anders zelfde probleem?
Komt er ook nog een import voor Metallica?
Ik weet niet of het alleen aan die Gig ligt. Ik heb na een paar uur spelen die gitaarband in m'n netvlies zitten. Dan kan ik echt niet meer spelen. (Zeg maar als je je ogen dicht doet en je ziet die band nog steeds lopen, dan klopt het niet..quote:Op maandag 21 september 2009 00:02 schreef araphor het volgende:
Anyone?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Splobber het volgende:
Bah, heb ik net een converter uit Amerika laten komen om met mijn PS2 gitaar op de PS3 te spelen met een PS2 spel, doet ie niks! Alleen in het PS3 menu![]()
Er stond bij dat ie met alle PS2 gitaren werkte en alle PS3/PS2 games. Nu kan ik hem op 3 verschillende standen zetten, en bij 1 werkt ie dan wel een beetje, alleen dan is Geel oranje, blauw is geel en select is groen
Ik word zo gestoord van dat eeuwige geklooi ook, kan iemand helpen? Want hij moet wel kunnen werken
Denk je niet dat er iemand al gereageerd zou hebben als ze een oplossing wisten?quote:
Denk dat er wel gereageerd was, aangezien er op mijn vorige vraag ook gereageerd werd nadat ik het een 2e x postte, maar mensen er gewoon niet naar kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Denk je niet dat er iemand al gereageerd zou hebben als ze een oplossing wisten?
Over het algemeen zitten hier alleen maar dezelfde mensen hoor...
Oh haha, maar dat komt omdat er bij die advertentie stond dat ie werkt met alle PS3/PS2 GH Spellen en alle PS2 gitaren, en dat stond niet bij de jouwequote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Dark_Prince het volgende:
En ik gaf antwoord op je vraag toen. Gaf zelfs nog een link naar ebay en dan koop je nog je eigen ding. Tja dat is dan vragen om problemen ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |