Voor welk systeem?quote:Op maandag 2 november 2009 14:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik ben op zoek naar legends of rock icm een gitaar. Ik wil dit spel voor mijn verjaardag vragen. Heeft iemand een tip met een goedkope site? Ik heb zelf even gezocht maar kom niet onder de 62 euro. Heeft er iemand een tip voor mij?
voor alle duidelijkheid het gaat hier om de bundel met 1 gitaar.
Waar zie je dat? =oquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Blue Thunder het volgende:
Koel, uitgebreide stats
in 3 uur en 27 minuten heb ik 37.649 notes geraakt
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005586347/index.htmlquote:
gewoon blijven oefenenquote:Op maandag 2 november 2009 19:19 schreef GooseFM het volgende:
We hebben hem ook sinds gister en falen nog steeds wel een beetje op easy
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Bij Leaderboards en dan bij Rock Records
hahah mjah, dan kan je lang blijven zoekenquote:Op maandag 2 november 2009 23:43 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh ingame, liep op de site van GH te zoeken
Oeh die vind ik geweldig om te spelenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:06 schreef Blue Thunder het volgende:
kutzooi, gisteren op 96% gefailed bij dat kutnummer van peter frampton...
op gitaar zit je de helft van het nummer uit je neus te baggeren...
Ik vind die nieuwe engine van GH5 vele malen slechter dan zijn voorgangers.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Band Hero is voornamelijk een setlist van zangliedjes, qua gitaar en basswerk zul je teleurgesteld zijn. Overigens heb ik Rock Band 2 ook nog gespeeld, maar dat is bij lange na niet het niveau van hard in GH:5 en die loopband loopt irritant langzaam..
Je kan het gewoon nietquote:Op woensdag 11 november 2009 23:38 schreef jslavenburg het volgende:
De game reageert niet altijd even goed op noten, de ene keer te snel, andere keer te langzaam.
In de andere spellen speel ik constant op Hard/Expertquote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet
of je moet de lag even instellen
Je kan wel gelijk 61 nummers of zo exporteren naar 5. Dus dat is wel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben aan hnet twijfelen om band hero te halen
Is het wel een aanwinst ?
Verder kijk ik uit naar Van Halen !
Hopelijk met vette gitaar dan haal ik hem !
dan laat ik deze links liggenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Band Hero is voornamelijk een setlist van zangliedjes, qua gitaar en basswerk zul je teleurgesteld zijn. Overigens heb ik Rock Band 2 ook nog gespeeld, maar dat is bij lange na niet het niveau van hard in GH:5 en die loopband loopt irritant langzaam..
RB2 heeft best zieke nummers, bijvoorbeeld van Yngwie Malmsteen etc. En je hebt zoiets als hyperspeed he.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rock Band 2 is veel toffer dan elke Guitar Hero tot nu toe! En de reden dat het moeilijker is, is omdat het timing window kleiner is, met andere woorden, je hebt korter de tijd vóór en ná een noot om hem aan te kunnen slaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Typisch Activision, zoveel mogelijk spin-offs om zoveel mogelijk te verdienen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef Splobber het volgende:
En oja, waarom geeft Guitar Hero nou troep uit zoals Greatest Hits? Misschien wel allemaal leuk en aardig dat je orginele liedjes zoals Killer Queen kan zingen enzo, maar ze hadden het beter als iets in de vorm van een DLC kunnen uitbrengen.
Gaan ze in 2010 minder doen las ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Typisch Activision, zoveel mogelijk spin-offs om zoveel mogelijk te verdienen.
Meer Call of Duty en Guitar Hero in 2010quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gaan ze in 2010 minder doen las ik.
quote:Naast het nieuws over de financiële cijfers heeft Mark Griffith, de baas van Activision Publishing, aangegeven dat het bedrijf het volgend jaar meer dan zeventig games gaat uitgeven. Dat is zo’n veertig procent meer dan het aanbod van games van dit jaar.
Oud nieuws dat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Meer Call of Duty en Guitar Hero in 2010
http://www.insidegamer.nl(...)an-70-games-uit.html
[..]
Bron: http://www.kotaku.com.au/(...)-activision-in-2010/quote:Activision plans on shipping less product into the crowded music game genre next year, but that doesn’t mean you won’t be getting new Guitar Hero, Band Hero and DJ Hero titles in 2010.
Dan Rosensweig, CEO of Activision’s Guitar Hero business, tells MCV that we will “probably see fewer SKUs” from the publisher in the company’s 2010 slate, “but the focus on making the best-selling, most fun to play, best-reviewed games will continue.”
“[There will be] more DJ Hero, and the next iterations of Guitar and Band are on the way,” Rosensweig says. “But we will see how the market plays out. What you will see is the games will live longer and be more vibrant through DLC.”
GH5? Waarschijnlijk heb je player laten staan (had ik ook)quote:Op donderdag 24 december 2009 13:01 schreef Innocenceofsilence het volgende:
Ik probeer mijn GH van ps3 te linken aan die site, maar ik krijg steeds de melding: Sorry, we were unable to find a match for that name and passcode. Toch ben ik er zeker van dat alles correct is ingevuld. Enig idee wat ik fout doe?
Born to run!!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef HenkieVdV het volgende:
lol 1 van de mindere packs vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |