Dat zou ik gedaan hebben als het kon, ik speel toch altijd alleen maar Rock Band, máár het ligt niet aan de pad, maar aan het kabeltje waarmee je de pad verbindt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
@RacerDKB, zet het drumstel op marktplaats, ruil geel met oranje om en speel Rock Band
same prob here.. alleen geen van beide cymbals werken nog...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zou ik gedaan hebben als het kon, ik speel toch altijd alleen maar Rock Band, máár het ligt niet aan de pad, maar aan het kabeltje waarmee je de pad verbindt.
euh.. huh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:49 schreef afro het volgende:
is er niet een mogelijkheid omgewoon de pad op een andere "toets" dus andere pad te zetten
Teruggaan naar de zaak waar je hem hebt gekocht, had het zelfde probleem, geld terug gehadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:02 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme zeg, het kabeltje van mijn drumstel om de gele pad te verbinden is helemaal kapot (geen idee hoe), dus ik ga naar de Activision garantie-claim site, blijkt dat ze alleen dingen van maximaal een half jaar repareren
Dus ik heb nu niks meer aan mijn drumkit, omdat 1 miezerig connectortje van het kabeltje stuk is?
Wat een kutsupport zeg, ik ga geen nieuwe drumkit kopen voor 1 kabeltje
Heeft iemand anders ook al eens gehad dat dat kabeltje stuk is? Zoja, wat heb je er aan gedaan?
Ik wil wel dat ding opsturen naar redoctane (alleen het kleine voetje waar de gele pad op hangt hoef je op te sturen), maar je moet een bonnetje er bij doen waarop dus te zien is dat ie nog geen half jaar oud is...
Ik ga wel op zoek naar een recent bonnetje, mijne is namelijk een jaar oud.
Iemand op FOK! hier zo lief om zijn/haar bonnetje voor een losse drumkit of full band bundle voor de Xbox 360 in te scannen en te PMen?
Maar ik heb hem gekocht toen ie uit kwamquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Teruggaan naar de zaak waar je hem hebt gekocht, had het zelfde probleem, geld terug gehad
Voor mij was het na een half jaar, en ik had hem ook via een website. Kreeg mijn volle bedrag van 190 euro terug, ook al was hij te koop voor 170quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar ik heb hem gekocht toen ie uit kwamNu een jaar terug dus.
Denk niet dat ik nog geld terug ga krijgen, bovendien was het een webshop.
Bij mij is het gewoon de knop op microfoon en op normale usb micro moet ik spatie drukken of klappenXDquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:28 schreef Prego het volgende:
Om de starpower in te schakelen bij het zingen moet je op A drukken, bewegen met de micro heeft geen enkele zin
Nee nog steeds hetzelfde probleem krijg er nu wel genoeg van gvd. Waarom wil dit niet werken dit is echt extreme fail van activision.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef jslavenburg het volgende:
Ik kan nog steeds niet Greatest Hits importeren op mijn PS3 naar GH5, jullie wel?
Net voor het eerst dragonforce geoefend ging wel goed. is makkelijker dan je denkt dat nummer:Pquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Yeah, vanavond gh5 gespeeld.. Laadtijden zijn een stuk verbeterd moet ik zeggen.
De Smash/Greatest hits versie is inderdaad veel te makkelijk gemaakt. Bij GH3 moet je tenminste nog moeite doen om hem op expert te halenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef afro het volgende:
[..]
Net voor het eerst dragonforce geoefend ging wel goed. is makkelijker dan je denkt dat nummer:P
Laadtijden? ik heb nooit last van gehadXD gaat altijd zo snel dat ik geeneens de hint kan lezen.
voordeel van pcXD
jaja, weet ik, daar had ik met gh3 op de pc ook weinig last van..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef afro het volgende:
[..]
Net voor het eerst dragonforce geoefend ging wel goed. is makkelijker dan je denkt dat nummer:P
Laadtijden? ik heb nooit last van gehadXD gaat altijd zo snel dat ik geeneens de hint kan lezen.
voordeel van pcXD
For Nirvana's "Lithium", the master recordings did not have the appropriate tracks to build the note track from, and they opted to use the live version of the song from the 1992 Reading Festival, notably famous for Cobain appearing on a wheelchair at first amid rumors of his failing health, but shown to be a ruse as Cobain took the stage and celebrated the recent birth of his daughter Frances Beanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat is lithium "live" een slechte keuze overigens.. Ze hadden beter de studioversie kunnen nemen
Mjah, geweldig enzo maar het blijft een kutversie...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
For Nirvana's "Lithium", the master recordings did not have the appropriate tracks to build the note track from, and they opted to use the live version of the song from the 1992 Reading Festival, notably famous for Cobain appearing on a wheelchair at first amid rumors of his failing health, but shown to be a ruse as Cobain took the stage and celebrated the recent birth of his daughter Frances Bean
Gemiddeld ruim 3 per seconde?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Blue Thunder het volgende:
Koel, uitgebreide stats
in 3 uur en 27 minuten heb ik 37.649 notes geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |