abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73954971
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
@RacerDKB, zet het drumstel op marktplaats, ruil geel met oranje om en speel Rock Band
Dat zou ik gedaan hebben als het kon, ik speel toch altijd alleen maar Rock Band, máár het ligt niet aan de pad, maar aan het kabeltje waarmee je de pad verbindt.
pi_73990604
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat zou ik gedaan hebben als het kon, ik speel toch altijd alleen maar Rock Band, máár het ligt niet aan de pad, maar aan het kabeltje waarmee je de pad verbindt.
same prob here.. alleen geen van beide cymbals werken nog...

kutzooi.. als alleen oranje nou stuk was vond ik het niet zo erg aangezien ik ook meer RB dan GH speel (hoewel dat vanaf maandag anders zal zijn omdat ik dan gh5 krijg)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue Thunder op 24-10-2009 07:58:38 ]
pi_73991399
is er niet een mogelijkheid omgewoon de pad op een andere "toets" dus andere pad te zetten
...
pi_74008132
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:49 schreef afro het volgende:
is er niet een mogelijkheid omgewoon de pad op een andere "toets" dus andere pad te zetten
euh.. huh?
pi_74030370
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 02:02 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme zeg, het kabeltje van mijn drumstel om de gele pad te verbinden is helemaal kapot (geen idee hoe), dus ik ga naar de Activision garantie-claim site, blijkt dat ze alleen dingen van maximaal een half jaar repareren

Dus ik heb nu niks meer aan mijn drumkit, omdat 1 miezerig connectortje van het kabeltje stuk is?

Wat een kutsupport zeg, ik ga geen nieuwe drumkit kopen voor 1 kabeltje

Heeft iemand anders ook al eens gehad dat dat kabeltje stuk is? Zoja, wat heb je er aan gedaan?
Ik wil wel dat ding opsturen naar redoctane (alleen het kleine voetje waar de gele pad op hangt hoef je op te sturen), maar je moet een bonnetje er bij doen waarop dus te zien is dat ie nog geen half jaar oud is...

Ik ga wel op zoek naar een recent bonnetje, mijne is namelijk een jaar oud.
Iemand op FOK! hier zo lief om zijn/haar bonnetje voor een losse drumkit of full band bundle voor de Xbox 360 in te scannen en te PMen?
Teruggaan naar de zaak waar je hem hebt gekocht, had het zelfde probleem, geld terug gehad
pi_74030405
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:38 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Teruggaan naar de zaak waar je hem hebt gekocht, had het zelfde probleem, geld terug gehad
Maar ik heb hem gekocht toen ie uit kwam Nu een jaar terug dus.

Denk niet dat ik nog geld terug ga krijgen, bovendien was het een webshop.
pi_74031262
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Maar ik heb hem gekocht toen ie uit kwam Nu een jaar terug dus.

Denk niet dat ik nog geld terug ga krijgen, bovendien was het een webshop.
Voor mij was het na een half jaar, en ik had hem ook via een website. Kreeg mijn volle bedrag van 190 euro terug, ook al was hij te koop voor 170
pi_74032876
Om de starpower in te schakelen bij het zingen moet je op A drukken, bewegen met de micro heeft geen enkele zin
pi_74062012
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:28 schreef Prego het volgende:
Om de starpower in te schakelen bij het zingen moet je op A drukken, bewegen met de micro heeft geen enkele zin
Bij mij is het gewoon de knop op microfoon en op normale usb micro moet ik spatie drukken of klappenXD
...
pi_74062093
Drummen kan ik inmiddels ook
Toen Assassin lukte, lukte ineens alles
pi_74062117
spatie? speel je het op je pc ofzo?
pi_74062153
Jep
...
pi_74074232
Ik kan nog steeds niet Greatest Hits importeren op mijn PS3 naar GH5, jullie wel?
pi_74098090
Yeah, vanavond gh5 gespeeld.. Laadtijden zijn een stuk verbeterd moet ik zeggen.

Wat is lithium "live" een slechte keuze overigens.. Ze hadden beter de studioversie kunnen nemen
pi_74098151
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef jslavenburg het volgende:
Ik kan nog steeds niet Greatest Hits importeren op mijn PS3 naar GH5, jullie wel?
Nee nog steeds hetzelfde probleem krijg er nu wel genoeg van gvd. Waarom wil dit niet werken dit is echt extreme fail van activision.
pi_74098214
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Yeah, vanavond gh5 gespeeld.. Laadtijden zijn een stuk verbeterd moet ik zeggen.

Net voor het eerst dragonforce geoefend ging wel goed. is makkelijker dan je denkt dat nummer:P

Laadtijden? ik heb nooit last van gehadXD gaat altijd zo snel dat ik geeneens de hint kan lezen.
voordeel van pcXD
...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:24:38 #242
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_74100674
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef afro het volgende:

[..]

Net voor het eerst dragonforce geoefend ging wel goed. is makkelijker dan je denkt dat nummer:P

Laadtijden? ik heb nooit last van gehadXD gaat altijd zo snel dat ik geeneens de hint kan lezen.
voordeel van pcXD
De Smash/Greatest hits versie is inderdaad veel te makkelijk gemaakt. Bij GH3 moet je tenminste nog moeite doen om hem op expert te halen
pi_74101325
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef afro het volgende:

[..]

voordeel van pcXD
jaja, weet ik, daar had ik met gh3 op de pc ook weinig last van..

Is Dragonforce dan idd zoveel makkelijker dan in gh3?
pi_74103416
ik heb zelf op guitar hero 3 gedaan want die "nieuwe" delen moeten nog komen voor de pc.
...
pi_74111312
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat is lithium "live" een slechte keuze overigens.. Ze hadden beter de studioversie kunnen nemen
For Nirvana's "Lithium", the master recordings did not have the appropriate tracks to build the note track from, and they opted to use the live version of the song from the 1992 Reading Festival, notably famous for Cobain appearing on a wheelchair at first amid rumors of his failing health, but shown to be a ruse as Cobain took the stage and celebrated the recent birth of his daughter Frances Bean
pi_74113561
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

For Nirvana's "Lithium", the master recordings did not have the appropriate tracks to build the note track from, and they opted to use the live version of the song from the 1992 Reading Festival, notably famous for Cobain appearing on a wheelchair at first amid rumors of his failing health, but shown to be a ruse as Cobain took the stage and celebrated the recent birth of his daughter Frances Bean
Mjah, geweldig enzo maar het blijft een kutversie...
pi_74147691
Koel, uitgebreide stats

in 3 uur en 27 minuten heb ik 37.649 notes geraakt
pi_74150455
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Blue Thunder het volgende:
Koel, uitgebreide stats

in 3 uur en 27 minuten heb ik 37.649 notes geraakt
Gemiddeld ruim 3 per seconde? Had je alleen maar Metal gespeeld die 3,5 uur ofzo?
pi_74150986
hehe nee niet eens

bij elkaar 54 nummers ofzo... Maar als je sultans of swing doet pak je er ook een flinkt aantal per seconde hoor
pi_74266875
Iemand toevallig hier een Gitaar in de verkoop staan? voor de Xbox (of pc)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')