quote:People complaining about realism. Guess what? If you want realism, buy a fucking guitar.
It's a game. you have 5 plastic buttons to push. IT WAS NEVER REALISTIC TO BEGIN WITH, GET THE FUCK OVER IT.
Wat dacht je van dat hele nummer van the Stones.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:47 schreef Rudieh het volgende:
wat belachelijk dat je de trompet-solo in Supertstition moet spelen op je gitaartje![]()
bullcrrap...zet nummer er dan niet op maar bewaar 'm voor Trumpet Hero ofzo
Op medium is niks logischquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand al Sympathy for the Devil gedrumd op Medium? Ligt het aan mij dat ik 'm niet logisch vind?
Kijk een paar filmpjes op youtube en het is gewoon snel vingeren (quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef Splobber het volgende:
[..]
Oh hahaBen vergeten het nummer te melden. Het gaat om TTFAF
als je expert bedoeld kan het zijn omdat die hammer on er niet meer tussen zit... ff in practice wat langzamer 't ritme door krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Splobber het volgende:
Wat best maf in GH Greatest Hits is dat ik die intro van TTAF wel haal, en mijn rockmeter ong. in het midden staat, maar ik faal keihard bij dat snelle stukje wat daarna komt![]()
Kan iemand deze slechte grap verhelpen?
Beginner is moeilijker dan easy bij drummen vind ik. Althans, bij bepaalde nummers dan. Mijn zusje deed Motorhead op beginner, en beginner is alleen maar pedal. Dus dat was 1 lange mega series purple notesquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Eindelijk binnen
Wat is drummen gruwelijk irritant, ik faal zelfs op beginner![]()
Zingen en de gitaar is dan wel weer goed te doen
Vriendin had het zelfde ging ook drummen op beginner dan kan je over al op rammen waar je maar wil maar je moet dan ook veel rammen niet normaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Beginner is moeilijker dan easy bij drummen vind ik. Althans, bij bepaalde nummers dan. Mijn zusje deed Motorhead op beginner, en beginner is alleen maar pedal. Dus dat was 1 lange mega series purple notes
Ik speel al een hele lang tijd op hard/expert met drums, ben nu trainen met double kick bass, dus mocht iemand een goede drummer nodig hebben om een trophy te halen, contact mequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Eindelijk binnen
Wat is drummen gruwelijk irritant, ik faal zelfs op beginner![]()
Zingen en de gitaar is dan wel weer goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |