Het was op zijn Duits en daarom zo mooi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:32 schreef rubbereend het volgende:
niks mooiers dan het mindere van het spel hebben en toch doorgaan
Ik had je hoofd willen zien als ze je destijds verteld had dat ze over 8 jaar in de halve finale van het EK met Oranje zou staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef MrMoon het volgende:
Wel raar om iemand waarmee je hebt samengespeeld in de jeugd op tv te zien
het gaat hierbij om de keepster Geurts, het zusje van een jeugdvriend en ex-teamgenote..
Finale Nederland - Duitsland 90+6 " Hoogendijk 1-0quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was op zijn Duits en daarom zo mooi.
ze speelde toen al in dames onder 17.. maar ik denk dat ik dr alsnog voor gek had verklaard..quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik had je hoofd willen zien als ze je destijds verteld had dat ze in 2009 in de halve finale van het EK met Oranje zou staan.
Succes suportersquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:58 schreef Bjoro het volgende:
Ha ha...ik postte tijdens de rust nog in het 1e topic...en nu is het deel 4 !
Ik opende gewoon het eerste topic Bjorooooooquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:58 schreef Bjoro het volgende:
Ha ha...ik postte tijdens de rust nog in het 1e topic...en nu is het deel 4 !
http://www.nos.nl/nosstud(...)franedekvrouwen.htmlquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toevallig iemand al een samenvatting gevonden?
Assistent bondscoach Ed Engelkes was mijn trainer in de A1 !quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef MrMoon het volgende:
Wel raar om iemand waarmee je hebt samengespeeld in de jeugd op tv te zien
het gaat hierbij om de keepster Geurts, het zusje van een jeugdvriend en ex-teamgenote..
Cool Dubbele rede om te juichen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Assistent bondscoach Ed Engelkes was mijn trainer in de A1 !
Appel-in-de-keel-Kookequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:04 schreef borisz het volgende:
Bij de NOS hebben we Phillip Kooke. Zullen we ook niet vrolijk van worden.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef eurosport het volgende:
Aangezien wij een pan-Europese zender zijn wordt alles geregeld vanuit ons hoofdkantoor in Parijs. Er zijn dus maar weinig manieren waarop wij kunnen communiceren met de kijker. Gisteren is voor Eurosport qua kijkcijfers de beste dag ooit geworden in de geschiedenis van Eurosport in Nederland. De penaltyserie is door maar liefst 800.000 kijkers bekeken. Dit is een ongekend aantal voor een pan-Europese zender als Eurosport.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef eurosport het volgende:
Gisteren is voor Eurosport qua kijkcijfers de beste dag ooit geworden in de geschiedenis van Eurosport in Nederland. De penaltyserie is door maar liefst 800.000 kijkers bekeken. Dit is een ongekend aantal voor een pan-Europese zender als Eurosport.
Volgens mij ook bij de NOS...quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef eurosport het volgende:
Uiteraard wordt Oranje ook zondag live uitgezonden op Eurosport. 18.00 uur met het commentaar van Krijn Schuitemaker! Veel kijkplezier.
2-1 idd. Maar de Duitsers zijn echt een klasse beter. Verdienen te winnen. Maar je weet het nooit bij die vrouwen. Een doelpunt is snel gevallen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:25 schreef eurosport het volgende:
Kijk is aan tong80, van trouwe kijkers zoals jou moeten we het hebben hè;) super van je reactie!
Bedankt en het is inmiddels 2-1 bij de Duitsers hè;)
Ja dit was stukken beter.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:35 schreef eurosport het volgende:
Net even in de studio meegekeken maar het niveau is voetballend wel een stukje hoger als de wedstrijd van gister, vind je niet?
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb alle wedstrijden (gedeeltelijk) gezien en ben Eurosport dankbaar dat ze het uitzenden.
Hmm, ik kijk de hele dag Eurosport als het kan, maar heb zijn naam nog niet vaak gehoordquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:02 schreef eurosport het volgende:
www.krijnschuitemaker.nl
Eén van de meest gewaardeerde voetbalcommentatoren van Eurosport!
Ik denk dat Eurosport daar weinig aan kan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Damzkieee het volgende:
Oh trouwens Eurosport: kun je nog even aangeven dat die cameraman van gisteren echt dramatisch was? Veel te veel inzoomen en veel te langzaam meebewegen met het beeld
quote:Eens een ui: Petra Hogewoning
Het Nederlandse vrouwenvoetbal staat momenteel helemaal terecht in de schijnwerpers. Eén van de speelsters in de basiself van Vera Pauw is “onze” Petra Hogewoning. Een vaste waarde als linksback met rugnummer vijf. Meer dan 50 interlands speelde de Rijnsburgse die haar eerste voetbalervaringen opdeed in een geel-zwart shirt.
Petra begon haar loopbaan bij Rijnsburgse Boys in een jongensteam en stapte in 2003 als 17-jarige over naar het vrouwenvoetbal van het Sassenheimse Ter Leede. Bij de introductie van de eredivisie voor vrouwen vertrok ze naar de profafdeling van FC Utrecht. Bij de Domstedenaren gaat ze straks aan haar 3e seizoen beginnen. Daarnaast is ze actief als sportbegeleider voor autistische jongeren en jonge volwassenen.
Bekijk hier het profiel van Petra
Het spreekt voor zich dat iedere Rijnsburgse voetballiefhebber Petra straks graag de finale in Finland ziet spelen.
Had natuurlijk de finale moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
Noorwegen wint, SF dus tegen Duitsland.
Spannennnnd!quote:Op zondag 6 september 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Nou.. nog een anderhalf uur te gaan mensen.
Onder de douche elkaar natspuiten met champagne? Maar als ze onder de douche staan, zijn ze dan niet al nat?quote:Op zondag 6 september 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
Ik ook! Hup, voor het vaderland!
Overigens, als ze kampioen worden he. Dan gaan ze natuurlijk onder de douche elkaar natspuiten met champagne..![]()
![]()
Zouden daar ook camera's bij aanwezig zijn?
Je bent 12?quote:Op zondag 6 september 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
Ik ook! Hup, voor het vaderland!
Overigens, als ze kampioen worden he. Dan gaan ze natuurlijk onder de douche elkaar natspuiten met champagne..![]()
![]()
Zouden daar ook camera's bij aanwezig zijn?
Niet als de douche niet aan staat.quote:Op zondag 6 september 2009 16:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Onder de douche elkaar natspuiten met champagne? Maar als ze onder de douche staan, zijn ze dan niet al nat?
Ik kijk voor de vrouwen. Telt dat ook?quote:Op zondag 6 september 2009 16:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ben je een vrouw dan? Het is wel vrouwenvoetbal hè!
Ah, de vrouwen zijn zo slim dat onder de douche te doen i.v.m. het afvoerputje dat toch al daar aanwezig is en alle champagne gewoon vanzelf wegspoelt zodat je niet alles schoon hoeft te maken!quote:
Oh fuck, zou ik volgens Ambrosius nu ook 12 zijn?quote:Op zondag 6 september 2009 16:41 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik kijk voor de vrouwen. Telt dat ook?
Of ze moeten pingels nemen zoals ook tijdens het EK en WK in de rust op sms6 is te zienquote:Op zondag 6 september 2009 16:41 schreef Prosac het volgende:
Als het op penalties aankomt, moeten ze dat eigenlijk afschaffen bij vrouwenvoetbal en een wet t-shirt wedstrijd houden, we stemmen dan op SBS6-achtige wijze welk team doorgaat.
Zolang je de stand nog onthoud.quote:Op zondag 6 september 2009 16:41 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik kijk voor de vrouwen. Telt dat ook?
SMS NAT naar 2020.quote:Op zondag 6 september 2009 16:41 schreef Prosac het volgende:
Als het op penalties aankomt, moeten ze dat eigenlijk afschaffen bij vrouwenvoetbal en een wet t-shirt wedstrijd houden, we stemmen dan op SBS6-achtige wijze welk team doorgaat.
Welke smaak?quote:Op zondag 6 september 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of ze moeten pingels nemen zoals ook tijdens het EK en WK in de rust op sms6 is te zien
Veronicaquote:Op zondag 6 september 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of ze moeten pingels nemen zoals ook tijdens het EK en WK in de rust op sms6 is te zien
De mijne kan alleen nog maar zitten.quote:Op zondag 6 september 2009 16:43 schreef One_conundrum het volgende:
Hhm, misschien toch maar even een streampje laten lopen op de achtergrond...
Haha ja. Ik hoop stiekem ook dat er wat speelsters na het EK hier gaan kijken (voor de reacties) en dan nog steeds van die schijtlollige mannenopmerkingen zien. Ik zie nu al die beteuterde gezichtjes voor me.quote:Op zondag 6 september 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat laatste zullen we nog een paar jaar op moeten wachten denk ik aangezien dit het EK is.quote:Op zondag 6 september 2009 16:47 schreef Silenus het volgende:
)
[..]
Haha ja. Ik hoop stiekem ook dat er wat speelsters na het EK hier gaan kijken (voor de reacties) en dan nog steeds van die schijtlollige mannenopmerkingen zien. Ik zie nu al die beteuterde gezichtjes voor me.![]()
Mocht er ooit iemand van het team dit lezen: Ik wens jullie veel succes, ik hoop dat jullie goed door de Engelse verdediging penetreren (hihi), dat jullie niet de paal raken (hihi
) maar wel flink weten te scoren (hihi
), en dat jullie niet vergeten om de Engelse aanvallers te dekken (hihi
), en pas op de balbehandeling (hihi
)
Ohja, ik wil tieten zien! En graag niet Vera Pauw naakt in het bad gooien na het behalen van de wereldtitel, dat zou zonde zijn.
Haha, ohja. Voel me een beetje die gozer van Jiskefet nu (We worden wéreldkampioen).quote:Op zondag 6 september 2009 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat laatste zullen we nog een paar jaar op moeten wachten denk ik aangezien dit het EK is.
Normaal gesproken wel ja.quote:Op zondag 6 september 2009 16:54 schreef Klopkoek het volgende:
De engelsen gaan dit gewoon winnen.
Woowww, die oren! Volgens mij had ik haar laatst op National Geographic gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel het pronkstuk van de Engelse dames.
quote:Op zondag 6 september 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel het pronkstuk van de Engelse dames.
Silenusquote:Op zondag 6 september 2009 16:47 schreef Silenus het volgende:
)
[..]
Haha ja. Ik hoop stiekem ook dat er wat speelsters na het EK hier gaan kijken (voor de reacties) en dan nog steeds van die schijtlollige mannenopmerkingen zien. Ik zie nu al die beteuterde gezichtjes voor me.![]()
Mocht er ooit iemand van het team dit lezen: Ik wens jullie veel succes, ik hoop dat jullie goed door de Engelse verdediging penetreren (hihi), dat jullie niet de paal raken (hihi
) maar wel flink weten te scoren (hihi
), en dat jullie niet vergeten om de Engelse aanvallers te dekken (hihi
), en pas op de balbehandeling (hihi
)
Ohja, ik wil tieten zien! En graag niet Vera Pauw naakt in het bad gooien na het behalen van de wereldtitel, dat zou zonde zijn.
Ik heb het net bekeken en dit was de lekkerste:quote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Woowww, die oren! Volgens mij had ik haar laatst op National Geographic gezien.
Kan iemand me even vertellen wat de sterke punten van de Engelsen zijn? (En nee, ik bedoel natuurlijk niet voetbaltechnisch maar of er nog lekkere wijven meedoen, voor er hier weer iemand het verkeerde denkt![]()
![]()
)
Ik ken maar weinig Engelse schoonheden.quote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Woowww, die oren! Volgens mij had ik haar laatst op National Geographic gezien.
Kan iemand me even vertellen wat de sterke punten van de Engelsen zijn? (En nee, ik bedoel natuurlijk niet voetbaltechnisch maar of er nog lekkere wijven meedoen, voor er hier weer iemand het verkeerde denkt![]()
![]()
)
OMG check die nekharen.quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het net bekeken en dit was de lekkerste:
[ afbeelding ]
Oh, ik ook hoor. Waterpolo lijkt me ook niks (gaan ze allemaal bommetje op je doen ofzo, dat overleef je nooit), maar voetbal....En dan win je de finale en jonassen ze je zo het zwembad in en dan springen ze allemaal met je in bad en zepen ze elkaar in (vooral over hun pronte borstjesquote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef Prosac het volgende:
Geen man durfde het aan denk ik, terwijl ik het wel had zien zitten hoor, met 22 dol-enthousiaste jonge vrouwen op pad. En na elke winst besprongen worden en na de wedstrijd terwijl de vrouwen douchen de nabespreking aldaar houden.
De beer is losquote:Op zondag 6 september 2009 17:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je niet scoort, kun je niet winnen.
Duuuuuuude. Dat doet me echt denken aan iemand met ziektes.quote:Op zondag 6 september 2009 17:05 schreef Prosac het volgende:
Katie Chapman
[ afbeelding ]
Dat valt nog enigszins wat van te maken.. maar het zijn geen Anouk Hoogendijks hoor.
Ja, dat deden wij na het turnen ook altijd.quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Waterpolo lijkt me ook niks (gaan ze allemaal bommetje op je doen ofzo, dat overleef je nooit), maar voetbal....En dan win je de finale en jonassen ze je zo het zwembad in en dan springen ze allemaal met je in bad en zepen ze elkaar in (vooral over hun pronte borstjes) en roepen ze 'Silenus, je bent de beste!!' en daarna spuiten ze dus met die flessen champagne en ik doe dan snel de kleedkamerdeur op slot zodat er geen camera's bij kunnen komen en haal snel de kratjes bier op (die ik in de rust koud heb gezet) en daarna roep ik: JAAAA feestje tot laat in de nacht, hier in bad! Whoehoeeeeeee, muziekje erbij (eerst nog 'olé olé' maar na 5 minuten louter schuurmuziek) en daarna bel ik m'n vrienden op met m'n mistige Iphone en roep ik 'hehehe jullie raden nooit wat ik nu aan het doen ben' terwijl die vrouwen dan mn telefoon afpakken en roepen 'Silenus ik wil dat je me inzeept, ook m'n kontje!' en daarna hou ik een toespraak waarin ik zeg: 'We moeten bij elkaar blijven! Na de Europese titel moet de Wereldtitel onze droom zijn! En Olympisch kampioen!'
En de vrouwen gillen: 'Jaaa Silenus! Op voorwaarde dat je na elke wedstrijd met ons gaat douchen! Dan worden we wereldkampioen voor je!'
En dan eh, dan forceert Erica Terpstra de kleedkamerdeur om me te feliciteren en geeft me een flinke pakkerd en roept A-STATUS A-STATUS en....ho, even, deze droom loopt helemaal verkeerd af!
Oei, turnen, dat heb ik ook heel lang gedaan.quote:Op zondag 6 september 2009 17:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, dat deden wij na het turnen ook altijd.
Aan de mugshots van de engelsen te zien niet.quote:Op zondag 6 september 2009 17:09 schreef dddour het volgende:
Zouden die vrouwtjes zich nou ook opmaken enzo in de kleedkamer voor de wedstrijd?
Gastquote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Waterpolo lijkt me ook niks (gaan ze allemaal bommetje op je doen ofzo, dat overleef je nooit), maar voetbal....En dan win je de finale en jonassen ze je zo het zwembad in en dan springen ze allemaal met je in bad en zepen ze elkaar in (vooral over hun pronte borstjes) en roepen ze 'Silenus, je bent de beste!!' en daarna spuiten ze dus met die flessen champagne en ik doe dan snel de kleedkamerdeur op slot zodat er geen camera's bij kunnen komen en haal snel de kratjes bier op (die ik in de rust koud heb gezet) en daarna roep ik: JAAAA feestje tot laat in de nacht, hier in bad! Whoehoeeeeeee, muziekje erbij (eerst nog 'olé olé' maar na 5 minuten louter schuurmuziek) en daarna bel ik m'n vrienden op met m'n mistige Iphone en roep ik 'hehehe jullie raden nooit wat ik nu aan het doen ben' terwijl die vrouwen dan mn telefoon afpakken en roepen 'Silenus ik wil dat je me inzeept, ook m'n kontje!' en daarna hou ik een toespraak waarin ik zeg: 'We moeten bij elkaar blijven! Na de Europese titel moet de Wereldtitel onze droom zijn! En Olympisch kampioen!'
En de vrouwen gillen: 'Jaaa Silenus! Op voorwaarde dat je na elke wedstrijd met ons gaat douchen! Dan worden we wereldkampioen voor je!'
En dan eh, dan forceert Erica Terpstra de kleedkamerdeur om me te feliciteren en geeft me een flinke pakkerd en roept A-STATUS A-STATUS en....ho, even, deze droom loopt helemaal verkeerd af!
wtfquote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben je ook nog zo lenig?quote:Op zondag 6 september 2009 17:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oei, turnen, dat heb ik ook heel lang gedaan.![]()
ja echt ja, totdat we een dansje moesten doen als eindejaarsuitvoering ipv oefening in de ringen of aan het rekstok. Per direct gestopt.
Alex Scott heeft een snorquote:Op zondag 6 september 2009 17:05 schreef Prosac het volgende:
Alex Scott
[ afbeelding ]
Katie Chapman
[ afbeelding ]
Dat valt nog enigszins wat van te maken.. maar het zijn geen Anouk Hoogendijks hoor.
OMGquote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
Ik weet wel waarom Duitsland zo goed is.
Daar doet Bastian Schweinsteiger gewoon mee!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die snor was anders wel de grote kracht aan de Nederlandse triomftoch in 1988.quote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex Scott heeft een snor
Silenus
We hebben Bokito toch?quote:Op zondag 6 september 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:
We hebben geen neger in het vrouwenelftal, we worden nooit kampioen.
Ik zie graag andere aanslagen van achteren.quote:Op zondag 6 september 2009 17:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
Hopen op eindelijk eens een paar ellebogen en aanslagen van achter.. Beetje pit erin.
van achteren. mmmm.quote:Op zondag 6 september 2009 17:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
Hopen op eindelijk eens een paar ellebogen en aanslagen van achter.. Beetje pit erin.
Toch heeft ze iets leuks.quote:Op zondag 6 september 2009 17:07 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Duuuuuuude. Dat doet me echt denken aan iemand met ziektes.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ze zijn in ieder geval al in het bezit van een cup.
Whehequote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ik kijk naar eurosport.quote:Op zondag 6 september 2009 17:31 schreef Shoombak het volgende:
Hypocriete kut NOS die weer met de eer vandoor gaat. Vanavond zal het er in Studio Voetbal ook wel weer over gaan, terwijl die prutsers er eerder niets mee te maken wilden hebben.
Het wachten is op je shirtjes wisselen grap.quote:Op zondag 6 september 2009 17:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie graag andere aanslagen van achteren.
Ik zat in een damestopic al te wachten op het grootste zeurwijf van fok.quote:Op zondag 6 september 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wachten is op je shirtjes wisselen grap.
Is Cup A dan de wereldbeker of Cup Z?quote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Begrijp dat je in R&P zat.quote:Op zondag 6 september 2009 17:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zat in een damestopic al te wachten op het grootste zeurwijf van fok.
Ben blij dat je er bent!
User DuTank zit met realtie-problemen. Maar durft zelf nietquote:Op zondag 6 september 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp dat je in R&P zat.
Helaas kom ik daar nooit.
Ja en het was ook een serieus topic.quote:Op zondag 6 september 2009 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
User DuTank zit met realtie-problemen. Maar durft zelf niet
Je komt er meer dan ik.!
Geen eetlust door spanning/emoties..quote:Op zondag 6 september 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en het was ook een serieus topic.
In VBL zou dat topic op slot zijn gegooid.
Ik wil het wel over vrouwen hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen eetlust door spanning/emoties..
Maar goed, laten we het zo over de wedstrijd hebben of in ieder geval over vrouwen.
Een leuke Cquote:Op zondag 6 september 2009 17:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is Cup A dan de wereldbeker of Cup Z?
NOS is ook kut. Eurosportquote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Aftrap al geweest ook, lekker op tijd NOS.
Zegt de fossiel die voor t laatst een vrouw heeft geneukt toen internet nog niet bestond.quote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil het wel over vrouwen hebben.
Is wel jammer dat je daar juist weinig ervaring mee hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net Bami opquote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Breach het volgende:
Zit je al met een bak magnetron-nasi op schoot voor de tv, Tong?
Jij bent ooit door de NOS verkracht of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef Shoombak het volgende:
Hypocriete Kut NOS
quote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef Prosac het volgende:
Kijk krentebol, dat was buitenspel
Maar dat was wel een triootje in het bed van zijn oudersquote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zegt de fossiel die voor t laatst een vrouw heeft geneukt toen internet nog niet bestond.
Op de borsten lijkt me pijnlijk, dus ik denk het eerste.quote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
Hoe zeg je dat eigenlijk?
Nemen ze de bal aan op de borst of op de borsten?
quote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
Hoe zeg je dat eigenlijk?
Nemen ze de bal aan op de borst of op de borsten?
quote:Op zondag 6 september 2009 18:05 schreef SCH het volgende:
Hey rukkertjes, het voetbal is begonnen hoor
Eurosport heeft tenminste echt HD beeld in plaats van dat gare geupscalede bij de NOS.quote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar gooien ze een niet boeiend interview er doorheen, ook niks.
Engels commentaarquote:Op zondag 6 september 2009 18:07 schreef Wilskracht het volgende:
op eurosport kijken met engels commentaar met een vrouw als co commentator
Eurosport heeft niet eens breedbeeld?quote:Op zondag 6 september 2009 18:07 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Eurosport heeft tenminste echt HD beeld in plaats van dat gare geupscalede bij de NOS.
Die commentator is een homo.quote:
waarom ben jij er niet?quote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef denthemen het volgende:
wat een sfeer
Snap ik. Een homo die damesvoetbal kijkt. Meer tegenstellingen in één zin kom je zelden tegenquote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef SCH het volgende:
Ik ga de sexistische grappen maar niet turven
Moet je wel de goede Eurosport opzetten.quote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eurosport heeft niet eens breedbeeld?
quote:
Geen idee. Ik ben niet van de psychologie van de koude grond.quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef Shoombak het volgende:
Maar hoe kan het trouwens dat het niveauverschil tussen de mannen en vrouwen zo groot is?
Ik wilde net nog zeggen dat ik niet veel verschil zie met mannen, maar toen begon die commentator te zwetsen dat je het niet mag vergelijken, dus durfde al niks meer te zeggen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef Barca het volgende:
Ik raak nog niet in positieve zin opgewonden van het spelniveau van onze meiden. Hopelijk komt dat snel.
Ben je nu serieus?quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef Shoombak het volgende:
Maar hoe kan het trouwens dat het niveauverschil tussen de mannen en vrouwen zo groot is?
Eurosport 2 heeft tennis, verder heb ik geen Eurosports volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Moet je wel de goede Eurosport opzetten.
Een sportliefhebber die naar sport kijkt, heel gek inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Snap ik. Een homo die damesvoetbal kijkt. Meer tegenstellingen in één zin kom je zelden tegen
Wat had jij dan verwacht? Dat ze allemaal flik flaks en salto's gingen maken op de rand van de 16 meter?quote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde net nog zeggen dat ik niet veel verschil zie met mannen, maar toen begon die commentator te zwetsen dat je het niet mag vergelijken, dus durfde al niks meer te zeggen.
Bovendien zijn vrouwen in elke sport gewoon een stuk slechter dan mannen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef Prosac het volgende:
mannen voetballen al honderd jaar, vrouwen niet
De vrouwen moeten zich wel kunnen concentrerenquote:
Een Wesley Sneijder voetbalt toch ongeveer net zo lang als een Hoogendijk neem ik aan? Zou het gebrek aan aanleg zijn? Of verschil tussen fullprof of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef Prosac het volgende:
mannen voetballen al honderd jaar, vrouwen niet
Inderdaad. Een gnoom op wielen leidt maar afquote:Op zondag 6 september 2009 18:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
De vrouwen moeten zich wel kunnen concentreren
Kijk jij uberhaupt wel eens sport?quote:Op zondag 6 september 2009 18:14 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Een Wesley Sneijder voetbalt toch ongeveer net zo lang als een Hoogendijk neem ik aan? Zou het gebrek aan aanleg zijn? Of verschil tussen fullprof of niet?
Op zijn minst!quote:Op zondag 6 september 2009 18:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht? Dat ze allemaal flik flaks en salto's gingen maken op de rand van de 16 meter?
Ooit een man met een wasknijper op zijn neus in het water gezien ?quote:Op zondag 6 september 2009 18:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bovendien zijn vrouwen in elke sport gewoon een stuk slechter dan mannen.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:
Als je hoogzwanger bent tel je dan ook als geblesseerd?
Kunstzwemmenquote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Noem mij eens een sport waarin vrouwen beter zijn dan mannen.
Je staat dan vast sneller buitenspel.quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef Shoombak het volgende:
Nee, dan is er een 2e bal in het veld.quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:
Neuj, is Sulejmani al 2,5 jaar..quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:
Kan niet he want dan sta je met 12 vrouwen op het veld.quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Een gnoom op wielen leidt maar af
En als het een jongetje is?quote:Op zondag 6 september 2009 18:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kan niet he want dan sta je met 12 vrouwen op het veld.
Dan is het de 12e man.quote:
Jezus man, zat er bij jou al azijn in het vruchtwater ofzo?quote:Op zondag 6 september 2009 18:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Die scheidsrechters zakken ook al naar het niveau van de wedstrijd af.
Of een SCH, die kunnen er met gemak tussenquote:
Is dat de beste op het veld.quote:
Nou ga je te verquote:Op zondag 6 september 2009 18:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Of een SCH, die kunnen er met gemak tussen
Dan sowieso niet, Van der Vaart mag ook niet opeens hier mee doen. Met een Dries Mertens zou je het evt. nog kunnen proberen bij de Belgen. Vraag ik mij gelijk af of ze dat met Stijntje Vreven destijds al niet een keer hebben geprobeerd.quote:
Ik zou de hele dag met een stijve rondrijden, jij niet toch?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:
Vrouwen zijn fysiek veel zwakker dan mannen, altijd geweest ook.
Ze kunnen zich ook niet lang concentreren, dat zie je bijvoorbeeld ook bij darts waar het fysieke aspect geen rol speelt.
Bij vrouwen vergt het gewoon heel erg veel training om het niveau van de heren te halen. Maar onmogelijk is het zeker niet.quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:
Ze kunnen zich ook niet lang concentreren, dat zie je bijvoorbeeld ook bij darts waar het fysieke aspect geen rol speelt.
Allemaal onzin.. Al met al staat damesvoetbal gewoon in de kinderschoenen en heeft het nog geen eigen smoel. Als je naar bijvoorbeeld dameshandbal kijkt (waar de dames lekker technisch en dynamisch spelen tegenover mee power bj de heren) zie je dat de damesvariant van een sport zijn eigen dynamiek kan hebben en daardoor absoluut niet meer minderwaardig aan de herenvariant hoeft te zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 18:19 schreef Barca het volgende:
Mannen kunnen én willen een wedstrijd tot het irritante toe doodmaken. Die maken in de eerste minuut 1 - 0 en weten vervolgens probleemloos 89 minuten (plus eventuele blessuretijd) lang de wedstrijd te controleren. Zal wel een kwestie van mentaliteit zijn dat het de vrouwen niet lukt. Je ziet hetzelfde beeld bij heel veel andere sporten ook. Vrouwen lijken geen killersinstinct te hebben.
Of dat komt door de historie waarin de vrouw een sociale rol (koken en koters verzorgen) en de man een rol gericht op status (grote buit, later hoog salaris) had/heeft? Dat is psychologie van de koude grond, en daar heb ik niet zo veel mee. Welke psycholoog kan het verklaren?
Je wordt opgewonden van lesbiennes?quote:Op zondag 6 september 2009 18:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag met een stijve rondrijden, jij niet toch?
damesschoenenquote:Op zondag 6 september 2009 18:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Allemaal onzin.. Al met al staat damesvoetbal gewoon in de kinderschoenen en heeft het nog geen eigen smoel. Als je naar bijvoorbeeld dameshandbal kijkt (waar de dames lekker technisch en dynamisch spelen tegenover mee power bj de heren) zie je dat de damesvariant van een sport zijn eigen dynamiek kan hebben en daardoor absoluut niet meer minderwaardig aan de herenvariant hoeft te zijn.
Daarom duurt GTST ook maar een half uurtje met nog een zootje reclame ook. Tevens een verhaallijn die elke keer hetzelfde is alleen met wat andere namen, dan is het allemaal nog een beetje te behappen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:
Vrouwen zijn fysiek minder sterk (al worden ze gemiddeld wel ouder, en zo'n bevalling lijkt me ook geen kinderspel), maar het is vrouwen tegen vrouwen. Dan speelt fysieke kracht in mijn ogen geen rol.quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:
Het menselijke wijfje heeft een spanningsboog van ongeveer 20 minuten. Het is niet voor niets dat een gerecht na 20 minuten klaar hoort te zijn of dat je meestal na 20 minuten pijpen wel klaarkomt.quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:
Volgens mijn fantasie heeft het hele elftal straks sex met elkaar, daar raak ik opgewonden van jaquote:
1 bikiniplaatje = 5 voetbalplaatjesquote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef Wilskracht het volgende:
Idee Panini voetbalplaatjes voor damesvoetbal.
Wel 2 plaatjes 1 voetbalplaatje en 1 in bikini
quote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het menselijke wijfje heeft een spanningsboog van ongeveer 20 minuten. Het is niet voor niets dat een gerecht na 20 minuten klaar hoort te zijn of dat je meestal na 20 minuten pijpen wel klaarkomt.
Haha dudequote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het menselijke wijfje heeft een spanningsboog van ongeveer 20 minuten. Het is niet voor niets dat een gerecht na 20 minuten klaar hoort te zijn of dat je meestal na 20 minuten pijpen wel klaarkomt.
Engels team zijn blijkbaar wel profs. Die zie ik ook niet echt veel voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef Wilskracht het volgende:
Dit zijn amateurs
Dus nivo Spakenburg in verhouding met het nivo Nederlands mannen elftal.
Dat is ook een groot verschil.
[..]
Prof zijn of niet heeft toch meer met geld dan met niveau te maken hier of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 18:25 schreef ampburner het volgende:
[..]
Engels team zijn blijkbaar wel profs. Die zie ik ook niet echt veel voor elkaar krijgen.
Ook met niveau, als je prof bent kun je je 24/7 met voetbal bezig houden, als amateur moet je nog andere dingen ernaast doenquote:Op zondag 6 september 2009 18:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Prof zijn of niet heeft toch meer met geld dan met niveau te maken hier of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |