Sterkte kerel. Ik heb momenteel hetzelfde. Ben een enorme smulpaap. Eet erg graag en lekker, gezellig wijntje erbij met vrienden...maar nu trek ik bijna wit weg als ik aan eten denk. Ik leef op fruit, water, thee, brood...en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:16 schreef Maartel het volgende:
O, en ik was blij dat ik vanavond met moeite een redelijke maaltijd had weggekregen maar die komt er nu net weer uit
Misschien een beetje onnozele vraag, maar werkt zoiets langer door?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:03 schreef Salvad0R het volgende:
Doe meditatie/ademhaling oefeningen. Clears the mind.
Uhm, waaruit concludeer je dat ik je post niet serieus nam?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Aangezien je mijn post niet serieus neemt raad ik je dan ook ten stelligste aan om regelmatig je nagels te gaan bijten dat zal je leren!
Het lijkt mij dat wanneer je regelmatig je geest tot rust brengt met wat voor oefeningen dan ook, dat je op een gegeven moment in het algemeen rustiger van geest wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien een beetje onnozele vraag, maar werkt zoiets langer door?
In veel van de situaties waarin ik er last van heb kan ik vrij moeilijk tegen werkgever/partner/exvriendje zeggen "wacht, heel even mediteren, dan kan ik je weer aan"
Hmm, ik rook wel (trouwens ook niet erg handig als je amper eet) maar de laatste keer dat ik een jointje rookte viel dat niet erg lekker, dus geloof niet dat ik dat er nu nog bij wil hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
Misschien een niet helemaal correcte manier maar het werkt wel. Misschien rook je niet, dan houdt het wel een beetje op maar een jointje roken is zeer goed om je eetlust op te wekken. Ik heb ook een tijd last gehad van het helemaal geen zin hebben in eten en alles kwam er meteen weer uit. Bij mij hielp het erg goed. Eetritme was zo hersteld.
Een weekje ongeveer. Maar ging vandaag al iets beter.. toen maagtabletten gekregen en daar werd ik juist weer misselijk vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:35 schreef Alicey het volgende:
Hoe lang heb je er nu last van Maartel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |