Het wachten is op je shirtjes wisselen grap.quote:Op zondag 6 september 2009 17:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie graag andere aanslagen van achteren.
Ik zat in een damestopic al te wachten op het grootste zeurwijf van fok.quote:Op zondag 6 september 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wachten is op je shirtjes wisselen grap.
Is Cup A dan de wereldbeker of Cup Z?quote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ze zijn in ieder geval al in het bezit van een cup.
Begrijp dat je in R&P zat.quote:Op zondag 6 september 2009 17:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zat in een damestopic al te wachten op het grootste zeurwijf van fok.
Ben blij dat je er bent!
User DuTank zit met realtie-problemen. Maar durft zelf nietquote:Op zondag 6 september 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp dat je in R&P zat.
Helaas kom ik daar nooit.
Ja en het was ook een serieus topic.quote:Op zondag 6 september 2009 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
User DuTank zit met realtie-problemen. Maar durft zelf niet
Je komt er meer dan ik.!
Geen eetlust door spanning/emoties..quote:Op zondag 6 september 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en het was ook een serieus topic.
In VBL zou dat topic op slot zijn gegooid.
Ik wil het wel over vrouwen hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen eetlust door spanning/emoties..
Maar goed, laten we het zo over de wedstrijd hebben of in ieder geval over vrouwen.
Een leuke Cquote:Op zondag 6 september 2009 17:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is Cup A dan de wereldbeker of Cup Z?
NOS is ook kut. Eurosportquote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Aftrap al geweest ook, lekker op tijd NOS.
Zegt de fossiel die voor t laatst een vrouw heeft geneukt toen internet nog niet bestond.quote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil het wel over vrouwen hebben.
Is wel jammer dat je daar juist weinig ervaring mee hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net Bami opquote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Breach het volgende:
Zit je al met een bak magnetron-nasi op schoot voor de tv, Tong?
Jij bent ooit door de NOS verkracht of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef Shoombak het volgende:
Hypocriete Kut NOS
quote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef Prosac het volgende:
Kijk krentebol, dat was buitenspel
Maar dat was wel een triootje in het bed van zijn oudersquote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zegt de fossiel die voor t laatst een vrouw heeft geneukt toen internet nog niet bestond.
Op de borsten lijkt me pijnlijk, dus ik denk het eerste.quote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
Hoe zeg je dat eigenlijk?
Nemen ze de bal aan op de borst of op de borsten?
quote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
Hoe zeg je dat eigenlijk?
Nemen ze de bal aan op de borst of op de borsten?
quote:Op zondag 6 september 2009 18:05 schreef SCH het volgende:
Hey rukkertjes, het voetbal is begonnen hoor
Eurosport heeft tenminste echt HD beeld in plaats van dat gare geupscalede bij de NOS.quote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar gooien ze een niet boeiend interview er doorheen, ook niks.
Engels commentaarquote:Op zondag 6 september 2009 18:07 schreef Wilskracht het volgende:
op eurosport kijken met engels commentaar met een vrouw als co commentator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |