abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71740693
Eerste deel: welke dwangneurose heb jij?

Vergelijkbare topics:

Post hier jouw raarste tic, gewoonte of ritueel!

Mijn tics

Laatste post van 2h2h:
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:44 schreef 2h2h het volgende:
ik heb een bepaalde manier hoe ik meer brood smeer maar ook hoe ik hem opeet.

nooit geweten tot ik in de zwangerschap werd opgenomen bij de mondriaan en daar iedere dag met mijn medebewonders moest ontbijten.
De meid die tegenover mij zat wees me erop.
Dus vroeg ik of de andere meiden aan mijn tafel het ook was opgevallen.

En kennelijk eet ik dus al mijn brood hetzelfde iedere dag weer.
Ik eet ook alleen hagelslag op mijn brood
Wat is die manier dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Biancavia op 09-08-2009 20:17:37 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71740946
Terug Vind Psychoses :-)
pi_71741079
Tjah ik vind het niet vreemd haha maar goed.
Beetje moeilijk uit te leggen maar zal het proberen.

Ik smeer op alle twee de sneeen evenveel boter.
Daarna strooi ik de hagelslag eerst langs de kanten dan van links naar rechts een rij en dan van recht naar links een rij en zo verder naar beneden.

Ik snijd mijn brood altijd door midden das heel normaal vind ik.
Dan pak ik mijn brood altijd vast met mijn pinken en duimen aan de onderkant en de andere vingers aan de bovenkant.
Dat is zodat het brood achter niet open valt.
Dan begin ik in het midden van de gesneden kant met eten tot de korst.
Dan vouw ik de kosrtjes van elkaar af en eet eerst rechts langs de korst en dan links langs de korst.
Ik vouw ze van alkaar weg zodat de korsten niet tegen mijn wang aan komen dan heb je al die boter in je gezicht bah.
Ik eet dus geen korsten.

Hoop dat jullie het een beetje begrijpen hihi

Ik ben er inmiddels gelukkig wel achter door dit topic dat ik niet de enige ben die een beetje vreemd is haha
pi_71741171
Ik moet mijn pink meerdere keren per uur tussen de ringvinger en de middelvinger klemmen.
Als dat niet lukt word ik gek! Vooral vervelend in de winter als je buiten bent...
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:15:50 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71741197
behalve compleet obsessed te zijn met velletjes aan mijn vingers heb ik weinig last van dwangneuroses/tics etc...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:18:31 #6
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_71741293
ik trek van die hele kleine haartjes van m'n oren
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:52:32 #7
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_71742286
Het zijn wellicht meer tics dan dwangneuroses, en eigenlijk doe ik het ook alleen als ik me verveel.
Maar ik moet altijd van sommige dingen het aantal 'stappen' tellen. En dan eigenlijk (in mijn gedachten) alle stappen langsgaan en dan in zo weinig mogelijk stappen het hele object gehad te hebben. Die stappen zitten zeg maar op de rand van het object.
Dus een 'vierkante' tv heeft dan vijftien stappen, en een bioscoopscherm is veel breder dan dat hij hoog is dus gaan er twee (of drie) stappen in de lengte en 1 in de hoogte. Een schoolbord heeft 14 stappen en ga zo maar door.
Ook als ik in de trein naar buiten zit te kijken dan stop ik mijn kiezen bovenop elkaar en dan als er een paal langskomt dan kunnen ze even niet meer op elkaar en dan moet ik ze van elkaar afhalen.
Oh ja, en ik gebruik het liefst afstandsbedieningen met een oneven aantal knoppen, die zijn zeldzamer
pi_71742371
Vrijwel iedereen heeft wel een soort van dwangneuroses, vooral op jongere leeftijd had ik er wat meer last van. Wilde altijd precies bij stoeptegels niet de randen raken tijdens het lopen. en zo nog wat dingetjes.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
pi_71742481
Ik gooi altijd het eerste velletje toiletpapier weg voordat ik papier pak wat ik werkelijk gebruik .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_71742848
Ah leuk!
Mijn 2 schoenen moeten altijd precies even strak gestrikt zijn, zijn ze dat niet, zal ik ze allebei overnieuw strikken om dat te regelen
En heb vast nog wel meer, post ik later als ik er op kom
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_71743025
(ziet macdonals glazen reclame)

Ik moet altijd alles hebben wat er is, als het speciaal is, zo heb ik vorige week in parijs elke toeristenmunt van 2 euro gekocht die ik tegenkwam (ja, ik kan er toch niet 1 overslaan) wat me meer dan 30 euro heeft gekost.

Ook zijn er nu gratis glazen bij de macdonals bij grote menu's, weet niet of ik er aan ga beginnen, maar als ik dat doe, moet en zal ik ze ook alle 6 hebben (desnoods veel te duur via marktplaats).

Heb de vorige cola glazen ook...

edit: wou geen triple post:

Ik moet altijd 's nachts in huis alle (stuk of 20) deuren dicht hebben (ik woon anti kraak in een hele grote villa)

Verder pak ik van dingen die je uit kan proberen in de winkel, (zoals spuitdeo, tijdschriften) nooit de eerste, en het liefst de laatste, dat doe ik ook bij de melk (voor de langere datum, ookal drink ik het in 1 dag op) en bij de cola (voor als de fles is gevallen)

[ Bericht 30% gewijzigd door DX11 op 09-08-2009 21:21:55 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_71743656
ik vind mijn manier van brood smeren en eten trouwens geen dwangneurose maar gewoon handig.
pi_71744072
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef 2h2h het volgende:
ik vind mijn manier van brood smeren en eten trouwens geen dwangneurose maar gewoon handig.
Jouw manier van brood eten is gewoon apart.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:21:43 #14
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_71753559
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef 2h2h het volgende:
ik vind dat je moet gaan leren je korstjes te eten, las dat je t tijdens je zwangerschap ontdekte dus een kindje hebt en sja iets met goed voorbeeld enzo
pi_71755266
Duimelot mijn dochter eet haar korstjes wel haha.
Maar eigenlijk heb je gelijk.
We zien wel miss als mijn zoontjes zijn korstjes niet wil gaan eten.
pi_71755395
Een van mijn dwangneuroses is de volumeknop: die moet altijd op een even getal staan (dus als ie op 9 staat zet je hem op 8 of 10)

Wat misschien wel grappig is is dat meerdere (mannelijke) familieleden dit ook hebben
pi_71755417
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef Thomass het volgende:
Een van mijn dwangneuroses is de volumeknop: die moet altijd op een even getal staan (dus als ie op 9 staat zet je hem op 8 of 10)

Wat misschien wel grappig is is dat meerdere (mannelijke) familieleden dit ook hebben
Ik had dat ook met mijn autoradio inderdaad.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71757128
heb vroeger een tijdje gehad dat ik onwillekeurig steeds hetzelfde geluidje maakte.. werden mn ouders altijd kwaad om, dat ik daar niet mee stopte is vanzelf weer over gegaan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_71757332
mijn haar kammen met mijn handen
don't belive in modern love.
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:43:49 #20
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71757441
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:31 schreef 2h2h het volgende:
Duimelot mijn dochter eet haar korstjes wel haha.
Maar eigenlijk heb je gelijk.
We zien wel miss als mijn zoontjes zijn korstjes niet wil gaan eten.
En je zoontje heet Pinkeltje?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71757939
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:43 schreef Ps2K het volgende:

[..]

En je zoontje heet Pinkeltje?
het was een reactie op een fokster wiens nicknaam duimelot is !!
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:11:14 #22
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71758213
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef 2h2h het volgende:

[..]

het was een reactie op een fokster wiens nicknaam duimelot is !!
Je kunt het ook zo lezen: Duimelot, mijn dochter....
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71778254
In de supermarkt pak ik ook altijd de achterste producten voor oa. de houdbaarheidsdatum. Volume moet ook altijd op een even getal staan, de onderzetters recht op de tafel liggen (dus niet uitsteken ) en als ik achter mijn PC zit moeten de boxen ook altijd netjes staan en niet schots en scheef

En op straat bekijk ik vaak grondig auto's die langsrijden; het model, type, etc. en dan ook het kenteken om te zien hoe oud hij ongeveer is Maar dat noem ik meer een interesse in plaats van een dwanghandeling
pi_71779197
Als ik aan het eten of drinken ben uit een fles wijn, zak snoep, drop, chips en ik ben halverwege. Moet ik door eten..

Ik toets een telefoonnummer vaak 2 of meerdere keren in.

Ik kijk bij een glas altijd of er iets viezigs inzit.

Ik kijk eigenlijk altijd of vlees gaar is voordat ik het op eet. ( dat kwam mede door 1 keer niet gare bende te eten en 1 zware bende op de wc wat ik niet weer wou ). Die tick van continu het vlees opensnijden en kijken of het gaar is is wel erg irritant overigens.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 05:25:28 #25
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_71895202
ik schud altijd even mijn pakje sigaretten voordat ik er ééntje pak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')