Wat is die manier dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:44 schreef 2h2h het volgende:
ik heb een bepaalde manier hoe ik meer brood smeer maar ook hoe ik hem opeet.
nooit geweten tot ik in de zwangerschap werd opgenomen bij de mondriaan en daar iedere dag met mijn medebewonders moest ontbijten.
De meid die tegenover mij zat wees me erop.
Dus vroeg ik of de andere meiden aan mijn tafel het ook was opgevallen.
En kennelijk eet ik dus al mijn brood hetzelfde iedere dag weer.
Ik eet ook alleen hagelslag op mijn brood![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef 2h2h het volgende:
ik vind mijn manier van brood smeren en eten trouwens geen dwangneurose maar gewoon handig.
ik vind dat je moet gaan leren je korstjes te eten, las dat je t tijdens je zwangerschap ontdekte dus een kindje hebt en sja iets met goed voorbeeld enzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef 2h2h het volgende:
ik vind mijn manier van brood smeren en eten trouwens geen dwangneurose maar gewoon handig.
Ik had dat ook met mijn autoradio inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef Thomass het volgende:
Een van mijn dwangneuroses is de volumeknop: die moet altijd op een even getal staan (dus als ie op 9 staat zet je hem op 8 of 10)
Wat misschien wel grappig is is dat meerdere (mannelijke) familieleden dit ook hebben
En je zoontje heet Pinkeltje?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:31 schreef 2h2h het volgende:
Duimelot mijn dochter eet haar korstjes wel haha.
Maar eigenlijk heb je gelijk.
We zien wel miss als mijn zoontjes zijn korstjes niet wil gaan eten.
Je kunt het ook zo lezen: Duimelot, mijn dochter....quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef 2h2h het volgende:
[..]
het was een reactie op een fokster wiens nicknaam duimelot is !!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |