Deel 2; omdat het in klaagbaak niet meer mocht

Hallo medeFOK!kers
De laatste tijd (zegmaar een half tot anderhalf jaar) heb ik last van een paar ongeloofelijk irritante tikken.
Tik 1:
als ik op de fiets, loop, in de auto of in de trein zit, heb ik altijd de neiging om bij elke lantaarnpaal, fietser, auto, paaltje whatever het maakt niet uit mijn teen te bewegen aan de kant waar het voorwerp staat (dus komt er links een lantaarnpaal, linkerteen, en vice versa). Na een tijdje is het alleen maar vervelender geworden; als het iets van hout of zoiets, iets uit de natuur doe ik mijn teen omhoog en iets als staal oid mijn teen omlaag. Lopend valt dit nog wel mee maar in de auto op de snelweg is dit gruwelijk irritant. Als er een auto langs komt dan moet ik voor elk wiel dat de grond raak mijn teen omlaag doen, dus vier keer voor een auto, maar ook voor de hectometerpaaltjes, lantaarnpalen, vangrails etc. Dat was tik 1.
Tik 2: Ik tril altijd met mijn been, maar dan ook echt altijd.
Tik 3: Als ik woorden uitspreek, probeer ik altijd op een even getal uit te komen. Dit gaat als volgt: eerst tel ik het aantal letters, bijv. bij het woord schutting. Schutting heeft negen letters, wat niet even is. Dan tel ik alleen de klinkers, dat zijn er twee, dus een even getal. Maar dan ben ik er nog niet, dan tel ik alle letters op maar haal ik dubbele weg, dus schutting wordt 'schuting', wat acht letters heeft. Acht is overigens ook een goed getal, want acht gedeeld door twee is vier gedeeld door twee is twee gedeeld door twee is 1, dus een even getal wat vier keer te delen is. Dan doe ik meestal nog een ding met dat woord, dan denk ik me in hoe het woord zou zijn als het opgeschreven is zoals men het uitspreekt; dus 'sgutinh' (ng wordt nh, omdat ng voor mij altijd nog gewoon nggg is), maar dan kom ik uit op zeven letters, maar wel weer twee klinkers. Dit is een gruwelijke tik want dit boven doe ik meestal binnen een halve minuut en dan met welk woord wat ik hoor of lees of vertel.
Tik 4: Altijd als ik 's avonds naar bed ga, check ik altijd vier dubbel keer ALLES. Ik kijk of de gordijnen overal dicht zijn beneden in de woonkamer (maar dan ook echt perfect dicht), dit doe ik dan niet een keer maar kan ik toch wel tot een keer of zeven herhalen, gewoon om zeker te zijn. Alle apparaten die normaal op stand-by staan moeten uit, en dit controleer ik ook altijd minstens vier keer, ik kijk of de deur op slot zit een paar keer, alle computerschermen, alle schoenen netjes bij de deur, alle deuren een paar keer open en dicht maken, en als ik dan eindelijk naar boven wil gaan, moet ik van mezelf gewoon nog een keer. Dit vreselijk irritant kutritueel kan wel 1 uur duren . Nog iets wat hier wel bij past, steeds als ik van de wc gebruik heb gemaakt, wil ik minstens vier keer mn handen wassen en een stuk of zes keer de kraan van het wastafeltje goed dichtgedraaid hebben en steeds kijken of het licht wel uit is.
Overige informatie:
Ik ben volgens iedereen gewoon een normale jongen (iig niet een in z'n eigen wereld, gewoon lekker sociaal leventje, in 't weekend weg zijn en altijd grappig doen in de klas).
Ik ben redelijk slim vind ik zelf, ik doe een tweetalig vwo opleiding, 550 op cito, ben 14 jaar, en ik ben zeer creatief..volgens mijn tekenleraar