Het wachten is op je shirtjes wisselen grap.quote:Op zondag 6 september 2009 17:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie graag andere aanslagen van achteren.

Ik zat in een damestopic al te wachten op het grootste zeurwijf van fok.quote:Op zondag 6 september 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wachten is op je shirtjes wisselen grap.

Is Cup A dan de wereldbeker of Cup Z?quote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ze zijn in ieder geval al in het bezit van een cup.

Begrijp dat je in R&P zat.quote:Op zondag 6 september 2009 17:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zat in een damestopic al te wachten op het grootste zeurwijf van fok.
Ben blij dat je er bent!

User DuTank zit met realtie-problemen. Maar durft zelf nietquote:Op zondag 6 september 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp dat je in R&P zat.
Helaas kom ik daar nooit.

Ja en het was ook een serieus topic.quote:Op zondag 6 september 2009 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
User DuTank zit met realtie-problemen. Maar durft zelf niet
Je komt er meer dan ik.!

Geen eetlust door spanning/emoties..quote:Op zondag 6 september 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en het was ook een serieus topic.
In VBL zou dat topic op slot zijn gegooid.

Ik wil het wel over vrouwen hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen eetlust door spanning/emoties..
Maar goed, laten we het zo over de wedstrijd hebben of in ieder geval over vrouwen.

Een leuke Cquote:Op zondag 6 september 2009 17:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is Cup A dan de wereldbeker of Cup Z?

NOS is ook kut. Eurosportquote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Aftrap al geweest ook, lekker op tijd NOS.

Zegt de fossiel die voor t laatst een vrouw heeft geneukt toen internet nog niet bestond.quote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil het wel over vrouwen hebben.
Is wel jammer dat je daar juist weinig ervaring mee hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |