Nee, dan is er een 2e bal in het veld.quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:
Als je hoogzwanger bent tel je dan ook als geblesseerd?

Neuj, is Sulejmani al 2,5 jaar..quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:

Kan niet he want dan sta je met 12 vrouwen op het veld.quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:

quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Een gnoom op wielen leidt maar af

En als het een jongetje is?quote:Op zondag 6 september 2009 18:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kan niet he want dan sta je met 12 vrouwen op het veld.

Dan is het de 12e man.quote:

Jezus man, zat er bij jou al azijn in het vruchtwater ofzo?quote:Op zondag 6 september 2009 18:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Die scheidsrechters zakken ook al naar het niveau van de wedstrijd af.

Of een SCH, die kunnen er met gemak tussenquote:

Is dat de beste op het veld.quote:

Nou ga je te verquote:Op zondag 6 september 2009 18:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Of een SCH, die kunnen er met gemak tussen

Dan sowieso niet, Van der Vaart mag ook niet opeens hier mee doen. Met een Dries Mertens zou je het evt. nog kunnen proberen bij de Belgen. Vraag ik mij gelijk af of ze dat met Stijntje Vreven destijds al niet een keer hebben geprobeerd.quote:

Ik zou de hele dag met een stijve rondrijden, jij niet toch?quote:

quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:
Vrouwen zijn fysiek veel zwakker dan mannen, altijd geweest ook.
Ze kunnen zich ook niet lang concentreren, dat zie je bijvoorbeeld ook bij darts waar het fysieke aspect geen rol speelt.

Bij vrouwen vergt het gewoon heel erg veel training om het niveau van de heren te halen. Maar onmogelijk is het zeker niet.quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:
Ze kunnen zich ook niet lang concentreren, dat zie je bijvoorbeeld ook bij darts waar het fysieke aspect geen rol speelt.

Allemaal onzin.. Al met al staat damesvoetbal gewoon in de kinderschoenen en heeft het nog geen eigen smoel. Als je naar bijvoorbeeld dameshandbal kijkt (waar de dames lekker technisch en dynamisch spelen tegenover mee power bj de heren) zie je dat de damesvariant van een sport zijn eigen dynamiek kan hebben en daardoor absoluut niet meer minderwaardig aan de herenvariant hoeft te zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 18:19 schreef Barca het volgende:
Mannen kunnen én willen een wedstrijd tot het irritante toe doodmaken. Die maken in de eerste minuut 1 - 0 en weten vervolgens probleemloos 89 minuten (plus eventuele blessuretijd) lang de wedstrijd te controleren. Zal wel een kwestie van mentaliteit zijn dat het de vrouwen niet lukt. Je ziet hetzelfde beeld bij heel veel andere sporten ook. Vrouwen lijken geen killersinstinct te hebben.
Of dat komt door de historie waarin de vrouw een sociale rol (koken en koters verzorgen) en de man een rol gericht op status (grote buit, later hoog salaris) had/heeft? Dat is psychologie van de koude grond, en daar heb ik niet zo veel mee. Welke psycholoog kan het verklaren?

Je wordt opgewonden van lesbiennes?quote:Op zondag 6 september 2009 18:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag met een stijve rondrijden, jij niet toch?

damesschoenenquote:Op zondag 6 september 2009 18:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Allemaal onzin.. Al met al staat damesvoetbal gewoon in de kinderschoenen en heeft het nog geen eigen smoel. Als je naar bijvoorbeeld dameshandbal kijkt (waar de dames lekker technisch en dynamisch spelen tegenover mee power bj de heren) zie je dat de damesvariant van een sport zijn eigen dynamiek kan hebben en daardoor absoluut niet meer minderwaardig aan de herenvariant hoeft te zijn.

Daarom duurt GTST ook maar een half uurtje met nog een zootje reclame ook. Tevens een verhaallijn die elke keer hetzelfde is alleen met wat andere namen, dan is het allemaal nog een beetje te behappen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:

Vrouwen zijn fysiek minder sterk (al worden ze gemiddeld wel ouder, en zo'n bevalling lijkt me ook geen kinderspel), maar het is vrouwen tegen vrouwen. Dan speelt fysieke kracht in mijn ogen geen rol.quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:

Het menselijke wijfje heeft een spanningsboog van ongeveer 20 minuten. Het is niet voor niets dat een gerecht na 20 minuten klaar hoort te zijn of dat je meestal na 20 minuten pijpen wel klaarkomt.quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Kopbal het volgende:

Volgens mijn fantasie heeft het hele elftal straks sex met elkaar, daar raak ik opgewonden van jaquote:

1 bikiniplaatje = 5 voetbalplaatjesquote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef Wilskracht het volgende:
Idee Panini voetbalplaatjes voor damesvoetbal.
Wel 2 plaatjes 1 voetbalplaatje en 1 in bikini

quote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het menselijke wijfje heeft een spanningsboog van ongeveer 20 minuten. Het is niet voor niets dat een gerecht na 20 minuten klaar hoort te zijn of dat je meestal na 20 minuten pijpen wel klaarkomt.

Haha dudequote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het menselijke wijfje heeft een spanningsboog van ongeveer 20 minuten. Het is niet voor niets dat een gerecht na 20 minuten klaar hoort te zijn of dat je meestal na 20 minuten pijpen wel klaarkomt.

Engels team zijn blijkbaar wel profs. Die zie ik ook niet echt veel voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef Wilskracht het volgende:
Dit zijn amateurs
Dus nivo Spakenburg in verhouding met het nivo Nederlands mannen elftal.
Dat is ook een groot verschil.
[..]

Prof zijn of niet heeft toch meer met geld dan met niveau te maken hier of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 18:25 schreef ampburner het volgende:
[..]
Engels team zijn blijkbaar wel profs. Die zie ik ook niet echt veel voor elkaar krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |