Het was op zijn Duits en daarom zo mooi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:32 schreef rubbereend het volgende:
niks mooiers dan het mindere van het spel hebben en toch doorgaan
Ik had je hoofd willen zien als ze je destijds verteld had dat ze over 8 jaar in de halve finale van het EK met Oranje zou staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef MrMoon het volgende:
Wel raar om iemand waarmee je hebt samengespeeld in de jeugd op tv te zien
het gaat hierbij om de keepster Geurts, het zusje van een jeugdvriend en ex-teamgenote..
Finale Nederland - Duitsland 90+6 " Hoogendijk 1-0quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was op zijn Duits en daarom zo mooi.
ze speelde toen al in dames onder 17.. maar ik denk dat ik dr alsnog voor gek had verklaard..quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik had je hoofd willen zien als ze je destijds verteld had dat ze in 2009 in de halve finale van het EK met Oranje zou staan.
Succes suportersquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:58 schreef Bjoro het volgende:
Ha ha...ik postte tijdens de rust nog in het 1e topic...en nu is het deel 4 !
Ik opende gewoon het eerste topic Bjorooooooquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:58 schreef Bjoro het volgende:
Ha ha...ik postte tijdens de rust nog in het 1e topic...en nu is het deel 4 !
http://www.nos.nl/nosstud(...)franedekvrouwen.htmlquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toevallig iemand al een samenvatting gevonden?
Assistent bondscoach Ed Engelkes was mijn trainer in de A1 !quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef MrMoon het volgende:
Wel raar om iemand waarmee je hebt samengespeeld in de jeugd op tv te zien
het gaat hierbij om de keepster Geurts, het zusje van een jeugdvriend en ex-teamgenote..
Cool Dubbele rede om te juichen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Assistent bondscoach Ed Engelkes was mijn trainer in de A1 !
Appel-in-de-keel-Kookequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:04 schreef borisz het volgende:
Bij de NOS hebben we Phillip Kooke. Zullen we ook niet vrolijk van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |