Eurosport heeft niet eens breedbeeld?quote:Op zondag 6 september 2009 18:07 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Eurosport heeft tenminste echt HD beeld in plaats van dat gare geupscalede bij de NOS.
Die commentator is een homo.quote:
waarom ben jij er niet?quote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef denthemen het volgende:
wat een sfeer
Snap ik. Een homo die damesvoetbal kijkt. Meer tegenstellingen in één zin kom je zelden tegenquote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef SCH het volgende:
Ik ga de sexistische grappen maar niet turven
Moet je wel de goede Eurosport opzetten.quote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eurosport heeft niet eens breedbeeld?
quote:
Geen idee. Ik ben niet van de psychologie van de koude grond.quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef Shoombak het volgende:
Maar hoe kan het trouwens dat het niveauverschil tussen de mannen en vrouwen zo groot is?
Ik wilde net nog zeggen dat ik niet veel verschil zie met mannen, maar toen begon die commentator te zwetsen dat je het niet mag vergelijken, dus durfde al niks meer te zeggen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef Barca het volgende:
Ik raak nog niet in positieve zin opgewonden van het spelniveau van onze meiden. Hopelijk komt dat snel.
Ben je nu serieus?quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef Shoombak het volgende:
Maar hoe kan het trouwens dat het niveauverschil tussen de mannen en vrouwen zo groot is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |