Ik kijk voor de vrouwen. Telt dat ook?quote:Op zondag 6 september 2009 16:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ben je een vrouw dan? Het is wel vrouwenvoetbal hè!
Ah, de vrouwen zijn zo slim dat onder de douche te doen i.v.m. het afvoerputje dat toch al daar aanwezig is en alle champagne gewoon vanzelf wegspoelt zodat je niet alles schoon hoeft te maken!quote:
Oh fuck, zou ik volgens Ambrosius nu ook 12 zijn?quote:Op zondag 6 september 2009 16:41 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik kijk voor de vrouwen. Telt dat ook?
Of ze moeten pingels nemen zoals ook tijdens het EK en WK in de rust op sms6 is te zienquote:Op zondag 6 september 2009 16:41 schreef Prosac het volgende:
Als het op penalties aankomt, moeten ze dat eigenlijk afschaffen bij vrouwenvoetbal en een wet t-shirt wedstrijd houden, we stemmen dan op SBS6-achtige wijze welk team doorgaat.
Zolang je de stand nog onthoud.quote:Op zondag 6 september 2009 16:41 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik kijk voor de vrouwen. Telt dat ook?
SMS NAT naar 2020.quote:Op zondag 6 september 2009 16:41 schreef Prosac het volgende:
Als het op penalties aankomt, moeten ze dat eigenlijk afschaffen bij vrouwenvoetbal en een wet t-shirt wedstrijd houden, we stemmen dan op SBS6-achtige wijze welk team doorgaat.
Welke smaak?quote:Op zondag 6 september 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of ze moeten pingels nemen zoals ook tijdens het EK en WK in de rust op sms6 is te zien
Veronicaquote:Op zondag 6 september 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of ze moeten pingels nemen zoals ook tijdens het EK en WK in de rust op sms6 is te zien
De mijne kan alleen nog maar zitten.quote:Op zondag 6 september 2009 16:43 schreef One_conundrum het volgende:
Hhm, misschien toch maar even een streampje laten lopen op de achtergrond...
Haha ja. Ik hoop stiekem ook dat er wat speelsters na het EK hier gaan kijken (voor de reacties) en dan nog steeds van die schijtlollige mannenopmerkingen zien. Ik zie nu al die beteuterde gezichtjes voor me.quote:Op zondag 6 september 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat laatste zullen we nog een paar jaar op moeten wachten denk ik aangezien dit het EK is.quote:Op zondag 6 september 2009 16:47 schreef Silenus het volgende:
)
[..]
Haha ja. Ik hoop stiekem ook dat er wat speelsters na het EK hier gaan kijken (voor de reacties) en dan nog steeds van die schijtlollige mannenopmerkingen zien. Ik zie nu al die beteuterde gezichtjes voor me.![]()
Mocht er ooit iemand van het team dit lezen: Ik wens jullie veel succes, ik hoop dat jullie goed door de Engelse verdediging penetreren (hihi), dat jullie niet de paal raken (hihi
) maar wel flink weten te scoren (hihi
), en dat jullie niet vergeten om de Engelse aanvallers te dekken (hihi
), en pas op de balbehandeling (hihi
)
Ohja, ik wil tieten zien! En graag niet Vera Pauw naakt in het bad gooien na het behalen van de wereldtitel, dat zou zonde zijn.
Haha, ohja. Voel me een beetje die gozer van Jiskefet nu (We worden wéreldkampioen).quote:Op zondag 6 september 2009 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat laatste zullen we nog een paar jaar op moeten wachten denk ik aangezien dit het EK is.
Normaal gesproken wel ja.quote:Op zondag 6 september 2009 16:54 schreef Klopkoek het volgende:
De engelsen gaan dit gewoon winnen.
Woowww, die oren! Volgens mij had ik haar laatst op National Geographic gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel het pronkstuk van de Engelse dames.
quote:Op zondag 6 september 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel het pronkstuk van de Engelse dames.
Silenusquote:Op zondag 6 september 2009 16:47 schreef Silenus het volgende:
)
[..]
Haha ja. Ik hoop stiekem ook dat er wat speelsters na het EK hier gaan kijken (voor de reacties) en dan nog steeds van die schijtlollige mannenopmerkingen zien. Ik zie nu al die beteuterde gezichtjes voor me.![]()
Mocht er ooit iemand van het team dit lezen: Ik wens jullie veel succes, ik hoop dat jullie goed door de Engelse verdediging penetreren (hihi), dat jullie niet de paal raken (hihi
) maar wel flink weten te scoren (hihi
), en dat jullie niet vergeten om de Engelse aanvallers te dekken (hihi
), en pas op de balbehandeling (hihi
)
Ohja, ik wil tieten zien! En graag niet Vera Pauw naakt in het bad gooien na het behalen van de wereldtitel, dat zou zonde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |