inderdaad fml.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:58 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja, én daarna ook weer zolang op seizoen 3
ik heb vorige jaar alle eps gedownload en pas gekeken op een regenachtige dag achter mekaar. Dus die ging voor mij wat sneller.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef HuubTuub het volgende:
Lijkt ook wel of S2 veel sneller is gegaan dan S1.
Erg jammer dat we na de 13e weer bijna een heel jaar kunnen wachten. Gelukkig volgt Curb Your Enthusiasm de week erna.
Tenzij ze problemen zouden hebben met de cast lijkt me dat een retorische vraag. De serie heeft erg goed gescoord dit seizoen. Verder zijn er minstens 7 boeken in deze serie verschenen. Materiaal is er dus genoeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb vorige jaar alle eps gedownload en pas gekeken op een regenachtige dag achter mekaar. Dus die ging voor mij wat sneller.
Is het al zeker dat er een S3 komt?
Jazeker! http://www.scifiscoop.com(...)d-true-blood-season/quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb vorige jaar alle eps gedownload en pas gekeken op een regenachtige dag achter mekaar. Dus die ging voor mij wat sneller.
Is het al zeker dat er een S3 komt?
Ja, het is zo goed als zeker geloof ikquote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Is er al een seizoen drie aangekondigd?
quote:
Zou uitermate gek zijn als dat niet gebeurt.. kijkcijfers liggen rond de 5 milj elke week, voor HBO is dat best veel.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Is er al een seizoen drie aangekondigd?
Ik telde er tien laatst in de winkel.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:58 schreef drexciya het volgende:
[..]
Tenzij ze problemen zouden hebben met de cast lijkt me dat een retorische vraag. De serie heeft erg goed gescoord dit seizoen. Verder zijn er minstens 7 boeken in deze serie verschenen. Materiaal is er dus genoeg.
Nog niet bekend maar meestal bij hbo duurt het weer een heel jaar voor een nieuw seizoen.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:51 schreef rthls het volgende:
Snel een tvp, moet 11 nog kijken! Seizoen twee is echt vet geworden!
En idd jammer dat het alweer bijna afgelopen is. Voor wanneer staat s03 gepland?
Wel al bekend toch? Meen dat ze al groen licht hadden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:21 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nog niet bekend maar meestal bij hbo duurt het weer een heel jaar voor een nieuw seizoen.
Ja ze hebben wel al groenlicht gehad, alleen nog niet bekend wanneer ze gaan uitzenden het 3de seizoen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel al bekend toch? Meen dat ze al groen licht hadden.
Het had bij mij wel even nodig om te wennen maar nu vind ik het er echt bij passen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef TJLinden het volgende:
Zo moeilijk is dat Louisiana accent toch ook niet te ontcijferen?(alhoewel het wel even wennen is om dat redneck-gebabbel te tolereren)
Beelquote:Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit trouwens de eerste afleveringen op Foxlife te kijken en daar is "Beel" echt veel minder wit geschminkt dan in het tweede seizoen. Daar was ie ook nog leuk en niet irritant, dat was ik al bijna vergeten.
Jepquote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Vond de finale een zware tegenvaller eigenlijk
Mwah vond het wel een leuk einde van het seizoen, weet niet wat ze anders hadden kunnen doen om het spannender te maken tbh...quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Vond de finale een zware tegenvaller eigenlijk
Is there anything I’m forgetting to ask you?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef criminal_mind het volgende:
Intervieuw met Alan Bal over wat we volgend jaar zo kunnen verwachten.
http://ausiellofiles.ew.c(...)alan-ball/#more-2707
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Is there anything I’m forgetting to ask you?
BALL: I’m surprised you didn’t ask who took Bill.
Who took Bill?
BALL: It was Hoyt’s mother.
Grapjas![]()
![]()
Nee, de Queen gaf aan dat maenad's niet dood kunnen omdat zij geloven dat ze niet dood kunnen gaan. Op het moment dat ze het wel geloven en denken dat ze zichzelf op moeten offeren kan het dus wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:08 schreef Terpentin07 het volgende:
En de hele tijd wordt gezegd dat je Maryann niet kan doden.Beetje een makkelijke oplossing zo.Vond de finale ook niet echt goed.Helaas.Nu maar weer wachten.
Dit dusquote:Op woensdag 16 september 2009 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, de Queen gaf aan dat maenad's niet dood kunnen omdat zij geloven dat ze niet dood kunnen gaan. Op het moment dat ze het wel geloven en denken dat ze zichzelf op moeten offeren kan het dus wel.
Ofzo inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Sam kan alleen in dieren veranderen die hij heeft aangeraakt of zo toch? Waar heeft ie in vredesnaam een witte waterbuffel of wat voor koe het dan ook was vandaan gehaald?
Misschien had hij nog ergens een mooie foto liggen van een waterbuffel ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef unaco het volgende:
[..]
Ofzo inderdaad![]()
Hij kan alleen shapeshiften naar dieren / insecten etc die hij gezien heeft. Neemt niet weg dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat hij een "witte waterkoe"gezien heeft maar toch..
Hij moet het zich visualiseren, en een dier zien helpt daar wel bij. Ik neem aan dat-ie een andere manier heeft gevonden om het zich te visualiseren.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Sam kan alleen in dieren veranderen die hij heeft aangeraakt of zo toch? Waar heeft ie in vredesnaam een witte waterbuffel of wat voor koe het dan ook was vandaan gehaald?
Misschien heeft ie zijn eigen koe bedacht, heheh. Nou ja, dan is het wel te verklaren, ik heb niet echt op zitten letten tijdens de uitlegstukjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij moet het zich visualiseren, en een dier zien helpt daar wel bij. Ik neem aan dat-ie een andere manier heeft gevonden om het zich te visualiseren.
ze kwamen natuurlijk wel met een plan naar het huis toe dus opzich wel plausibelquote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef unaco het volgende:
[..]
Ofzo inderdaad![]()
Hij kan alleen shapeshiften naar dieren / insecten etc die hij gezien heeft. Neemt niet weg dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat hij een "witte waterkoe"gezien heeft maar toch..
Ben het helemaal met je eens. De laatste drie afleveringen waren echt tijdvullenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef Xan21 het volgende:
Het hele tweede seizoen was echt stukken minder dan het eerste, jammer. Jason Stackhouse kan ik gewoon niet meer aanzien,zijn verhaallijn is zo ver van realistisch, en als je dan ook al zo slecht acteert komt het al helemaal niet over.
pfff als er 1 slecht kon acteren was zij het wel .. hoewel ik echt schrok toen ze ineen Eric aanviel.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Die Queen!
Dat was gewoon Evan Rachel Wood!![]()
quote:Worship him, bitches!
quote:
Komt het in NL op tv ipv op zo'n betaalzender? Weet je ook wanneer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Van het RTL 5 artikel op Wikipedia: True Blood (2009-)
Zou leuk zijn als het zo isThe Vampire Diaries staan er ook bij trouwens, maar dat vind ik niet zo.
Geen idee, heb er verder nog niks over kunnen vinden helaas.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef rena het volgende:
[..]
Komt het in NL op tv ipv op zo'n betaalzender? Weet je ook wanneer?Ga ik seizoen 1 lekker weer opnieuw kijken.
Kijk je True Blood terwijl je stoned bent?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
hey trouwens he ... ik vraag me dit al een tijdje af maar vergeet het iedere keer te checken.
Ik kreeg namelijk iedere keer het gevoel wanneer ik de intro+theme keek dat er een fragmentje toegevoegd was die er in de intro van de ep. ervoor nog niet bij zat ... hebben meerdere dit of praat ik nou poep?
Net de eerste aflevering van seizoen een gekeken op Foxlife.Lijkt een nieuwe zender bij UPC te zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef rena het volgende:
[..]
Komt het in NL op tv ipv op zo'n betaalzender? Weet je ook wanneer?Ga ik seizoen 1 lekker weer opnieuw kijken.
de intro is inderdaad een paar keer verlengd, geen idee wat maar het was eerst 40sec en ik geloof de laatste keer 70 seconden. Iig, ik moest ineens vaker op "skip-10-seconds" drukkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
hey trouwens he ... ik vraag me dit al een tijdje af maar vergeet het iedere keer te checken.
Ik kreeg namelijk iedere keer het gevoel wanneer ik de intro+theme keek dat er een fragmentje toegevoegd was die er in de intro van de ep. ervoor nog niet bij zat ... hebben meerdere dit of praat ik nou poep?
Idd en dan nog op n hele gruwelijke manier ook anders ist weer jammerquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Tara is echt te irritant... Die mogen ze van mij eruit slachten voor S03 en een normaal iemand met een normaal hoofd en normale stem erin zetten
Die Lafayette is inderdaad wel cool jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:00 schreef -Peach het volgende:
Heb m'n vriend er ook aangekregen...en ik ben fan van Lafayette
Ik zou haar doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Sookie heeft soms toch een lelijke kop zeg...En ik vind haar in s02 een stuk minder charmeren dan in s01 qua persoonlijkheid.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:05 schreef BlackRhino het volgende:
Hoeft niet, staat gewoon hier toch? http://www.zedge.net/ringtones/188925/pick-up-da-phone-ringtone/ Of istie het niet.
[..]
Ik zou haar doen.
*aai*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:36 schreef Vivi het volgende:
In een week S01 en S02 erdoorheen gejast, ik voel me eenzaam nu.
Nee hoor, ik negeerde jullie gewoon!quote:
tuulk,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:51 schreef Vivi het volgende:
Snirf...We sleuren elkaar er wel doorheen he. Toch? Jahejahejahe?
Het schijnt sinaasappelsap te zijn, maar ik heb het nog niet aangedurfd op het flesje te openen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:17 schreef Merkie het volgende:
Dat flesje True Blood is wel vet. Ben benieuwd wat er in zit, maar het is zo zonde om het flesje aan te breken
.
Ja, bloodorange volgens het flesje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:27 schreef Pek het volgende:
zal wel tomatensap zijn ofzo
edit: niet dus. sinaasappel![]()
Als je via jouw link wilt bestellen,kom je ook op de site van HBO uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:03 schreef Vivi het volgende:
Je kan het ook allemaal online bestellen hoor, de shirts en allerlei goodies. Op de site van HBO.
En hier: http://www.trubeverage.com/.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truth is stranger than fiction
- Ja het verhaal blijft draaien om de 'hillbilly's', maar ook de vampieren waarmee de hillbilly's omgaan of juist niet willen omgaan en de moorden op verscheidene hillbilly'squote:Op zondag 8 november 2009 06:23 schreef TwyLight het volgende:
wtf net aflevering 1 en 2 gezien, en snap echt de hype rondom deze serie nietwat een bullshit.
blijft het verhaal om die hillbilly's draaien en dat gare wijf met haar spleet in dr bek met haar grafaccent?
Een HBO serie beoordelen/afzeiken op basis van 2 afleveringenquote:Op zondag 8 november 2009 06:23 schreef TwyLight het volgende:
wtf net aflevering 1 en 2 gezien, en snap echt de hype rondom deze serie nietwat een bullshit.
blijft het verhaal om die hillbilly's draaien en dat gare wijf met haar spleet in dr bek met haar grafaccent?
Ik had het na 1 aflevering zelfs al gehad met sookiequote:Op maandag 9 november 2009 12:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
Een HBO serie beoordelen/afzeiken op basis van 2 afleveringen
Ik ken haar vooral van de film Thirteenquote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef Cee het volgende:
Die Queen is Evan Rachel Wood, de ex van *bibber* Marilyn Manson.
Whow... dat is OF een hoop retoucheren of een extreme flawless skin!quote:Op maandag 9 november 2009 17:26 schreef Dethroned het volgende:
Vind die Queen ook wel wat hebben
[ afbeelding ]
Kan ook met bloodline te maken hebben en hoe ver je van de bron afstaat (generation). Als je child bent van een sterke bloodline of van een hele oude vampier dichtbij de bron, dan hoef je niet heel oud te zijn om sterker te zijn dan een vampier die ouder is dan je.quote:Snap alleen niks van die ranking. Ik dacht dat hoe ouder de vampier hoe sterker. Die Queen zal ook wel oud zijn, maar volgens haar is Eric ouder.
Zo net toch maar even de final gekeken, wilde eigenlijk wachten tot season 3 maar dat duurt volgens mij nog wel even (wie weet dat?). Nog even over de de ranking, dit zei ze letterlijk: "Al ben je de sterkste, oudste vampierquote:Op maandag 9 november 2009 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whow... dat is OF een hoop retoucheren of een extreme flawless skin!
[..]
Kan ook met bloodline te maken hebben en hoe ver je van de bron afstaat (generation). Als je child bent van een sterke bloodline of van een hele oude vampier dichtbij de bron, dan hoef je niet heel oud te zijn om sterker te zijn dan een vampier die ouder is dan je.
Dat was ook al bekendquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:46 schreef dapluiz het volgende:
Seizoen 2 begon 14 juni, dus ik denk dat het dit jaar ook rond die tijd begint
Idd, ik had geen zin om alle paginas door te bladeren en via google alleen maar: HBO Announces, verder geen datumquote:
Ja, dat was een beetje wazig allemaal. Wat was nu precies het verhaal? Hij wilde de Fellowship laten zien dat niet alle vampiers slecht waren, en toen dat plan finaal mislukte pleegde hij maar zelfmoord. Nu wilde de Fellowship hem ook offeren, dus ongetwijfeld had hij al een doodswens, maar het waarom kwam in de sierie niet uit de verf. Of was hij het gewoon zat, na meer dan 2000 jaar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Reddiablo het volgende:
tvp voor juni ofzo
toffe serie!! Lafayette heerst!!
Vond alleen die ene vampierknakker echt een kneus, en die was dan zo belangrijk die Godric... wat een prutser was dat
Premiere seizoen 2? Wanneer is seizoen 1 dan geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:49 schreef Fuzzlet het volgende:
Er is 27 maart een True Blood Vampire Ball in de Stadsschouwburg van Amsterdam om de Nederlandse premiere te vieren van het tweede seizoen (we lopen weer lekker achter hier...)
http://truebloodtv.nl/
Blijkbaar op FoxLife.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:39 schreef rena het volgende:
[..]
Premiere seizoen 2? Wanneer is seizoen 1 dan geweest?
Ze hadden toch van die flesjes te koop met "True Blood" en dan bloedsinaasappelsap erinquote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef planethugo het volgende:
krijg je zeker flesjes tomatensap met een ander etiket erop
Ik ben er op dezelfde manier ingestapt als jij (Six Feet Under -> Alan Ball -> True Blood). Ik kan je vertellen dat het op bijna geen enkele manier op Six Feet Under lijkt, maar dat het wel erg vermakelijk is.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:55 schreef rabouter het volgende:
Ik heb deze op mijn To Watch lijst staan, ik zit echter te twijfelen of ik hem gelijk al wil zien. Ik ben groot fan van Six Feet Under vandaar dat ik deze serie heb ontdekt. Wat zeggen jullie?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef BlackRhino het volgende:
Johhhhh.. wat was je eerste aanwijzing?
Ik kwam het toevallig tegen. Het zijn voor mij namelijk allemaal onbekende acteurs, dus vond ik het wel grappigquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Als je hem in een andere rol wil zien kan je beter naar Generation Kill kijken van HBO
Zender uit 1 van de keuzepakketten van digitale televisie van oa Ziggo en UPC. Op 27/3 zenden ze trouwens een True Blood-marathon uit, dus ik neem aan dat ze dan het hele 1e seizoen ineens uitzenden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blijkbaar op FoxLife.
Whatever that is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truth is stranger than fiction
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ik weet niet wie Alcide is, maar ik ben nu al fanquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:25 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
On that note, zo ziet Alcide eruit
[ afbeelding ]
Ach die Bill gaat in het begin nog wel, later vin ik het meer een whiny schoothondje die toevallig scherpe tanden heeft.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:58 schreef Peachcore het volgende:
Waarom kende ik dit niet eerder?Net de laatste aflevering gezien, wat een geweldige serie! En ik snap het verlangen dat Eric en Sookie bij elkaar komen op Amerikaanse fora niet.
Ik vind Bill en Sookie meer bij elkaar passen...
Evan Rachel Wood was zo mooi als de QueenAl had ik meer gedacht dat ze als vampier er zo uit zal zien:
[ afbeelding ]
Ik heb hier kaartjes voor gewonnen maar kan helaas zelf niet gaan. Mocht iemand ze willen hebben (2 kaartjes), pm maar!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Gaat er iemand naar het True Blood vampireball zaterdag?
Schouwwburg Amsterdam. Dresscode southern vampire style.
hij heeft een geweldig brits accentquote:Op zondag 4 april 2010 20:30 schreef June. het volgende:
Ja, snap ik ook niet. Hij zal vast een mooi innerlijk hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu seizoen 1 zit op aflevering 6..
Oma is net in een plas bloed gevonden. Maar ik denk dat ik qua killer goed in de richting zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu seizoen 1 zit op aflevering 6..
Oma is net in een plas bloed gevonden. Maar ik denk dat ik qua killer goed in de richting zitKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
Another one bites the dustquote:Op zondag 4 april 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
ik was eerst helemaal team Bill... maar ik snap sinds de laatste paar afleveringen team Eric echt volledig.
the hotness of alexander skarsgard....
quote:Very sad news to report as a True Blood stuntwoman, 28 year old April Stirton, was killed in a motorcycle accident Tuesday morning on US Highway 101 in Studio City, California.
Reports state that Ms. Stirton was riding her Yamaha Roadstar westbound on the Ventura freeway when she lost control of her bike and fell to the ground at more than 55 miles an hour and was hit by the rear wheels of a tow truck with her motorcycle ending up being wedged under a big rig.
Officers at the scene state that Ms. Stirton was dragged under the tow truck for more than 100 feet before the driver was able to stop the vehicle.
Sadly Ms. Stirton was pronounced dead at the scene of the accident.
Not only did Ms. Stirton work as a stuntwoman for True Blood but also worked on several movies and popular TV shows such as “See How The Run,” Circle of Eight,” and “CSI: Crime Scene Investigation.”
We send out our heartfelt condolences to her family, friends and co-workers.![]()
Lijkt me wel, is ook iets van 4/5 discs toch? Ik geloof dat ik de mijne een paar maanden geleden voor 28e kocht bij play.comquote:Op donderdag 8 april 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, weet iemand waarom het zo godverdommes lang duurt voordat seizoen 1 in NL op dvd komt?
Heb hem net wel op play.com gevonden, regio 2, incl dutch subtitles, voor 22,49 EUR.
Dek dat ik dat dan maar doe. Ben het wachten beu. Sowieso als ie hier uitkomt is ie in 't begin vast meer dan 22,50 toch?
linkes?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef luffyd het volgende:
Al die teasers van season 3 zien dr goed uit
5 ja. Dit was ook playquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Lijkt me wel, is ook iets van 4/5 discs toch? Ik geloof dat ik de mijne een paar maanden geleden voor 28e kocht bij play.com
ik vind "vampire Bill" echt een enorm lekker dingquote:Op zondag 4 april 2010 20:30 schreef June. het volgende:
Ja, snap ik ook niet. Hij zal vast een mooi innerlijk hebben..
Smaken verschillen gelukkig. Mag jij Bill, ik Erikquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vind "vampire Bill" echt een enorm lekker ding
ik ken de boeken niet, maar ik gok om net zo'n soort reden als dat glamouring niet echt werkt. ze heeft denk ik haar eigen "kracht"die er voor in de weg zit... in de serie zie je ook dat een deel van haar krahcten alleen vrijkomt als ze in nood is, ik heb geen idee wat ze allemaal kan...quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft V als Sookie van Bill drinkt zo weinig effect ?
We hebben gezien wat voor effect het kan hebben maar bij Sookie valt het altijd wel mee.
Het antwoord op alle vragen over Sookie is redelijk eenvoudig: ze is geen mens.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft V als Sookie van Bill drinkt zo weinig effect ?
We hebben gezien wat voor effect het kan hebben maar bij Sookie valt het altijd wel mee.
Volgens mij is het dat laatste, maar dat zal in het komende seizoen vast wel aan bod komenquote:Op zondag 11 april 2010 07:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Het antwoord op alle vragen over Sookie is redelijk eenvoudig: ze is geen mens.
Meest logisch vervolg daarop: ze is een shapeshifter die is vergeten hoe te shapeshiften.
(Of ze is een compleet ander nog niet beschreven wezen).
Ik kwam er pas nadat ik het was gaan kijken achter dat het ook een boekenreeks is, maar dan begin ik er liever niet meer aan omdat ik me dan waarschijnlijk toch vreselijk ga ergeren aan de seriequote:Op zondag 11 april 2010 10:19 schreef Empathologica het volgende:
Boeken lezenKomt pas in boek 7 of 8 voor. Dus dan zouden we nog heel wat seizoenen moeten wachten als ze de boeken een beetje blijven volgen.
Ik denk niet dat Sookie een shapeshifter is.quote:Op zondag 11 april 2010 07:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Het antwoord op alle vragen over Sookie is redelijk eenvoudig: ze is geen mens.
Meest logisch vervolg daarop: ze is een shapeshifter die is vergeten hoe te shapeshiften.
(Of ze is een compleet ander nog niet beschreven wezen).
quote:Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sookie een shapeshifter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]Ja dat vertelde iemand mij ook n.a.v. de boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
dude, slapen met je maker gebeurt elke vampier - zo wórden ze vampier...quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk trouwens dat Eric gay is. Hij heeft in elk geval geslapen met zijn maaker en tussen hem en Lavayette zag je ook duidelijke hints.
Ik denk dat als je een paar eeuwen leeft, je niet echt kieskeurig meer bent en je wat verder kijkt dan alleen geslacht.quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk trouwens dat Eric gay is. Hij heeft in elk geval geslapen met zijn maaker en tussen hem en Lavayette zag je ook duidelijke hints.
Hm als met slapen méér wordt bedoeld dat slechts slápen, dan gaat dat niet op. Bill heeft immers niet met Jessica gen**kt toen hij haar maakte!quote:Op zondag 11 april 2010 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dude, slapen met je maker gebeurt elke vampier - zo wórden ze vampier...
maar goed, ik trap vast met open ogen in een valkuil hier
Nee maar de suggestie werd daar wel gewekt dat het normaal wel gebeurd en dat Bill het niet deed was meer een uitzondering dan de regel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm als met slapen méér wordt bedoeld dat slechts slápen, dan gaat dat niet op. Bill heeft immers niet met Jessica gen**kt toen hij haar maakte!
Since when?quote:Op zondag 11 april 2010 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dude, slapen met je maker gebeurt elke vampier - zo wórden ze vampier...
Ja, laat ik nou gedacht hebben dat het met bloed drinken te maken had...quote:
Inderdaad dat slapen is eigenlijk pas sinds True blood terwijl het bloed drinken uit de bijbel der vampieren komt (The vampire chronicles interview with the vampire)quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, laat ik nou gedacht hebben dat het met bloed drinken te maken had...
Ahum. De bijbel is nog altijd Dracula en niet een of ander wazig gothic romannetjequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad dat slapen is eigenlijk pas sinds True blood terwijl het bloed drinken uit de bijbel der vampieren komt (The vampire chronicles interview with the vampire)
ja eh... mijn reactie betreft natuurlijk alleen het "southern vampire universe" zoals in de serie/boeken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad dat slapen is eigenlijk pas sinds True blood terwijl het bloed drinken uit de bijbel der vampieren komt (The vampire chronicles interview with the vampire)
dat was ik helemaal vergeten, dat er meestal wel gedingest wordt en dat bill dat niet wilde.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm als met slapen méér wordt bedoeld dat slechts slápen, dan gaat dat niet op. Bill heeft immers niet met Jessica gen**kt toen hij haar maakte!
hear, hear!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahum. De bijbel is nog altijd Dracula en niet een of ander wazig gothic romannetje
vampire diaries is echt iets heel andersquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:15 schreef June. het volgende:
Begint het al bijna weer?Uit totale armoede kijk ik nu Vampire Diaries, maar dat is het toch ook net niet..
Volgens mij mis ik echt iets...quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik besprak laatst eric northman/skarsgard met een vriendinnetje, en we zijn het erover eens dat het gewoon pijnlijk is zo aantrekkelijk die kerel is. mijn hemel. ik tel echt af naar juni...
mwah, als je niet op groot, blond en een beetje afstandelijk valt, dan mis je niks nee...quote:
Eens!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik besprak laatst eric northman/skarsgard met een vriendinnetje, en we zijn het erover eens dat het gewoon pijnlijk is zo aantrekkelijk die kerel is. mijn hemel. ik tel echt af naar juni...
ik val normaal gezien totaal niet op blond, maar Eric...Jammie!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mwah, als je niet op groot, blond en een beetje afstandelijk valt, dan mis je niks nee...
quote:Op zondag 18 april 2010 16:48 schreef Empathologica het volgende:
Serie is zeker een aanrader om te lezen! Alleen de tv-serie wijkt wel heel erg af.Ik hoor juist dat de boekenserie echt erg weinig diepgang heeft. Een soort van gothic doktersromannetjees. En dat Alan Ball er met de TV-serie dan ook iets beters van gemaakt heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het neigt wel naar pulpy (de schrijfster is af en toe lui en gebruikt wel eens dezelfde beschrijvingen, of is soms niet consequent) maar het er gebeurt wel veel en het is aangenaam om te lezenquote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat de boekenserie echt erg weinig diepgang heeft. Een soort van gothic doktersromannetjees. En dat Alan Ball er met de TV-serie dan ook iets beters van gemaakt heeft
Samen de seasons premiere kijken?quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef laforest het volgende:
Fantastische serie, kan niet wachten op het vogende seizoen.
Hmm ik weet niet of ze het wel uitzenden in Ierlandquote:Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Samen de seasons premiere kijken?
Hehehe, ik bedoel eigenlijk dus dat je een tripje naar nederland rond diezelfde tijd laat vallenquote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of ze het wel uitzenden in Ierland
Ik heb niet eens tv.
Ja een grote tv voor dvd's maar niet voor normale tv kanalen. Heb al sinds september geen tv meer gekeken.
In Juni ben ik in Noorwegen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hehehe, ik bedoel eigenlijk dus dat je een tripje naar nederland rond diezelfde tijd laat vallen
Foxlife zendt het al uit (bij upc/ziggo op kanaal 151 meen ik?).quote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is True blood trouwens al aangekocht door een Nederlandse zender of wordt het sowieso de publieke omroep omdat ze ook al andere HBO series uitzenden ? Qua reclames hoop ik van wel alleen jammer dat
ze dit soort series altijd op zoon een achterlijke tijd uitzenden.
Snap ik. Maar dat kan wel eens een argumentatie zijn dat we dit "nooit" op een Nederlandse zender zien. Fox zal dit eerst willen uitzenden op de eigen zender. Mocht het dan ooit gekocht kunnen worden zijn we 3, 4 jaar verder en heeft iedereen die het wil zien het wel gezienquote:
Denk het niet True blood is een van de beste series die ik in jaren gezien heb lijk me niet dat die dan achter de decorder wordt gehouden. Zou in elk geval een erg domme zet zijn .,quote:Op maandag 19 april 2010 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Snap ik. Maar dat kan wel eens een argumentatie zijn dat we dit "nooit" op een Nederlandse zender zien. Fox zal dit eerst willen uitzenden op de eigen zender. Mocht het dan ooit gekocht kunnen worden zijn we 3, 4 jaar verder en heeft iedereen die het wil zien het wel gezien
Kwaliteit van series is onbelangrijk wat dat betreft. Kijkcijfers en marketability (is dat een woord?) gaat het om.quote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk het niet True blood is een van de beste series die ik in jaren gezien heb lijk me niet dat die dan achter de decorder wordt gehouden. Zou in elk geval een erg domme zet zijn .,
Kwaliteit is een reden om het juist wel achter de decoder te houden want kwaliteit verkoopt abonnementen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk het niet True blood is een van de beste series die ik in jaren gezien heb lijk me niet dat die dan achter de decorder wordt gehouden. Zou in elk geval een erg domme zet zijn .,
Die pagan orgies waren wel leuk hoorquote:Op maandag 19 april 2010 16:50 schreef Jivis het volgende:
Tot en met seizoen 1 vond ik dit een erg sterke serie, maar na seizoen 2 heb ik er een beetje een vieze nasmaak van gekregen. Sloeg allemaal echt nergens op.
Sowieso... HBO , waar de serie vandaan komt, is ook een betaalzenderquote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwaliteit is een reden om het juist wel achter de decoder te houden want kwaliteit verkoopt abonnementen.
Fox heeft er al helemaal een handje van om series op eigen zenders te houden. Wat wel weer bevorderlijk is voor de snelheid waarmee zulke series op dvd/bd uitkomen trouwens.
quote:
amen to thatquote:Op maandag 19 april 2010 18:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Die pagan orgies waren wel leuk hoor
I thought you'd never ask.quote:
Oh my kind of woman.quote:
SPOILER: "spoiler" over seizoen 3 (al is dit al vrij algemeen bekend geloof ik)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
En mijn verjaardag komt er over paar maanden weer aanquote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn nu genoeg van die boekenboxen voor weinig geld
*gaat zich even HEEL diep schamen*quote:Op woensdag 21 april 2010 23:53 schreef Jegorex het volgende:
Ik dacht dat LA voor Los Angeles stond, maar dat is geen staat
Ja, dat wist ik welquote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
LA= Louisiana
CT=connecticut
CA=california
etc. etc.
Je wóóóónt nog wel in USAquote:Op donderdag 22 april 2010 00:40 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat wist ik welIk had een brainfart. Een hele grote.
Nee in het eerste seizoen hebben ze het ook over New Orleans en zo waar het in de buurt ligtquote:Overigens dacht ik dat Bon Temps in Mississippi lag.
Ik blijf me iedere keer weer verbazen hoe goed ze dit brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |