ik ken de boeken niet, maar ik gok om net zo'n soort reden als dat glamouring niet echt werkt. ze heeft denk ik haar eigen "kracht"die er voor in de weg zit... in de serie zie je ook dat een deel van haar krahcten alleen vrijkomt als ze in nood is, ik heb geen idee wat ze allemaal kan...quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft V als Sookie van Bill drinkt zo weinig effect ?
We hebben gezien wat voor effect het kan hebben maar bij Sookie valt het altijd wel mee.
Het antwoord op alle vragen over Sookie is redelijk eenvoudig: ze is geen mens.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft V als Sookie van Bill drinkt zo weinig effect ?
We hebben gezien wat voor effect het kan hebben maar bij Sookie valt het altijd wel mee.
Volgens mij is het dat laatste, maar dat zal in het komende seizoen vast wel aan bod komenquote:Op zondag 11 april 2010 07:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Het antwoord op alle vragen over Sookie is redelijk eenvoudig: ze is geen mens.
Meest logisch vervolg daarop: ze is een shapeshifter die is vergeten hoe te shapeshiften.
(Of ze is een compleet ander nog niet beschreven wezen).
Ik kwam er pas nadat ik het was gaan kijken achter dat het ook een boekenreeks is, maar dan begin ik er liever niet meer aan omdat ik me dan waarschijnlijk toch vreselijk ga ergeren aan de seriequote:Op zondag 11 april 2010 10:19 schreef Empathologica het volgende:
Boeken lezenKomt pas in boek 7 of 8 voor. Dus dan zouden we nog heel wat seizoenen moeten wachten als ze de boeken een beetje blijven volgen.
Ik denk niet dat Sookie een shapeshifter is.quote:Op zondag 11 april 2010 07:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Het antwoord op alle vragen over Sookie is redelijk eenvoudig: ze is geen mens.
Meest logisch vervolg daarop: ze is een shapeshifter die is vergeten hoe te shapeshiften.
(Of ze is een compleet ander nog niet beschreven wezen).
quote:Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sookie een shapeshifter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]Ja dat vertelde iemand mij ook n.a.v. de boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
dude, slapen met je maker gebeurt elke vampier - zo wórden ze vampier...quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk trouwens dat Eric gay is. Hij heeft in elk geval geslapen met zijn maaker en tussen hem en Lavayette zag je ook duidelijke hints.
Ik denk dat als je een paar eeuwen leeft, je niet echt kieskeurig meer bent en je wat verder kijkt dan alleen geslacht.quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk trouwens dat Eric gay is. Hij heeft in elk geval geslapen met zijn maaker en tussen hem en Lavayette zag je ook duidelijke hints.
Hm als met slapen méér wordt bedoeld dat slechts slápen, dan gaat dat niet op. Bill heeft immers niet met Jessica gen**kt toen hij haar maakte!quote:Op zondag 11 april 2010 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dude, slapen met je maker gebeurt elke vampier - zo wórden ze vampier...
maar goed, ik trap vast met open ogen in een valkuil hier
Nee maar de suggestie werd daar wel gewekt dat het normaal wel gebeurd en dat Bill het niet deed was meer een uitzondering dan de regel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm als met slapen méér wordt bedoeld dat slechts slápen, dan gaat dat niet op. Bill heeft immers niet met Jessica gen**kt toen hij haar maakte!
Since when?quote:Op zondag 11 april 2010 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dude, slapen met je maker gebeurt elke vampier - zo wórden ze vampier...
Ja, laat ik nou gedacht hebben dat het met bloed drinken te maken had...quote:
Inderdaad dat slapen is eigenlijk pas sinds True blood terwijl het bloed drinken uit de bijbel der vampieren komt (The vampire chronicles interview with the vampire)quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, laat ik nou gedacht hebben dat het met bloed drinken te maken had...
Ahum. De bijbel is nog altijd Dracula en niet een of ander wazig gothic romannetjequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad dat slapen is eigenlijk pas sinds True blood terwijl het bloed drinken uit de bijbel der vampieren komt (The vampire chronicles interview with the vampire)
ja eh... mijn reactie betreft natuurlijk alleen het "southern vampire universe" zoals in de serie/boeken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad dat slapen is eigenlijk pas sinds True blood terwijl het bloed drinken uit de bijbel der vampieren komt (The vampire chronicles interview with the vampire)
dat was ik helemaal vergeten, dat er meestal wel gedingest wordt en dat bill dat niet wilde.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm als met slapen méér wordt bedoeld dat slechts slápen, dan gaat dat niet op. Bill heeft immers niet met Jessica gen**kt toen hij haar maakte!
hear, hear!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahum. De bijbel is nog altijd Dracula en niet een of ander wazig gothic romannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |