inderdaad fml.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:58 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja, én daarna ook weer zolang op seizoen 3
ik heb vorige jaar alle eps gedownload en pas gekeken op een regenachtige dag achter mekaar. Dus die ging voor mij wat sneller.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef HuubTuub het volgende:
Lijkt ook wel of S2 veel sneller is gegaan dan S1.
Erg jammer dat we na de 13e weer bijna een heel jaar kunnen wachten. Gelukkig volgt Curb Your Enthusiasm de week erna.
Tenzij ze problemen zouden hebben met de cast lijkt me dat een retorische vraag. De serie heeft erg goed gescoord dit seizoen. Verder zijn er minstens 7 boeken in deze serie verschenen. Materiaal is er dus genoeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb vorige jaar alle eps gedownload en pas gekeken op een regenachtige dag achter mekaar. Dus die ging voor mij wat sneller.
Is het al zeker dat er een S3 komt?
Jazeker! http://www.scifiscoop.com(...)d-true-blood-season/quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb vorige jaar alle eps gedownload en pas gekeken op een regenachtige dag achter mekaar. Dus die ging voor mij wat sneller.
Is het al zeker dat er een S3 komt?
Ja, het is zo goed als zeker geloof ikquote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Is er al een seizoen drie aangekondigd?
quote:
Zou uitermate gek zijn als dat niet gebeurt.. kijkcijfers liggen rond de 5 milj elke week, voor HBO is dat best veel.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Is er al een seizoen drie aangekondigd?
Ik telde er tien laatst in de winkel.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:58 schreef drexciya het volgende:
[..]
Tenzij ze problemen zouden hebben met de cast lijkt me dat een retorische vraag. De serie heeft erg goed gescoord dit seizoen. Verder zijn er minstens 7 boeken in deze serie verschenen. Materiaal is er dus genoeg.
Nog niet bekend maar meestal bij hbo duurt het weer een heel jaar voor een nieuw seizoen.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:51 schreef rthls het volgende:
Snel een tvp, moet 11 nog kijken! Seizoen twee is echt vet geworden!
En idd jammer dat het alweer bijna afgelopen is. Voor wanneer staat s03 gepland?
Wel al bekend toch? Meen dat ze al groen licht hadden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:21 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nog niet bekend maar meestal bij hbo duurt het weer een heel jaar voor een nieuw seizoen.
Ja ze hebben wel al groenlicht gehad, alleen nog niet bekend wanneer ze gaan uitzenden het 3de seizoen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel al bekend toch? Meen dat ze al groen licht hadden.
Het had bij mij wel even nodig om te wennen maar nu vind ik het er echt bij passen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef TJLinden het volgende:
Zo moeilijk is dat Louisiana accent toch ook niet te ontcijferen?(alhoewel het wel even wennen is om dat redneck-gebabbel te tolereren)
Beelquote:Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit trouwens de eerste afleveringen op Foxlife te kijken en daar is "Beel" echt veel minder wit geschminkt dan in het tweede seizoen. Daar was ie ook nog leuk en niet irritant, dat was ik al bijna vergeten.
Jepquote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Vond de finale een zware tegenvaller eigenlijk
Mwah vond het wel een leuk einde van het seizoen, weet niet wat ze anders hadden kunnen doen om het spannender te maken tbh...quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Vond de finale een zware tegenvaller eigenlijk
Is there anything I’m forgetting to ask you?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef criminal_mind het volgende:
Intervieuw met Alan Bal over wat we volgend jaar zo kunnen verwachten.
http://ausiellofiles.ew.c(...)alan-ball/#more-2707
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Is there anything I’m forgetting to ask you?
BALL: I’m surprised you didn’t ask who took Bill.
Who took Bill?
BALL: It was Hoyt’s mother.
Grapjas![]()
![]()
Nee, de Queen gaf aan dat maenad's niet dood kunnen omdat zij geloven dat ze niet dood kunnen gaan. Op het moment dat ze het wel geloven en denken dat ze zichzelf op moeten offeren kan het dus wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:08 schreef Terpentin07 het volgende:
En de hele tijd wordt gezegd dat je Maryann niet kan doden.Beetje een makkelijke oplossing zo.Vond de finale ook niet echt goed.Helaas.Nu maar weer wachten.
Dit dusquote:Op woensdag 16 september 2009 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, de Queen gaf aan dat maenad's niet dood kunnen omdat zij geloven dat ze niet dood kunnen gaan. Op het moment dat ze het wel geloven en denken dat ze zichzelf op moeten offeren kan het dus wel.
Ofzo inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Sam kan alleen in dieren veranderen die hij heeft aangeraakt of zo toch? Waar heeft ie in vredesnaam een witte waterbuffel of wat voor koe het dan ook was vandaan gehaald?
Misschien had hij nog ergens een mooie foto liggen van een waterbuffel ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef unaco het volgende:
[..]
Ofzo inderdaad![]()
Hij kan alleen shapeshiften naar dieren / insecten etc die hij gezien heeft. Neemt niet weg dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat hij een "witte waterkoe"gezien heeft maar toch..
Hij moet het zich visualiseren, en een dier zien helpt daar wel bij. Ik neem aan dat-ie een andere manier heeft gevonden om het zich te visualiseren.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Sam kan alleen in dieren veranderen die hij heeft aangeraakt of zo toch? Waar heeft ie in vredesnaam een witte waterbuffel of wat voor koe het dan ook was vandaan gehaald?
Misschien heeft ie zijn eigen koe bedacht, heheh. Nou ja, dan is het wel te verklaren, ik heb niet echt op zitten letten tijdens de uitlegstukjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij moet het zich visualiseren, en een dier zien helpt daar wel bij. Ik neem aan dat-ie een andere manier heeft gevonden om het zich te visualiseren.
ze kwamen natuurlijk wel met een plan naar het huis toe dus opzich wel plausibelquote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef unaco het volgende:
[..]
Ofzo inderdaad![]()
Hij kan alleen shapeshiften naar dieren / insecten etc die hij gezien heeft. Neemt niet weg dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat hij een "witte waterkoe"gezien heeft maar toch..
Ben het helemaal met je eens. De laatste drie afleveringen waren echt tijdvullenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef Xan21 het volgende:
Het hele tweede seizoen was echt stukken minder dan het eerste, jammer. Jason Stackhouse kan ik gewoon niet meer aanzien,zijn verhaallijn is zo ver van realistisch, en als je dan ook al zo slecht acteert komt het al helemaal niet over.
pfff als er 1 slecht kon acteren was zij het wel .. hoewel ik echt schrok toen ze ineen Eric aanviel.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Die Queen!
Dat was gewoon Evan Rachel Wood!![]()
quote:Worship him, bitches!
quote:
Komt het in NL op tv ipv op zo'n betaalzender? Weet je ook wanneer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Van het RTL 5 artikel op Wikipedia: True Blood (2009-)
Zou leuk zijn als het zo isThe Vampire Diaries staan er ook bij trouwens, maar dat vind ik niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |