Ik ken haar vooral van de film Thirteenquote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef Cee het volgende:
Die Queen is Evan Rachel Wood, de ex van *bibber* Marilyn Manson.
Whow... dat is OF een hoop retoucheren of een extreme flawless skin!quote:Op maandag 9 november 2009 17:26 schreef Dethroned het volgende:
Vind die Queen ook wel wat hebben
[ afbeelding ]
Kan ook met bloodline te maken hebben en hoe ver je van de bron afstaat (generation). Als je child bent van een sterke bloodline of van een hele oude vampier dichtbij de bron, dan hoef je niet heel oud te zijn om sterker te zijn dan een vampier die ouder is dan je.quote:Snap alleen niks van die ranking. Ik dacht dat hoe ouder de vampier hoe sterker. Die Queen zal ook wel oud zijn, maar volgens haar is Eric ouder.
Zo net toch maar even de final gekeken, wilde eigenlijk wachten tot season 3 maar dat duurt volgens mij nog wel even (wie weet dat?). Nog even over de de ranking, dit zei ze letterlijk: "Al ben je de sterkste, oudste vampierquote:Op maandag 9 november 2009 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whow... dat is OF een hoop retoucheren of een extreme flawless skin!
[..]
Kan ook met bloodline te maken hebben en hoe ver je van de bron afstaat (generation). Als je child bent van een sterke bloodline of van een hele oude vampier dichtbij de bron, dan hoef je niet heel oud te zijn om sterker te zijn dan een vampier die ouder is dan je.
Dat was ook al bekendquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:46 schreef dapluiz het volgende:
Seizoen 2 begon 14 juni, dus ik denk dat het dit jaar ook rond die tijd begint
Idd, ik had geen zin om alle paginas door te bladeren en via google alleen maar: HBO Announces, verder geen datumquote:
Ja, dat was een beetje wazig allemaal. Wat was nu precies het verhaal? Hij wilde de Fellowship laten zien dat niet alle vampiers slecht waren, en toen dat plan finaal mislukte pleegde hij maar zelfmoord. Nu wilde de Fellowship hem ook offeren, dus ongetwijfeld had hij al een doodswens, maar het waarom kwam in de sierie niet uit de verf. Of was hij het gewoon zat, na meer dan 2000 jaar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Reddiablo het volgende:
tvp voor juni ofzo
toffe serie!! Lafayette heerst!!
Vond alleen die ene vampierknakker echt een kneus, en die was dan zo belangrijk die Godric... wat een prutser was dat
Premiere seizoen 2? Wanneer is seizoen 1 dan geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:49 schreef Fuzzlet het volgende:
Er is 27 maart een True Blood Vampire Ball in de Stadsschouwburg van Amsterdam om de Nederlandse premiere te vieren van het tweede seizoen (we lopen weer lekker achter hier...)
http://truebloodtv.nl/
Blijkbaar op FoxLife.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:39 schreef rena het volgende:
[..]
Premiere seizoen 2? Wanneer is seizoen 1 dan geweest?
Ze hadden toch van die flesjes te koop met "True Blood" en dan bloedsinaasappelsap erinquote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef planethugo het volgende:
krijg je zeker flesjes tomatensap met een ander etiket erop
Ik ben er op dezelfde manier ingestapt als jij (Six Feet Under -> Alan Ball -> True Blood). Ik kan je vertellen dat het op bijna geen enkele manier op Six Feet Under lijkt, maar dat het wel erg vermakelijk is.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:55 schreef rabouter het volgende:
Ik heb deze op mijn To Watch lijst staan, ik zit echter te twijfelen of ik hem gelijk al wil zien. Ik ben groot fan van Six Feet Under vandaar dat ik deze serie heb ontdekt. Wat zeggen jullie?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef BlackRhino het volgende:
Johhhhh.. wat was je eerste aanwijzing?
Ik kwam het toevallig tegen. Het zijn voor mij namelijk allemaal onbekende acteurs, dus vond ik het wel grappigquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Als je hem in een andere rol wil zien kan je beter naar Generation Kill kijken van HBO
Zender uit 1 van de keuzepakketten van digitale televisie van oa Ziggo en UPC. Op 27/3 zenden ze trouwens een True Blood-marathon uit, dus ik neem aan dat ze dan het hele 1e seizoen ineens uitzenden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blijkbaar op FoxLife.
Whatever that is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truth is stranger than fiction
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |