Geen idee, heb er verder nog niks over kunnen vinden helaas.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef rena het volgende:
[..]
Komt het in NL op tv ipv op zo'n betaalzender? Weet je ook wanneer?Ga ik seizoen 1 lekker weer opnieuw kijken.
Kijk je True Blood terwijl je stoned bent?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
hey trouwens he ... ik vraag me dit al een tijdje af maar vergeet het iedere keer te checken.
Ik kreeg namelijk iedere keer het gevoel wanneer ik de intro+theme keek dat er een fragmentje toegevoegd was die er in de intro van de ep. ervoor nog niet bij zat ... hebben meerdere dit of praat ik nou poep?
Net de eerste aflevering van seizoen een gekeken op Foxlife.Lijkt een nieuwe zender bij UPC te zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef rena het volgende:
[..]
Komt het in NL op tv ipv op zo'n betaalzender? Weet je ook wanneer?Ga ik seizoen 1 lekker weer opnieuw kijken.
de intro is inderdaad een paar keer verlengd, geen idee wat maar het was eerst 40sec en ik geloof de laatste keer 70 seconden. Iig, ik moest ineens vaker op "skip-10-seconds" drukkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
hey trouwens he ... ik vraag me dit al een tijdje af maar vergeet het iedere keer te checken.
Ik kreeg namelijk iedere keer het gevoel wanneer ik de intro+theme keek dat er een fragmentje toegevoegd was die er in de intro van de ep. ervoor nog niet bij zat ... hebben meerdere dit of praat ik nou poep?
Idd en dan nog op n hele gruwelijke manier ook anders ist weer jammerquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Tara is echt te irritant... Die mogen ze van mij eruit slachten voor S03 en een normaal iemand met een normaal hoofd en normale stem erin zetten
Die Lafayette is inderdaad wel cool jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:00 schreef -Peach het volgende:
Heb m'n vriend er ook aangekregen...en ik ben fan van Lafayette
Ik zou haar doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Sookie heeft soms toch een lelijke kop zeg...En ik vind haar in s02 een stuk minder charmeren dan in s01 qua persoonlijkheid.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:05 schreef BlackRhino het volgende:
Hoeft niet, staat gewoon hier toch? http://www.zedge.net/ringtones/188925/pick-up-da-phone-ringtone/ Of istie het niet.
[..]
Ik zou haar doen.
*aai*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:36 schreef Vivi het volgende:
In een week S01 en S02 erdoorheen gejast, ik voel me eenzaam nu.
Nee hoor, ik negeerde jullie gewoon!quote:
tuulk,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:51 schreef Vivi het volgende:
Snirf...We sleuren elkaar er wel doorheen he. Toch? Jahejahejahe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |