ze kwamen natuurlijk wel met een plan naar het huis toe dus opzich wel plausibelquote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef unaco het volgende:
[..]
Ofzo inderdaad![]()
Hij kan alleen shapeshiften naar dieren / insecten etc die hij gezien heeft. Neemt niet weg dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat hij een "witte waterkoe"gezien heeft maar toch..

Ben het helemaal met je eens. De laatste drie afleveringen waren echt tijdvullenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef Xan21 het volgende:
Het hele tweede seizoen was echt stukken minder dan het eerste, jammer. Jason Stackhouse kan ik gewoon niet meer aanzien,zijn verhaallijn is zo ver van realistisch, en als je dan ook al zo slecht acteert komt het al helemaal niet over.

pfff als er 1 slecht kon acteren was zij het wel .. hoewel ik echt schrok toen ze ineen Eric aanviel.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Die Queen!
Dat was gewoon Evan Rachel Wood!![]()
quote:Worship him, bitches!
quote:

Komt het in NL op tv ipv op zo'n betaalzender? Weet je ook wanneer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Van het RTL 5 artikel op Wikipedia: True Blood (2009-)
Zou leuk zijn als het zo isThe Vampire Diaries staan er ook bij trouwens, maar dat vind ik niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |