SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truth is stranger than fiction
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ik weet niet wie Alcide is, maar ik ben nu al fanquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:25 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
On that note, zo ziet Alcide eruit
[ afbeelding ]
Ach die Bill gaat in het begin nog wel, later vin ik het meer een whiny schoothondje die toevallig scherpe tanden heeft.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:58 schreef Peachcore het volgende:
Waarom kende ik dit niet eerder?Net de laatste aflevering gezien, wat een geweldige serie! En ik snap het verlangen dat Eric en Sookie bij elkaar komen op Amerikaanse fora niet.
Ik vind Bill en Sookie meer bij elkaar passen...
Evan Rachel Wood was zo mooi als de QueenAl had ik meer gedacht dat ze als vampier er zo uit zal zien:
[ afbeelding ]
Ik heb hier kaartjes voor gewonnen maar kan helaas zelf niet gaan. Mocht iemand ze willen hebben (2 kaartjes), pm maar!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Gaat er iemand naar het True Blood vampireball zaterdag?
Schouwwburg Amsterdam. Dresscode southern vampire style.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |