Kwaliteit van series is onbelangrijk wat dat betreft. Kijkcijfers en marketability (is dat een woord?) gaat het om.quote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk het niet True blood is een van de beste series die ik in jaren gezien heb lijk me niet dat die dan achter de decorder wordt gehouden. Zou in elk geval een erg domme zet zijn .,
Kwaliteit is een reden om het juist wel achter de decoder te houden want kwaliteit verkoopt abonnementen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk het niet True blood is een van de beste series die ik in jaren gezien heb lijk me niet dat die dan achter de decorder wordt gehouden. Zou in elk geval een erg domme zet zijn .,
Die pagan orgies waren wel leuk hoorquote:Op maandag 19 april 2010 16:50 schreef Jivis het volgende:
Tot en met seizoen 1 vond ik dit een erg sterke serie, maar na seizoen 2 heb ik er een beetje een vieze nasmaak van gekregen. Sloeg allemaal echt nergens op.
Sowieso... HBO , waar de serie vandaan komt, is ook een betaalzenderquote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwaliteit is een reden om het juist wel achter de decoder te houden want kwaliteit verkoopt abonnementen.
Fox heeft er al helemaal een handje van om series op eigen zenders te houden. Wat wel weer bevorderlijk is voor de snelheid waarmee zulke series op dvd/bd uitkomen trouwens.
quote:
amen to thatquote:Op maandag 19 april 2010 18:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Die pagan orgies waren wel leuk hoor
I thought you'd never ask.quote:
Oh my kind of woman.quote:
SPOILER: "spoiler" over seizoen 3 (al is dit al vrij algemeen bekend geloof ik)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
En mijn verjaardag komt er over paar maanden weer aanquote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn nu genoeg van die boekenboxen voor weinig geld
*gaat zich even HEEL diep schamen*quote:Op woensdag 21 april 2010 23:53 schreef Jegorex het volgende:
Ik dacht dat LA voor Los Angeles stond, maar dat is geen staat
Ja, dat wist ik welquote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
LA= Louisiana
CT=connecticut
CA=california
etc. etc.
Je wóóóónt nog wel in USAquote:Op donderdag 22 april 2010 00:40 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat wist ik welIk had een brainfart. Een hele grote.
Nee in het eerste seizoen hebben ze het ook over New Orleans en zo waar het in de buurt ligtquote:Overigens dacht ik dat Bon Temps in Mississippi lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |