abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:28:05 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_72352437
Thanks.
pi_72359872
Kijken of we nog iemand uit de brand kunnen helpen hier
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 2 september 2009 @ 13:50:46 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72369448
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Stond er nog iets open?
Deze iig:
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef WildRomance het volgende:
Een tijd geleden waren een paar uitzendingen van een engels Tv programma over sex, op vijdagavond. Het is niet "Generation Sex", "A Girls guide to 21st century sex" en ook niet " Sex education". Er waren twee vrouwelijke presentatoren die o.m. een stel allerlei zaken lieten uittesten (die vrouw was ook erg irritant). Het programma was vrij expliciet. Iemand een idee?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72374785
heb heel lang geleden eens een film gezien over een man die een erfenis kreeg maar hij moest eerst om die erfenis te krijgen een bepaald bedrag (volgens mij 2 mijloen ofzo) uitgeven in een week tijd. weet iemand toevallig hoe die film heet.
pi_72374942
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef ongelovelijk het volgende:
heb heel lang geleden eens een film gezien over een man die een erfenis kreeg maar hij moest eerst om die erfenis te krijgen een bepaald bedrag (volgens mij 2 mijloen ofzo) uitgeven in een week tijd. weet iemand toevallig hoe die film heet.
Brewster's millions?
  woensdag 2 september 2009 @ 19:26:38 #7
92644 mr_anonimous
pi_72376175
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:50 schreef Mark het volgende:

[..]

Deze iig:
[..]

Dat lijkt me Night Calls.....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_72384672
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Brewster's millions?
dat was hem inderdaad, tnx binnenkort nog maar weer eens kijken.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:40:11 #9
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72418997
Dat sex programma: Sexcetera?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:07:29 #10
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72424187
we zoeken weer mee en dat is pri-hi-ma
Wat je vindt, ...
pi_72435436
Ik ben op zoek naar de titel van de film waarin de hoofdrolspeler denkt dat zijn buren terroristen zijn, wat uiteindelijk ook blijkt te zijn. Op het einde rijdt hij in een auto met bommen een gebouw in.

Meer weet ik er niet meer van, lang geleden dat ik hem gezien heb, maar vond hem zo vet dat ik hem nu nog wel een keer wil zien
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:31:22 #12
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72435802
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:19 schreef aardappel het volgende:
... de hoofdrolspeler denkt dat zijn buren terroristen zijn...
dit doet mij denken aan Arlington Road.
Maar of die hetzelfde einde heeft, weet ik niet ...
Wat je vindt, ...
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:02:11 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72436728
Die eindigt wel met een autobom in een parkeergarage

Denk dat je goed zit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72453811
All,

Ik zoek een film dat zich voornamelijk afspeelt in een huis, in dit huis woont er een man in de muren. s'Nachts zodra iedereen gaat slapen, komt hij eruit en houdt hij iedereen in de gaten. En hij heeft kijkgaten in de muren zodat hij alles en iedereen kan zien.
Heb dit gehoord van een vriendin, hoop dus dat iemand hier ook maar iets van deze film weet.
Bedankt alvast!

Gr N.
pi_72453832
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Nee Arlington Road eindigt niet zo.
pi_72458494
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:42 schreef Nyoko het volgende:
All,

Ik zoek een film dat zich voornamelijk afspeelt in een huis, in dit huis woont er een man in de muren. s'Nachts zodra iedereen gaat slapen, komt hij eruit en houdt hij iedereen in de gaten. En hij heeft kijkgaten in de muren zodat hij alles en iedereen kan zien.
Heb dit gehoord van een vriendin, hoop dus dat iemand hier ook maar iets van deze film weet.
Bedankt alvast!

Gr N.
Bad Ronald?
...en Arlington Road klopt wél.
pi_72458963
Ik zoek!
en ik hoop dat gij zult vinden:

Een jeudfilm of serie uit begin jaren tachtig waarin kinderen speelden in lichtgevende fluorescerende kleding. (in het donker)
Later heb ik wel eens vaag gehoord dat Trijntje oosterhuis er in speelde.
pi_72462087
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Jaaa! thnx!
pi_72475406
ik zoek een film van een asianscreen(asiamania)
ging over mense die in een gevangenis zaten in een soort 4 kante kooi.
en dan kregen ze een soort ketting om een nek die ze niet konde afhalen.
en er waren 2 van het zelfde cijfers aan elkaar gelinkt bij 2 mense hadden allebei het zelfde nummer 4
en dan werde ze de oorlog in gestuurd en als de gene dood gaat die het zelfde cijfer als jou had dan ging jou soort ketting die je aan je nek had ontploffe.
en dan later in de film waren er paar groepe ginge hun helpe die kettingbande eraf te halenxD
is echt jammer ik de titel niet meer weet
neejoh
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:44:24 #20
92644 mr_anonimous
pi_72475434
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:43 schreef shadowteen het volgende:
ik zoek een film van een asianscreen(asiamania)
ging over mense die in een gevangenis zaten in een soort 4 kante kooi.
en dan kregen ze een soort ketting om een nek die ze niet konde afhalen.
en er waren 2 van het zelfde cijfers aan elkaar gelinkt bij 2 mense hadden allebei het zelfde nummer 4
en dan werde ze de oorlog in gestuurd en als de gene dood gaat die het zelfde cijfer als jou had dan ging jou soort ketting die je aan je nek had ontploffe.
en dan later in de film waren er paar groepe ginge hun helpe die kettingbande eraf te halenxD
is echt jammer ik de titel niet meer weet
Battle Royale 2: Requiem?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  zondag 6 september 2009 @ 02:07:06 #21
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_72477755
Ik zoek een animatieserie dat vroeger op Cartoon Network te zien was. Het ging om 3 superhelden die met elkaar samenwoonden, eentje daarvan was Captain America, de ander iemand die als wapen een gitaar had en de laatste was een superheld die alles kapot kon maken. Iemand enig idee?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_72478071
mr_anonimous TNX!!!!!!!
ja dat is precies de film die ik zoek!
neejoh
  zondag 6 september 2009 @ 12:27:09 #23
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_72482576
quote:
Op zondag 6 september 2009 02:07 schreef iPat het volgende:
Ik zoek een animatieserie dat vroeger op Cartoon Network te zien was. Het ging om 3 superhelden die met elkaar samenwoonden, eentje daarvan was Captain America, de ander iemand die als wapen een gitaar had en de laatste was een superheld die alles kapot kon maken. Iemand enig idee?
Als je er zeker van bent dat het Captain America is, dan moet de serie hierbij staan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_America
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 6 september 2009 @ 12:41:53 #24
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_72482927
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:27 schreef Patch het volgende:

[..]

Als je er zeker van bent dat het Captain America is, dan moet de serie hierbij staan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_America
\

Thnx, ik heb het gevonden, de serie is The Justice Friends. Het moest Major Glory zijn ipv Captain America.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_72493702
Een tijdje geleden heb ik een recensie gelezen over een film die destijds op dvd was verschenen. Heeft in Nederland even in de bios gedraaid en de film zelf is gemaakt door een Brit.

De film gaat over de zon en heeft een titel als 'Solar' of 'Our Sun' of zo. Kon zelf niets op Wikipedia en IMDB vinden, dat zal wel aan de titel liggen die toch anders is dan ik dacht.

Nee, Sunshine is het niet. Meer documentaire-achtig...

[ Bericht 0% gewijzigd door VincentK op 07-09-2009 11:45:33 ]
Echte anarchisten schaken zonder koningen
pi_72509207
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:02 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Bad Ronald?
...en Arlington Road klopt wél.
Nee geen Bad Ronald:

Hier nog wat meer info:

Een stelletje verhuist naar een woning. Hier krijgen ze het gevoel dat ze bekeken worden. Waar het dan om gaat is dat er een man TUSSEN de muren van het huis woont. Ondertussen houd deze man het stelletje ook in de gaten via een kijkgat in een schilderij. Volgens mij loopt de vrouw ook bij een psycholoog en die leeft dan in dat huis van dat stelletje. Er was ook iets met dat schilderij. Ik dacht dat hetzelfde schilderij waar die man het stel mee in de gaten houd, ook bij hem op de praktijk hangt.

Somebody help me please?!?!
  maandag 7 september 2009 @ 18:11:00 #27
92644 mr_anonimous
pi_72525171
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:54 schreef Nyoko het volgende:

[..]

Nee geen Bad Ronald:

Hier nog wat meer info:

Een stelletje verhuist naar een woning. Hier krijgen ze het gevoel dat ze bekeken worden. Waar het dan om gaat is dat er een man TUSSEN de muren van het huis woont. Ondertussen houd deze man het stelletje ook in de gaten via een kijkgat in een schilderij. Volgens mij loopt de vrouw ook bij een psycholoog en die leeft dan in dat huis van dat stelletje. Er was ook iets met dat schilderij. Ik dacht dat hetzelfde schilderij waar die man het stel mee in de gaten houd, ook bij hem op de praktijk hangt.

Somebody help me please?!?!
Hider in the house met Gary Busey en Mimi Rogers?
  maandag 7 september 2009 @ 18:15:55 #28
92644 mr_anonimous
pi_72525338
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef Zon het volgende:
Ik zoek!

Een jeudfilm of serie uit begin jaren tachtig waarin kinderen speelden in lichtgevende fluorescerende kleding. (in het donker)
Spektakel van de VPRO?
pi_72525412
Ik zoek een aziatische film (denk chinees) over een gezinnetje.. De kinderen zijn rond de 10 en 5 (2 meisjes) en worden verlaten door hun moeder die (denk ik) hun vader gaat zoeken. Wanneer ze weggaat geeft ze hen een spaarvarkentje. Deze moeten ze vullen en als hij vol is komt de moeder terug.
  maandag 7 september 2009 @ 18:49:50 #30
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72526428
Hallo,

Ik heb jaren geleden een film gezien, werd toen op één van de publieke zenders uitgezonden. Ik denk dat het zo wie zo 7 jaar geleden is. De film ging over een groepje soldaten(5-15man?) die op een of andere manier in vijandelijk gebied terecht komen. Ze beleven van alles en ik geloof dat er ook wel een paar sneuvelen. Omdat het zo lang geleden is weet ik weinig meer van de film. Ik heb wel al gezocht op sites als moviemeter en imdb, maar daar kan ik hem niet vinden. Het kan best een B film zijn, maar ik vond hem heel spannend destijds en wil graag weten welke film dit is. Wie kan mij helpen?
No fucking shit, lady. Do I sound like I'm ordering a pizza?
  maandag 7 september 2009 @ 18:51:31 #31
92644 mr_anonimous
pi_72526480
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef arwall het volgende:
Hallo,

Ik heb jaren geleden een film gezien, werd toen op één van de publieke zenders uitgezonden. Ik denk dat het zo wie zo 7 jaar geleden is. De film ging over een groepje soldaten(5-15man?) die op een of andere manier in vijandelijk gebied terecht komen. Ze beleven van alles en ik geloof dat er ook wel een paar sneuvelen. Omdat het zo lang geleden is weet ik weinig meer van de film. Ik heb wel al gezocht op sites als moviemeter en imdb, maar daar kan ik hem niet vinden. Het kan best een B film zijn, maar ik vond hem heel spannend destijds en wil graag weten welke film dit is. Wie kan mij helpen?
Southern Comfort?
  maandag 7 september 2009 @ 19:01:19 #32
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72526825
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Southern Comfort?
Hmm, zou kunnen, heb net een gedeelte op youtube gezien, maar dat herkende ik niet echt. Misschien is de film toch iets jonger.
  maandag 7 september 2009 @ 19:02:12 #33
92644 mr_anonimous
pi_72526863
The Trench? Dog Soldiers?
  maandag 7 september 2009 @ 19:07:22 #34
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72527039
Het handige is dat ik op moviemeter kan zien of deze films ooit op een publieke zender zijn uitgezonden, maar dat is helaas alle films die je noemt niet het geval. Misschien is er ook een manier om andersom te zoeken om te zien welke films er allemaal zijn uitgezonden op welke zender.
  maandag 7 september 2009 @ 19:07:49 #35
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72527061
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Deceit het volgende:
Ik zoek een aziatische film (denk chinees) over een gezinnetje.. De kinderen zijn rond de 10 en 5 (2 meisjes) en worden verlaten door hun moeder die (denk ik) hun vader gaat zoeken. Wanneer ze weggaat geeft ze hen een spaarvarkentje. Deze moeten ze vullen en als hij vol is komt de moeder terug.
http://www.imdb.com/title/tt1143155/
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 7 september 2009 @ 19:09:21 #36
92644 mr_anonimous
pi_72527120
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef arwall het volgende:
Het handige is dat ik op moviemeter kan zien of deze films ooit op een publieke zender zijn uitgezonden, maar dat is helaas alle films die je noemt niet het geval. Misschien is er ook een manier om andersom te zoeken om te zien welke films er allemaal zijn uitgezonden op welke zender.
Weet je wel zeker dat het op de publieke omroepen was?
  maandag 7 september 2009 @ 19:13:52 #37
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72527314
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Weet je wel zeker dat het op de publieke omroepen was?
Dat weet ik bijna helemaal zeker ja, omdat wij thuis destijds geen commerciële zenders konden zien.
  maandag 7 september 2009 @ 19:16:17 #38
92644 mr_anonimous
pi_72527434
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef arwall het volgende:

[..]

Dat weet ik bijna helemaal zeker ja, omdat wij thuis destijds geen commerciële zenders konden zien.
Misschien een film van een zomergast dan.... kan me herinneren dat Apocalypse Now de keuzefilm was een paar jaar terug...
  maandag 7 september 2009 @ 19:23:39 #39
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72527782
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Misschien een film van een zomergast dan.... kan me herinneren dat Apocalypse Now de keuzefilm was een paar jaar terug...
Ik heb van deze film gehoord, maar hij is uitgezonden in 2006, dus ik denk niet dat het hem is. Ik ga deze film zo wie zo maar eens kijken denk ik, krijgt hoge beoordelingen.
  maandag 7 september 2009 @ 19:25:03 #40
92644 mr_anonimous
pi_72527826
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef arwall het volgende:

[..]

Ik heb van deze film gehoord, maar hij is uitgezonden in 2006, dus ik denk niet dat het hem is. Ik ga deze film zo wie zo maar eens kijken denk ik, krijgt hoge beoordelingen.
Je hebt ook nog platoon, The deerhunter, full metal jacket.... De setting was jungle/vietnam of meer Europa/WO II?
  maandag 7 september 2009 @ 19:32:44 #41
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72528109
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Je hebt ook nog platoon, The deerhunter, full metal jacket.... De setting was jungle/vietnam of meer Europa/WO II?
Platoon en full metal jacket heb ik gezien.Ik kan me totaal niet herinneren waar de film zich afspeelde, het was zo wie zo in een bos denk ik. Desondanks bedankt voor het meedenken, ik ga nu even boodschappen doen.
  maandag 7 september 2009 @ 19:37:03 #42
92644 mr_anonimous
pi_72528267
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef arwall het volgende:

[..]

Platoon en full metal jacket heb ik gezien.Ik kan me totaal niet herinneren waar de film zich afspeelde, het was zo wie zo in een bos denk ik. Desondanks bedankt voor het meedenken, ik ga nu even boodschappen doen.
The deerhunter is ook vaak op de publieke omroepen geweest. Bat21 of Flight of the Intruder, heb je dan ook nog. Ken weinig WO II films die echt in bossen afspelen...... (ik heb er wel een paar gezien....)
  maandag 7 september 2009 @ 19:47:19 #43
179534 Waaghals
pi_72528660
Ja dit kan vanalles zijn natuurlijk

The Dirty Dozen
A Midnight Clear
pi_72545865
Ok, ik heb nogmaals een beschrijving van een film die ik nooit meer heb teruggevonden.

Geen idee wie de acteurs nou precies waren en hoe het verhaal exact ging, maar het is een film die waarschijnlijk eind jaren 90 is gemaakt (give or take)... Geen idee wie de acteurs waren. Film is Amerikaans verwacht ik.

De film is voor een groot(?) deel een soort vlucht met een auto. Op het einde zitten ze ergens in de woestijn in een huis en worden ze omsingeld door zowel de politie als door 'bad guys' die tegelijkertijd met de politie aankwamen en van wie ze (dacht ik) geld hadden geroofd.

Op het einde schiet een agent een good guy dood omdat hij dacht dat die op hem wilde schieten, terwijl hij eigenlijk een van de bad guys achter de agent wilde raken. Als ik het me goed herinner was het ook een slachtveld verder qua doden rondom dat huis.

Iemand enig idee welke film dit is?
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_72548422
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Spektakel van de VPRO?
Naam zegt me niks.
Heb je wat meer info?
pi_72558212
hoooi!

ik zoek een tv serie. het is een kinderserie volgens mij.
Met een meisje die volgens mij overreden wordt door een bus( of ieder geval een ongeluk krijgt) en dan heeft ze soort krachten. Ze kan in water veranderen en volgens mij ook dingen bewegen.
Ook werkt haar vader bij een soort fabriek, en die baas zit dan ook elke keer achter haar aan.
het is allemaal een beetje vaag, maar ik herinner me het ook vaag.
heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:15:40 #47
179534 Waaghals
pi_72558537
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:24 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Ok, ik heb nogmaals een beschrijving van een film die ik nooit meer heb teruggevonden.

Geen idee wie de acteurs nou precies waren en hoe het verhaal exact ging, maar het is een film die waarschijnlijk eind jaren 90 is gemaakt (give or take)... Geen idee wie de acteurs waren. Film is Amerikaans verwacht ik.

De film is voor een groot(?) deel een soort vlucht met een auto. Op het einde zitten ze ergens in de woestijn in een huis en worden ze omsingeld door zowel de politie als door 'bad guys' die tegelijkertijd met de politie aankwamen en van wie ze (dacht ik) geld hadden geroofd.

Op het einde schiet een agent een good guy dood omdat hij dacht dat die op hem wilde schieten, terwijl hij eigenlijk een van de bad guys achter de agent wilde raken. Als ik het me goed herinner was het ook een slachtveld verder qua doden rondom dat huis.

True Romance?
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:16:24 #48
179534 Waaghals
pi_72558564
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:05 schreef Laura_ het volgende:
hoooi!

ik zoek een tv serie. het is een kinderserie volgens mij.
Met een meisje die volgens mij overreden wordt door een bus( of ieder geval een ongeluk krijgt) en dan heeft ze soort krachten. Ze kan in water veranderen en volgens mij ook dingen bewegen.
Ook werkt haar vader bij een soort fabriek, en die baas zit dan ook elke keer achter haar aan.
het is allemaal een beetje vaag, maar ik herinner me het ook vaag.
heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
The Secret World of Alex Mack
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:22:54 #49
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72558781
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:24 schreef Sorcerer8472 het volgende:

The Way of the Gun?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:25:31 #50
92644 mr_anonimous
pi_72561270
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef Zon het volgende:

[..]

Naam zegt me niks.
Heb je wat meer info?
Was een nogal bizar jeugdprogramma in de zondagochtendrubriek van de VPRO in de tijd van Theo en Thea, Mevrouw Ten Cate enz....
pi_72561386
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Was een nogal bizar jeugdprogramma in de zondagochtendrubriek van de VPRO in de tijd van Theo en Thea, Mevrouw Ten Cate enz....
Nee, dat is het dan niet.
Het was echt begin jaren 80.
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:30:21 #52
92644 mr_anonimous
pi_72561449
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:28 schreef Zon het volgende:

[..]

Nee, dat is het dan niet.
Het was echt begin jaren 80.
Kinderen in lichtgevende pakken? De holle bolle boom misschien dan?
pi_72564213
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef Zon het volgende:
Ik zoek!

Volgens imdb heeft Trijntje Oosterhuis niet meer geacteerd dan twee afleveringen in Pittige tijden... Mja, hiermee help ik je niet echt
pi_72565993
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Kinderen in lichtgevende pakken? De holle bolle boom misschien dan?
Ook niet,
Die serie is te oud en was in zwart-wit.
quote:
De Holle Bolle Boom was een kinderprogramma van de AVRO, dat tussen november 1975 en juni 1978 in 33 zwart-wit afleveringen werd uitgezonden op de Nederlandse televisie
. http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Holle_Bolle_Boom
pi_72566069
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef aardappel het volgende:

[..]

Volgens imdb heeft Trijntje Oosterhuis niet meer geacteerd dan twee afleveringen in Pittige tijden... Mja, hiermee help ik je niet echt
Had ik idd ook al gekeken.
Ik heb het ooit eens in een korte samenvatting gezien van wat Trijntje allemaal gedaan heeft gezien.
(maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet )
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:18:51 #56
92644 mr_anonimous
pi_72566095
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef Zon het volgende:

[..]

Had ik idd ook al gekeken.
Ik heb het ooit eens in een korte samenvatting gezien van wat Trijntje allemaal gedaan heeft gezien.
(maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet )
Ze zong wel de titelsong voor Abeltje.....
pi_72576473
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef victorinox het volgende:

[..]

The Way of the Gun?
Heb even gezocht naar de eindscènes op YouTube, maar dit is 'm niet, hoewel de sfeer dichter in de buurt komt dan True Romance (wat 'm ook niet is).

Op het einde was er echt sprake van:
1) good-guy-crimineel ligt op grond
2) politie-agent staat voor crimineel
3) achter politie-agent bad-guy-crimineel die geweer trekt
4) good-guy-crimineel trekt zijn geweer en schiet snel bad-guy-crimineel neer
5) politie-agent schiet good-guy neer

Dat is bij beide films niet. Ook is er bij True Romance geen sprake van een groep mensen die op de vlucht is. Iemand nog een idee welke film het kan zijn?
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  woensdag 9 september 2009 @ 13:44:31 #58
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_72580857
Ik was heel jong hoor (ben nu 25) jaar of 4 - 5,

een oude tekenfilm, met een klein heksje wat goed was, maar een andere oudere heks wilde een slecht heksje van haar maken ofzoiets. Ze ging in elk geval op avontuur, en er was ook een kat bij betrokken volgens mij.

kleine heksje had zwart piekerig haar (beetje op zijn fiep westendorps denk ik?)

ik weet het echt niet meer, maar kan iemand zich dit herinneren?
pi_72589709
Het was een hele tijd geleden op tv en ik keek ernaar als kind rond 1995-1999 denk ik . Het was familie wortel ofzo met zo'n jochie die dan uit zijn raam kijkt met een giraffe enzo.

Het was getekend. Ik wil filmpjes op youtube zien ervan.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:07:57 #60
92644 mr_anonimous
pi_72593793
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Heb even gezocht naar de eindscènes op YouTube, maar dit is 'm niet, hoewel de sfeer dichter in de buurt komt dan True Romance (wat 'm ook niet is).

Op het einde was er echt sprake van:
1) good-guy-crimineel ligt op grond
2) politie-agent staat voor crimineel
3) achter politie-agent bad-guy-crimineel die geweer trekt
4) good-guy-crimineel trekt zijn geweer en schiet snel bad-guy-crimineel neer
5) politie-agent schiet good-guy neer

Dat is bij beide films niet. Ook is er bij True Romance geen sprake van een groep mensen die op de vlucht is. Iemand nog een idee welke film het kan zijn?
Caught Up?
  woensdag 9 september 2009 @ 20:08:33 #61
92644 mr_anonimous
pi_72593826
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Swiffer het volgende:

een oude tekenfilm, met een klein heksje wat goed was, maar een andere oudere heks wilde een slecht heksje van haar maken ofzoiets. Ze ging in elk geval op avontuur, en er was ook een kat bij betrokken volgens mij.

kleine heksje had zwart piekerig haar (beetje op zijn fiep westendorps denk ik?)

Hetty de Heks
pi_72595428
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Caught Up?
Nope, ook niet echt een groep mensen die op de vlucht is en op het einde zich in een huis in de woestijn verschuilen toch..?
  woensdag 9 september 2009 @ 20:59:45 #63
92644 mr_anonimous
pi_72595818
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Nope, ook niet echt een groep mensen die op de vlucht is en op het einde zich in een huis in de woestijn verschuilen toch..?
Rustig aan zeg.... ik heb aardig wat films gezien en dit klinkt als zo'n b-product dat je snel weer vergeet.....
  woensdag 9 september 2009 @ 21:09:49 #64
92644 mr_anonimous
pi_72596198
Extreme Prejudice met Nick Nolte , The Border met Jack Nicholson, White Sands met Willem Dafoe, Last Man Standing met Bruce Willis zijn allen films die de woestijn afspelen.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:20:39 #65
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_72609047
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hetty de Heks
nee helaas is m dat niet...

T is een film, en geen serie...T heksje heeft iets weg van Floddertje van Fiep Westendorp.
pi_72611775
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Extreme Prejudice met Nick Nolte , The Border met Jack Nicholson, White Sands met Willem Dafoe, Last Man Standing met Bruce Willis zijn allen films die de woestijn afspelen.
Sorry, m'n reactie was niet zo bedoeld hoor...

Maar deze films zijn 'm ook allemaal niet. Nog een paar punten:
- hij speelde zich in de tegenwoordige tijd af (niet zoals Last Man Standing in de 60's/70's)
- de sfeer tot nu toe lijkt het meest op 'Way of the Gun' van wat ik op YT-fragmenten heb gezien... ook de samenstelling van de cast lijkt daar het meest op, maar het is 'm niet

Het kan best een B-film zijn, maar ik heb hem (destijds) op Canal+ gezien, dus het is iig geen C-film of érg slechte B-film
pi_72614758
Heb de film ergens in me kast staan maar kan gewoon niet op de titel komen
Weet dat de film (horror) denk uit 2006-2007 gaat over een hele grote vent in een huis die de mensen achterna zit en op bijzonder wijze vermoord. Aan het einde van de film gaat die uiteraard op bijzondere wijze zelf de pijp uit
Weet, het is erg kort door de bocht maar meer kan ik me er niet van herinneren (daarvoor wil ik deze weer zien)
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  donderdag 10 september 2009 @ 16:35:39 #68
179534 Waaghals
pi_72615686
Een man die mensen vermoord, dat komt zelden voor in films.
pi_72616587
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef Waaghals het volgende:
Een man die mensen vermoord, dat komt zelden voor in films.
Vertel mij wat

Maar goed.. maar even op de websites gekeken bij de videotheken en gevonden, eindelijk
Was de film: See No Evil (en ik vind die dude groot)

[ Bericht 22% gewijzigd door Herda op 10-09-2009 17:12:14 ]
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  donderdag 10 september 2009 @ 17:42:11 #70
22457 Patch
pi_72617836
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Swiffer het volgende:

Ik weet welke je zoekt.
Deze is toentertijd nederrlands ingesproken door Peter Joosten Producties (ook de herkenbare stemmen uit Pim de Pinguin, Bouli, The Real Ghostbusters, The Simpsons, My Little Pony, The Raccoons et cetera).
Meen dat de serie uit joegoslavië of bulgarije kwam.
Kom helaas niet op de naam, maar wellicht dat deze info je verder helpt.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 10 september 2009 @ 20:17:42 #71
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72622993
ik zoek een film het
is ook zo een soort maar bij deze versie word er een spiege voorgehouden zodat de demon er uit kan (ofzo) iemand enig idee?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 10 september 2009 @ 20:26:00 #72
67640 SaintOfKillers
pi_72623301
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 10 september 2009 @ 20:37:37 #73
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72623809
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

dank u
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_72625391
Ik zoek de naam van een actrice. Het klinkt als Kate Heigh, High of Height. Maar de preciese naam weet ik helaas niet! Iemand!?
  donderdag 10 september 2009 @ 21:22:14 #75
67640 SaintOfKillers
pi_72625576
pi_72625719
Thank you!
pi_72656103
In de jaren 90 (mogelijk eind jaren 80) was er altijd een Amerikaanse tv serie (ik dacht een familie serie) waarvan de intro dan altjd begon met " Come on Eileen " waarbij je een paar mensen ziet in typische jaren 90 wollen truien die rondom een soort lichtgevend vierkant glazen object zitten.

Ik heb me helemaal kapot ge'googled maar ik kon het niet vinden.
pi_72705876
Wie kan mij helpen aan een titel van een film. Het is niet zo'n super bekende film geloof ik. Het is een spy thriller, net als 'Enemy of The States', opgejaagd worden door de overheid en zo. Op de coverart zie je iemand die weg rent, en iets van licht dat op hem schijn van een helikopter. In het blauw. Volgens mij ook iets van satellieten op de achtergrond. Denk dat die uit 2007-2008 komt, de DVD release althans. Volgens mij ook best wel een simpele titel. Niet zo lang als 'Enemy of the States' bijv. (Het is niet 'Bourne' of 'The Firm')

Wie kan mij helpen?! Bij voorbaat dank
  zondag 13 september 2009 @ 20:41:14 #79
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72710147
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:50 schreef EDkataantje het volgende:
Wie kan mij helpen aan een titel van een film. Het is niet zo'n super bekende film geloof ik. Het is een spy thriller, net als 'Enemy of The States', opgejaagd worden door de overheid en zo. Op de coverart zie je iemand die weg rent, en iets van licht dat op hem schijn van een helikopter. In het blauw. Volgens mij ook iets van satellieten op de achtergrond. Denk dat die uit 2007-2008 komt, de DVD release althans. Volgens mij ook best wel een simpele titel. Niet zo lang als 'Enemy of the States' bijv. (Het is niet 'Bourne' of 'The Firm')

Wie kan mij helpen?! Bij voorbaat dank
Eagle Eye?

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 13 september 2009 @ 22:44:06 #80
22457 Patch
pi_72715654
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:41 schreef Henry het volgende:
In de jaren 90 (mogelijk eind jaren 80) was er altijd een Amerikaanse tv serie (ik dacht een familie serie) waarvan de intro dan altjd begon met " Come on Eileen " waarbij je een paar mensen ziet in typische jaren 90 wollen truien die rondom een soort lichtgevend vierkant glazen object zitten.

Ik heb me helemaal kapot ge'googled maar ik kon het niet vinden.
Bij dat lichtgevend vierkant glazen object moest ik meteen denken aan "Out Of This World"...

pi_72754389
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef victorinox het volgende:

[..]

Eagle Eye?

[ afbeelding ]

Maar bedankt!
pi_72754824
Hallo,

Ik zoek een tv serie die volgens mij is uitgezonden op kindernet ergens in de periode 1990-1995.

Hierin stond een een grote klok in een winkelcentrum centraal. En daarbij hoorde dan ook een man met een wit masker. (Maar die dook niet zo veel op geloof ik)

Wellicht dat ze de klok gebruikten om door de tijd te reizen maar dat weet ik niet zeker. Het was verder beetje een serie zoals de Vuurtoren Familie. Ik meende ook te herinneren dat de hoofdpersoon Patrick heette.

Iemand die het weet?

Alvast bedankt voor jullie reacties
hula
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:37:34 #83
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_72776643
Ik zoek een grappig internetfilmpje. Was ooit op dumpert te vinden ook.

Je ziet handen een sigaret pakken, de camera zoomt uit, om te zien dat het een vent met een paardenmasker is, en hij steekt de sigaret op. Met een onheilspellend muziekje op de achtergrond.
When all else fails, you always have delusion.
pi_72802557
hoi allemaal

ik keek vroeger een tv serie maar ik ben de naam vergeten enzo...
ik wil het graag terugkijken

mischien dat iemand het weet dit herinner ik me nog:

het was rond 1998-2003 ergens in die periode was het op tv
( er was toen ook volgens mij ook cardcaptor op maar dat weet ik niet zeker dus daar ongeveer..)

het ging over vogels die moesten vechten tegen het kwaad een slechterik ( had een wit skelet ofzo maar weet ik ook niet 100% zeker )
het waren verschilende vogels volgens mij had er een rood haar ofzo maar weet het niet zeker

alvast bedankt salemander ^^
  woensdag 16 september 2009 @ 14:31:46 #86
92644 mr_anonimous
pi_72802688
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:27 schreef salemander het volgende:
hoi allemaal

ik keek vroeger een tv serie maar ik ben de naam vergeten enzo...
ik wil het graag terugkijken

mischien dat iemand het weet dit herinner ik me nog:

het was rond 1998-2003 ergens in die periode was het op tv
( er was toen ook volgens mij ook cardcaptor op maar dat weet ik niet zeker dus daar ongeveer..)

het ging over vogels die moesten vechten tegen het kwaad een slechterik ( had een wit skelet ofzo maar weet ik ook niet 100% zeker )
het waren verschilende vogels volgens mij had er een rood haar ofzo maar weet het niet zeker

alvast bedankt salemander ^^
Gatchaman?
  woensdag 16 september 2009 @ 18:49:59 #87
165512 MASD
Music is dead.
pi_72813486
Hey,

ik zoek een stille absurdistische film. Hij draaide deze zomer in het museum bij het centre Pompidou (Parijs.). Dit prachtgebouw.

Het was (als ik het goed gelezen heb) een van de eerste of de eerste film in de absurdistische stroming. Enige wat ik mij er nog van kan herinneren is een lange scene waarin iemand rent.
Long live music.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:50:47 #88
92644 mr_anonimous
pi_72813517
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:49 schreef MASD het volgende:
Hey,

ik zoek een stille absurdistische film. Hij draaide deze zomer in het museum bij het centre Pompidou (Parijs.). Dit prachtgebouw.

[ afbeelding ]

Het was (als ik het goed gelezen heb) een van de eerste of de eerste film in de absurdistische stroming. Enige wat ik mij er nog van kan herinneren is een lange scene waarin iemand rent.
Lola Rennt?
  woensdag 16 september 2009 @ 19:21:34 #89
165512 MASD
Music is dead.
pi_72814798
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:50 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Lola Rennt?
Nou ja, dat is niet echt een stille film. En met absurdisme bedoel ik denk ik het surrealisme (doolhof van termen). Het is een film uit (ik gok) ongeveer 1920.
Long live music.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:11:45 #90
27648 Weakling
available in strong mint
pi_72822057
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Stond er nog iets open?
Ja, mijn vraag, hoewel ik op zich wel snap dat deze niet te vinden is:
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef Weakling het volgende:
Ik ben op zoek naar een Japanse documentaire over een jonge vrouw die als kind naar een opvoedingskamp/kostschool gestuurd werd, zonder dat haar uitgelegd werd waarom. Daardoor is ze behoorlijk met zichzelf in de knoop geraakt, heeft ze zelfs zelfmoordneigingen.

Ze besluit haar familie te confronteren met hetgeen haar aangedaan is, gaat op zoek naar lotgenoten en bezoekt oud medewerkers van het opvoedingskamp/de kostschool. Conclusie is zo'n beetje dat ze het vooral zichzelf moeilijk heeft gemaakt en alles negatiever herinnerd dan het daadwerkelijk was.

De documentaire heb ik een jaar terug op een Nederlandse zender gezien. Ik kan me verder nog herinneren dat zij zelf de documentaire grotendeels gemaakt heeft en enorm veel zit te janken in de film. Daarnaast vroeg ik me soms af of het gespeeld was of echt.

Een erg erg erg lastige denk ik, maar mijn Google, YouTube, Holland Doc etc, zoekopdrachten leverden niets en wil toch wel graag weten hoe die docu heette. Iemand een idee?
Enige extra info die ik kan bedenken is dat de docu volgens mij nooit heel erg oud kan zijn, hooguit een jaar of 5 of zo. Reden dat ik 'm zoek: wil 'm nog eens zien, ondanks het niet al te gezellige onderwerp en het aanstellerige gedrag van de "hoofdrolspeelster".
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72841539
Een hele poos geleden heb ik een deel gezien van een film of serie. Het gaat over 2 maisjes die opgesloten zitten. Eén van de meisjes kan vrijkomen door het andere meisje te vermoorden. Doet ze dit niet, dan komt ze nooit vrij en zullen ze dus beiden sterven. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb? Alvast bedankt
  donderdag 17 september 2009 @ 15:49:15 #92
165512 MASD
Music is dead.
pi_72842195
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef Makka het volgende:
Een hele poos geleden heb ik een deel gezien van een film of serie. Het gaat over 2 maisjes die opgesloten zitten. Eén van de meisjes kan vrijkomen door het andere meisje te vermoorden. Doet ze dit niet, dan komt ze nooit vrij en zullen ze dus beiden sterven. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb? Alvast bedankt
Toch geen Saw (deel nogwat), hè?
Long live music.
pi_72842671
nee, het was geen saw. Maar indd wel een beetje zo'n soort film/serie. Bedankt i.i.g
pi_72844005
Ik zoek een film die gaat over een man die constant een stem in zijn hoofd hoort, hij komt er later achter dat komt omdat hij een hoofdpersoon in een boek is wat geschreven word ofzo.(hopelijk niet te vaag)

Wilde vorige week die film downloaden maar kan niet meer op de titel komen.
............................
  donderdag 17 september 2009 @ 16:46:55 #95
67640 SaintOfKillers
pi_72844139
Stranger than Fiction
pi_72844307
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stranger than Fiction
............................
  donderdag 17 september 2009 @ 17:05:45 #97
92644 mr_anonimous
pi_72844793
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef Makka het volgende:
The Hole met Keira Knightley en Thora Birch?
pi_72845134
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

The Hole met Keira Knightley en Thora Birch?
Nee, dat is hem niet. In deze film worden twee meisjes, door ik geloof een man, opgesloten. The Hole is toch dat dat meisje een groep jongeren, inclusief zichzelf "opsluit"?

In de film die ik bedoel zijn ze met z'n tweetjes en worden ze wel in de gaten gehouden door iemand. ZE kunnen alleen vrijkomen als één van de twee dood is. Op het eind vermoord het ene meisje het andere meisje. Ik weet nog dat ik het heel spannend vond!

Wel bedankt voor je reactie!
  donderdag 17 september 2009 @ 17:17:08 #99
92644 mr_anonimous
pi_72845162
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:16 schreef Makka het volgende:

[..]

Nee, dat is hem niet. In deze film worden twee meisjes, door ik geloof een man, opgesloten. The Hole is toch dat dat meisje een groep jongeren, inclusief zichzelf "opsluit"?

In de film die ik bedoel zijn ze met z'n tweetjes en worden ze wel in de gaten gehouden door iemand. ZE kunnen alleen vrijkomen als één van de twee dood is. Op het eind vermoord het ene meisje het andere meisje. Ik weet nog dat ik het heel spannend vond!

Wel bedankt voor je reactie!
Zou ook een episode van Criminal Minds kunnen zijn......
  donderdag 17 september 2009 @ 17:43:55 #100
22457 Patch
pi_72846045
Zo ben ik nog steeds al jaren op zoek naar onderstaande...

* wat ik nog weet van een film:

- waarschijnlijk jaren 80

- beetje the hills have eyes / wrong turn / surving the game-achtig

- groot gedeelte van de film speelt zich af in de natuur / vallei / woestijn / zandvlaktes / bossen

- een priester-achtig, gelovig persoon (gezet, kalende acteur) wordt tot zijn nek begraven in het zand, en dan doen de baddies een doornenkrans om zijn hoofd, misschien van prikkeldraad? volgens mij werd er ook nog benzine over zijn hoofd gedaan en in de fik gezet, maar dat weet ik niet meer....

- ik geloof dat een vrouw zo'n beetje de hoofdrol heeft, die ook die hele situatie met die gelovige persoon aan moet schouwen...

- dus een groepje normale personen vs een groepje hillbillies, geen mutanten ofzo....

&
Geen idee of het bij deze film hoort, maar de afgelopen tijd schieten me ook deze beelden te binnen:

- Een blonde vrouw, jaren '80, is bezig met een foto-sessie op een motor binnen in een (haar?) villa.

- Dan komen er baddies binnen en die smijten de vrouw op het bed en gaan ermee aan de gang. hoppakee !

- Ik meen dat de blonde vrouw een redelijk bekend actrice was in die tijd, ik heb ze in ieder geval wel eens vaker gezien. Voor die tijd al redelijke Angelina Jolie-lippen en grote kijkers. Ze lijkt op een veel betere uitvoering van Loni Anderson met een vleugje Kelly LeBrock.
= al opgelost

Ik heb tig mensen hiero geholpen, wellicht dat mensen mij nu kunnen helpen

[ Bericht 2% gewijzigd door Patch op 17-09-2009 18:13:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')