abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:28:05 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_72352437
Thanks.
pi_72359872
Kijken of we nog iemand uit de brand kunnen helpen hier
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 2 september 2009 @ 13:50:46 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72369448
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Stond er nog iets open?
Deze iig:
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef WildRomance het volgende:
Een tijd geleden waren een paar uitzendingen van een engels Tv programma over sex, op vijdagavond. Het is niet "Generation Sex", "A Girls guide to 21st century sex" en ook niet " Sex education". Er waren twee vrouwelijke presentatoren die o.m. een stel allerlei zaken lieten uittesten (die vrouw was ook erg irritant). Het programma was vrij expliciet. Iemand een idee?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72374785
heb heel lang geleden eens een film gezien over een man die een erfenis kreeg maar hij moest eerst om die erfenis te krijgen een bepaald bedrag (volgens mij 2 mijloen ofzo) uitgeven in een week tijd. weet iemand toevallig hoe die film heet.
pi_72374942
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef ongelovelijk het volgende:
heb heel lang geleden eens een film gezien over een man die een erfenis kreeg maar hij moest eerst om die erfenis te krijgen een bepaald bedrag (volgens mij 2 mijloen ofzo) uitgeven in een week tijd. weet iemand toevallig hoe die film heet.
Brewster's millions?
  woensdag 2 september 2009 @ 19:26:38 #7
92644 mr_anonimous
pi_72376175
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:50 schreef Mark het volgende:

[..]

Deze iig:
[..]

Dat lijkt me Night Calls.....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_72384672
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Brewster's millions?
dat was hem inderdaad, tnx binnenkort nog maar weer eens kijken.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:40:11 #9
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72418997
Dat sex programma: Sexcetera?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:07:29 #10
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72424187
we zoeken weer mee en dat is pri-hi-ma
Wat je vindt, ...
pi_72435436
Ik ben op zoek naar de titel van de film waarin de hoofdrolspeler denkt dat zijn buren terroristen zijn, wat uiteindelijk ook blijkt te zijn. Op het einde rijdt hij in een auto met bommen een gebouw in.

Meer weet ik er niet meer van, lang geleden dat ik hem gezien heb, maar vond hem zo vet dat ik hem nu nog wel een keer wil zien
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:31:22 #12
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72435802
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:19 schreef aardappel het volgende:
... de hoofdrolspeler denkt dat zijn buren terroristen zijn...
dit doet mij denken aan Arlington Road.
Maar of die hetzelfde einde heeft, weet ik niet ...
Wat je vindt, ...
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:02:11 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72436728
Die eindigt wel met een autobom in een parkeergarage

Denk dat je goed zit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72453811
All,

Ik zoek een film dat zich voornamelijk afspeelt in een huis, in dit huis woont er een man in de muren. s'Nachts zodra iedereen gaat slapen, komt hij eruit en houdt hij iedereen in de gaten. En hij heeft kijkgaten in de muren zodat hij alles en iedereen kan zien.
Heb dit gehoord van een vriendin, hoop dus dat iemand hier ook maar iets van deze film weet.
Bedankt alvast!

Gr N.
pi_72453832
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Nee Arlington Road eindigt niet zo.
pi_72458494
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:42 schreef Nyoko het volgende:
All,

Ik zoek een film dat zich voornamelijk afspeelt in een huis, in dit huis woont er een man in de muren. s'Nachts zodra iedereen gaat slapen, komt hij eruit en houdt hij iedereen in de gaten. En hij heeft kijkgaten in de muren zodat hij alles en iedereen kan zien.
Heb dit gehoord van een vriendin, hoop dus dat iemand hier ook maar iets van deze film weet.
Bedankt alvast!

Gr N.
Bad Ronald?
...en Arlington Road klopt wél.
pi_72458963
Ik zoek!
en ik hoop dat gij zult vinden:

Een jeudfilm of serie uit begin jaren tachtig waarin kinderen speelden in lichtgevende fluorescerende kleding. (in het donker)
Later heb ik wel eens vaag gehoord dat Trijntje oosterhuis er in speelde.
pi_72462087
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Jaaa! thnx!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_72475406
ik zoek een film van een asianscreen(asiamania)
ging over mense die in een gevangenis zaten in een soort 4 kante kooi.
en dan kregen ze een soort ketting om een nek die ze niet konde afhalen.
en er waren 2 van het zelfde cijfers aan elkaar gelinkt bij 2 mense hadden allebei het zelfde nummer 4
en dan werde ze de oorlog in gestuurd en als de gene dood gaat die het zelfde cijfer als jou had dan ging jou soort ketting die je aan je nek had ontploffe.
en dan later in de film waren er paar groepe ginge hun helpe die kettingbande eraf te halenxD
is echt jammer ik de titel niet meer weet
neejoh
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:44:24 #20
92644 mr_anonimous
pi_72475434
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:43 schreef shadowteen het volgende:
ik zoek een film van een asianscreen(asiamania)
ging over mense die in een gevangenis zaten in een soort 4 kante kooi.
en dan kregen ze een soort ketting om een nek die ze niet konde afhalen.
en er waren 2 van het zelfde cijfers aan elkaar gelinkt bij 2 mense hadden allebei het zelfde nummer 4
en dan werde ze de oorlog in gestuurd en als de gene dood gaat die het zelfde cijfer als jou had dan ging jou soort ketting die je aan je nek had ontploffe.
en dan later in de film waren er paar groepe ginge hun helpe die kettingbande eraf te halenxD
is echt jammer ik de titel niet meer weet
Battle Royale 2: Requiem?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  zondag 6 september 2009 @ 02:07:06 #21
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_72477755
Ik zoek een animatieserie dat vroeger op Cartoon Network te zien was. Het ging om 3 superhelden die met elkaar samenwoonden, eentje daarvan was Captain America, de ander iemand die als wapen een gitaar had en de laatste was een superheld die alles kapot kon maken. Iemand enig idee?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_72478071
mr_anonimous TNX!!!!!!!
ja dat is precies de film die ik zoek!
neejoh
  zondag 6 september 2009 @ 12:27:09 #23
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_72482576
quote:
Op zondag 6 september 2009 02:07 schreef iPat het volgende:
Ik zoek een animatieserie dat vroeger op Cartoon Network te zien was. Het ging om 3 superhelden die met elkaar samenwoonden, eentje daarvan was Captain America, de ander iemand die als wapen een gitaar had en de laatste was een superheld die alles kapot kon maken. Iemand enig idee?
Als je er zeker van bent dat het Captain America is, dan moet de serie hierbij staan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_America
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 6 september 2009 @ 12:41:53 #24
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_72482927
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:27 schreef Patch het volgende:

[..]

Als je er zeker van bent dat het Captain America is, dan moet de serie hierbij staan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_America
\

Thnx, ik heb het gevonden, de serie is The Justice Friends. Het moest Major Glory zijn ipv Captain America.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_72493702
Een tijdje geleden heb ik een recensie gelezen over een film die destijds op dvd was verschenen. Heeft in Nederland even in de bios gedraaid en de film zelf is gemaakt door een Brit.

De film gaat over de zon en heeft een titel als 'Solar' of 'Our Sun' of zo. Kon zelf niets op Wikipedia en IMDB vinden, dat zal wel aan de titel liggen die toch anders is dan ik dacht.

Nee, Sunshine is het niet. Meer documentaire-achtig...

[ Bericht 0% gewijzigd door VincentK op 07-09-2009 11:45:33 ]
Echte anarchisten schaken zonder koningen
pi_72509207
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:02 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Bad Ronald?
...en Arlington Road klopt wél.
Nee geen Bad Ronald:

Hier nog wat meer info:

Een stelletje verhuist naar een woning. Hier krijgen ze het gevoel dat ze bekeken worden. Waar het dan om gaat is dat er een man TUSSEN de muren van het huis woont. Ondertussen houd deze man het stelletje ook in de gaten via een kijkgat in een schilderij. Volgens mij loopt de vrouw ook bij een psycholoog en die leeft dan in dat huis van dat stelletje. Er was ook iets met dat schilderij. Ik dacht dat hetzelfde schilderij waar die man het stel mee in de gaten houd, ook bij hem op de praktijk hangt.

Somebody help me please?!?!
  maandag 7 september 2009 @ 18:11:00 #27
92644 mr_anonimous
pi_72525171
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:54 schreef Nyoko het volgende:

[..]

Nee geen Bad Ronald:

Hier nog wat meer info:

Een stelletje verhuist naar een woning. Hier krijgen ze het gevoel dat ze bekeken worden. Waar het dan om gaat is dat er een man TUSSEN de muren van het huis woont. Ondertussen houd deze man het stelletje ook in de gaten via een kijkgat in een schilderij. Volgens mij loopt de vrouw ook bij een psycholoog en die leeft dan in dat huis van dat stelletje. Er was ook iets met dat schilderij. Ik dacht dat hetzelfde schilderij waar die man het stel mee in de gaten houd, ook bij hem op de praktijk hangt.

Somebody help me please?!?!
Hider in the house met Gary Busey en Mimi Rogers?
  maandag 7 september 2009 @ 18:15:55 #28
92644 mr_anonimous
pi_72525338
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef Zon het volgende:
Ik zoek!
en ik hoop dat gij zult vinden:

Een jeudfilm of serie uit begin jaren tachtig waarin kinderen speelden in lichtgevende fluorescerende kleding. (in het donker)
Later heb ik wel eens vaag gehoord dat Trijntje oosterhuis er in speelde.
Spektakel van de VPRO?
pi_72525412
Ik zoek een aziatische film (denk chinees) over een gezinnetje.. De kinderen zijn rond de 10 en 5 (2 meisjes) en worden verlaten door hun moeder die (denk ik) hun vader gaat zoeken. Wanneer ze weggaat geeft ze hen een spaarvarkentje. Deze moeten ze vullen en als hij vol is komt de moeder terug.
  maandag 7 september 2009 @ 18:49:50 #30
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72526428
Hallo,

Ik heb jaren geleden een film gezien, werd toen op één van de publieke zenders uitgezonden. Ik denk dat het zo wie zo 7 jaar geleden is. De film ging over een groepje soldaten(5-15man?) die op een of andere manier in vijandelijk gebied terecht komen. Ze beleven van alles en ik geloof dat er ook wel een paar sneuvelen. Omdat het zo lang geleden is weet ik weinig meer van de film. Ik heb wel al gezocht op sites als moviemeter en imdb, maar daar kan ik hem niet vinden. Het kan best een B film zijn, maar ik vond hem heel spannend destijds en wil graag weten welke film dit is. Wie kan mij helpen?
No fucking shit, lady. Do I sound like I'm ordering a pizza?
  maandag 7 september 2009 @ 18:51:31 #31
92644 mr_anonimous
pi_72526480
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef arwall het volgende:
Hallo,

Ik heb jaren geleden een film gezien, werd toen op één van de publieke zenders uitgezonden. Ik denk dat het zo wie zo 7 jaar geleden is. De film ging over een groepje soldaten(5-15man?) die op een of andere manier in vijandelijk gebied terecht komen. Ze beleven van alles en ik geloof dat er ook wel een paar sneuvelen. Omdat het zo lang geleden is weet ik weinig meer van de film. Ik heb wel al gezocht op sites als moviemeter en imdb, maar daar kan ik hem niet vinden. Het kan best een B film zijn, maar ik vond hem heel spannend destijds en wil graag weten welke film dit is. Wie kan mij helpen?
Southern Comfort?
  maandag 7 september 2009 @ 19:01:19 #32
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72526825
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Southern Comfort?
Hmm, zou kunnen, heb net een gedeelte op youtube gezien, maar dat herkende ik niet echt. Misschien is de film toch iets jonger.
  maandag 7 september 2009 @ 19:02:12 #33
92644 mr_anonimous
pi_72526863
The Trench? Dog Soldiers?
  maandag 7 september 2009 @ 19:07:22 #34
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72527039
Het handige is dat ik op moviemeter kan zien of deze films ooit op een publieke zender zijn uitgezonden, maar dat is helaas alle films die je noemt niet het geval. Misschien is er ook een manier om andersom te zoeken om te zien welke films er allemaal zijn uitgezonden op welke zender.
  maandag 7 september 2009 @ 19:07:49 #35
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72527061
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Deceit het volgende:
Ik zoek een aziatische film (denk chinees) over een gezinnetje.. De kinderen zijn rond de 10 en 5 (2 meisjes) en worden verlaten door hun moeder die (denk ik) hun vader gaat zoeken. Wanneer ze weggaat geeft ze hen een spaarvarkentje. Deze moeten ze vullen en als hij vol is komt de moeder terug.
http://www.imdb.com/title/tt1143155/
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 7 september 2009 @ 19:09:21 #36
92644 mr_anonimous
pi_72527120
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef arwall het volgende:
Het handige is dat ik op moviemeter kan zien of deze films ooit op een publieke zender zijn uitgezonden, maar dat is helaas alle films die je noemt niet het geval. Misschien is er ook een manier om andersom te zoeken om te zien welke films er allemaal zijn uitgezonden op welke zender.
Weet je wel zeker dat het op de publieke omroepen was?
  maandag 7 september 2009 @ 19:13:52 #37
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72527314
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Weet je wel zeker dat het op de publieke omroepen was?
Dat weet ik bijna helemaal zeker ja, omdat wij thuis destijds geen commerciële zenders konden zien.
  maandag 7 september 2009 @ 19:16:17 #38
92644 mr_anonimous
pi_72527434
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef arwall het volgende:

[..]

Dat weet ik bijna helemaal zeker ja, omdat wij thuis destijds geen commerciële zenders konden zien.
Misschien een film van een zomergast dan.... kan me herinneren dat Apocalypse Now de keuzefilm was een paar jaar terug...
  maandag 7 september 2009 @ 19:23:39 #39
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72527782
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Misschien een film van een zomergast dan.... kan me herinneren dat Apocalypse Now de keuzefilm was een paar jaar terug...
Ik heb van deze film gehoord, maar hij is uitgezonden in 2006, dus ik denk niet dat het hem is. Ik ga deze film zo wie zo maar eens kijken denk ik, krijgt hoge beoordelingen.
  maandag 7 september 2009 @ 19:25:03 #40
92644 mr_anonimous
pi_72527826
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef arwall het volgende:

[..]

Ik heb van deze film gehoord, maar hij is uitgezonden in 2006, dus ik denk niet dat het hem is. Ik ga deze film zo wie zo maar eens kijken denk ik, krijgt hoge beoordelingen.
Je hebt ook nog platoon, The deerhunter, full metal jacket.... De setting was jungle/vietnam of meer Europa/WO II?
  maandag 7 september 2009 @ 19:32:44 #41
269228 arwall
Youre simply the best!
pi_72528109
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Je hebt ook nog platoon, The deerhunter, full metal jacket.... De setting was jungle/vietnam of meer Europa/WO II?
Platoon en full metal jacket heb ik gezien.Ik kan me totaal niet herinneren waar de film zich afspeelde, het was zo wie zo in een bos denk ik. Desondanks bedankt voor het meedenken, ik ga nu even boodschappen doen.
  maandag 7 september 2009 @ 19:37:03 #42
92644 mr_anonimous
pi_72528267
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef arwall het volgende:

[..]

Platoon en full metal jacket heb ik gezien.Ik kan me totaal niet herinneren waar de film zich afspeelde, het was zo wie zo in een bos denk ik. Desondanks bedankt voor het meedenken, ik ga nu even boodschappen doen.
The deerhunter is ook vaak op de publieke omroepen geweest. Bat21 of Flight of the Intruder, heb je dan ook nog. Ken weinig WO II films die echt in bossen afspelen...... (ik heb er wel een paar gezien....)
  maandag 7 september 2009 @ 19:47:19 #43
179534 Waaghals
pi_72528660
Ja dit kan vanalles zijn natuurlijk

The Dirty Dozen
A Midnight Clear
pi_72545865
Ok, ik heb nogmaals een beschrijving van een film die ik nooit meer heb teruggevonden.

Geen idee wie de acteurs nou precies waren en hoe het verhaal exact ging, maar het is een film die waarschijnlijk eind jaren 90 is gemaakt (give or take)... Geen idee wie de acteurs waren. Film is Amerikaans verwacht ik.

De film is voor een groot(?) deel een soort vlucht met een auto. Op het einde zitten ze ergens in de woestijn in een huis en worden ze omsingeld door zowel de politie als door 'bad guys' die tegelijkertijd met de politie aankwamen en van wie ze (dacht ik) geld hadden geroofd.

Op het einde schiet een agent een good guy dood omdat hij dacht dat die op hem wilde schieten, terwijl hij eigenlijk een van de bad guys achter de agent wilde raken. Als ik het me goed herinner was het ook een slachtveld verder qua doden rondom dat huis.

Iemand enig idee welke film dit is?
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_72548422
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Spektakel van de VPRO?
Naam zegt me niks.
Heb je wat meer info?
pi_72558212
hoooi!

ik zoek een tv serie. het is een kinderserie volgens mij.
Met een meisje die volgens mij overreden wordt door een bus( of ieder geval een ongeluk krijgt) en dan heeft ze soort krachten. Ze kan in water veranderen en volgens mij ook dingen bewegen.
Ook werkt haar vader bij een soort fabriek, en die baas zit dan ook elke keer achter haar aan.
het is allemaal een beetje vaag, maar ik herinner me het ook vaag.
heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:15:40 #47
179534 Waaghals
pi_72558537
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:24 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Ok, ik heb nogmaals een beschrijving van een film die ik nooit meer heb teruggevonden.

Geen idee wie de acteurs nou precies waren en hoe het verhaal exact ging, maar het is een film die waarschijnlijk eind jaren 90 is gemaakt (give or take)... Geen idee wie de acteurs waren. Film is Amerikaans verwacht ik.

De film is voor een groot(?) deel een soort vlucht met een auto. Op het einde zitten ze ergens in de woestijn in een huis en worden ze omsingeld door zowel de politie als door 'bad guys' die tegelijkertijd met de politie aankwamen en van wie ze (dacht ik) geld hadden geroofd.

Op het einde schiet een agent een good guy dood omdat hij dacht dat die op hem wilde schieten, terwijl hij eigenlijk een van de bad guys achter de agent wilde raken. Als ik het me goed herinner was het ook een slachtveld verder qua doden rondom dat huis.

True Romance?
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:16:24 #48
179534 Waaghals
pi_72558564
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:05 schreef Laura_ het volgende:
hoooi!

ik zoek een tv serie. het is een kinderserie volgens mij.
Met een meisje die volgens mij overreden wordt door een bus( of ieder geval een ongeluk krijgt) en dan heeft ze soort krachten. Ze kan in water veranderen en volgens mij ook dingen bewegen.
Ook werkt haar vader bij een soort fabriek, en die baas zit dan ook elke keer achter haar aan.
het is allemaal een beetje vaag, maar ik herinner me het ook vaag.
heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
The Secret World of Alex Mack
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:22:54 #49
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72558781
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:24 schreef Sorcerer8472 het volgende:

The Way of the Gun?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:25:31 #50
92644 mr_anonimous
pi_72561270
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef Zon het volgende:

[..]

Naam zegt me niks.
Heb je wat meer info?
Was een nogal bizar jeugdprogramma in de zondagochtendrubriek van de VPRO in de tijd van Theo en Thea, Mevrouw Ten Cate enz....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')