Deze stond nog openquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef LindaV84 het volgende:
[..]
Idd 'Pril geluk'! Dank je. Jammer dat er online geen beeldmateriaal van te vinden is, gezien ik me Halina Reijn in 'Pril geluk' niet meer zo voor de geest kan halen.
Die film van Rutger Hauer zegt me eigenlijk niks. Heb 'm even gegoogled, maar daar word ik ook niet zo veel wijzer van. Heb/weet je toevallig een filmpje van de scene die je bedoelt? Dan kan ik checken of het klopt met mijn vage herinnering
Towelhead?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zoek een film. Ik kan me herinneren toen ik het plot ervan las dat hij em wel interessant leek. Het is een film, niet zo heel lang geleden uitgebracht. Ik denk zelfs dit jaar nog. Het gaat geloof ik over meisjes die in de pubertijd geraken en hun seksualiteit ontdekken. Volgens mij was het een beetje een arthousefilm en een beetj ein de sfeer van films als The babysitters en Water lillies.
Ik dacht dat er een recensie van was dit jaar op Filmtotaal, maar kan niets vinden.
Kan dat Fucking Amal zijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zoek een film. Ik kan me herinneren toen ik het plot ervan las dat hij em wel interessant leek. Het is een film, niet zo heel lang geleden uitgebracht. Ik denk zelfs dit jaar nog. Het gaat geloof ik over meisjes die in de pubertijd geraken en hun seksualiteit ontdekken. Volgens mij was het een beetje een arthousefilm en een beetj ein de sfeer van films als The babysitters en Water lillies.
Ik dacht dat er een recensie van was dit jaar op Filmtotaal, maar kan niets vinden.
ah volgens mij wel jaquote:
Die hoef je toch niet te weten, he?quote:
Is dat misschien Xtreme Martial Arts? Linkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef EvilMarc het volgende:
Een soort martial arts serie op discovery. Een vrij jonge vent die leert veel verschillende vechttechnieken. Hij leert van veel verschillende personen van bouncers tot kung fu meesters.
In de intro zat volgens mij veel geel ()
Volgens mij is het niet fightquest.
Ik zit al sinds 22:00 te zoeken
Human weapon?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef EvilMarc het volgende:
Een soort martial arts serie op discovery. Een vrij jonge vent die leert veel verschillende vechttechnieken. Hij leert van veel verschillende personen van bouncers tot kung fu meesters.
In de intro zat volgens mij veel geel ()
Volgens mij is het niet fightquest.
Ik zit al sinds 22:00 te zoeken
quote:
fight clubquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Fingon het volgende:
Ik zoek een film, het gaat over crimineel circuit, illegaal boksen, met in het plot Ierse kampers, waarvan de leider geddwongen wordt te vechten, ze verbranden zijn moeder levend in een caravan, en uiteindelijk vecht hij en maakt hij massa's winst door op zichzelf te gokken, een erg leuke film die ik nog wel eens wil zien, een beetje a la layer cake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |