abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 juni 2009 @ 23:58:55 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70184691
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef LindaV84 het volgende:

[..]

Idd 'Pril geluk'! Dank je . Jammer dat er online geen beeldmateriaal van te vinden is, gezien ik me Halina Reijn in 'Pril geluk' niet meer zo voor de geest kan halen.

Die film van Rutger Hauer zegt me eigenlijk niks. Heb 'm even gegoogled, maar daar word ik ook niet zo veel wijzer van. Heb/weet je toevallig een filmpje van de scene die je bedoelt? Dan kan ik checken of het klopt met mijn vage herinnering
Deze stond nog open
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:27:41 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70185598
Split Second wellicht, daarin speelt hij een agent op zoek naar een seriemoordenaar die een alien bleek te zijn oid
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:29:46 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70185653
Ik zoek een film. Ik kan me herinneren toen ik het plot ervan las dat hij em wel interessant leek. Het is een film, niet zo heel lang geleden uitgebracht. Ik denk zelfs dit jaar nog. Het gaat geloof ik over meisjes die in de pubertijd geraken en hun seksualiteit ontdekken. Volgens mij was het een beetje een arthousefilm en een beetj ein de sfeer van films als The babysitters en Water lillies.

Ik dacht dat er een recensie van was dit jaar op Filmtotaal, maar kan niets vinden.
[..]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:48:41 #5
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_70187079
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zoek een film. Ik kan me herinneren toen ik het plot ervan las dat hij em wel interessant leek. Het is een film, niet zo heel lang geleden uitgebracht. Ik denk zelfs dit jaar nog. Het gaat geloof ik over meisjes die in de pubertijd geraken en hun seksualiteit ontdekken. Volgens mij was het een beetje een arthousefilm en een beetj ein de sfeer van films als The babysitters en Water lillies.

Ik dacht dat er een recensie van was dit jaar op Filmtotaal, maar kan niets vinden.
Towelhead?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 juni 2009 @ 02:05:44 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70187271
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef MikeyMo het volgende:

Kan dat Fucking Amal zijn?

edit: oh, laat maar, die is van '98
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_70188286
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:24:05 #8
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_70190250
Wat je vindt, ...
pi_70200929
Ik heb een tijdje geleden een film op tv gezien waarvan ik de titel niet weet. Maar ik wil het weer eens zien.

Het was volgens mij een Franse film over een jongen die door zijn vader ergens heengebracht werd, een kamp voor jongeren. Daar fantaseerde hij allerlei gebeurtenissen. Bijvoorbeeld een overval door gemaskerde mannen. Of zijn eigen dood. Dan komt hij in ledematen bij z'n vader terug. En hij ziet zichzelf in een kist liggen die gedragen wordt, waarna hij wakker wordt en tegen dat glas begint te tikken.

Iemand een idee?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:43:49 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70201137
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Towelhead?
ah volgens mij wel ja

Stom ik had de filmrecensies van filmtotaal van het afgelopen jaarr allemaal even snel gescand en zag Aaron Eckhardt op de foto er bij staan en dacht; nah dit kan hem niet zijn
[..]
pi_70214933
Hoi

Het enige wat ik er nog van weet is:
Twee mannen volgens mij zijn op de vlucht (?) en komen bij zo'n afgelegen hutje in het bos. Daar woont een typisch redneck inteelt stel. Aan tafel maken de vluchtelingen grapjes dat ze hun inteeltzoon hebben opgesloten in de kelder. Iedereen lacht er smakelijk om. Later blijkt dat ze echt hun inteeltzoon in de kelder hebben zitten. Als de politie aan de deur staat slaan ze weer op de vlucht.

Het ligt op het puntje van m'n tong. Iemand die weet waar ik het over heb?
Alvast bedankt
  zondag 21 juni 2009 @ 10:42:38 #12
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
  zondag 21 juni 2009 @ 10:44:57 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_70215160
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoef je toch niet te weten, he?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_70215202
quote:
Ojaa bedankt
pi_70238981
Een soort martial arts serie op discovery. Een vrij jonge vent die leert veel verschillende vechttechnieken. Hij leert van veel verschillende personen van bouncers tot kung fu meesters.
In de intro zat volgens mij veel geel ( )

Volgens mij is het niet fightquest.

Ik zit al sinds 22:00 te zoeken
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_70239339
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef EvilMarc het volgende:
Een soort martial arts serie op discovery. Een vrij jonge vent die leert veel verschillende vechttechnieken. Hij leert van veel verschillende personen van bouncers tot kung fu meesters.

Is dat misschien Xtreme Martial Arts? Link
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_70239556
Dat is hem niet maar dat is ook een tof programma
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_70252545
Deze stond nog open:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zoek een ( brits\engels ) vis TV programma:

In de jaren 90 kwam het rond 5 uur op tv op zaterdag of zondag. Het werd gepresenteerd door 2 engelse mannen die eigenlijk ook wel een komisch duo zouden kunnen zijn. Het programma draaide vooral om het vissen op karper en ze bezochten verscheidene engelse 'vijvertjes'.

1 scene die me in het bijzonder bijstaat is dat ze met zijn 2-en in een boom zitten. De 1 heeft op een gegeven moment een karper aan de lijn en zit echt van: Wat nu? Dus die andere zegt van, je kan hier wel staan dus spring maar in het water. Je raadt het al...hij gaat helemaal kopje onder

Wie o wie kan me de naam van deze serie vertellen?! Google en youtube brachten geen oplossing!

Bij voorbaat dank!

Naast alle discovery vragen over shows van misschien wel 3 jaar geleden is deze natuurlijk wel erg lastig, toch blijf ik hopen
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:28:34 #19
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_70317601
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef EvilMarc het volgende:

Human weapon?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Human_Weapon
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:13:23 #20
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_70333771
Ik zoek de titel van een vrij moderne film van een paar jaar geleden.

Het gaat over een man die zich laat inhuren als reverse engineer.
Bij de laatste opdracht wordt zijn geheugen gewist aan het einde van die klus.
Hierna gebeuren dingen die hij de baas blijft door artikelen die hij bij zich heeft in een enveloppe die hij terug heeft gekregen toen hij klaar was met de laatste klus.

Volgens mij ging het uiteindelijk over tijdreizen oid...

Wie o wie kan de titel van het puntje van mijn tong halen??
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:58:52 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_70340051
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_70341703
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:58 schreef Mark het volgende:
Paycheck?

emmertje slaat zich nu voor zijn koppie
Hij vroeg het hier (bij ons thuis ja) ook en in 1 minuut google had ik het ook gevonden )

Maar Mark : namens Emmertje : hartelijk bedankt
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_70379571
Ik zoek een film, het gaat over crimineel circuit, illegaal boksen, met in het plot Ierse kampers, waarvan de leider geddwongen wordt te vechten, ze verbranden zijn moeder levend in een caravan, en uiteindelijk vecht hij en maakt hij massa's winst door op zichzelf te gokken, een erg leuke film die ik nog wel eens wil zien, een beetje a la layer cake
Beneath the gold, bitter steel
pi_70379965
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Fingon het volgende:
Ik zoek een film, het gaat over crimineel circuit, illegaal boksen, met in het plot Ierse kampers, waarvan de leider geddwongen wordt te vechten, ze verbranden zijn moeder levend in een caravan, en uiteindelijk vecht hij en maakt hij massa's winst door op zichzelf te gokken, een erg leuke film die ik nog wel eens wil zien, een beetje a la layer cake
fight club
pi_70380241
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef prupke het volgende:

[..]

fight club
snatch bedoel je denk ik

allebei met brad pitt

trailert :
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo