Nee, dat is het dan niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was een nogal bizar jeugdprogramma in de zondagochtendrubriek van de VPRO in de tijd van Theo en Thea, Mevrouw Ten Cate enz....
Kinderen in lichtgevende pakken? De holle bolle boom misschien dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:28 schreef Zon het volgende:
[..]
Nee, dat is het dan niet.
Het was echt begin jaren 80.
Volgens imdb heeft Trijntje Oosterhuis niet meer geacteerd dan twee afleveringen in Pittige tijden... Mja, hiermee help ik je niet echtquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef Zon het volgende:
Ik zoek!
en ik hoop dat gij zult vinden:
Een jeudfilm of serie uit begin jaren tachtig waarin kinderen speelden in lichtgevende fluorescerende kleding. (in het donker)
Later heb ik wel eens vaag gehoord dat Trijntje oosterhuis er in speelde.
Ook niet,quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kinderen in lichtgevende pakken? De holle bolle boom misschien dan?
. http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Holle_Bolle_Boomquote:De Holle Bolle Boom was een kinderprogramma van de AVRO, dat tussen november 1975 en juni 1978 in 33 zwart-wit afleveringen werd uitgezonden op de Nederlandse televisie
Had ik idd ook al gekeken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
Volgens imdb heeft Trijntje Oosterhuis niet meer geacteerd dan twee afleveringen in Pittige tijden... Mja, hiermee help ik je niet echt
Ze zong wel de titelsong voor Abeltje.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef Zon het volgende:
[..]
Had ik idd ook al gekeken.
Ik heb het ooit eens in een korte samenvatting gezien van wat Trijntje allemaal gedaan heeft gezien.
(maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet)
Heb even gezocht naar de eindscènes op YouTube, maar dit is 'm niet, hoewel de sfeer dichter in de buurt komt dan True Romance (wat 'm ook niet is).quote:
Caught Up?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Heb even gezocht naar de eindscènes op YouTube, maar dit is 'm niet, hoewel de sfeer dichter in de buurt komt dan True Romance (wat 'm ook niet is).
Op het einde was er echt sprake van:
1) good-guy-crimineel ligt op grond
2) politie-agent staat voor crimineel
3) achter politie-agent bad-guy-crimineel die geweer trekt
4) good-guy-crimineel trekt zijn geweer en schiet snel bad-guy-crimineel neer
5) politie-agent schiet good-guy neer
Dat is bij beide films niet. Ook is er bij True Romance geen sprake van een groep mensen die op de vlucht is. Iemand nog een idee welke film het kan zijn?
Hetty de Heksquote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Swiffer het volgende:
Ik was heel jong hoor (ben nu 25) jaar of 4 - 5,
een oude tekenfilm, met een klein heksje wat goed was, maar een andere oudere heks wilde een slecht heksje van haar maken ofzoiets. Ze ging in elk geval op avontuur, en er was ook een kat bij betrokken volgens mij.
kleine heksje had zwart piekerig haar (beetje op zijn fiep westendorps denk ik?)
ik weet het echt niet meer, maar kan iemand zich dit herinneren?
Nope, ook niet echt een groep mensen die op de vlucht is en op het einde zich in een huis in de woestijn verschuilen toch..?quote:
Rustig aan zeg.... ik heb aardig wat films gezien en dit klinkt als zo'n b-product dat je snel weer vergeet.....quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Nope, ook niet echt een groep mensen die op de vlucht is en op het einde zich in een huis in de woestijn verschuilen toch..?
nee helaas is m dat niet...quote:
Sorry, m'n reactie was niet zo bedoeld hoor...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Extreme Prejudice met Nick Nolte , The Border met Jack Nicholson, White Sands met Willem Dafoe, Last Man Standing met Bruce Willis zijn allen films die de woestijn afspelen.![]()
Vertel mij watquote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef Waaghals het volgende:
Een man die mensen vermoord, dat komt zelden voor in films.
Ik weet welke je zoekt.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Swiffer het volgende:
Ik was heel jong hoor (ben nu 25) jaar of 4 - 5,
een oude tekenfilm, met een klein heksje wat goed was, maar een andere oudere heks wilde een slecht heksje van haar maken ofzoiets. Ze ging in elk geval op avontuur, en er was ook een kat bij betrokken volgens mij.
kleine heksje had zwart piekerig haar (beetje op zijn fiep westendorps denk ik?)
ik weet het echt niet meer, maar kan iemand zich dit herinneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |