abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72561386
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Was een nogal bizar jeugdprogramma in de zondagochtendrubriek van de VPRO in de tijd van Theo en Thea, Mevrouw Ten Cate enz....
Nee, dat is het dan niet.
Het was echt begin jaren 80.
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:30:21 #52
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_72561449
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:28 schreef Zon het volgende:

[..]

Nee, dat is het dan niet.
Het was echt begin jaren 80.
Kinderen in lichtgevende pakken? De holle bolle boom misschien dan?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_72564213
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef Zon het volgende:
Ik zoek!
en ik hoop dat gij zult vinden:

Een jeudfilm of serie uit begin jaren tachtig waarin kinderen speelden in lichtgevende fluorescerende kleding. (in het donker)
Later heb ik wel eens vaag gehoord dat Trijntje oosterhuis er in speelde.
Volgens imdb heeft Trijntje Oosterhuis niet meer geacteerd dan twee afleveringen in Pittige tijden... Mja, hiermee help ik je niet echt
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_72565993
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Kinderen in lichtgevende pakken? De holle bolle boom misschien dan?
Ook niet,
Die serie is te oud en was in zwart-wit.
quote:
De Holle Bolle Boom was een kinderprogramma van de AVRO, dat tussen november 1975 en juni 1978 in 33 zwart-wit afleveringen werd uitgezonden op de Nederlandse televisie
. http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Holle_Bolle_Boom
pi_72566069
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef aardappel het volgende:

[..]

Volgens imdb heeft Trijntje Oosterhuis niet meer geacteerd dan twee afleveringen in Pittige tijden... Mja, hiermee help ik je niet echt
Had ik idd ook al gekeken.
Ik heb het ooit eens in een korte samenvatting gezien van wat Trijntje allemaal gedaan heeft gezien.
(maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet )
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:18:51 #56
92644 mr_anonimous
pi_72566095
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef Zon het volgende:

[..]

Had ik idd ook al gekeken.
Ik heb het ooit eens in een korte samenvatting gezien van wat Trijntje allemaal gedaan heeft gezien.
(maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet )
Ze zong wel de titelsong voor Abeltje.....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_72576473
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef victorinox het volgende:

[..]

The Way of the Gun?
Heb even gezocht naar de eindscènes op YouTube, maar dit is 'm niet, hoewel de sfeer dichter in de buurt komt dan True Romance (wat 'm ook niet is).

Op het einde was er echt sprake van:
1) good-guy-crimineel ligt op grond
2) politie-agent staat voor crimineel
3) achter politie-agent bad-guy-crimineel die geweer trekt
4) good-guy-crimineel trekt zijn geweer en schiet snel bad-guy-crimineel neer
5) politie-agent schiet good-guy neer

Dat is bij beide films niet. Ook is er bij True Romance geen sprake van een groep mensen die op de vlucht is. Iemand nog een idee welke film het kan zijn?
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  woensdag 9 september 2009 @ 13:44:31 #58
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_72580857
Ik was heel jong hoor (ben nu 25) jaar of 4 - 5,

een oude tekenfilm, met een klein heksje wat goed was, maar een andere oudere heks wilde een slecht heksje van haar maken ofzoiets. Ze ging in elk geval op avontuur, en er was ook een kat bij betrokken volgens mij.

kleine heksje had zwart piekerig haar (beetje op zijn fiep westendorps denk ik?)

ik weet het echt niet meer, maar kan iemand zich dit herinneren?
pi_72589709
Het was een hele tijd geleden op tv en ik keek ernaar als kind rond 1995-1999 denk ik . Het was familie wortel ofzo met zo'n jochie die dan uit zijn raam kijkt met een giraffe enzo.

Het was getekend. Ik wil filmpjes op youtube zien ervan.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:07:57 #60
92644 mr_anonimous
pi_72593793
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Heb even gezocht naar de eindscènes op YouTube, maar dit is 'm niet, hoewel de sfeer dichter in de buurt komt dan True Romance (wat 'm ook niet is).

Op het einde was er echt sprake van:
1) good-guy-crimineel ligt op grond
2) politie-agent staat voor crimineel
3) achter politie-agent bad-guy-crimineel die geweer trekt
4) good-guy-crimineel trekt zijn geweer en schiet snel bad-guy-crimineel neer
5) politie-agent schiet good-guy neer

Dat is bij beide films niet. Ook is er bij True Romance geen sprake van een groep mensen die op de vlucht is. Iemand nog een idee welke film het kan zijn?
Caught Up?
  woensdag 9 september 2009 @ 20:08:33 #61
92644 mr_anonimous
pi_72593826
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Swiffer het volgende:

een oude tekenfilm, met een klein heksje wat goed was, maar een andere oudere heks wilde een slecht heksje van haar maken ofzoiets. Ze ging in elk geval op avontuur, en er was ook een kat bij betrokken volgens mij.

kleine heksje had zwart piekerig haar (beetje op zijn fiep westendorps denk ik?)

Hetty de Heks
pi_72595428
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Caught Up?
Nope, ook niet echt een groep mensen die op de vlucht is en op het einde zich in een huis in de woestijn verschuilen toch..?
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  woensdag 9 september 2009 @ 20:59:45 #63
92644 mr_anonimous
pi_72595818
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Nope, ook niet echt een groep mensen die op de vlucht is en op het einde zich in een huis in de woestijn verschuilen toch..?
Rustig aan zeg.... ik heb aardig wat films gezien en dit klinkt als zo'n b-product dat je snel weer vergeet.....
  woensdag 9 september 2009 @ 21:09:49 #64
92644 mr_anonimous
pi_72596198
Extreme Prejudice met Nick Nolte , The Border met Jack Nicholson, White Sands met Willem Dafoe, Last Man Standing met Bruce Willis zijn allen films die de woestijn afspelen.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:20:39 #65
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_72609047
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hetty de Heks
nee helaas is m dat niet...

T is een film, en geen serie...T heksje heeft iets weg van Floddertje van Fiep Westendorp.
pi_72611775
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Extreme Prejudice met Nick Nolte , The Border met Jack Nicholson, White Sands met Willem Dafoe, Last Man Standing met Bruce Willis zijn allen films die de woestijn afspelen.
Sorry, m'n reactie was niet zo bedoeld hoor...

Maar deze films zijn 'm ook allemaal niet. Nog een paar punten:
- hij speelde zich in de tegenwoordige tijd af (niet zoals Last Man Standing in de 60's/70's)
- de sfeer tot nu toe lijkt het meest op 'Way of the Gun' van wat ik op YT-fragmenten heb gezien... ook de samenstelling van de cast lijkt daar het meest op, maar het is 'm niet

Het kan best een B-film zijn, maar ik heb hem (destijds) op Canal+ gezien, dus het is iig geen C-film of érg slechte B-film
pi_72614758
Heb de film ergens in me kast staan maar kan gewoon niet op de titel komen
Weet dat de film (horror) denk uit 2006-2007 gaat over een hele grote vent in een huis die de mensen achterna zit en op bijzonder wijze vermoord. Aan het einde van de film gaat die uiteraard op bijzondere wijze zelf de pijp uit
Weet, het is erg kort door de bocht maar meer kan ik me er niet van herinneren (daarvoor wil ik deze weer zien)
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  donderdag 10 september 2009 @ 16:35:39 #68
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72615686
Een man die mensen vermoord, dat komt zelden voor in films.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_72616587
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef Waaghals het volgende:
Een man die mensen vermoord, dat komt zelden voor in films.
Vertel mij wat

Maar goed.. maar even op de websites gekeken bij de videotheken en gevonden, eindelijk
Was de film: See No Evil (en ik vind die dude groot)

[ Bericht 22% gewijzigd door Herda op 10-09-2009 17:12:14 ]
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  donderdag 10 september 2009 @ 17:42:11 #70
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_72617836
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Swiffer het volgende:

Ik weet welke je zoekt.
Deze is toentertijd nederrlands ingesproken door Peter Joosten Producties (ook de herkenbare stemmen uit Pim de Pinguin, Bouli, The Real Ghostbusters, The Simpsons, My Little Pony, The Raccoons et cetera).
Meen dat de serie uit joegoslavië of bulgarije kwam.
Kom helaas niet op de naam, maar wellicht dat deze info je verder helpt.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 10 september 2009 @ 20:17:42 #71
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72622993
ik zoek een film het
is ook zo een soort maar bij deze versie word er een spiege voorgehouden zodat de demon er uit kan (ofzo) iemand enig idee?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 10 september 2009 @ 20:26:00 #72
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72623301
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 10 september 2009 @ 20:37:37 #73
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72623809
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

dank u
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_72625391
Ik zoek de naam van een actrice. Het klinkt als Kate Heigh, High of Height. Maar de preciese naam weet ik helaas niet! Iemand!?
  donderdag 10 september 2009 @ 21:22:14 #75
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72625576
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')