abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72262745

Natuurlijk

Het vorige deel: Slank #841, met schrijftolken

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_72262756
Fipo?????

Fipo!!!!!!!
pi_72262780
Hej hej!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72262825
jah hoi
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:23:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72262866
Haha, nee MB is niet Motorbloempje, maar een docent aan de RUG .

Mijn eetlijstje van vandaag is wel netjes, vind ik, alleen een beetje weinig:

O: yoghurt met frambozen
T: niks
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: glaasje jus passoá
D: penne met romatomaten, olijven, basilicum en een kaasburger
T: blauwe druiven
Niet meer actief op Fok!
pi_72262906
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Haha, nee MB is niet Motorbloempje, maar een docent aan de RUG .

Heb je zelf 't idee dat je weer wat meer grip krijgt op je eetpatroon? Het is geen perfecte lijst, maar ook niet heel verkeerd.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:26:25 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72262912
Ik heb ook al een rooster binnen trouwens .
Van de vierjarige lerarenopleiding Nederlands . Dusss...
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:27:24 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72262938
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb je zelf 't idee dat je weer wat meer grip krijgt op je eetpatroon? Het is geen perfecte lijst, maar ook niet heel verkeerd.
Weet niet. Ik probeer het. Dit is voor mijn doen wel een goede dag. Ik ben echt aan het kwakkelen de laatste twee weken. Dan gaat het weer een hele periode goed en dan kwakkel ik dus weer. Maar ik kom niet aan en ik val ook niet af
Niet meer actief op Fok!
pi_72262980
Nou ja, het is ook zaterdag. Voor iedereen een moeilijke dag, eat-wise Ik vind het heel netjes dat je goed ontbeten en geluncht hebt.
pi_72263010
Vanavond zelfgemaakte pizza (door mn vader)

Relatietroubles zijn echt k*t, succes ermee . Volgens mij hangt er wat in de lucht ofzo waardoor het veel mensen tegelijk overkomt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:30:48 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72263026
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
passoá

Een jaar of 20 geleden dronk ik dat nog weleens als ontbijt (puberteit, je weets )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:32:38 #12
236335 neen
schone schijn
pi_72263063
lekker
het lijkt niet wat het is
pi_72263081
O: Geroosterde boterham speculoospasta
T: Handje dropjes
L: Snee pompoenbrood met pindakaas (die zijn groot joh! Ongeveer 1,5/2 snee normaal brood)
T: Een blokje pure chocolade met sinaasappelvulling
D: Home-made pizza met veel groen + ijsje (denk ik)
T: Denk chips oid.

Kan beter. Kan een stúk beter. Maar ontbijt en lunch waren iig weer redelijk normaal.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:33:44 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72263091
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het is ook zaterdag. Voor iedereen een moeilijke dag, eat-wise Ik vind het heel netjes dat je goed ontbeten en geluncht hebt.
Goed ontbijten en lunchen doe ik altijd, hoor Met het avondeten gaat het mis . En zaterdag verschilt voor mij niet van andere dagen . Lijkt mij trouwens juist dat je op zaterdag en zondag beter eet, omdat je dan meer tijd hebt? (anderzijds is zaterdag ook weer snoep-, snack- en alcoholdag natuurlijk ).

Ik ben benieuwd hoe het met mijn eetpatroon gaat straks als ik 2 dagen naar school moet en 2 dagen naar stage .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:34:47 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72263116
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed ontbijten en lunchen doe ik altijd, hoor Met het avondeten gaat het mis . En zaterdag verschilt voor mij niet van andere dagen . Lijkt mij trouwens juist dat je op zaterdag en zondag beter eet, omdat je dan meer tijd hebt? (anderzijds is zaterdag ook weer snoep-, snack- en alcoholdag natuurlijk ).

Ik ben benieuwd hoe het met mijn eetpatroon gaat straks als ik 2 dagen naar school moet en 2 dagen naar stage .
Kwestie van goed voorbereiden

Leuk je weer terug te zien XM! Ik heb je droge opmerkingen gemist hier.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:36:57 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72263163
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kwestie van goed voorbereiden

Leuk je weer terug te zien XM! Ik heb je droge opmerkingen gemist hier.
En ik ben juist zo slecht in me voorbereiden . Ik weet maandag toch niet wat ik dinsdag wil eten? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:40:41 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72263271
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik ben juist zo slecht in me voorbereiden . Ik weet maandag toch niet wat ik dinsdag wil eten? .
Eten koken, invriezen en naar smaak uit de vriezer halen (eventueel eerst grote vriezer kopen )
pi_72263499
Die OP.

CF, niets al te ernstigs hoop ik?
Sterkte.
En je mag wel een beetje van mijn happiness lenen, ik heb nu even plenty.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik feest heb en dit weekend zoveel carbs mag eten als ik wil, dus vriendlief mijn man ( ) gaat zometeen zijn overheerlijke spaghetti all'aglio, olio e pepercino maken.
En ik heb daar al een salade voor gemaakt van veldsla, geroosterde paprika, zwarte olijven, mozarella en citroendressing.
Ik heb er zin in!

Fijne avond allen!
pi_72263558
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:32 schreef neen het volgende:
lekker
Waar ben jij al die tijd geweest?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:10:02 #20
236335 neen
schone schijn
pi_72264057
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waar ben jij al die tijd geweest?
Ik was even druk... eerst even het land uit en vorige week introductieweek. Wel wat aangekomen en straks moet ik nog voor mezelf gaan zorgen ook! Dus ik ben benieuwd of ik er nog wat vanaf zal krijgen.

Jij getrouwd las ik in het vorige topic? Gefeliciteerd er dan maar mee!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:15:11 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72264197
Ha, kan woensdagavond ook nog een kamer komen bekijken . Dat treft, want ik slaap dinsdagnacht bij m'n zus omdat ik dinsdagavond een kamer moet bekijken en woensdagmiddag op stagegesprek moet. Dus blijf ik gewoon even plakken tot de avond . Maar als ik nog meer stagegesprekken kan regelen wil ik die ook volgende week gaan voeren als het even kan, dus het kan zomaar zijn dat ik tot en met vrijdag in Amersfoort blijf . Wel grappig van die kamer, want het is al een eeuwigheid geleden dat ik daarop heb gereageerd en ik dacht vanochtend nog: hm daar heb ik niks meer van gehoord... jammer! Is tegenover het CS, dat is wel relaxed .

Er staat ook een kamer op Kamernet die er nu al voor de 3e keer op staat, in 1 week. Er zit een luchtje aan: 1 mannelijke huisgenoot, geen leuk verhaaltje (alleen maar 'geen borg')... en dat zal iedereen wel vinden, anders was die kamer al weggeweest (wel een leuke huurprijs nml).

[ Bericht 6% gewijzigd door Viking84 op 29-08-2009 19:20:24 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_72264509
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Ha, kan woensdagavond ook nog een kamer komen bekijken . Dat treft, want ik slaap dinsdagnacht bij m'n zus omdat ik dinsdagavond een kamer moet bekijken en woensdagmiddag op stagegesprek moet. Dus blijf ik gewoon even plakken tot de avond . Maar als ik nog meer stagegesprekken kan regelen wil ik die ook volgende week gaan voeren als het even kan, dus het kan zomaar zijn dat ik tot en met vrijdag in Amersfoort blijf . Wel grappig van die kamer, want het is al een eeuwigheid geleden dat ik daarop heb gereageerd en ik dacht vanochtend nog: hm daar heb ik niks meer van gehoord... jammer! Is tegenover het CS, dat is wel relaxed .

Er staat ook een kamer op Kamernet die er nu al voor de 3e keer op staat, in 1 week. Er zit een luchtje aan: 1 mannelijke huisgenoot, geen leuk verhaaltje (alleen maar 'geen borg')... en dat zal iedereen wel vinden, anders was die kamer al weggeweest (wel een leuke huurprijs nml).
Pas maar op met die laatste kamer!! Toen ik vroegah op kamerjacht ging en een advertentie in de Echo ( ) had gezet, kwam er een telefoontje van iemand met een superaanbod: kamer in de Jordaan, niet heel groot, maar wel een superlocatie en eigen douche/keukentje/wc, prijs 300 gulden. Dus ik al helemaal blij, iedereen gebeld dat ik einedelijk een kamer had gevonden. Belde de beste man nog eens op en zei: "Mmmmm......ik heb er nog eens over nagedacht, maar je mag de kamer ook gratis hebben, maar dan moet je wel 1x in de week op je rug."

zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:30:57 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72264558
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Pas maar op met die laatste kamer!! Toen ik vroegah op kamerjacht ging en een advertentie in de Echo ( ) had gezet, kwam er een telefoontje van iemand met een superaanbod: kamer in de Jordaan, niet heel groot, maar wel een superlocatie en eigen douche/keukentje/wc, prijs 300 gulden. Dus ik al helemaal blij, iedereen gebeld dat ik einedelijk een kamer had gevonden. Belde de beste man nog eens op en zei: "Mmmmm......ik heb er nog eens over nagedacht, maar je mag de kamer ook gratis hebben, maar dan moet je wel 1x in de week op je rug."

. Dat verhaal vertelde je idd al eens en ik reageer ook niet op die kamer, hoor. Toen 'ie er de eerste keer stond fronste ik al met m'n wenkbrauwen . Ik wil gewoon dat de verhuurder iets leuks over de kamer en/of zichzelf vertelt en ik ga bij voorkeur ook niet bij slechts één man in huis .
Niet meer actief op Fok!
pi_72264579
He getver Co.
Ik stond een keer toen ik in kamernood zat te praten met een wat al te vasthoudende Asperger-lijer die iets soortgelijks voorstelde. Ieuw Echt zo'n vies ventje ook *ril
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:33:35 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72264623
Ik ben overigens ook wel eens zo'n advertentie tegen gekomen. Van meisjes die een kamer aanboden voor een ander meisje, maar dan moest je ook met hen naar bed . Als het 30'ers waren geweest... .

Nah, verplicht naar bed moeten met mensen die je niet aanstaan... .
Niet meer actief op Fok!
pi_72264654
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Dat verhaal vertelde je idd al eens en ik reageer ook niet op die kamer, hoor. Toen 'ie er de eerste keer stond fronste ik al met m'n wenkbrauwen . Ik wil gewoon dat de verhuurder iets leuks over de kamer en/of zichzelf vertelt en ik ga bij voorkeur ook niet bij slechts één man in huis .
Behalve als het Mark is!! Jij gaat hem zooooo missen!! Wil hij niet met je mee?

En kuddo's voor je geheugen. Ik wist dat ik het op-je-rug-lig-verhaal al eens eerder had verteld, maar dacht dat jullie dat wel weer vergeten zouden zijn!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:38:26 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72264736
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Behalve als het Mark is!! Jij gaat hem zooooo missen!! Wil hij niet met je mee?
Ik krijg weer een OV-jaarkaart, dus moet jij eens raden waar ik elk weekend uithang? .
quote:
En kuddo's voor je geheugen. Ik wist dat ik het op-je-rug-lig-verhaal al eens eerder had verteld, maar dacht dat jullie dat wel weer vergeten zouden zijn!
Ik heb een selectief geheugen . Zo zijn er ook bepaalde dingen die jullie over mij onthouden .
Niet meer actief op Fok!
pi_72264773
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik krijg weer een OV-jaarkaart, dus moet jij eens raden waar ik elk weekend uithang? .
[..]

Ik heb een selectief geheugen . Zo zijn er ook bepaalde dingen die jullie over mij onthouden .

TTTTRRRRRIIIINNNNGGGGGGG!!!!!!!!!!!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:41:37 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72264826
Oja, dat wekkerverhaal . Toen lurkte ik al .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72264995
Ik ben eindelijk ongesteld, dus er zal hopelijk maandag wel wat af zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu wel gaar, dus ga de avond doorbrengen met slechte zaterdagavondprogramma's, een glas rode wijn en cherrytomaatjes .
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:50:19 #31
331 Merel
Be here now.
pi_72265017
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben op dit moment eten voor de komende twee weken aan het klaarmaken. Alles staat nu tegelijk op. En straks gaat alles in de vriezer en dan pak ik gewoon elke avond waar ik zin in heb Voor ¤ 40 heb ik nu m'n ontbijt + avondeten voor de komende veertien dagen (ik lunch op werk), want groot koken is ook goedkoper!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:50:52 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72265028
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment eten voor de komende twee weken aan het klaarmaken. Alles staat nu tegelijk op. En straks gaat alles in de vriezer en dan pak ik gewoon elke avond waar ik zin in heb Voor ¤ 40 heb ik nu m'n ontbijt + avondeten voor de komende veertien dagen (ik lunch op werk), want groot koken is ook goedkoper!
Wow .
Wat ben je allemaal aan het maken dan?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:53:49 #33
331 Merel
Be here now.
pi_72265103
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wow .
Wat ben je allemaal aan het maken dan?
Ik heb wel even expres goedkoop gedaan hoor, en simpele gerechten, omdat m'n vakantie eraan komt en ik dus even zuinig moet zijn. Maar ik heb straks een enorme pan zuurkoolstamppot, boerenkoolstamppot, genoeg lasagne voor een groot Italiaans gezin, macaroni zoals m'n moeder 'm maakte, tomatensoep en afbakpistoletjes, en ik kan ook nog altijd brood met gebakken eieren doen! Daar red ik het wel twee weken op
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:55:13 #34
331 Merel
Be here now.
pi_72265122
En ohja, low carben doe ik dus even niet meer Ik had zooooo'n trek in carbs, dus ik heb er maar even aan toegegeven Dan maar geen strakke buik op vakantie
pi_72265207
Dag:
  • Brinta
  • Weetabix
  • Anderhalf uur hardlopen
  • Bak courgette met worstje & sju
  • 5 krekkers met roomboter
  • 5 kleine koekjes
  • twee handen studentenhaver
  • stuk gebraden gehakt
  • zaadlijsten van 5 dikke augurken
  • Avondeten: Gemengde salade, stoofpot aardappel, wortel, aubergine, ui + worstje. Toe: zelfgebakken appeltaart (eindelijk weer eens de kachel aan).
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:59:16 #36
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72265227
    Ik blijf het onvoorstelbaar vinden: anderhalf uur hardlopen en dan 10 km/u . Je bent echt een natuurtalent .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72265334

Het ligt me wel, maar het is niks speciaals hoor. 10km/u is niet erg hard (als ik alles over verharde weg ga, ga ik dan ook wel sneller, maar ik doe graag stukken onverhard en dat gaat echt veel langzamer). Ik denk wel eens aan de echte marathontoplopers. Die doen 40km in 2 uur! Dat is toch niet te bevatten?
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:12:35 #38
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72265566
    Weten jullie trouwens een goed kookboek voor snelle gerechten met ingrediënten die ook een beetje normaal verkrijgbaar zijn? Ik wilde Ainsley Harriott's snelle keuken, maar die schijnt niet meer geleverd te kunnen worden. 't Is voor een vriendinnetje dat na een lange dag werken niet al te lang in de keuken wil staan maar wél lekker wil eten. Heb vandaag in de boekhandel stapels kookboeken doorgekeken, maar er zijn zoveel kookboeken met van die verschrikkelijk pretentieuze recepten met moeilijk verkrijgbare ingrediënten, daar heb je natuurlijk ook niks in als je 's avonds na werk nog snel de C1000 inrent om je boodschappen te doen.
    pi_72265676
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 19:39 schreef conleche het volgende:

[..]

TTTTRRRRRIIIINNNNGGGGGGG!!!!!!!!!!!
    Inderdaad.

Welcome back XM

vwm gefeliciteerd
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_72265795
    Merel, volgens mij ligt het boek dat je zoekt al tijden voor 7 euro bij De Slegte
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:27:46 #41
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72265921
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
    Merel, volgens mij ligt het boek dat je zoekt al tijden voor 7 euro bij De Slegte
    Echt?? Ja, dat weten ze bij de gewone boekhandel natuurlijk niet als je vraagt of ze het kunnen bestellen Morgen meteen maar eens even gaan kijken. Dat betekent wel dat we dan opeens een hoop verjaardagsbudget over hebben
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:56:33 #42
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72266629
    Ha die XM!

Merel wat goed, zoveel koken!

De jongens hebben vandaag de Wii Resort gehaald dus ze zitten met zijn4en te Wii'en, zo grappig

Lijst
    3 x waldkorn met achterham, smeerkaas en sandwichspread
    1 x beschuit appelstroop
    1 x ei
    Appel, nectatine en pruim
    Veel rode bieten, spinazie,stukje koolvis, komkommersalade en doperwten
    Cola berenburg
    Croky bolognese
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_72267079
    VMW gefeliciteerd!!
    en welkom terug XM, hoe gaat het met je?

Ik was een nachtje en dag in antwerpen!
    lijstje;

O: croissant, broodje geitenkaas, koffie verkeerd en verse jus
    L: courgettesoup, halve belgische wafel
    T: stuk pure choco, plak rozijnenbrood met kaas
    D: spinazie, vegaburger, aardappeltjes. toe een bakje yoghurt
    Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
    Kortom, eet ook broccoli.
    pi_72267525
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 20:12 schreef Merel het volgende:
    Weten jullie trouwens een goed kookboek voor snelle gerechten met ingrediënten die ook een beetje normaal verkrijgbaar zijn? Ik wilde Ainsley Harriott's snelle keuken, maar die schijnt niet meer geleverd te kunnen worden. 't Is voor een vriendinnetje dat na een lange dag werken niet al te lang in de keuken wil staan maar wél lekker wil eten. Heb vandaag in de boekhandel stapels kookboeken doorgekeken, maar er zijn zoveel kookboeken met van die verschrikkelijk pretentieuze recepten met moeilijk verkrijgbare ingrediënten, daar heb je natuurlijk ook niks in als je 's avonds na werk nog snel de C1000 inrent om je boodschappen te doen.
    Ja, mijn nieuwe kookboek ! Het is echt heel leuk, 1000 recepten die allemaal in 10, 15 of 20 minuten te maken zijn:

1000 recepten
    De snelle keuken

Caroline Darbonne

ISBN 978-90-36620-16-1

Alles is simpel te maken, en de gerechten zijn ook nog eens ingedeeld in voordelig/gezond/traditioneel/fijnproevers enzovoort.
    pi_72267774
    Die kamerverhalen wat eng zeg! Gelukkig waren ze er wel eerlijk over, die viezeriken .
    Oh en wekkerverhaal? VIking? Ik mis iets, enlighten me ?

Ik heb een leuke middag bij m'n ouders gehad, ook lekker gegeten, waardoor m'n lijstje wat minder leuk is. Maar goed, zo vaak eet ik ook weer niet bij de Italiaan, dus dan moet je het er ook maar van nemen, vind ik

O: Yoghurt met aardbeien en muesli, thee.
    L: Boterham rookvlees, boterham pindakaas, mini-krentebolletje met kaas, glas karnemelk.
    T: Twee biscuitjes en thee.
    D: Vooraf insalata caprese, toen saltimbocca met gebakken aardappeltjes, salade en gegratineerde sperzieboontjes en als toetje twee bolletjes italiaans ijs met slagroom.

Ouch. Morgen maar weer hardlopen, mits geen pijnlijk enkel.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2009 21:51:19 ]
    pi_72268246
    Lijstjes

O / L / D : beetje pasta met simpele rode saus uit een potje (gedwongen gegeten)
    T: beschuitje met hagelslag

tja...
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:24:34 #47
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72268538
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 21:50 schreef Razztwizzle het volgende:
    Oh en wekkerverhaal? VIking? Ik mis iets, enlighten me ?

Nee .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72268941
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 22:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee .
    Ahhhh. Toe.
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:45:08 #49
    236335 neen
    schone schijn
    pi_72268964
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 22:43 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ahhhh. Toe.
    Dat je zegmaar blij wordt als de wekker gaat.
    pi_72269023
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 22:43 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ahhhh. Toe.
    Geloof me: je wil dat niet weten.
    pi_72269225
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 22:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Geloof me: je wil dat niet weten.
    Ja, nu wil ik het helemaal weten !
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:57:14 #52
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72269264
    Nee, dat wil je helemaal niet weten
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:10:21 #53
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72269641
    Ik zou willen dat ik het niet wist inderdaad!
    pi_72269809
    .
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:21:19 #55
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_72269900
    Ik dacht altijd dat het om een telefoon ging. Toch?
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:27:09 #56
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72270029
    Nee, het betrof toch echt een wekker.
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:27:37 #57
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72270043
    Bedtijd
    pi_72270255
    Wekker, telefoon... What's the difference
    pi_72270571
    Avond.

Lekker gegeten op het Noorderzonfestival, bij Jantje zag eens pruimen hangen. Gefrituurde kikkererwtenkoekjes (ja, echt!) op bulghur met Spaanse peperpesto. Toe panna cotta met rood zomerfruit. Erg lekker. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zondag 30 augustus 2009 @ 07:20:14 #60
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72273949
    . Ik heb wel wat losgemaakt hier hè .

Jantje zag eens pruimen hangen is toch best wel een prijzig restaurant, DaD? Maar wel de moeite waard dus?

Goedemorgen . Echt een rustig dagje vandaag. Even de vragenlijst van het traineeship van het UWV invullen (moet wel een back up plan hebben voor het geval dat het onderwijs niet doorgaat...) en verder lekker lezen en relaxen . Deze week wordt nog druk genoeg .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 30 augustus 2009 @ 08:41:04 #61
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_72274108
    goedemorgen...

ik ga zo op pad! Tot over 2/3 weken allemaal!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      zondag 30 augustus 2009 @ 09:01:05 #62
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72274148
    Veel plezier Nynke, pas goed op jezelf!
    pi_72274180
    veel plezier

Lijstje:
    O: beschuitje met hagelslag
    L: ehm.... Beschuitje
    T: ehm.... beschuitje?
    16.00 boodschappen doen
    D: courgette met knoflook en aarappelpannekoekjes oid en worstjes denk ik
    T: kwark dat ik dan meeneem van de winkel
      zondag 30 augustus 2009 @ 09:15:21 #64
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72274203
    Take care, Nynke!
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72274610
    Goedemorgen!

Goede reis Nynke!

Vandaag lekker rustig zondagje, even naar mijn ouders zo, want mijn opa en oma zijn daar, en dan nemen we meteen de pc van mijn vader mee (hij heeft een nieuwe gekocht, dus wij krijgen de 'oude' van 2.5 jaar oud - hij is nogal van de gadgets dus daar profiteren wij zo weer van ).

Lijstje:
    O: twee boterhammen met twee gebakken eieren (totaal 2 eieren dus, niet vier )
    L: salade van ijsbergsla, paprika en tomaat
    T: weet ik nog niet, misschien een of twee crackers
    D: aardappeltjes met andijvie en een pepersteak
    T: zelfde als andere T
    pi_72274850
    ik heb honger... maar ook maagpijn... volgens mij ben ik echt ziek aan het worden
    pi_72274884
    Goeiemorgen!

Ronde gerend met lief (dus hard, want hij kan veel harder dan ik)
    12,76 km
    1:07:53
    11,3 km/u

En alweer een bui op de kop gehad. Is het al herfst?
    pi_72274914
    Jeetje wat hard! goed hoor, Sigme!
    Ik ga zo een rondje fietsen, met een vriendinnetje. hoop eigenlijk wel dat we het droog gaan houden (denk het wel).
    pi_72275111
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 07:20 schreef Viking84 het volgende:
    Jantje zag eens pruimen hangen is toch best wel een prijzig restaurant, DaD? Maar wel de moeite waard dus?
    Schoonpa betaalde. . Er was een speciale Noorderzonkaart, met maar 4 hoofdgerechten en zo, maar het was erg lekker allemaal!
    pi_72275230

Ik stond gister om half twaalf in de Kalverstraat te schuilen onder het luifeltje van de V&D Mijn god, het kwam echt met bakken uit de lucht en het was Uitmarkt!

Daar kwam ik trouwens niet voor, ik heb lekker gewinkeld, ben uit eten geweest en daarna naar de film. We gingen naar My sisters keeper Mooie film!!

Lijstje gister :

O: 2 boterhammen met 1 gekookt ei en wat zaanse mayo
    L: hamkaascroissant
    T: klein softijsje met spikkels gedeeld
    D: varkenshaas in champignonroomsaus, wat frietjes en wat salade
    T: een bakje B&J strawberry cheesecake in de bios

Héérlijke dag gehad
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_72275256
    VMW, klinkt als een heerlijke dag! Hoe voelt het leven als getrouwde vrouw? Lukt het je al om 'mijn man' te zeggen?

En Nynke leest dit niet meer, maar ik hoop op een voorspoedige reis voor haar!

Welkom terug XM. Zweden .

En het wekkerverhaal ken ik ook nog wel ja
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_72275272
    pi_72275374
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 10:38 schreef sigme het volgende:
    Goeiemorgen!

Ronde gerend met lief (dus hard, want hij kan veel harder dan ik)
    12,76 km
    1:07:53
    11,3 km/u

En alweer een bui op de kop gehad. Is het al herfst?
    Het ruikt al naar herfst in ieder geval. Hoezeer ik een mooie herfstdag ook kan waarderen, ik ben toch echt een zomermens en ik word altijd een beetje sombertjes als het einde van de zomer zich aandient.

Jij bent echt mijn heldin wb hardlopen.
    pi_72275429
    Goeiemorgen. Ik word ook niet zo vrolijk van herfstweer. Ik hou van de zomer en eigenlijk verder niets . Rest van het jaar heb ik het altijd koud.
    pi_72275475
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Het ruikt al naar herfst in ieder geval. Hoezeer ik een mooie herfstdag ook kan waarderen, ik ben toch echt een zomermens en ik word altijd een beetje sombertjes als het einde van de zomer zich aandient.

Jij bent echt mijn heldin wb hardlopen.
    Me too, behalve dat ik gister echt een geweldige winterjas heb gekocht, dat maakt me dan wel weer blij

Maar ik hou wel van herfst hoor, MITS droog. Maar dat is het bijna nooit Ik vind regen trouwens wel héérlijk als ik lekker binnen zit en niet meer weg hoef! Zoals gister was echt heel erg. En van het NDSM terrein kwamen allemaal verregende mensen in zomeroutfits
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:31:25 #76
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72275641
    hooi!

wavoorwinterjas, Goedbij? Ik moet ook nog een nieuwe

Gisteren Inglorious Basterds gezien, was best goed. Brad Pitt's yankee-accent was alleen een beetje weird Maar verder speelde hij goed
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_72275695
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
    hooi!

wavoorwinterjas, Goedbij? Ik moet ook nog een nieuwe

Gisteren Inglorious Basterds gezien, was best goed. Brad Pitt's yankee-accent was alleen een beetje weird Maar verder speelde hij goed
    Een leren jasje (kan de kleur niet zo goed definieren, beetje taupe?) en hij doet mijn vormen goed

Wij wilden daar gister ook heen, maar dan hadden we in Tuschinski op het balkon ergens in een hoekje moeten zitten Dus toen zijn we naar My sisters keeper gegaan en die was ook echt heel mooi Hele zaal overduidelijk te snotteren
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:39:25 #78
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72275771
    In Gouda was het gister de hele dag droog. De vele wassen hebben lekker op het balkon kunnen drogen .

Mijn O waren 2 échte Zweedse knackebrödjes met kaas . En Zweedse boter .

+

=

Ook zo'n ding gekocht voor thuis:

Die hebben ze niet bij de IKEA
    pi_72276279
    Heb je wel een mooi knäckebrod-blik om die grote ronder krekkers in te doen? (ik wel dus )

Zweden vind ik niet zoveel aan, maar die krekkers..
    pi_72276364
    tvp!
    pi_72276427
    Ja 't wordt echt herfstig he . Vanmorgen rook het ook kruidig in de polder, de eerste rode en gele blaadjes verschijnen ook al weer aan de bomen en er waren overal weer spinnen. Ik vind elk seizoen fijn, mits ze niet te lang duren. De zomer heb ik nu wel weer gehad, zeker nu ik aan 't werk ben, dus laat de herfst maar komen.

Mijn lijstje voor vandaag:

Pre-O want ik kan niet met een lege maag rennen: Half plakje gemberkoek.
    S: Evy les 7 nog een keer. Ging goed .
    O: Geroosterde boterham pindakaas, geroosterde boterham rookvlees.
    L: Kwark met nectarine en een mandarijntje.
    D: Kip in currysaus met rijst en sperzieboontjes, komkommersalade.
    T: Festini perenijsje.
    pi_72276444
    De afstanden die jij rent, sigme Respect

Mijn planning voor vandaag.
    O: Bakje griekse yoghurt 0% met wat honing
    L: salade van kikkererwten, aubergine en spinazie met peterselie, specerijen en yoghurtdressing
    S: hardlopen (ik ga proberen 10 km te lopen )
    D:spaghetti met kip, asperges en rode paprika, glas wijn, toe een pecan & toffee brownie
    T: meer wijn, chips

Ik voel ook wat herfst in de lucht. Hmmm Een voordeel: beter hardloopweer!
      zondag 30 augustus 2009 @ 12:20:24 #83
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72276523
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:18 schreef Chicolate het volgende:
    Goeiemorgen. Ik word ook niet zo vrolijk van herfstweer. Ik hou van de zomer en eigenlijk verder niets . Rest van het jaar heb ik het altijd koud.
    .

Ach, de winter heeft ook wel wat mits je een open haard hebt (en die heb ik dus niet ).
    En sneeuwen doet het ook al niet meer behoorlijk de laatste jaren .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72276604
    Mooi dat les 7 goed ging, Razz! Hoe staat het met je yoga-plannen?

Ik denk wel dat je lunch wat te mager is vandaag, en dat je er misschien goed aan doet om nog wat tussendoortjes in te plannen, anders eet je waarschijnlijk iets te weinig
      zondag 30 augustus 2009 @ 12:35:17 #85
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72276831
    El lijstio:

T: twee boterhammen met pindakaas, glas melk
    T: citroendropijsje
    L: twee boterhammen met Linera smeerpaté, glas melk
    T: druiven
    D: gemarineerde kip met groene paprika en ui van de grill
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72276881
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ach, de winter heeft ook wel wat mits je een open haard hebt (en die heb ik dus niet ).
    En sneeuwen doet het ook al niet meer behoorlijk de laatste jaren .
    Sneeuw vind ik alleen leuk als ik er kan snowboarden, dus van mij mag de winter zich beperken tot Oostenrijk/Zwitserland/Frankrijk en andere wintersportlanden. In NL heb je helemaal niets aan sneeuw, het enige dat het doet is mn sokken nat maken en hondendrollen verbergen . Geef mij maar de zomer .
      zondag 30 augustus 2009 @ 12:44:26 #87
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72277024
    Prospective lijstje!

O: twee kaiserbroodjes - met een half plakje kaas en één met ananassmeerkaas
    L: denk nog een snee brood of twee met ananassmeerkaas, of een eitje!
    T: perzikjes
    S: thuis zumba!
    T: ? bakje kwark denk ik!
    D: uit eten voor verjaardag van Maarten's mams! Wordt Griek, dus ik denk dat ik veel salade neem en gegrild vlees en tzaziki
    pi_72277091
    Goedemiddag.
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 07:20 schreef Viking84 het volgende:
    Een vriendin van mij is daar op een nogal lullige manier ontslagen dus ik ben er nogal negatief over.
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:04 schreef Goodbye het volgende:
    VMW, klinkt als een heerlijke dag! Hoe voelt het leven als getrouwde vrouw? Lukt het je al om 'mijn man' te zeggen?
    Voelt hetzelfde.
    En "mijn man" ( ) zeggen is nogal onwenning.

Resultaat van gisteren:
    O: geroosterde boterham met boter, gekookt eitje
    L: yoghurt
    D: spaghetti all'aglio, olio e pepercino, salade van veldsla, geroosterde paprika, zwarte olijven, mozarella en citroendressing

Planning voor vandaag:
    O/L: tosti
    T: smoothie yoghurt framboos
    D: aardappeltaartje met bloemkool

Morgen ga ik weer lowcarben.
    pi_72277308
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
    El lijstio:

T: twee boterhammen met pindakaas, glas melk
    T: citroendropijsje
    L: twee boterhammen met Linera smeerpaté, glas melk
    T: druiven
    D: gemarineerde kip met groene paprika en ui van de grill
    Het wordt nog eens wat met jou!
    pi_72277337
    VMW, dat is wel erg weinig! Zowel vandaag als gister ... pas je wel op dat je niet chronisch te weinig binnen krijgt? Ik vind jouw lijstje altijd behoorlijk karig.

Zo. Ik ga een flink stuk lopen (wandelen). En juist nu krijg ik hoofdpijn + buikpijn (stomme pinda's en pindakaas . Nu moet ik weer opnieuw verzinnen wat ik op mn brood kan doen).
    pi_72277430
    Chico, VMW's D van gister is echt heel erg calorierijk. En O en D van vandaag tikken ook best aan.
    Ik zou dit voor mezelf ook een te magere lijst vinden, maar VMW eet altijd minder dan ik.
    pi_72277490
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 12:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Goedemiddag.
    [..]

Een vriendin van mij is daar op een nogal lullige manier ontslagen dus ik ben er nogal negatief over.
    Vervelend, maar dat lijkt me op de kwaliteit van het eten geen invloed te hebben.
      zondag 30 augustus 2009 @ 13:04:01 #93
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72277515
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 12:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het wordt nog eens wat met jou!
    Woeii, mijn lijstje kan de goedkeuring van CF wegdragen! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72277551
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Woeii, mijn lijstje kan de goedkeuring van CF wegdragen! .
    Nou ja, niet alles, maar ik zie wel verbetering 4 Boterhammen en een gezonde D, da's mooi.
      zondag 30 augustus 2009 @ 13:06:27 #95
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72277575
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vervelend, maar dat lijkt me op de kwaliteit van het eten geen invloed te hebben.
    Nee, dat niet, maar ik kan me wel voorstellen dat je daar dan niet zo snel gaat eten.

Ik zie mezelf bijv niet gauw iets bestellen bij mp3shop.nl en aanverwante shops. Ze hebben me helemaal naar Rotterdam laten komen om me vervolgens af te wijzen op basis van mijn cv .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 30 augustus 2009 @ 13:07:22 #96
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72277592
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, niet alles, maar ik zie wel verbetering 4 Boterhammen en een gezonde D, da's mooi.
    Gokje: de smeerpaté deed je niet ? .

Ik heb mijn casus voor het UWV af, dus ik kan eindelijk even van mijn weekend gaan genieten, voor de drukte van komende week losbarst .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72277598
    Goedemiddag allemaal!

Ik kan steeds maar geen tijd vinden om hier te reageren, maar ik probeer nog wel mee te lezen. Eten gaat best aardig de laatste tijd, en sporten ben ik erg tevreden over. Ik heb net les 10 van Evy gelopen, en het begint steeds meer ergens op te lijken. Heb deze week ook al een keer 40 km geracefietst en we gaan zo nog even wandelen op de heide.

Vanaf volgende week moet ik wel weer veel werken op de tweede locatie waar ik werk (en die is 1,5 uur treinen) dus ik hoop dat ik dan het ritme van het sporten vast kan houden.
    Everything which is not impossible, will eventually happen
    pi_72277648
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
    Chico, VMW's D van gister is echt heel erg calorierijk. En O en D van vandaag tikken ook best aan.
    Ik zou dit voor mezelf ook een te magere lijst vinden, maar VMW eet altijd minder dan ik.
    Yep, behoorlijk calorierijk.
    In het weekend eet ik nooit zoveel.
    Ik heb nog salade van gister over die probeer ik er vanmiddag nog even tussen te passen.
    Vanaf morgen plan ik weer keurig T's in.
    pi_72277680
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 13:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gokje: de smeerpaté deed je niet ? .

Ik heb mijn casus voor het UWV af, dus ik kan eindelijk even van mijn weekend gaan genieten, voor de drukte van komende week losbarst .
    Eerder nog de passoa jus, denk ik
    pi_72278059
    Ja hallo,

Ik ben weer terug uit Italië en ik wilde even komen zwaaien maar toen kon ik niet meer inloggen met mijn oude account (hij zei dat t wachtwoord niet klopt, en passmailer kan niet want geregistreerd op een heel oud niet meer bestaand e-mail adres

dus nu ben ik kwakz0r....

ben nog bij mn ouders, de was aan t doen enzo, want broertje vierde gisteren zn verjaardag (20 uur in de bus en hop de visite in...beuh...) dus nog niet bijgelezen...

ik zag wel even snel dat VMW getrouwd is gefeliciteerd
    Kwak
    pi_72278109
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef kwakz0r het volgende:
    Ja hallo,

Ik ben weer terug uit Italië en ik wilde even komen zwaaien maar toen kon ik niet meer inloggen met mijn oude account (hij zei dat t wachtwoord niet klopt, en passmailer kan niet want geregistreerd op een heel oud niet meer bestaand e-mail adres

dus nu ben ik kwakz0r....

ben nog bij mn ouders, de was aan t doen enzo, want broertje vierde gisteren zn verjaardag (20 uur in de bus en hop de visite in...beuh...) dus nog niet bijgelezen...

ik zag wel even snel dat VMW getrouwd is gefeliciteerd
    Als je een pm stuurt naar forum@fok.nl dan regelen ze het voor je! Ik had hetzelfde probleem, namelijk

WB trouwens, leuk gehad?
      zondag 30 augustus 2009 @ 13:27:22 #102
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72278117
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef kwakz0r het volgende:
    Ja hallo,

Hee Kwak .

Dat je niet meer kunt inloggen met je oude password klopt, want Fok! is gehackt en toen zijn alle passwords gereset. Je moet dus met de passmailer een nieuw password aanvragen en anders dus een nieuw account .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72278133
    Allebei, Goodbye Vik, het valt mij op dat je in alcohol een vrij 'ongezonde' smaak hebt: zo zoet mogelijk. Kan dat niet beter, of lust je andere dingen niet?

Kwakz0r, je kunt het wel weer laten activeren, dacht ik! Moest je een van de admins mailen.
    pi_72278176
    ah, vandaar! thanks!

Nou ja, een nieuw acocunt vind ik eigenlijk ook niet zo heel erg... kwakveense mag wel zo stiekempjes verdwijnen... over een maand of wat verander ik mn ondertitel wel en dan is alles helemaal fris en nieuw
    Kwak
      zondag 30 augustus 2009 @ 13:33:49 #105
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72278281
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef sigme het volgende:
    Heb je wel een mooi knäckebrod-blik om die grote ronder krekkers in te doen? (ik wel dus )

Zweden vind ik niet zoveel aan, maar die krekkers..
    Nee, zo'n blik heb ik niet . Ook nergens gezien eigenlijk

Zweden . Als ik ooit ga emigreren, dan is het daarheen. Voel me helemaal zen en daar. Ook als het regent.
    pi_72279237
    Ik snap nog steeds niet waarom jullie zo massaal aan de pindakaas zitten. Ok, het zijn wel gezonde vetten enzo maar qua calorieën tikt het toch behoorlijk aan!

Welkom terug Kwak!
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_72279613

Ik vind 't woon lekker !
    pi_72279689
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
    Mooi dat les 7 goed ging, Razz! Hoe staat het met je yoga-plannen?

Ik denk wel dat je lunch wat te mager is vandaag, en dat je er misschien goed aan doet om nog wat tussendoortjes in te plannen, anders eet je waarschijnlijk iets te weinig
    Yoga plannen zitten even in 't vat waarin niets verzuurt . Ik ben weer zo druk met school dat ik al blij ben als ik Evy vol blijf houden en elke dag 10 minuten mediteer (wat ik uit wil bouwen naar 20 a 30 minuten).

Ik heb net inderdaad een flinke hand noten bij m'n lunch erin gegooid, en als ik nog trek krijg in iets tussendoor heb ik een noodvoorraad cherrytomaatjes en mini-paprikaatjes in huis gehaald. Ik Zal De Grillworst Van Vriendlief Weerstaan!

(dat klonk wat raar en dubbelzinnig achteraf, was niet de bedoeling)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2009 14:26:59 ]
    pi_72279794
    Razz: in cherrytomaatjes en paprika zitten zo weinig calorieën dat het je lijstje er niet echt minder mager op maakt. Een stukje grillworst kun je vandaag best hebben.
      zondag 30 augustus 2009 @ 14:37:03 #110
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72279979
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik Zal De Grillworst Van Vriendlief Weerstaan!

Mwehehehe

Ik weet trouwens steeds niet wat ik moet drinken als ik uit eten ga! Normaal drink ik altijd cola of appelsap ofzo. En ik ben er laatst maar weer achtergekomen dat ik hoofdpijn krijg van zoetstof meuk Dus cola light zit er niet in. Nouja gelukkig drink ik ook niet echt veel ofzo (ik drink / eet nogal langzaam), dus dan maar gewoon wat ik normaal drink. Denk ik.
    pi_72279985
    Helemaal eens met Razz wat de seizoenen betreft Ik verheug me al een beetje op de herfst. Mooi verkleurde blaadjes, weer eens een lange broek aan, met thee en een boek op de bank als het buiten vies is, en dat het zo lekker herfstig ruikt in het bos. Over de bakken met regen ben ik nog een beetje in denial
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_72280046
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Syrena het volgende:
    Helemaal eens met Razz wat de seizoenen betreft Ik verheug me al een beetje op de herfst. Mooi verkleurde blaadjes, weer eens een lange broek aan, met thee en een boek op de bank als het buiten vies is, en dat het zo lekker herfstig ruikt in het bos. Over de bakken met regen ben ik nog een beetje in denial
    Nou, eens! Ik heb een supergave nieuwe spijkerbroek, maar hij is nu nog zo warm in school! En m'n fijne wollen jurkjes zitten nu ik geen 80 maar 76 weeg ook weer fijn zoals ze (ongeveer) horen te zitten (mag nog wel wat extra's af, maar 't is nu wel weer bijna acceptabel). En m'n afzaklaarsjes. En m'n grijze leggings. Ik ben m'n korte broek en m'n rokken zat .
    pi_72280076
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwehehehe

Ik weet trouwens steeds niet wat ik moet drinken als ik uit eten ga! Normaal drink ik altijd cola of appelsap ofzo. En ik ben er laatst maar weer achtergekomen dat ik hoofdpijn krijg van zoetstof meuk Dus cola light zit er niet in. Nouja gelukkig drink ik ook niet echt veel ofzo (ik drink / eet nogal langzaam), dus dan maar gewoon wat ik normaal drink. Denk ik.
    Gewoon wat je lekker vindt, uit eten gaan moet een feestje zijn!

Ik ben gek op rivella, dat is altijd light om één of andere reden? Maar bitter lemon vind ik ook heerlijk Gister ook gehad.
    pi_72280120
    Ohja, ik heb ook zin om al mijn winterkleren aan te trekken. En mijn nieuwe jas

En ik heb echt een mega bestelling gedaan bij de h&m
    pi_72280122
    En eindelijk weer schoenen met SOKKEN aan kunnen, niet die stinkende open schoenen elke keer
    Volgend jaar geen stoffen schoenen meer kopen *yech*. Ik vind sowieso geen sokken in schoenen echt vreselijk aanvoelen

Nou ja, maandag en dinsdag wordt t nog heet, maar dan doe ik slippers aan.
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_72280182
    Nieuwe winterkleren kopen is wel een goede manier om zin te krijgen in het najaar. Ik kan ook niet wachten tot ik m'n nieuwe kleren aan kan.
    Lange broeken draag ik trouwens nu ook al, gelukkig is dat nu wel weer te doen qua warmte. Wel zo fijn op de universiteit want een labjas heeft zo weinig nut als je er blote benen onder hebt.
      zondag 30 augustus 2009 @ 14:49:41 #117
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72280352
    Ik draag eigenlijk altijd lange broeken, ook bij 30+.
      zondag 30 augustus 2009 @ 14:58:37 #118
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72280596
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Razztwizzle het volgende:
    .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72280658
    In de herfst kan ik kortere rokjes aan want dan kan er een stevige panty onder .
    En een mooi jasje .

Sowieso hou ik wel erg van de herfst. Woeiwaai.
    En de kachel weer aan heeft ook grote eet-voordelen. Pizza Lasagne Stoofschotel Appeltaart Cake Vers brood enzovoorts .

Het is het plan om volgend jaar een buitenoven te gaan metselen, dan verliest de zomer dat nadeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 30-08-2009 15:29:27 ]
      zondag 30 augustus 2009 @ 15:10:06 #120
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72281519
    Lekker gefietst, 90 km uiteindelijk toch nog! Het waait hard zeg!
    Ik vind alle seizoenen wel wat hebben, de herfst met die mooie kleuren en geuren en harde wind en de winter met lekker knus binnen, en dan je buiten zo diep in je kraag duikt, maar dat vind ik vooral leuk voor een paar dagen en het liefst mag de zomer wel wat langer duren. Want dan kan je zoveel buiten zijn, wordt het pas laat donker, lekker fietsen etc
    pi_72281535
    Oh en kwak welkom terug!
    pi_72281746
    Ik moet as zaterdag naar dit feest:
    http://www.valtifest.nl/

Dat was ik even vergeten zodat ik nog geen outfit heb. En weinig tijd om het in elkaar te flanzen. Alleen morgen eigenlijk. Ik dacht om van roze teddyberenstof een soort pakje te maken uit 1 stuk. (kort broekje met top eraan vast, met rits in het midden en dan een diadeempje met 2 oren en een bunny bolletje op m'n kont.) Maar A. het is niet echt origineel en b. behoorlijk wat werk. Heeft iemand een idee wat voor dier ik nog meer makkelijk zou kunnen uitbeelden. (en ik wil geen kat op mijn gezicht getekend. ) Ik wilde maar dat ik meer tijd had!! Dan zou een pauw wel wat zijn geweest!!
    pi_72282002
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef conleche het volgende:

Dat was ik even vergeten zodat ik nog geen outfit heb. En weinig tijd om het in elkaar te flanzen. Alleen morgen eigenlijk. Ik dacht om van roze teddyberenstof een soort pakje te maken uit 1 stuk. (kort broekje met top eraan vast, met rits in het midden en dan een diadeempje met 2 oren en een bunny bolletje op m'n kont.) Maar A. het is niet echt origineel en b. behoorlijk wat werk. Heeft iemand een idee wat voor dier ik nog meer makkelijk zou kunnen uitbeelden. (en ik wil geen kat op mijn gezicht getekend. ) Ik wilde maar dat ik meer tijd had!! Dan zou een pauw wel wat zijn geweest!!
    Je moet? Ik hoop voor je dat het lekker weer word, anders is dat terrein echt kut daar. Feestje klinkt leuk in ieder geval
    pi_72282387
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 15:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je moet? Ik hoop voor je dat het lekker weer word, anders is dat terrein echt kut daar. Feestje klinkt leuk in ieder geval
    Nou ja, ik moet........ik moet.........meestal zijn die feesten van de meubelstukken wel heel leuk, maar dit is 's middags en die slaan we eigenlijk altijd over. Maar we hebben aan het begin van het jaar zo'n e-kaart gekocht voor 4 feesten en daar zat dit ook bij in.

Ik heb gekeken en het schijnt 18 graden te worden en half bewolkt. Da's okee dus.

Lijstje:

O: tosti ham/kaas
    L: 3 crackers filet A.
    T: 2 crackers phildelphia light.
    S: hardlopen
    T:wodka/katjang
    D: stamppotje sla met 2 biologische runder worstjes.
    T: kwark/limoen/zoetstof en of citroendropijsje
    pi_72282409
    Co, ik zat in jouw V&A topic te kijken (leuke spulletjes ) en toen er foto's kwamen loerde mijn vriendje ineens heel geinteresseerd mee.
    pi_72282473
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Goodbye het volgende:
    Co, ik zat in jouw V&A topic te kijken (leuke spulletjes ) en toen er foto's kwamen loerde mijn vriendje ineens heel geinteresseerd mee.
    Whehehhe, heb je wel verteld dat ik je moeder ben???
    pi_72282544
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Whehehhe, heb je wel verteld dat ik je moeder ben???
    Whahahaha, niet eens Hij dacht dat je ongeveer dertig was, dus dan was je wel héél jong moeder geweest
      zondag 30 augustus 2009 @ 16:14:31 #129
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72282627
    Dat kanten topje
    pi_72282742
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Whahahaha, niet eens Hij dacht dat je ongeveer dertig was, dus dan was je wel héél jong moeder geweest

het waren wel wat onduidelijke foto's, maar kniesoor endezo
    pi_72282914
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:18 schreef conleche het volgende:

[..]

het waren wel wat onduidelijke foto's, maar kniesoor endezo

Nou, je hebt in ieder geval het lichaam van een twintiger
      zondag 30 augustus 2009 @ 16:30:01 #132
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72283136
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Dat kanten topje
    Co in dat kanten topje .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72284639
    Die kanten top is moooooi, zeg! Heb je 'm nou al verkocht?
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:25:29 #134
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72284952
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
    Aan Muis volgens mij, maar die paste hem niet?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72285015
    hoera! een vriend van me had een foto gemacht van mij op tournee en hij heeft hem nu al gemaild

ik heb een beetje een post tournee dipje: ben doodmoe en heb nergens zin in. maar ik vind gelukkig wel iedereen lief: mn mama die mn schone was komt brengen die we daarnet vergeten waren om mee te nemen, mijn twee nieuwe jurkjes van de h&m, mooie fotomakende en complimentjes uitdelende mannen die verder helemaal geen bijbedoelingen hebbenzodatje er ook niet nerveus van hoeft te worden, en mijn lieve theedrinkvriendinnetje die vanavond langskomt

kwakz0r is in a happy bui...

Kwak
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:30:21 #136
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72285112
    Mooie foto kwak
    pi_72285136
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Mooie foto kwak
    I second that!!
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:31:38 #138
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72285154
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Mooie foto kwak
    I third that!
    pi_72285161
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
    Nope nog niet en tot morgen kan je hem nog kopen, dan gaat het topic dicht geloof ik.
    pi_72285246
    Wat ben je toch fotogeniek kwak.
    En je haar zit geweldig.
    Dank voor de feli's.
    pi_72285315
    Wat een leuke foto in de OP

XM is terug? Leuk!

*verder teruglezen gaat*
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:45:56 #142
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72285663
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Daph_ het volgende:
    Wat een leuke foto in de OP

XM is terug? Leuk!

*verder teruglezen gaat*
    MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stond Was ff vergeten dat ze in Luxemburg zit .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72285676
    Lees ik het goed en is VMW getrouwd? Gefeliciteerd!!

Sigme: RESPECT voor jouw hardloopsessies
    pi_72285702
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stond Was ff vergeten dat ze in Luxemburg zit .
    Hihi! Wel mooie foto
    pi_72286171
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope nog niet en tot morgen kan je hem nog kopen, dan gaat het topic dicht geloof ik.
    Tempting. Denk er even over na!
    pi_72286237
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij mag het ook niet, officieel, ongevraagd foto's van users plaatsen. Maar ze had 'm zelf al geplaatst, vond ik
      zondag 30 augustus 2009 @ 18:03:57 #147
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72286347
    Ik zit even op een site met vertalingen van Ne me quitte pas van Jacques Brel te kijken.
    Afrikaans: Moenie weggaan nie .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72286628
    dirty dancingggggggg..... wat ben ik toch een wijf af en toe... vrolijk worden van films
    pi_72286770
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef kwakz0r het volgende:

kwakz0r is in a happy bui...

[ afbeelding ]
    Mooie foto!

Co, ik vind je kanten topje beeldig, maar ik denk niet dat ik mijn boobies erin gepropt krijg
      zondag 30 augustus 2009 @ 18:16:23 #150
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72286778
    En die ene kamer van die man zonder tekst staat weer online, voor 5 euro minder Snapt die kerel niet dat er ws een andere oorzaak is voor het uitblijven van reacties?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72286873
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mooie foto!

Co, ik vind je kanten topje beeldig, maar ik denk niet dat ik mijn boobies erin gepropt krijg
    Ja, nu weten we wel dat je grote tieten hebt.
    pi_72286970
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, nu weten we wel dat je grote tieten hebt.
    ... not to mention de rest van mijn figuur. Co is volgens mij toch wel een stuk slanker.
    pi_72287019
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

... not to mention de rest van mijn figuur. Co is volgens mij toch wel een stuk slanker.
    Hee, over de rest van je figuur had je het niet
    pi_72287084
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hee, over de rest van je figuur had je het niet
    ... om de aandacht af te leiden van het feit dat de gehele maat waarschijnlijk te klein is

Maar ik heb vandaag wel een heel leuk jurkje gekocht, dus ik ben wel blij
    pi_72287139

terug uit Luxemburg

lekker gereden

Ga vanavond even bijlezen, nu zo eerst even douchen, eten, mail afhandelen
    En morgen ingeschreven voor Spinning en een Total Workout eens kijken wat die laatste is.. slank en gorgeous here i come!
    Ja doei.
    pi_72287168
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

... om de aandacht af te leiden van het feit dat de gehele maat waarschijnlijk te klein is

Maar ik heb vandaag wel een heel leuk jurkje gekocht, dus ik ben wel blij
    Gewiekst!

Foto van het jurkje?

Ik heb echt een mega bestelling gedaan bij de H&M inclusief leuk jurkje ook, dus ik kan niet wachten tot ik dat pakket binnen heb
    pi_72287573
    EN M'N OV-CHIPKAART IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*valt flauw*
    Ja doei.
      zondag 30 augustus 2009 @ 18:45:27 #158
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72287733
    Mooie foto Kwak...

Foto Ewelina?

Lijst:
    Br: 3 sneetjes osseworst,gekookt ei, beschuit appelstroop
    T's: appel, 2 xpruim, 10 druiven
    T: Stroopwafel
    D: 4 kipvleugels uit de oven, ovenfrietjes, loempiasaus en gebakken champs, paprika, ui en knoflook en wat koude rode bieten erbij.
    T: paar toastje met smeerkaas en osseworst
    pi_72288004
    Oh my, ik ben ook verliefd op het kanten topje. .
    pi_72288006
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gewiekst!

Foto van het jurkje?

Ik heb echt een mega bestelling gedaan bij de H&M inclusief leuk jurkje ook, dus ik kan niet wachten tot ik dat pakket binnen heb
    Ik heb net het telefoonkabeltje van mijn lief geconfisqueerd om mijn foto's op de pc te zetten, dus komt zometeen!
    pi_72288057
    En je bent het mooiste kwakje wat ik ooit heb gezien, kwak. .
    pi_72288253
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
    whehe....

/dirty mind
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_72288279
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
    het klinkt een beetje vies, maar ook heellief, dus dank je
    Kwak
    pi_72288424
    Mijn jurkje:

Het heeft een v-hals, een ceintuur en loopt aan de onderkant iets uit. Kleur is een kruising tussen lila en blauw, verder een heel basic model.

En mijn kappershaar van een tijdje terug Zo mooi krijg ik het zelf helaas nooit

[ Bericht 9% gewijzigd door Ewelina op 30-08-2009 19:15:22 ]
    pi_72288667
    oe! jij is pretttyyyyy
    pi_72288944
    . Iets meer dan 20 km gelopen (=iets meer dan 4 uur) en nu zijn mn benen moe .

Leuke foto's zie ik voorbij komen .
    pi_72288984
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het klinkt een beetje vies, maar ook heellief, dus dank je
    Ik was de knipoog-PI vergeten. .
      zondag 30 augustus 2009 @ 19:29:24 #168
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72289133
    Mooi!

20km, good for you! Fijn he?
    pi_72289389
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
    Mooi!

20km, good for you! Fijn he?
    . Behalve het stuk waar we 5 km over de dijk liepen met tegenwind, toen ging mijn tempo ernstig omlaag naar 3 km/h oid . Dit is wel echt veel meer iets voor mij dan hardlopen. Ik raak bezweet, maar niet benauwd en mn knieen gaan geen pijn doen. Heerlijk . Nadeel is wel dat het zoveel tijd kost .
      zondag 30 augustus 2009 @ 19:51:20 #170
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72289892
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 19:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

. Behalve het stuk waar we 5 km over de dijk liepen met tegenwind, toen ging mijn tempo ernstig omlaag naar 3 km/h oid . Dit is wel echt veel meer iets voor mij dan hardlopen. Ik raak bezweet, maar niet benauwd en mn knieen gaan geen pijn doen. Heerlijk . Nadeel is wel dat het zoveel tijd kost .
    Ja, tis ook mijn ding En het kost verdomd veel tijd maar dit is zo fijn vol te houden.

Ben wel aan het kijken naar onze sportschool, misschien dat ik dat in oktober een maande probeer.
    41E kost een full, dus ook sauna, zonnebank, koffie enz.
    pi_72290208
    wat word ik toch blij van die wijvenfilms
    pi_72290686
    Oh ja, naar aanleiding van de kick in het meetkooktopic... @ Vik:
    SPOILER
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:35:43 #173
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72291427
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Oh ja, naar aanleiding van de kick in het meetkooktopic... @ Vik:
    SPOILER
    SPOILER
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72292388
    Ik hoor het wel, ik twijfelde nog of ik het moest zeggen omdat ik ook wel weet dat het allemaal druk en spannend is nu voor je. .
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:10:54 #175
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72292429
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik hoor het wel, ik twijfelde nog of ik het moest zeggen omdat ik ook wel weet dat het allemaal druk en spannend is nu voor je. .
    Zeggen kan altijd natuurlijk .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72293160
    12,4 km in 1:17. Puf
    Ik merk wel dat 9 a 10 km mijn eigenlijke limiet is en dat ik om echt lekker meer te lopen rustiger zal moeten opbouwen; na die afstand ging ik lopen sukkelen met mijn tempo, liep ik afwisselend te hard en te langzaam.

Zo lekker een kledder slagroom bij mijn brownie
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:35:09 #177
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72293302
    Zow! Even een definitief lijstje:

O: twee kaiserbroodjes met kaas en ananassmeerkaas
    T: een soort ligadinges met 'minder suiker', één derde
    L: bakje muesli met melk
    T: snee brood met ananassmeerkaas
    D: vooraf tonijnsalade, als main souflakis-schotel (niet alles opgekregen), met salade en patatjes en tzaziki, nagerecht vanille-ijs met warme chocosaus en slagroom Erbij twee glazen cola. Oh, en een ouzo aan het begin, of course.

Mooie foto's Ewelina! Ik vind jouw oogopslag altijd mooi, if that makes sense

Weebee Mo! Sportplannen, huzzah!

En nu ga ik even gamen met het vriendje
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:38:17 #178
    236335 neen
    schone schijn
    pi_72293414
    Oke ik zit nu in m'n nieuwe crib en ik heb geen hardloopschoenen mee... uberhaupt nog geen sportschoenen maarja ik kan wel kijken of ik gezond kan eten deze week

Wel zag ik dat ik zo'n sportpas kan kopen voor 75 Euro ofzo dus die moet ik maar wel aanschaffen. En een koelkast voor bier.
    pi_72293415
    dank dank dank!

ik heb er zo'n zin in! 10.00 uur spinnen, dan boeken kopen, college en daarna power workout! het zal wel iets met dansjes zijn
    Ja doei.
    pi_72293551
    Goedenavond

School begint morgen weer, net aan de kant gezet door leuk meisje (cq. emo vreetbui op komst) dus ik vind het wel weer tijd voor slank leven/posten.

Hey Neen, niet meer in Liwwadden te vinden? Sportpas is altijd goed, ik ga de mijne morgen ook even op halen. Op maandag Zumba en op donderdag Badminton en dat voor maar 50 euro (hele jaar).
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:44:30 #181
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72293601
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef Totziens het volgende:
    Goedenavond

School begint morgen weer, net aan de kant gezet door leuk meisje (cq. emo vreetbui op komst) dus ik vind het wel weer tijd voor slank leven/posten.

Hey Neen, niet meer in Liwwadden te vinden? Sportpas is altijd goed, ik ga de mijne morgen ook even op halen. Op maandag Zumba en op donderdag Badminton en dat voor maar 50 euro (hele jaar).
    Awww .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72293675
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Awww .
    Ach ja nog een ander in haar hoofd, wat doe je er aan (bekende vrouwenkwaal ).

Ik las dat jij van alles van plan bent en ook het Noorden wil verlaten, tof.
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:56:44 #183
    236335 neen
    schone schijn
    pi_72294032
    Nog wel te vinden want ik heb een seizoenskaart bij Cambuur Badminton is wel een goed plan trouwens! Dat kan ik tenminste ook een heel klein beetje.. even uitzoeken waar en waneer dat dan is

En een tut voor dat je geen emo eetbui gaat doen en dan dat icoontje waarvan ik niet weet hoe die moet.
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:57:01 #184
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72294050
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:46 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ach ja nog een ander in haar hoofd, wat doe je er aan (bekende vrouwenkwaal ).

Ik las dat jij van alles van plan bent en ook het Noorden wil verlaten, tof.
    Herkenbaar Het moet andere vrouwen verboden worden om in het hoofd van jouw lief te gaan zitten .

Ja tof hè? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72294466
    Dankjewel Neen (moet bekennen dat ik toch 3 chocotoffs heb gegeten)

Ach ja ik heb er zelf ook wel eens last van dus kan het haar niet kwalijk nemen maar verdomd net weer bij iemand die toch wel heel erg leukleuk was

Ja, alleen Amersfoort snap ik niet zo goed maar ieder zn ding en de ligging is perfect.
    pi_72295715
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
    Ja 't wordt echt herfstig he .
    Het begint herfst te worden en ik ben meteen ziek.. Gelukkig ben ik weer beter in mei 2010 !

Zomer

Herfst
    Winter
    Lente...
    pi_72296213
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef conleche het volgende:

Ik was dus gister naar Voltt maar ik was ziek.. En ik twijfelde tussen Voltt en valtifest
    mad decent sound system komt !!

En het waaide en het was koud Brrrrr..

Maar moet je per se als iets? Gister was iedereen als voetbal-hippie-meisje-met-neon-strepen...
    pi_72296436
    O en ik was vandaag naar de film, Inglorious Basterds was net uitverkocht toen ik in de rij stond Dus ben naar Public Enemies geweest met J. Depp!
    pi_72296609
    Neen! Ben je op kamers?!!!!!

Wat jammer totziens Vandaag eten wat je wil (duurt nog maar 50 minuten ) morgen weer gezond!!
      zondag 30 augustus 2009 @ 23:17:30 #190
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72296883
    Shit, volgens mij ben ik vrijdag in mijn staat van dronkenschap een schoen kwijtgeraakt En heb ik m'n enkel verzwikt waardoor ik het hele weekend niet kon rennen. Ik drink nooooooit meer!
    pi_72297157
    ?! Hoe doe je dat ??
      zondag 30 augustus 2009 @ 23:28:56 #192
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72297202
    Geen idee Ik ben wel op twee schoenen thuisgekomen hoor, op m'n ballerina's, maar m'n pumps zaten in m'n tas en toen ik zaterdagochtend wakker werd kon ik er nog maar eentje terugvinden En ik dacht eerst dat ik die ander misschien met m'n dronken kop ergens in een hoek had gegooid, maar ik kan 'm niet vinden!
      zondag 30 augustus 2009 @ 23:35:37 #193
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72297435

Dus als iemand ergens tussen Rotterdam en Delft een eenzame pump tegenkomt

Desnoods koop ik een nieuw paar, ze waren zo fijn!
    pi_72297637
    Hm... Al gebeld naar de kroeg?!
      zondag 30 augustus 2009 @ 23:42:07 #195
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72297671
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
    Hm... Al gebeld naar de kroeg?!
    Ik durf niet, die gaan me echt uitlachen
    pi_72297693
    En ik ben dus zondag jarig ! En zaterdag bbqen bij m'n ouders!! Dan moet ik natuurlijk hier ook nog een huisfeestje geven ! Ik ben alweer uitgefeest !!
    pi_72297744
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 23:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik durf niet, die gaan me echt uitlachen
    Ik wil wel voor je bellen !
    pi_72299024
    Ik ben lekker wel naar Inglorious bastards geweest! En het was tof.

Nu slapen, trusten!
    pi_72301336
    Mogguh . Alles doet pijn, ik lijk wel een oud wijf zoals ik vooruit strompel . Nouja, eigen schuld he.
    pi_72301351
    Goedemorgen allemaal. Chico - maar spierpijn van sporten is goed toch dan weet je waar je 't voor doet.

Mijn lijstje voor gisteren eindigde een beetje suf, omdat vriendlief ineens met schoonmams thuiskwam, en die hadden patat gehaald . Dag gezonde plannen. Dus gisteren geeindigd met patat/frikandel speciaal/griekse salade. Maar goed dat ik toch geen tussendoortjes had genomen 's middags .

Plan voor vandaag:

O: Kwark met aalbessen en muesli. Thee.
    T: Appel
    L: 2 Boterhammen fricandeau/komkommer, thee.
    T: Plakje gemberkoek.
    T: Boterham fricandeau/komkommer.
    D: Kip-curry met rijst en sperzieboontjes,
    T: Nog wat kwark met nectarine.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 07:29:12 ]
    pi_72301498
    Goedemorgen!

Vanochtend -0.7 kilo! Ben echt blij, het klopte dus dat ik ivm ongesteldheid wat was aangekomen, dat is er nu mooi weer af en ben ook weer onder de 64 (daar bleef ik vorige keer een hele tijd op hangen, dus wil nu meteen even door).

Lijstje voor vandaag:
    O: Drie crackers met kipfilet (vind dit echt een lekker ontbijt, ga het er in houden )
    L: Vanilleyoghurt met Quaker Balans + kleine salade
    T: Twee tomaten met balsamico-azijn
    D: pizza
      maandag 31 augustus 2009 @ 08:40:58 #202
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72301789
    Mogge vanaf de werkplek

Totaal geen zin
      maandag 31 augustus 2009 @ 08:50:11 #203
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72301868
    Mogge .

Ben m'n tas aan het inpakken en dan ga ik zo naar Drachten .
    Pff, ik ben nerveus voor m'n stagetelefoontjes van straks .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72301894
    Morge!

Even zien wat we vandaag naar binnen gaan werken;

O: activia, 1 boterham jam
    S: sportschool
    L: yoghurt of kwark met muesli evt banaan, beker optimel
    T: appel
    D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen, appelmoes

Ik zit te denken om nog iets eten voor het sporten omdat ik de laatste tijd steeds zo duizelig ben, of zou dit , ontbijt, net op, genoeg moeten zijn?
    pi_72301959
    Goedemogen!

70,5 is mijn startgewicht

Op naar de 64

Ik wil overigens op 23 september wel al wat kwijt zijn, zodat ik net wat lekkerder in mijn bestuurspak zit

Lijstje:

O: 3 rijstwafels pindakaas, glas melk
    S: spinning uurtje
    L: iets in de Refter, moet nog boodschappen doen en heb niets voor lunch in huis
    S: Power Workout
    D: Groentenschotel met rostischijven erbij
    Ja doei.
    pi_72302260
    Oh ja. Ik zou naar de Pilatesles van kwart over 9.
    pi_72302372
    Goedemorgen!

In de vijf maanden dat ik in Turkije heb gezeten heb ik nooit voedsel vergifitiging ofzo gehad, ik ga een keertje naar de turk in Leeuwarden en het is meteen mis. Fijn
    Ik maak maar geen planning voor vandaag, eerst maar eens een droog crackertje proberen met een kopje thee.
    pi_72302517
    ugh balen totziens!

voor mij vandaag ook weer de eerste dag van de eerste werkweek - wel een gekke week, want ik heb een heleboel concerten enzo in het hele land:hollen rennen vliegen!

en ik baal als een stekker dat mn spatiebalk het niet meer zo goed doet, want ik wilde volgende week in de KB gaan zitten werken op mn laptop en mn hoofdstuk afschrijven maar dat wordt vet irritant op deze manier...
    Kwak
      maandag 31 augustus 2009 @ 09:43:36 #209
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72302629
    Hooihooi!

Ek-Mei: ik zou het denk ik wel redden op een snee brood, maar omdat de rest van je lijstje wat karig lijkt kan het ook (denk ik) dat als je vaker zo eet, dat zwaar sporten sowieso wat te hard aan komt. Dus misschien sowieso wat meer eten op een dag dat je sport? Een snee brood erbij voor het ontbijt zou misschien al je duizeligheid verhelpen?
      maandag 31 augustus 2009 @ 09:45:52 #210
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72302674
    En balen kwak, DaD en totziens! (gericht tot laatste: jij hebt wel je dag(en) he? )

Mwehe, Mo weegt ongeveer even veel als ik en is volgens mij iets van 6 cm langer Way to go

Mn zus komt vandaag! Whoop! En ze gaat waarschijnlijk een keer mee naar Zumba!
    pi_72302939
    Alles gaat perfect hier Maria
    Gezellig dat je zus mee gaat naar Zumba, ik ga het volgende week een keertje proberen.

Humm wat raar dat je spatiebalk het niet meer goed doet Kwak. Je kunt er altijd nog een gewoon toetsenbord aan vast koppelen? Maar dat is ook wat omslachtig allemaal.
    pi_72303607
    Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
    O/L: tosti
    T: smoothie yoghurt framboos kliekje veldsla, zwarte olijven, mozarella, geroosterde paprika en citroendressing
    D: aardappeltaartje met bloemkool
    T: ciabatta met knoflookboter

Planning voor vandaag:
    O: twee gekookt ei
    L: salade van tomaten, zwarte olijven en mozarella
    T: smoothie van yoghurt en frambozen
    D: nog onbekend

Ik heb besloten dat ik het lowcarben nu iets rustiger aan ga doen en 1x per dag carbs ga eten.
    Vandaag dus carbs in mijn D.
    pi_72303884
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 08:52 schreef Ek-Mei het volgende:
    Morge!

Even zien wat we vandaag naar binnen gaan werken;

O: activia, 1 boterham jam
    S: sportschool
    L: yoghurt of kwark met muesli evt banaan, beker optimel
    D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen, appelmoes

Ik zit te denken om nog iets eten voor het sporten omdat ik de laatste tijd steeds zo duizelig ben, of zou dit , ontbijt, net op, genoeg moeten zijn?
    Voor het sporten is het denk ik wel genoeg want een volle maag is ook niet fijn, maar ik vind je lijstje sowieso nogal weinig vandaag. Misschien een extra T voor na het sporten, en 's middags zou ik ook wat meer nemen want in een appel zit bijna niks en het geeft je ook nog een suikerdip.
    pi_72303932
    Heeft hier iemand een vaatwasser over/te koop? Ik zoek er namelijk een!!
    pi_72304139
    Ik zoek een vriezer!
      Vis een optie? maandag 31 augustus 2009 @ 11:02:45 #216
    70532 loveli
    N
    pi_72304169
    Hello vanuit buitenland. Gisteren een half uurtje gerend. Had geen sport-BH bij me, dus nu ook spierpijn in 'n armen.

Kudo's voor CF!!
    crap in = crap out
    pi_72304231
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:01 schreef Syrena het volgende:
    Ik zoek een vriezer!
    Hm.... Die heb ik niet

Ik wil wel graag mijn wijnkoelkastje ruilen voor een koelkast met vriesvak !
    pi_72304260
    Ik zoek een huis! .
    pi_72304266
    Heb ik ook al niet !
    En je hebt al een huis !
    pi_72304282
    Herstel.

Ik zoek een groter huis!
      Vis een optie? maandag 31 augustus 2009 @ 11:08:28 #221
    70532 loveli
    N
    pi_72304293
    Ik zoek een vent
    crap in = crap out
    pi_72304303
    Loveli, auw Ik wist uberhaupt niet dat jij loopt

Totziens, beterschap. The irony (van die Turk dus).
    pi_72304373
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Herstel.

Ik zoek een groter huis!
    Me too.
    pi_72304399
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef loveli het volgende:
    Ik zoek een vent
    Hoe oud? Nog bepaalde kwaliteiten?
      Vis een optie? maandag 31 augustus 2009 @ 11:16:04 #225
    70532 loveli
    N
    pi_72304414
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Hoe oud? Nog bepaalde kwaliteiten?
    Wil je er 1 ruilen voor een vaatwasser?
    crap in = crap out
      maandag 31 augustus 2009 @ 11:16:21 #226
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72304419
    Ik zoek een stage.
    En dat teksttelefoonprogje werkt ineens niet hier !@#$! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72304473
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Wil je er 1 ruilen voor een vaatwasser?
    Nou.. Niet de mijne.. Maar ik heb nog wel een leuke broer?!
    pi_72304496
    Blijft je jongere broer voor altijd broertje, of is er een leeftijd waarop hij broer wordt?
    pi_72304529
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef loveli het volgende:
    Ik zoek een vent
    Oja. En een huis.
    Maar dat laatste gaat wat makkelijker, net belde de makelaar dat ik mag komen kijken naar het huis dat eigenlijk al verkocht is (niet die wat bij mijn ouders in de buurt is maar die andere).

Whoehoe! Ben echt zoooo benieuwd hoe het in het echt eruitziet.
      maandag 31 augustus 2009 @ 11:21:50 #230
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72304537
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
    Blijft je jongere broer voor altijd broertje, of is er een leeftijd waarop hij broer wordt?
    Mijn zus is met haar 39 jaar nog altijd het zusje van m'n broer (44). Nu gaat Mark of m'n moeder bellen voor de stageplek. Dit is zó frustrerend joh. Ik móet telefonisch contact hebben, maar nu werkt de hele meuk niet.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72304541
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
    Blijft altijd broertje, ookal is hij ruim een kop groter en afgestudeerd

Jay! In Madrid is het >30 graden! Toch nog een paar serieuze zomerdagen voor de boeg
      Vis een optie? maandag 31 augustus 2009 @ 11:22:04 #232
    70532 loveli
    N
    pi_72304543
    Die is denk ik een jaar of tien te jong voor me.
    crap in = crap out
    pi_72304942
    wow
    elke maandag om 10 uur ga ik dus spinnen

wat een fijne tijd, begin van de week en wat een geweldige instructrice! Ze deed me aan Evy denken

Nu even wat zaken uitprinten, boeken kopen en dan naar mijn allereerste college! Is het niet geweldig?

Wat een mooie dag. En ik zoek hélemaal NIETS

Ja doei.
    pi_72304978
    ik zoek motivatie en een flinke berg energie...

en momenteel mijn kleren.
    Kwak
    pi_72304984
    Er was toch een lijstje met symptomen van Mexicaanse griep? Ik kan hem alleen niet online vinden..
      maandag 31 augustus 2009 @ 11:41:34 #236
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72304994
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
    wow
    elke maandag om 10 uur ga ik dus spinnen

wat een fijne tijd, begin van de week en wat een geweldige instructrice! Ze deed me aan Evy denken

Nu even wat zaken uitprinten, boeken kopen en dan naar mijn allereerste college! Is het niet geweldig?

Wat een mooie dag. En ik zoek hélemaal NIETS

pi_72305040
    maar als iemand deze nog overheeft, klaag ik niet

Ja doei.
      maandag 31 augustus 2009 @ 11:48:48 #238
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72305176
    Lijst:
    BR: 2 sneetjes met osseworst, 2 beschuit met appelstroop, gekookt ei
    Brrrrr: operatie oog
    T: pruim
    D: gekookte sperziebonen, hamlapje, rodebietjes en toch maar een aardappel denk ik.
      maandag 31 augustus 2009 @ 11:51:45 #239
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72305252
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
    maar als iemand deze nog overheeft, klaag ik niet

[ afbeelding ]

Mwehe die deed me denken aan:

pi_72305720
    @ mini en maria; ik sport niet heel intensief, vandaag 20 min fietsen, 20 min crosstrainer, beetje arm en been spieren en dat was het, dus kon het redden op mn ontbijtje gelukkig
    Mijn lijstje is idd wat karig vandaag, denk dat ik er vanmiddag nog een extra T bij komt en vanavond misschien nog een biertje of wijntje, dus dat komt wel goed
    pi_72305811
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
    Er was toch een lijstje met symptomen van Mexicaanse griep? Ik kan hem alleen niet online vinden..
    Ehhhh... Al gegoogeld op symptomen mexicaanse griep?
    pi_72305826
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ehhhh... Al gegoogeld op symptomen mexicaanse griep?
    Ja! Dan krijg ik een hele test, maar ik bedoelde dat kaartje met een lichaam van een man en dan met pijltjes "bloed hoesten" oid.
    pi_72305987
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef Ek-Mei het volgende:
    @ mini en maria; ik sport niet heel intensief, vandaag 20 min fietsen, 20 min crosstrainer, beetje arm en been spieren en dat was het, dus kon het redden op mn ontbijtje gelukkig
    Mijn lijstje is idd wat karig vandaag, denk dat ik er vanmiddag nog een extra T bij komt en vanavond misschien nog een biertje of wijntje, dus dat komt wel goed
    Met 20 minuten fietsen en crosstrainer verbrand je toch wel een paar honderd calorieën hoor. Ik zou er zeker nog wat extra's bij nemen, anders vreet je lichaam je spieren gewoon weer op. Misschien yoghurt ofzo, voor de eiwitjes.
    pi_72306216
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja! Dan krijg ik een hele test, maar ik bedoelde dat kaartje met een lichaam van een man en dan met pijltjes "bloed hoesten" oid.
    ?? Ken ik niet. Had je dat bij de huisarts gekregen ofzo?

Bloed hoesten is toch helemaal geen symptoom van de Mexicaanse griep?
    pi_72306305
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Met 20 minuten fietsen en crosstrainer verbrand je toch wel een paar honderd calorieën hoor. Ik zou er zeker nog wat extra's bij nemen, anders vreet je lichaam je spieren gewoon weer op. Misschien yoghurt ofzo, voor de eiwitjes.
    Ik heb net ongeveer 400 gram kwark met muesli en honing op
    pi_72306354
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

?? Ken ik niet. Had je dat bij de huisarts gekregen ofzo?

Bloed hoesten is toch helemaal geen symptoom van de Mexicaanse griep?
    Dat was een voorbeeld, er was wel iets met bloed!!
    Dat zal dan wel bloed prikken geweest zijn !!
      maandag 31 augustus 2009 @ 12:39:30 #247
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72306362
    hoest je bloed dan PF?
    pi_72306433
    Bloed hoesten is toch eerder een symptoom van TBC in een vergevorderd stadium?
    pi_72306441
    Ik moest net heel erg hoesten en ik hoestte slijm op met daarin twee rode draadjes.. Ik denk gewoon aan angina
    Maarrrr m'n broer zit nu aan de antibiotica tegen keelontsteking + hij is op "kamp" geweest met mensen die nu de Mexicaanse griep hebben.

Dus ik ben nu even niet van "gaat wel over"..
    pi_72306455
    O en omdat wel altijd samen ziek zijn denk ik dat ik het zelfde heb. Ook al woon ik niet meer thuis !
      maandag 31 augustus 2009 @ 12:42:54 #251
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72306461
    Bij mij was het een longontsteking

Jongens, wish me luck ik ga richting ziekenhuis, kunnen ze fijn weer een scalpel in mijn oog rammen
    pi_72306509
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Jongens, wish me luck ik ga richting ziekenhuis, kunnen ze fijn weer een scalpel in mijn oog rammen
    Nee is geen longontsteking, dat voelt anders ! Al weet ik dat niet meer zeker, want dat is misschien alweer 10 jaar geleden. Ik heb denk ik wel alle ontstekingen gehad die voornamelijk met de longen te maken hebben Maar niet de hele ernstige hoor! Gelukkig maar!!

Succes uniekje!!!
    pi_72306548
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Succes&sterkte Uniek. Je weet nu waar je 't voor doet
      maandag 31 augustus 2009 @ 12:46:49 #254
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72306569
    Succes uniek!
      maandag 31 augustus 2009 @ 12:54:21 #255
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_72306771
    Succes inderdaad.
    Over succes gesproken, mijn brownies zijn geloof ik aardig gelukt.
    Twijfel is er nog wel omdat ik nog nooit een brownie op heb, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
    pi_72306791
    Een soort klef cakeje, maar wel heel lekker, dat is een brownie
      maandag 31 augustus 2009 @ 12:56:44 #257
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_72306824
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
    Ik proef vooral chocolade, zelfs nu na enkele minuten nog.
    Lekker is het wel, dat vind ik sowieso het belangrijkste van alles.
    pi_72306857
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:56 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik proef vooral chocolade, zelfs nu na enkele minuten nog.
    Lekker is het wel, dat vind ik sowieso het belangrijkste van alles.
    Dat hoort zo bij brownies.

Sterkte Uniekhoorn!

PF: als de dokter van je broer vermoed had dat het de Mexicaanse griep was had hij hem daar toch wel op getest? Ze zijn zo voorzichtig nu.
    pi_72306943
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
    Brownies zijn vrij compact, veel compacter dan cake.

Ik maak ze zo: de (niet helemaal mooi gladde) bovenkant snijd ik eraf, ik smeer een laag toffeesaus op het onderste deel, het bovenste deel breek ik in stukjes die ik leuk rommelig op de saus deponeer, vervolgens bestrooi ik 'm met stukjes pecannoot en doe ik er met een spuitmondje sliertjes toffeesaus over om het beter te laten plakken. Hmm. Misschien moet ik eens een foto maken. Erg lekker iig, en vrij zoet
    pi_72306958
    Broertje is naar Engeland/België geweest... Lan party.... En de mensen waar hij naast zat, kregen Mexicaanse griep.. Hij heeft nu 3 weken keel ontsteking, en nu antibiotica. Dus ja, als het Mexicaanse griep was had hij het wel geweten - neem ik aan.

Maar toch vind ik het raar dat de mensen waar hij mee was Mexicaanse griep hebben en hij dan keelontsteking.
    pi_72306973
    Of die mensen overdreven! Dat kan natuurlijk ook!
    pi_72307005
    Mijn eetlijst voor vandaag, overigens:

O: 2 gekookte eitjes, een restje spinazie, geroerbakt
    T: 2 blokjes 70% chocolade
    L: dubbele boterham pindakaas
    T: 2 peren
    T: pecan & toffee brownie
    D: salade met geroosterde paprika en aubergine, kikkererwten en hummus
    S/B: anderhalf uur yoga
    T: iets alcoholisch, plus paar handjes popcorn met chilisaus

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 31-08-2009 13:31:56 ]
    pi_72307434
    Tijdens mijn rondje Haagse Bos net, waande ik me even in een foute B-film: ik rende langs het Enge Bosje, en daar zag ik ineens een stuk verder in het bos, in een soort dalletje vlak bij een boom een lichaam liggen. Spijkerbroek, gympen, jack, donker/zwart hoofd, van achteren gezien...en niets bewoog. En ik was helemaal alleen daar, het is precies zo'n afgelegen stukje.

Mijn eerste reactie was eigenlijk heel beschamend: weg hier, eng!!! Maar toen ben ik teruggehold en gaan kijken (vanaf het pad, je moest echt door het struikgewas heen om bij dat lichaam te komen) en ik zag nog steeds niets bewegen...maar ik durfde er ook niet in mijn eentje op af, dieper het bos in. Nog steeds niemand te bekennen ook. God, wat voel je je dan ineens eenzaam.

Het kòn natuurlijk gewoon een dakloze zijn die daar een tuk was gaan doen. Maar die zijn meestal rond 11 uur allang uit het bos verdwenen. Of het kon een lijk zijn. Of iemand die gewond was, dacht ik.

Toen kwam er eindelijk langs een zijpad een meneer met een hondje, die heb ik aangesproken. Maar die meneer reageerde heel lakoniek, ging niet eens dichterbij, en zei:"Nou, ik woon vlakbij, ik fiets zo wel even langs!" Want volgens hem konden 'ze heel agressief' zijn. Terwijl ik dacht: roep dan tenminste even.

Snel dus maar naar huis gerend (3 minuten), telefoon, fiets en eigen meneer opgehaald, en een paraplu (ter verdediging ). Mijn meneer riep vanaf het pad of alles okee was, en na een paar keer roepen kwam er een zeer verdwaasde donkere jongen met oranje spiegelende bril op overeind, die erg schrok en in het Engels ons geruststelde dat hij in orde was en alleen even was gaan slapen

Nouja, tot zover mijn heldendaden vandaag
    pi_72307590
    CF, als je nu al boos kijkt bij die brownie eet je hem toch gewoon niet?

Laureline, wat een verhaal zeg! Gelukkig viel het allemaal mee, maar ik snap dat je het spannend vond!
    pi_72307686
    Dat was natuurlijk bedoeld als Mini

Laureline, iehl. Kan me wel voorstellen dat je weg wilde rennen Goed gehandeld, toch?
    pi_72307814
    Ja, je denkt eerst: nouja, zo'n zwerver die ligt te slapen, gewoon maar laten liggen. Maar dan gaat het toch knagen van: wat àls....

Mijn moeder is een aantal jaar geleden op straat in coma geslagen door 2 dieven op een scooter, en onder een boom in de regen achtergelaten. Als een mevrouw die haar hondjes uitliet toen óók had gedacht: o, laat maar liggen, ik ga niet kijken! was ze nu waarschijnlijk dood. (die mevrouw dacht eerst dat er een hond onder de boom lag ) Dus ik wil in dit soort situaties wel alles uitsluiten.
      maandag 31 augustus 2009 @ 14:09:23 #267
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72308692
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef Laureline het volgende:
    en een paraplu (ter verdediging ).
    .

Jij heldin .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72309175
    Ik ben net terug van een citytrip, heb erg lekker gegeten en gedronken, en ik ben gewoon een kilo kwijt. En ik zit nu in mijn stopweek, dus ik reken op nog een halve kilo. Soms is het leven toch mooi.

Maar vanaf nu ga ik weer wat netter eten, ik zit toch nog niet op het gewicht waarbij ik in mijn nieuwste winterrokje pas.
    pi_72309486
    ik ben heel trots... na een hele kutte eerste schooldag had ik zin om iets te snaaien....maar heb het allemaal netjes laten liggen en ga ik mezelf dadelijk trakteren op kwark ofzo
    pi_72309816
    aanpaslijstje:

O: 3 rijstwafels met pindakaas
    S: uur spinning
    L: waldkornbroodje met paté en appelstroop
    T: tosti
    D: groenten met een hamburger (zonder broodje) (en eventueel rosti)

Tweede S, de Total Workout, ga ik niet doen. Moet nog wel even rustigaan weer beginnen. Het spinnen ging boven verwachting, VER boven verwachting goed en kon alles lekker mee doen dus heb een uur lang de longen uit m'n lijf gespinned en om dan nog een intensief nieuw uur erbij te doen ging me iets te ver. Morgen ook al tennissen, dus ik heb 'm afgezegd
    Ja doei.
    pi_72309887
    Ik heb mij voor le zekerheid ingeschreven voor een tweede studie, maar nu zou ik wel graag een rooster willen hebben etc ?! Ik heb al 10 telefoonnummers geprobeerd, maar niemand neemt op..
    pi_72309896
    lijstjes

O: 2 bakjes Special K met melk
    L: 4 boterhammen (2 sandwich) met jam
    T: bakje kwark
    S: 1e huiswerk _! (hersengymnastiek)
    D: verzin ik straks wel
    T: geen idee nog
    pi_72309941
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
    Ik heb mij voor le zekerheid ingeschreven voor een tweede studie, maar nu zou ik wel graag een rooster willen hebben etc ?! Ik heb al 10 telefoonnummers geprobeerd, maar niemand neemt op..
    wat ga je (allemaal) doen dan?
    Ja doei.
    pi_72310008
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
    Ja, je denkt eerst: nouja, zo'n zwerver die ligt te slapen, gewoon maar laten liggen. Maar dan gaat het toch knagen van: wat àls....

Mijn moeder is een aantal jaar geleden op straat in coma geslagen door 2 dieven op een scooter, en onder een boom in de regen achtergelaten. Als een mevrouw die haar hondjes uitliet toen óók had gedacht: o, laat maar liggen, ik ga niet kijken! was ze nu waarschijnlijk dood. (die mevrouw dacht eerst dat er een hond onder de boom lag ) Dus ik wil in dit soort situaties wel alles uitsluiten.
    Jeetje je moeder!! Is het helemaal goed gekomen met haar??
    pi_72310011
    Ik wil gewoon doorgaan natuurlijk, was net bij de decaan, tips op m'n brief aan te passen.. Die laat ik morgen weer zien..

Maar ik moet natuurlijk ook een plan B hebben. en aangezien ik vrij goed was/ben in wiskunde en economie, dacht ik aan bedrijfseconomie.

Maar dat is een plan B, ik ga er nog niet van uit dat ik mijn plan B in moet zetten..
    pi_72310028
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Wow! Ik had er overheen gelezen
    Wat heftig!!!!!
    pi_72310078
    Maak ik hieruit op dat je waarschijnlijk toch doorkunt? Ergens 2 punten vandaan gehaald?
    pi_72310211
    ja PF, ik heb gemist hoe t nou verder is gegaan met je: mag je nou toch door? (hoop het!)
    Kwak
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:09:51 #279
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_72310396
    Hi

Wat een gedoe met nieuw wachtwoord en aanpassen en het lukte niet en maar het is uiteindelijk goedgekomen

Ik heb een beetje teveel gebakken de laatste tijd (teveel vrije tijd ) en teveel wijn gedronken, dus moet nu even weer wat strenger. Lijstje voor vandaag:

O: havermout met banaan, pindakaas en lijnzaad
    T: skinny cappuccino (starbucks op utrecht centraal )
    L: 4x allinson volkoren (1 dubbele cheddar, tomaat, extra light mayo, 1 dubbele vegapate tomaat)
    D: salade met kidneybonen, kikkererwten en een grote berg gegrilde groenten
    T: perzik met yoghurt

Morgen voor het eerst weer eens wegen op mijn eigen weegschaal, ben benieuwd wat de schade van de vakantie is. Volgens mij is er wel wat aangekomen, ik denk ongeveer een kilo.
    Voortaan maar weer wat vaker hier posten (lijstjes!).
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
    pi_72310519
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
    Maak ik hieruit op dat je waarschijnlijk toch doorkunt? Ergens 2 punten vandaan gehaald?
    Nou, ik ben m'n officiële bezwaar nu aan het schrijven.. Misschien mag ik door.. Misschien niet.. Dat weet ik pas na hun antwoord..
    pi_72310677
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ze is na een lange tijd bedrust weer okee! Wel wat sneller duizelig/moe.
    En die jongens zijn nooit gepakt natuurlijk
    pi_72310768
    ik ga zo mijn sportkaart ophalen en een dagboekje kopen en groente bij de turk

@ laureline: wat heftig van je mama!
    Kwak
    pi_72311121
    Ja, het rare is: ze reist altijd de hele wereld rond: Cuba, Rusland, Iran, Indonesië, Mexico (dat is alleen al het rijtje van de laatste 2 jaar). En ik, als bezorgde dochter, elke keer maar zeggen:"Kijk je wel goed uit!!

Maar waar loop je dus het meeste gevaar? Als je bij je eigen huis om de hoek een brief gaat posten
    pi_72311284
    da's niet niets Laureline
    Ja doei.
    pi_72311552
    Blurred komt meteen binnen met een prima lijst Zo'n kilootje vakantieplezier sport je er zo af! Succes met wat meer regelmaat kweken.
      maandag 31 augustus 2009 @ 16:00:24 #286
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72311907
    Terug En nog heerlijk verdoofd

Jeetje Laurine, wat vreseiljk!
    pi_72311909
    O ja lijst!!

O: gekookt eitje op een cracker en een cracker met kaas en een cappuccino
    T: gekookt eitje
    T: cappuccino
    L: 7 stukjes sushi
    T: 2 koekjes bij thee (ik heb de tastoe puur/amandel van verkade gekocht om te proberen: niet vies, maar ook niet heel lekker)
    S: stepshape/bodyshape
    T: wodka/japanse zoutjes of katjang
    D: gegrilde kipdijfiletjes, witlof met kaassaus.
    Toe: kwark en/of citroenddroppijs
    T: appeltje

Morgen ga ik me weer wegen en ik vrees dat ik aan de lowcarb moet, ik geloof dat m'n jeans iets strakker zit en dat zou kunnen kloppen, ik eet best veel de laatste tijd.
      maandag 31 augustus 2009 @ 16:02:50 #288
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72311988
    Ik wilde ook lowcarb gaan vandaag, maar had een vreselijk lang overleg en moest daarna onverwachts mee naar een afspraak, dus heb me vergrepen aan Digestives en knackebrod .
    pi_72312091
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik wilde ook lowcarb gaan vandaag, maar had een vreselijk lang overleg en moest daarna onverwachts mee naar een afspraak, dus heb me vergrepen aan Digestives en knackebrod .
    Ah ja, joh......... Morgen weer een dag. Dinsdag is het nieuwe maandag!!!
      maandag 31 augustus 2009 @ 16:08:10 #290
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72312168
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 16:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ah ja, joh......... Morgen weer een dag. Dinsdag is het nieuwe maandag!!!
    Precieeees!

En vanavond Griekse salade (lowcarb!) en RPM, dus ach... Schade valt nog mee denk ik.
    pi_72312266
    Lijstje gisteren:
    O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
    T: kwark
    L: gekookt ei
    T: zoutjes
    D: spinazie, Thaise kipfilet met basilicum, Thais varkensvlees met rode chilisaus, biertje (bij de 'better luck next time'-Thai )
    T: cappucino met slagroom op het strand
    T: glas witte wijn, 3 toastjes brie, 2 toastjes oude kaas, 2 plakken oude kaas, ons gesuikerde snoepmix, 2/3 pure chocoreep, cashewnootjes

Toch weeg ik gewoon nog 61, zeker door al dat rennen
    pi_72312293
    Heeft iemand nog een goed idee wat ik met naanbrood kan doen? Voordat het dalijk weer beschimmeld is
    pi_72312417
    Laureline, heb ik ook hoor. Hoe hard ik ook vreet, het is vaak helemaal niet terug te zien op de weegschaal

Syrena, eten met een of andere raita, bij een pittig kipgerecht?
    pi_72312496
    ik moet nog een beetje een ritme vinden...

ik ben terug bij af (gewicht september 2007, startgewicht dus) en heb net een week lang twee keer per dag 3 gangen warm gegeten... en gesnoept waar het voorbij kwam...

vandaag weer begonnen met streep je slank invullen, maar t slaat nog nergens op, als extra complicatie een magere maand qua boodschappengeld (zou juist moeten helpen! denk ik eigenlijk... geen geld voor shite...)

lijstje vandaag (nog waardeloos)

o- uitgeslapen
    l- pasta (koud, een maaltijdportie)
    t- een kinderbueno
    d- vispakketje uit de oven: visfilet, kruiden, visbouillon, in alufolie in de oven. met komkommersalade

plan:
    weer netjes sjs invullen en sporten dan komt t allemaal heus weer goed
    Kwak
      maandag 31 augustus 2009 @ 16:19:04 #295
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_72312559
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
    Laureline, heb ik ook hoor. Hoe hard ik ook vreet, het is vaak helemaal niet terug te zien op de weegschaal
    Dat heb ik ook ja, vraag me soms wel af hoe ik ooit dik ben geworden
    pi_72312641
    Lijstje:

O: Brinta
    L: 2 volkoren boterhammen met een omelet van 2 eieren, champignons, reepjes gele paprika, beetje geraspte oude kaas en wat zout en peper
    T: stuk overgebleven gele paprika, 250 gram magere kwark
    S: Pilates
    D: duivelse kip met wat rijst, en komkommeratjar
    pi_72312751
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja, vraag me soms wel af hoe ik ooit dik ben geworden
    Ik doe 't niet elke dag hè Dan zou je 't heus wel gaan zien. Maar die ene keer per week of twee weken is niet direct funest ofzo.

Kwak, terug bij af van de eerste of de tweede afvalfase?

DaD, verrrry nice
    pi_72312752
    Duivelse kip?
    pi_72312824
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:
    Duivelse kip?
    Ja, ik heb de naam niet verzonnen. . Zal wel zo heten omdat er onder andere rode pepers in de marinade gaan.

Thanks, CF!
    pi_72312947
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik doe 't niet elke dag hè Dan zou je 't heus wel gaan zien. Maar die ene keer per week of twee weken is niet direct funest ofzo.

Kwak, terug bij af van de eerste of de tweede afvalfase?

DaD, verrrry nice
    euhm, nou niet het zwaarste ooit (dat was 105 kilo) maar wel terug bij af van de eerste afvalfase: 96,1 kilo... waarmee ik in september 2007 begon met sjs, en 17 kilo afviel ongeer. dat was tussen september 2007 en november 2008. daarna ben ik blijven hangen tussen 82 en 78 tot februari 2009, aangekomen in de USA tot 85 (begin maart) en toen dit voorjaar razendsnel naar 96 (ik heb niet eens meer een idee hoe snel en op welke manier... zo snel was het).

ik zou er om kunnen janken, maar dat heeft geen zin. ik moet gewoon weer verdergaan/opnieuw beginnen... ik kon het in september 2007, dus waarom zou ik het in september 2009 niet kunnen? plus ik ben nu veel beter met mezelf bezig dan toen, de internal issues wordt aan gewerkt zeg maar...

[ Bericht 23% gewijzigd door kwakz0r op 31-08-2009 16:38:27 ]
    Kwak
      maandag 31 augustus 2009 @ 16:47:31 #301
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_72313404
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zou er om kunnen janken, maar dat heeft geen zin. ik moet gewoon weer verdergaan/opnieuw beginnen... ik kon het in september 2007, dus waarom zou ik het in september 2009 niet kunnen? plus ik ben nu veel beter met mezelf bezig dan toen, de internal issues wordt aan gewerkt zeg maar...
    That's the spirit!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')