abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:42:54 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72306461
Bij mij was het een longontsteking

Jongens, wish me luck ik ga richting ziekenhuis, kunnen ze fijn weer een scalpel in mijn oog rammen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72306509
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Jongens, wish me luck ik ga richting ziekenhuis, kunnen ze fijn weer een scalpel in mijn oog rammen
Nee is geen longontsteking, dat voelt anders ! Al weet ik dat niet meer zeker, want dat is misschien alweer 10 jaar geleden. Ik heb denk ik wel alle ontstekingen gehad die voornamelijk met de longen te maken hebben Maar niet de hele ernstige hoor! Gelukkig maar!!

Succes uniekje!!!
pi_72306548
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Succes&sterkte Uniek. Je weet nu waar je 't voor doet
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:46:49 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72306569
Succes uniek!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:54:21 #255
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72306771
Succes inderdaad.
Over succes gesproken, mijn brownies zijn geloof ik aardig gelukt.
Twijfel is er nog wel omdat ik nog nooit een brownie op heb, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
pi_72306791
Een soort klef cakeje, maar wel heel lekker, dat is een brownie
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:56:44 #257
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72306824
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
Ik proef vooral chocolade, zelfs nu na enkele minuten nog.
Lekker is het wel, dat vind ik sowieso het belangrijkste van alles.
pi_72306857
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:56 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik proef vooral chocolade, zelfs nu na enkele minuten nog.
Lekker is het wel, dat vind ik sowieso het belangrijkste van alles.
Dat hoort zo bij brownies.

Sterkte Uniekhoorn!

PF: als de dokter van je broer vermoed had dat het de Mexicaanse griep was had hij hem daar toch wel op getest? Ze zijn zo voorzichtig nu.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72306943
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
Brownies zijn vrij compact, veel compacter dan cake.

Ik maak ze zo: de (niet helemaal mooi gladde) bovenkant snijd ik eraf, ik smeer een laag toffeesaus op het onderste deel, het bovenste deel breek ik in stukjes die ik leuk rommelig op de saus deponeer, vervolgens bestrooi ik 'm met stukjes pecannoot en doe ik er met een spuitmondje sliertjes toffeesaus over om het beter te laten plakken. Hmm. Misschien moet ik eens een foto maken. Erg lekker iig, en vrij zoet
pi_72306958
Broertje is naar Engeland/België geweest... Lan party.... En de mensen waar hij naast zat, kregen Mexicaanse griep.. Hij heeft nu 3 weken keel ontsteking, en nu antibiotica. Dus ja, als het Mexicaanse griep was had hij het wel geweten - neem ik aan.

Maar toch vind ik het raar dat de mensen waar hij mee was Mexicaanse griep hebben en hij dan keelontsteking.
pi_72306973
Of die mensen overdreven! Dat kan natuurlijk ook!
pi_72307005
Mijn eetlijst voor vandaag, overigens:

O: 2 gekookte eitjes, een restje spinazie, geroerbakt
T: 2 blokjes 70% chocolade
L: dubbele boterham pindakaas
T: 2 peren
T: pecan & toffee brownie
D: salade met geroosterde paprika en aubergine, kikkererwten en hummus
S/B: anderhalf uur yoga
T: iets alcoholisch, plus paar handjes popcorn met chilisaus

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 31-08-2009 13:31:56 ]
pi_72307434
Tijdens mijn rondje Haagse Bos net, waande ik me even in een foute B-film: ik rende langs het Enge Bosje, en daar zag ik ineens een stuk verder in het bos, in een soort dalletje vlak bij een boom een lichaam liggen. Spijkerbroek, gympen, jack, donker/zwart hoofd, van achteren gezien...en niets bewoog. En ik was helemaal alleen daar, het is precies zo'n afgelegen stukje.

Mijn eerste reactie was eigenlijk heel beschamend: weg hier, eng!!! Maar toen ben ik teruggehold en gaan kijken (vanaf het pad, je moest echt door het struikgewas heen om bij dat lichaam te komen) en ik zag nog steeds niets bewegen...maar ik durfde er ook niet in mijn eentje op af, dieper het bos in. Nog steeds niemand te bekennen ook. God, wat voel je je dan ineens eenzaam.

Het kòn natuurlijk gewoon een dakloze zijn die daar een tuk was gaan doen. Maar die zijn meestal rond 11 uur allang uit het bos verdwenen. Of het kon een lijk zijn. Of iemand die gewond was, dacht ik.

Toen kwam er eindelijk langs een zijpad een meneer met een hondje, die heb ik aangesproken. Maar die meneer reageerde heel lakoniek, ging niet eens dichterbij, en zei:"Nou, ik woon vlakbij, ik fiets zo wel even langs!" Want volgens hem konden 'ze heel agressief' zijn. Terwijl ik dacht: roep dan tenminste even.

Snel dus maar naar huis gerend (3 minuten), telefoon, fiets en eigen meneer opgehaald, en een paraplu (ter verdediging ). Mijn meneer riep vanaf het pad of alles okee was, en na een paar keer roepen kwam er een zeer verdwaasde donkere jongen met oranje spiegelende bril op overeind, die erg schrok en in het Engels ons geruststelde dat hij in orde was en alleen even was gaan slapen

Nouja, tot zover mijn heldendaden vandaag
pi_72307590
CF, als je nu al boos kijkt bij die brownie eet je hem toch gewoon niet?

Laureline, wat een verhaal zeg! Gelukkig viel het allemaal mee, maar ik snap dat je het spannend vond!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72307686
Dat was natuurlijk bedoeld als Mini

Laureline, iehl. Kan me wel voorstellen dat je weg wilde rennen Goed gehandeld, toch?
pi_72307814
Ja, je denkt eerst: nouja, zo'n zwerver die ligt te slapen, gewoon maar laten liggen. Maar dan gaat het toch knagen van: wat àls....

Mijn moeder is een aantal jaar geleden op straat in coma geslagen door 2 dieven op een scooter, en onder een boom in de regen achtergelaten. Als een mevrouw die haar hondjes uitliet toen óók had gedacht: o, laat maar liggen, ik ga niet kijken! was ze nu waarschijnlijk dood. (die mevrouw dacht eerst dat er een hond onder de boom lag ) Dus ik wil in dit soort situaties wel alles uitsluiten.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:09:23 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72308692
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef Laureline het volgende:
en een paraplu (ter verdediging ).
.

Jij heldin .
Niet meer actief op Fok!
pi_72309175
Ik ben net terug van een citytrip, heb erg lekker gegeten en gedronken, en ik ben gewoon een kilo kwijt. En ik zit nu in mijn stopweek, dus ik reken op nog een halve kilo. Soms is het leven toch mooi.

Maar vanaf nu ga ik weer wat netter eten, ik zit toch nog niet op het gewicht waarbij ik in mijn nieuwste winterrokje pas.
pi_72309486
ik ben heel trots... na een hele kutte eerste schooldag had ik zin om iets te snaaien....maar heb het allemaal netjes laten liggen en ga ik mezelf dadelijk trakteren op kwark ofzo
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72309816
aanpaslijstje:

O: 3 rijstwafels met pindakaas
S: uur spinning
T: appel
L: waldkornbroodje met paté en appelstroop
T: tosti
D: groenten met een hamburger (zonder broodje) (en eventueel rosti)

Tweede S, de Total Workout, ga ik niet doen. Moet nog wel even rustigaan weer beginnen. Het spinnen ging boven verwachting, VER boven verwachting goed en kon alles lekker mee doen dus heb een uur lang de longen uit m'n lijf gespinned en om dan nog een intensief nieuw uur erbij te doen ging me iets te ver. Morgen ook al tennissen, dus ik heb 'm afgezegd
Ja doei.
pi_72309887
Ik heb mij voor le zekerheid ingeschreven voor een tweede studie, maar nu zou ik wel graag een rooster willen hebben etc ?! Ik heb al 10 telefoonnummers geprobeerd, maar niemand neemt op..
pi_72309896
lijstjes

O: 2 bakjes Special K met melk
L: 4 boterhammen (2 sandwich) met jam
T: bakje kwark
S: 1e huiswerk _! (hersengymnastiek)
D: verzin ik straks wel
T: geen idee nog
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72309941
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
Ik heb mij voor le zekerheid ingeschreven voor een tweede studie, maar nu zou ik wel graag een rooster willen hebben etc ?! Ik heb al 10 telefoonnummers geprobeerd, maar niemand neemt op..
wat ga je (allemaal) doen dan?
Ja doei.
pi_72310008
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Ja, je denkt eerst: nouja, zo'n zwerver die ligt te slapen, gewoon maar laten liggen. Maar dan gaat het toch knagen van: wat àls....

Mijn moeder is een aantal jaar geleden op straat in coma geslagen door 2 dieven op een scooter, en onder een boom in de regen achtergelaten. Als een mevrouw die haar hondjes uitliet toen óók had gedacht: o, laat maar liggen, ik ga niet kijken! was ze nu waarschijnlijk dood. (die mevrouw dacht eerst dat er een hond onder de boom lag ) Dus ik wil in dit soort situaties wel alles uitsluiten.
Jeetje je moeder!! Is het helemaal goed gekomen met haar??
pi_72310011
Ik wil gewoon doorgaan natuurlijk, was net bij de decaan, tips op m'n brief aan te passen.. Die laat ik morgen weer zien..

Maar ik moet natuurlijk ook een plan B hebben. en aangezien ik vrij goed was/ben in wiskunde en economie, dacht ik aan bedrijfseconomie.

Maar dat is een plan B, ik ga er nog niet van uit dat ik mijn plan B in moet zetten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')