Nee is geen longontsteking, dat voelt andersquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij mij was het een longontsteking
Jongens, wish me luck ik ga richting ziekenhuis, kunnen ze fijn weer een scalpel in mijn oog rammen
Succes&sterkte Uniek. Je weet nu waar je 't voor doetquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij mij was het een longontsteking
Jongens, wish me luck ik ga richting ziekenhuis, kunnen ze fijn weer een scalpel in mijn oog rammen
Ik proef vooral chocolade, zelfs nu na enkele minuten nog.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
Een soort klef cakeje, maar wel heel lekker, dat is een brownie
Dat hoort zo bij brownies.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik proef vooral chocolade, zelfs nu na enkele minuten nog.
Lekker is het wel, dat vind ik sowieso het belangrijkste van alles.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
Een soort klef cakeje, maar wel heel lekker, dat is een brownie
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef Laureline het volgende:
en een paraplu (ter verdediging).
wat ga je (allemaal) doen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
Ik heb mij voor le zekerheid ingeschreven voor een tweede studie, maar nu zou ik wel graag een rooster willen hebben etc?! Ik heb al 10 telefoonnummers geprobeerd, maar niemand neemt op..
Jeetje je moeder!! Is het helemaal goed gekomen met haar??quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Ja, je denkt eerst: nouja, zo'n zwerver die ligt te slapen, gewoon maar laten liggen. Maar dan gaat het toch knagen van: wat àls....
Mijn moeder is een aantal jaar geleden op straat in coma geslagen door 2 dieven op een scooter, en onder een boom in de regen achtergelaten. Als een mevrouw die haar hondjes uitliet toen óók had gedacht: o, laat maar liggen, ik ga niet kijken! was ze nu waarschijnlijk dood. (die mevrouw dacht eerst dat er een hond onder de boom lag) Dus ik wil in dit soort situaties wel alles uitsluiten.
Wow! Ik had er overheen gelezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje je moeder!! Is het helemaal goed gekomen met haar??
Nou, ik ben m'n officiële bezwaar nu aan het schrijven.. Misschien mag ik door.. Misschien niet.. Dat weet ik pas na hun antwoord..quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
Maak ik hieruit op dat je waarschijnlijk toch doorkunt? Ergens 2 punten vandaan gehaald?
Ja, ze is na een lange tijd bedrust weer okee! Wel wat sneller duizelig/moe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje je moeder!! Is het helemaal goed gekomen met haar??
Ah ja, joh......... Morgen weer een dag. Dinsdag is het nieuwe maandag!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde ook lowcarb gaan vandaag, maar had een vreselijk lang overleg en moest daarna onverwachts mee naar een afspraak, dus heb me vergrepen aan Digestives en knackebrod.
Precieeees!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah ja, joh......... Morgen weer een dag. Dinsdag is het nieuwe maandag!!!
Dat heb ik ook ja, vraag me soms wel af hoe ik ooit dik ben gewordenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, heb ik ook hoor. Hoe hard ik ook vreet, het is vaak helemaal niet terug te zien op de weegschaal
Ik doe 't niet elke dag hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, vraag me soms wel af hoe ik ooit dik ben geworden
Ja, ik heb de naam niet verzonnen.quote:
euhm, nou niet het zwaarste ooit (dat was 105 kilo) maar wel terug bij af van de eerste afvalfase: 96,1 kilo... waarmee ik in september 2007 begon met sjs, en 17 kilo afviel ongeer. dat was tussen september 2007 en november 2008. daarna ben ik blijven hangen tussen 82 en 78 tot februari 2009, aangekomen in de USA tot 85 (begin maart) en toen dit voorjaar razendsnel naar 96 (ik heb niet eens meer een idee hoe snel en op welke manier... zo snel was het).quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe 't niet elke dag hèDan zou je 't heus wel gaan zien. Maar die ene keer per week of twee weken is niet direct funest ofzo.
Kwak, terug bij af van de eerste of de tweede afvalfase?
DaD, verrrry nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |