Whehehhe, heb je wel verteld dat ik je moeder ben???quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Goodbye het volgende:
Co, ik zat in jouw V&A topic te kijken (leuke spulletjes) en toen er foto's kwamen loerde mijn vriendje ineens heel geinteresseerd mee.
Whahahaha, niet eensquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehhe, heb je wel verteld dat ik je moeder ben???
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whahahaha, niet eensHij dacht dat je ongeveer dertig was, dus dan was je wel héél jong moeder geweest
Nou, je hebt in ieder geval het lichaam van een twintigerquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
het waren wel wat onduidelijke foto's, maar kniesoor endezo
Aan Muis volgens mij, maar die paste hem niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Die kanten top is moooooi, zeg! Heb je 'm nou al verkocht?
Nope nog niet en tot morgen kan je hem nog kopen, dan gaat het topic dicht geloof ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Die kanten top is moooooi, zeg! Heb je 'm nou al verkocht?
MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stondquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Daph_ het volgende:
Wat een leuke foto in de OP![]()
XM is terug? Leuk!
*verder teruglezen gaat*
Hihi! Wel mooie fotoquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stondWas ff vergeten dat ze in Luxemburg zit
.
Tempting. Denk er even over na!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope nog niet en tot morgen kan je hem nog kopen, dan gaat het topic dicht geloof ik.
Volgens mij mag het ook niet, officieel, ongevraagd foto's van users plaatsen. Maar ze had 'm zelf al geplaatst, vond ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stondWas ff vergeten dat ze in Luxemburg zit
.
Mooie foto!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
kwakz0r is in a happy bui...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |