Ja, nu wil ik het helemaal wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Geloof me: je wil dat niet weten.
Schoonpa betaalde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 07:20 schreef Viking84 het volgende:
Jantje zag eens pruimen hangen is toch best wel een prijzig restaurant, DaD? Maar wel de moeite waard dus?
Het ruikt al naar herfst in ieder geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:38 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ronde gerend met lief (dus hard, want hij kan veel harder dan ik)
12,76 km
1:07:53
11,3 km/u
En alweer een bui op de kop gehad. Is het al herfst?
Me too, behalve dat ik gister echt een geweldige winterjas heb gekocht, dat maakt me dan wel weer blijquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ruikt al naar herfst in ieder geval.Hoezeer ik een mooie herfstdag ook kan waarderen, ik ben toch echt een zomermens en ik word altijd een beetje sombertjes als het einde van de zomer zich aandient.
Jij bent echt mijn heldin wb hardlopen.
Een leren jasje (kan de kleur niet zo goed definieren, beetje taupe?) en hij doet mijn vormen goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
hooi!
wavoorwinterjas, Goedbij?Ik moet ook nog een nieuwe
![]()
Gisteren Inglorious Basterds gezien, was best goed. Brad Pitt's yankee-accent was alleen een beetje weirdMaar verder speelde hij goed
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:18 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik word ook niet zo vrolijk van herfstweer. Ik hou van de zomer en eigenlijk verder niets. Rest van het jaar heb ik het altijd koud.
Sneeuw vind ik alleen leuk als ik er kan snowboarden, dus van mij mag de winter zich beperken tot Oostenrijk/Zwitserland/Frankrijk en andere wintersportlanden. In NL heb je helemaal niets aan sneeuw, het enige dat het doet is mn sokken nat maken en hondendrollen verbergenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ach, de winter heeft ook wel wat mits je een open haard hebt (en die heb ik dus niet).
En sneeuwen doet het ook al niet meer behoorlijk de laatste jaren.
Een vriendin van mij is daar op een nogal lullige manier ontslagen dus ik ben er nogal negatief over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 07:20 schreef Viking84 het volgende:
Jantje zag eens pruimen hangen is toch best wel een prijzig restaurant, DaD? Maar wel de moeite waard dus?
Voelt hetzelfde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:04 schreef Goodbye het volgende:
VMW, klinkt als een heerlijke dag! Hoe voelt het leven als getrouwde vrouw?Lukt het je al om 'mijn man' te zeggen?
![]()
Het wordt nog eens wat met jou!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
El lijstio:
O: yoghurt met frambozen
T: twee boterhammen met pindakaas, glas melk
T: citroendropijsje
L: twee boterhammen met Linera smeerpaté, glas melk
T: druiven
D: gemarineerde kip met groene paprika en ui van de grill
T: glaasje jus passoá
Vervelend, maar dat lijkt me op de kwaliteit van het eten geen invloed te hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemiddag.
[..]
Een vriendin van mij is daar op een nogal lullige manier ontslagen dus ik ben er nogal negatief over.
Nou ja, niet alles, maar ik zie wel verbeteringquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]Woeii, mijn lijstje kan de goedkeuring van CF wegdragen!
.
Nee, dat niet, maar ik kan me wel voorstellen dat je daar dan niet zo snel gaat eten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vervelend, maar dat lijkt me op de kwaliteit van het eten geen invloed te hebben.
Gokje: de smeerpaté deed je nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, niet alles, maar ik zie wel verbetering4 Boterhammen en een gezonde D, da's mooi.
Yep, behoorlijk calorierijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, VMW's D van gister is echt heel erg calorierijk. En O en D van vandaag tikken ook best aan.
Ik zou dit voor mezelf ook een te magere lijst vinden, maar VMW eet altijd minder dan ik.
Eerder nog de passoa jus, denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gokje: de smeerpaté deed je niet?
.
Ik heb mijn casus voor het UWV af, dus ik kan eindelijk even van mijn weekend gaan genieten, voor de drukte van komende week losbarst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |