Behalve als het Mark is!! Jij gaat hem zooooo missen!! Wil hij niet met je mee?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat verhaal vertelde je idd al eens en ik reageer ook niet op die kamer, hoor. Toen 'ie er de eerste keer stond fronste ik al met m'n wenkbrauwen
. Ik wil gewoon dat de verhuurder iets leuks over de kamer en/of zichzelf vertelt en ik ga bij voorkeur ook niet bij slechts één man in huis
.
Ik krijg weer een OV-jaarkaart, dus moet jij eens raden waar ik elk weekend uithang?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve als het Mark is!! Jij gaat hem zooooo missen!! Wil hij niet met je mee?
Ik heb een selectief geheugenquote:En kuddo's voor je geheugen.Ik wist dat ik het op-je-rug-lig-verhaal al eens eerder had verteld, maar dacht dat jullie dat wel weer vergeten zouden zijn!
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg weer een OV-jaarkaart, dus moet jij eens raden waar ik elk weekend uithang?.
[..]
Ik heb een selectief geheugen. Zo zijn er ook bepaalde dingen die jullie over mij onthouden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu wel gaar, dus ga de avond doorbrengen met slechte zaterdagavondprogramma's, een glas rode wijn en cherrytomaatjes.
Ik ben op dit moment eten voor de komende twee weken aan het klaarmaken. Alles staat nu tegelijk op. En straks gaat alles in de vriezer en dan pak ik gewoon elke avond waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben juist zo slecht in me voorbereiden. Ik weet maandag toch niet wat ik dinsdag wil eten?
.
Wowquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment eten voor de komende twee weken aan het klaarmaken. Alles staat nu tegelijk op. En straks gaat alles in de vriezer en dan pak ik gewoon elke avond waar ik zin in hebVoor ¤ 40 heb ik nu m'n ontbijt + avondeten voor de komende veertien dagen (ik lunch op werk), want groot koken is ook goedkoper!
Ik heb wel even expres goedkoop gedaan hoor, en simpele gerechten, omdat m'n vakantie eraan komt en ik dus even zuinig moet zijn. Maar ik heb straks een enorme pan zuurkoolstamppot, boerenkoolstamppot, genoeg lasagne voor een groot Italiaans gezin, macaroni zoals m'n moeder 'm maakte, tomatensoep en afbakpistoletjes, en ik kan ook nog altijd brood met gebakken eieren doen! Daar red ik het wel twee weken opquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow.
Wat ben je allemaal aan het maken dan?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
TTTTRRRRRIIIINNNNGGGGGGG!!!!!!!!!!!
Echt?? Ja, dat weten ze bij de gewone boekhandel natuurlijk niet als je vraagt of ze het kunnen bestellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, volgens mij ligt het boek dat je zoekt al tijden voor 7 euro bij De Slegte
Ja, mijn nieuwe kookboek ! Het is echt heel leuk, 1000 recepten die allemaal in 10, 15 of 20 minuten te maken zijn:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:12 schreef Merel het volgende:
Weten jullie trouwens een goed kookboek voor snelle gerechten met ingrediënten die ook een beetje normaal verkrijgbaar zijn? Ik wilde Ainsley Harriott's snelle keuken, maar die schijnt niet meer geleverd te kunnen worden. 't Is voor een vriendinnetje dat na een lange dag werken niet al te lang in de keuken wil staan maar wél lekker wil eten. Heb vandaag in de boekhandel stapels kookboeken doorgekeken, maar er zijn zoveel kookboeken met van die verschrikkelijk pretentieuze recepten met moeilijk verkrijgbare ingrediënten, daar heb je natuurlijk ook niks in als je 's avonds na werk nog snel de C1000 inrent om je boodschappen te doen.
Neequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en wekkerverhaal? VIking? Ik mis iets, enlighten me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |