quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Haha, nee MB is niet Motorbloempje, maar een docent aan de RUG.
Weet niet. Ik probeer het. Dit is voor mijn doen wel een goede dag. Ik ben echt aan het kwakkelen de laatste twee weken. Dan gaat het weer een hele periode goed en dan kwakkel ik dus weer. Maar ik kom niet aanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je zelf 't idee dat je weer wat meer grip krijgt op je eetpatroon? Het is geen perfecte lijst, maar ook niet heel verkeerd.
quote:
Goed ontbijten en lunchen doe ik altijd, hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het is ook zaterdag. Voor iedereen een moeilijke dag, eat-wiseIk vind het heel netjes dat je goed ontbeten en geluncht hebt.
Kwestie van goed voorbereidenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed ontbijten en lunchen doe ik altijd, hoorMet het avondeten gaat het mis
. En zaterdag verschilt voor mij niet van andere dagen
. Lijkt mij trouwens juist dat je op zaterdag en zondag beter eet, omdat je dan meer tijd hebt? (anderzijds is zaterdag ook weer snoep-, snack- en alcoholdag natuurlijk
).
Ik ben benieuwd hoe het met mijn eetpatroon gaat straks als ik 2 dagen naar school moet en 2 dagen naar stage.
En ik ben juist zo slecht in me voorbereidenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kwestie van goed voorbereiden![]()
Leuk je weer terug te zien XM! Ik heb je droge opmerkingen gemist hier.
Eten koken, invriezen en naar smaak uit de vriezer halen (eventueel eerst grote vriezer kopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik ben juist zo slecht in me voorbereiden. Ik weet maandag toch niet wat ik dinsdag wil eten?
.
Waar ben jij al die tijd geweest?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:32 schreef neen het volgende:
lekker
Ik was even druk... eerst even het land uit en vorige week introductieweek. Wel wat aangekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar ben jij al die tijd geweest?
Pas maar op met die laatste kamer!! Toen ik vroegah op kamerjacht ging en een advertentie in de Echo (quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Ha, kan woensdagavond ook nog een kamer komen bekijken. Dat treft, want ik slaap dinsdagnacht bij m'n zus omdat ik dinsdagavond een kamer moet bekijken en woensdagmiddag op stagegesprek moet. Dus blijf ik gewoon even plakken tot de avond
. Maar als ik nog meer stagegesprekken kan regelen wil ik die ook volgende week gaan voeren als het even kan, dus het kan zomaar zijn dat ik tot en met vrijdag in Amersfoort blijf
. Wel grappig van die kamer, want het is al een eeuwigheid geleden dat ik daarop heb gereageerd en ik dacht vanochtend nog: hm daar heb ik niks meer van gehoord... jammer! Is tegenover het CS, dat is wel relaxed
.
Er staat ook een kamer op Kamernet die er nu al voor de 3e keer op staat, in 1 week. Er zit een luchtje aan: 1 mannelijke huisgenoot, geen leuk verhaaltje (alleen maar 'geen borg')... en dat zal iedereen wel vinden, anders was die kamer al weggeweest (wel een leuke huurprijs nml).
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas maar op met die laatste kamer!! Toen ik vroegah op kamerjacht ging en een advertentie in de Echo () had gezet, kwam er een telefoontje van iemand met een superaanbod: kamer in de Jordaan, niet heel groot, maar wel een superlocatie en eigen douche/keukentje/wc, prijs 300 gulden. Dus ik al helemaal blij, iedereen gebeld dat ik einedelijk een kamer had gevonden. Belde de beste man nog eens op en zei: "Mmmmm......ik heb er nog eens over nagedacht, maar je mag de kamer ook gratis hebben, maar dan moet je wel 1x in de week op je rug."
![]()
![]()
Behalve als het Mark is!! Jij gaat hem zooooo missen!! Wil hij niet met je mee?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat verhaal vertelde je idd al eens en ik reageer ook niet op die kamer, hoor. Toen 'ie er de eerste keer stond fronste ik al met m'n wenkbrauwen
. Ik wil gewoon dat de verhuurder iets leuks over de kamer en/of zichzelf vertelt en ik ga bij voorkeur ook niet bij slechts één man in huis
.
Ik krijg weer een OV-jaarkaart, dus moet jij eens raden waar ik elk weekend uithang?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve als het Mark is!! Jij gaat hem zooooo missen!! Wil hij niet met je mee?
Ik heb een selectief geheugenquote:En kuddo's voor je geheugen.Ik wist dat ik het op-je-rug-lig-verhaal al eens eerder had verteld, maar dacht dat jullie dat wel weer vergeten zouden zijn!
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg weer een OV-jaarkaart, dus moet jij eens raden waar ik elk weekend uithang?.
[..]
Ik heb een selectief geheugen. Zo zijn er ook bepaalde dingen die jullie over mij onthouden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu wel gaar, dus ga de avond doorbrengen met slechte zaterdagavondprogramma's, een glas rode wijn en cherrytomaatjes.
Ik ben op dit moment eten voor de komende twee weken aan het klaarmaken. Alles staat nu tegelijk op. En straks gaat alles in de vriezer en dan pak ik gewoon elke avond waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben juist zo slecht in me voorbereiden. Ik weet maandag toch niet wat ik dinsdag wil eten?
.
Wowquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment eten voor de komende twee weken aan het klaarmaken. Alles staat nu tegelijk op. En straks gaat alles in de vriezer en dan pak ik gewoon elke avond waar ik zin in hebVoor ¤ 40 heb ik nu m'n ontbijt + avondeten voor de komende veertien dagen (ik lunch op werk), want groot koken is ook goedkoper!
Ik heb wel even expres goedkoop gedaan hoor, en simpele gerechten, omdat m'n vakantie eraan komt en ik dus even zuinig moet zijn. Maar ik heb straks een enorme pan zuurkoolstamppot, boerenkoolstamppot, genoeg lasagne voor een groot Italiaans gezin, macaroni zoals m'n moeder 'm maakte, tomatensoep en afbakpistoletjes, en ik kan ook nog altijd brood met gebakken eieren doen! Daar red ik het wel twee weken opquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow.
Wat ben je allemaal aan het maken dan?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
TTTTRRRRRIIIINNNNGGGGGGG!!!!!!!!!!!
Echt?? Ja, dat weten ze bij de gewone boekhandel natuurlijk niet als je vraagt of ze het kunnen bestellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, volgens mij ligt het boek dat je zoekt al tijden voor 7 euro bij De Slegte
Ja, mijn nieuwe kookboek ! Het is echt heel leuk, 1000 recepten die allemaal in 10, 15 of 20 minuten te maken zijn:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:12 schreef Merel het volgende:
Weten jullie trouwens een goed kookboek voor snelle gerechten met ingrediënten die ook een beetje normaal verkrijgbaar zijn? Ik wilde Ainsley Harriott's snelle keuken, maar die schijnt niet meer geleverd te kunnen worden. 't Is voor een vriendinnetje dat na een lange dag werken niet al te lang in de keuken wil staan maar wél lekker wil eten. Heb vandaag in de boekhandel stapels kookboeken doorgekeken, maar er zijn zoveel kookboeken met van die verschrikkelijk pretentieuze recepten met moeilijk verkrijgbare ingrediënten, daar heb je natuurlijk ook niks in als je 's avonds na werk nog snel de C1000 inrent om je boodschappen te doen.
Neequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en wekkerverhaal? VIking? Ik mis iets, enlighten me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |