abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72262745

Natuurlijk

Het vorige deel: Slank #841, met schrijftolken

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_72262756
Fipo?????

Fipo!!!!!!!
pi_72262780
Hej hej!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72262825
jah hoi
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:23:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72262866
Haha, nee MB is niet Motorbloempje, maar een docent aan de RUG .

Mijn eetlijstje van vandaag is wel netjes, vind ik, alleen een beetje weinig:

O: yoghurt met frambozen
T: niks
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: glaasje jus passoá
D: penne met romatomaten, olijven, basilicum en een kaasburger
T: blauwe druiven
T: glaasje jus passoá
Niet meer actief op Fok!
pi_72262906
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Haha, nee MB is niet Motorbloempje, maar een docent aan de RUG .

Heb je zelf 't idee dat je weer wat meer grip krijgt op je eetpatroon? Het is geen perfecte lijst, maar ook niet heel verkeerd.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:26:25 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72262912
Ik heb ook al een rooster binnen trouwens .
Van de vierjarige lerarenopleiding Nederlands . Dusss...
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:27:24 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72262938
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb je zelf 't idee dat je weer wat meer grip krijgt op je eetpatroon? Het is geen perfecte lijst, maar ook niet heel verkeerd.
Weet niet. Ik probeer het. Dit is voor mijn doen wel een goede dag. Ik ben echt aan het kwakkelen de laatste twee weken. Dan gaat het weer een hele periode goed en dan kwakkel ik dus weer. Maar ik kom niet aan en ik val ook niet af
Niet meer actief op Fok!
pi_72262980
Nou ja, het is ook zaterdag. Voor iedereen een moeilijke dag, eat-wise Ik vind het heel netjes dat je goed ontbeten en geluncht hebt.
pi_72263010
Vanavond zelfgemaakte pizza (door mn vader)

Relatietroubles zijn echt k*t, succes ermee . Volgens mij hangt er wat in de lucht ofzo waardoor het veel mensen tegelijk overkomt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:30:48 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72263026
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
passoá

Een jaar of 20 geleden dronk ik dat nog weleens als ontbijt (puberteit, je weets )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:32:38 #12
236335 neen
schone schijn
pi_72263063
lekker
het lijkt niet wat het is
pi_72263081
O: Geroosterde boterham speculoospasta
T: Handje dropjes
L: Snee pompoenbrood met pindakaas (die zijn groot joh! Ongeveer 1,5/2 snee normaal brood)
T: Een blokje pure chocolade met sinaasappelvulling
D: Home-made pizza met veel groen + ijsje (denk ik)
T: Denk chips oid.

Kan beter. Kan een stúk beter. Maar ontbijt en lunch waren iig weer redelijk normaal.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:33:44 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72263091
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het is ook zaterdag. Voor iedereen een moeilijke dag, eat-wise Ik vind het heel netjes dat je goed ontbeten en geluncht hebt.
Goed ontbijten en lunchen doe ik altijd, hoor Met het avondeten gaat het mis . En zaterdag verschilt voor mij niet van andere dagen . Lijkt mij trouwens juist dat je op zaterdag en zondag beter eet, omdat je dan meer tijd hebt? (anderzijds is zaterdag ook weer snoep-, snack- en alcoholdag natuurlijk ).

Ik ben benieuwd hoe het met mijn eetpatroon gaat straks als ik 2 dagen naar school moet en 2 dagen naar stage .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:34:47 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72263116
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed ontbijten en lunchen doe ik altijd, hoor Met het avondeten gaat het mis . En zaterdag verschilt voor mij niet van andere dagen . Lijkt mij trouwens juist dat je op zaterdag en zondag beter eet, omdat je dan meer tijd hebt? (anderzijds is zaterdag ook weer snoep-, snack- en alcoholdag natuurlijk ).

Ik ben benieuwd hoe het met mijn eetpatroon gaat straks als ik 2 dagen naar school moet en 2 dagen naar stage .
Kwestie van goed voorbereiden

Leuk je weer terug te zien XM! Ik heb je droge opmerkingen gemist hier.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:36:57 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72263163
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kwestie van goed voorbereiden

Leuk je weer terug te zien XM! Ik heb je droge opmerkingen gemist hier.
En ik ben juist zo slecht in me voorbereiden . Ik weet maandag toch niet wat ik dinsdag wil eten? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:40:41 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72263271
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik ben juist zo slecht in me voorbereiden . Ik weet maandag toch niet wat ik dinsdag wil eten? .
Eten koken, invriezen en naar smaak uit de vriezer halen (eventueel eerst grote vriezer kopen )
pi_72263499
Die OP.

CF, niets al te ernstigs hoop ik?
Sterkte.
En je mag wel een beetje van mijn happiness lenen, ik heb nu even plenty.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik feest heb en dit weekend zoveel carbs mag eten als ik wil, dus vriendlief mijn man ( ) gaat zometeen zijn overheerlijke spaghetti all'aglio, olio e pepercino maken.
En ik heb daar al een salade voor gemaakt van veldsla, geroosterde paprika, zwarte olijven, mozarella en citroendressing.
Ik heb er zin in!

Fijne avond allen!
pi_72263558
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:32 schreef neen het volgende:
lekker
Waar ben jij al die tijd geweest?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:10:02 #20
236335 neen
schone schijn
pi_72264057
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waar ben jij al die tijd geweest?
Ik was even druk... eerst even het land uit en vorige week introductieweek. Wel wat aangekomen en straks moet ik nog voor mezelf gaan zorgen ook! Dus ik ben benieuwd of ik er nog wat vanaf zal krijgen.

Jij getrouwd las ik in het vorige topic? Gefeliciteerd er dan maar mee!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:15:11 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72264197
Ha, kan woensdagavond ook nog een kamer komen bekijken . Dat treft, want ik slaap dinsdagnacht bij m'n zus omdat ik dinsdagavond een kamer moet bekijken en woensdagmiddag op stagegesprek moet. Dus blijf ik gewoon even plakken tot de avond . Maar als ik nog meer stagegesprekken kan regelen wil ik die ook volgende week gaan voeren als het even kan, dus het kan zomaar zijn dat ik tot en met vrijdag in Amersfoort blijf . Wel grappig van die kamer, want het is al een eeuwigheid geleden dat ik daarop heb gereageerd en ik dacht vanochtend nog: hm daar heb ik niks meer van gehoord... jammer! Is tegenover het CS, dat is wel relaxed .

Er staat ook een kamer op Kamernet die er nu al voor de 3e keer op staat, in 1 week. Er zit een luchtje aan: 1 mannelijke huisgenoot, geen leuk verhaaltje (alleen maar 'geen borg')... en dat zal iedereen wel vinden, anders was die kamer al weggeweest (wel een leuke huurprijs nml).

[ Bericht 6% gewijzigd door Viking84 op 29-08-2009 19:20:24 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_72264509
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Ha, kan woensdagavond ook nog een kamer komen bekijken . Dat treft, want ik slaap dinsdagnacht bij m'n zus omdat ik dinsdagavond een kamer moet bekijken en woensdagmiddag op stagegesprek moet. Dus blijf ik gewoon even plakken tot de avond . Maar als ik nog meer stagegesprekken kan regelen wil ik die ook volgende week gaan voeren als het even kan, dus het kan zomaar zijn dat ik tot en met vrijdag in Amersfoort blijf . Wel grappig van die kamer, want het is al een eeuwigheid geleden dat ik daarop heb gereageerd en ik dacht vanochtend nog: hm daar heb ik niks meer van gehoord... jammer! Is tegenover het CS, dat is wel relaxed .

Er staat ook een kamer op Kamernet die er nu al voor de 3e keer op staat, in 1 week. Er zit een luchtje aan: 1 mannelijke huisgenoot, geen leuk verhaaltje (alleen maar 'geen borg')... en dat zal iedereen wel vinden, anders was die kamer al weggeweest (wel een leuke huurprijs nml).
Pas maar op met die laatste kamer!! Toen ik vroegah op kamerjacht ging en een advertentie in de Echo ( ) had gezet, kwam er een telefoontje van iemand met een superaanbod: kamer in de Jordaan, niet heel groot, maar wel een superlocatie en eigen douche/keukentje/wc, prijs 300 gulden. Dus ik al helemaal blij, iedereen gebeld dat ik einedelijk een kamer had gevonden. Belde de beste man nog eens op en zei: "Mmmmm......ik heb er nog eens over nagedacht, maar je mag de kamer ook gratis hebben, maar dan moet je wel 1x in de week op je rug."

zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:30:57 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72264558
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Pas maar op met die laatste kamer!! Toen ik vroegah op kamerjacht ging en een advertentie in de Echo ( ) had gezet, kwam er een telefoontje van iemand met een superaanbod: kamer in de Jordaan, niet heel groot, maar wel een superlocatie en eigen douche/keukentje/wc, prijs 300 gulden. Dus ik al helemaal blij, iedereen gebeld dat ik einedelijk een kamer had gevonden. Belde de beste man nog eens op en zei: "Mmmmm......ik heb er nog eens over nagedacht, maar je mag de kamer ook gratis hebben, maar dan moet je wel 1x in de week op je rug."

. Dat verhaal vertelde je idd al eens en ik reageer ook niet op die kamer, hoor. Toen 'ie er de eerste keer stond fronste ik al met m'n wenkbrauwen . Ik wil gewoon dat de verhuurder iets leuks over de kamer en/of zichzelf vertelt en ik ga bij voorkeur ook niet bij slechts één man in huis .
Niet meer actief op Fok!
pi_72264579
He getver Co.
Ik stond een keer toen ik in kamernood zat te praten met een wat al te vasthoudende Asperger-lijer die iets soortgelijks voorstelde. Ieuw Echt zo'n vies ventje ook *ril
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:33:35 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72264623
Ik ben overigens ook wel eens zo'n advertentie tegen gekomen. Van meisjes die een kamer aanboden voor een ander meisje, maar dan moest je ook met hen naar bed . Als het 30'ers waren geweest... .

Nah, verplicht naar bed moeten met mensen die je niet aanstaan... .
Niet meer actief op Fok!
pi_72264654
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Dat verhaal vertelde je idd al eens en ik reageer ook niet op die kamer, hoor. Toen 'ie er de eerste keer stond fronste ik al met m'n wenkbrauwen . Ik wil gewoon dat de verhuurder iets leuks over de kamer en/of zichzelf vertelt en ik ga bij voorkeur ook niet bij slechts één man in huis .
Behalve als het Mark is!! Jij gaat hem zooooo missen!! Wil hij niet met je mee?

En kuddo's voor je geheugen. Ik wist dat ik het op-je-rug-lig-verhaal al eens eerder had verteld, maar dacht dat jullie dat wel weer vergeten zouden zijn!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:38:26 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72264736
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Behalve als het Mark is!! Jij gaat hem zooooo missen!! Wil hij niet met je mee?
Ik krijg weer een OV-jaarkaart, dus moet jij eens raden waar ik elk weekend uithang? .
quote:
En kuddo's voor je geheugen. Ik wist dat ik het op-je-rug-lig-verhaal al eens eerder had verteld, maar dacht dat jullie dat wel weer vergeten zouden zijn!
Ik heb een selectief geheugen . Zo zijn er ook bepaalde dingen die jullie over mij onthouden .
Niet meer actief op Fok!
pi_72264773
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik krijg weer een OV-jaarkaart, dus moet jij eens raden waar ik elk weekend uithang? .
[..]

Ik heb een selectief geheugen . Zo zijn er ook bepaalde dingen die jullie over mij onthouden .

TTTTRRRRRIIIINNNNGGGGGGG!!!!!!!!!!!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:41:37 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72264826
Oja, dat wekkerverhaal . Toen lurkte ik al .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72264995
Ik ben eindelijk ongesteld, dus er zal hopelijk maandag wel wat af zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu wel gaar, dus ga de avond doorbrengen met slechte zaterdagavondprogramma's, een glas rode wijn en cherrytomaatjes .
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:50:19 #31
331 Merel
Be here now.
pi_72265017
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben op dit moment eten voor de komende twee weken aan het klaarmaken. Alles staat nu tegelijk op. En straks gaat alles in de vriezer en dan pak ik gewoon elke avond waar ik zin in heb Voor ¤ 40 heb ik nu m'n ontbijt + avondeten voor de komende veertien dagen (ik lunch op werk), want groot koken is ook goedkoper!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:50:52 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72265028
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment eten voor de komende twee weken aan het klaarmaken. Alles staat nu tegelijk op. En straks gaat alles in de vriezer en dan pak ik gewoon elke avond waar ik zin in heb Voor ¤ 40 heb ik nu m'n ontbijt + avondeten voor de komende veertien dagen (ik lunch op werk), want groot koken is ook goedkoper!
Wow .
Wat ben je allemaal aan het maken dan?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:53:49 #33
331 Merel
Be here now.
pi_72265103
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wow .
Wat ben je allemaal aan het maken dan?
Ik heb wel even expres goedkoop gedaan hoor, en simpele gerechten, omdat m'n vakantie eraan komt en ik dus even zuinig moet zijn. Maar ik heb straks een enorme pan zuurkoolstamppot, boerenkoolstamppot, genoeg lasagne voor een groot Italiaans gezin, macaroni zoals m'n moeder 'm maakte, tomatensoep en afbakpistoletjes, en ik kan ook nog altijd brood met gebakken eieren doen! Daar red ik het wel twee weken op
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:55:13 #34
331 Merel
Be here now.
pi_72265122
En ohja, low carben doe ik dus even niet meer Ik had zooooo'n trek in carbs, dus ik heb er maar even aan toegegeven Dan maar geen strakke buik op vakantie
pi_72265207
Dag:
  • Brinta
  • Weetabix
  • Anderhalf uur hardlopen
  • Bak courgette met worstje & sju
  • 5 krekkers met roomboter
  • 5 kleine koekjes
  • twee handen studentenhaver
  • stuk gebraden gehakt
  • zaadlijsten van 5 dikke augurken
  • Avondeten: Gemengde salade, stoofpot aardappel, wortel, aubergine, ui + worstje. Toe: zelfgebakken appeltaart (eindelijk weer eens de kachel aan).
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:59:16 #36
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72265227
    Ik blijf het onvoorstelbaar vinden: anderhalf uur hardlopen en dan 10 km/u . Je bent echt een natuurtalent .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72265334

Het ligt me wel, maar het is niks speciaals hoor. 10km/u is niet erg hard (als ik alles over verharde weg ga, ga ik dan ook wel sneller, maar ik doe graag stukken onverhard en dat gaat echt veel langzamer). Ik denk wel eens aan de echte marathontoplopers. Die doen 40km in 2 uur! Dat is toch niet te bevatten?
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:12:35 #38
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72265566
    Weten jullie trouwens een goed kookboek voor snelle gerechten met ingrediënten die ook een beetje normaal verkrijgbaar zijn? Ik wilde Ainsley Harriott's snelle keuken, maar die schijnt niet meer geleverd te kunnen worden. 't Is voor een vriendinnetje dat na een lange dag werken niet al te lang in de keuken wil staan maar wél lekker wil eten. Heb vandaag in de boekhandel stapels kookboeken doorgekeken, maar er zijn zoveel kookboeken met van die verschrikkelijk pretentieuze recepten met moeilijk verkrijgbare ingrediënten, daar heb je natuurlijk ook niks in als je 's avonds na werk nog snel de C1000 inrent om je boodschappen te doen.
    pi_72265676
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 19:39 schreef conleche het volgende:

[..]

TTTTRRRRRIIIINNNNGGGGGGG!!!!!!!!!!!
    Inderdaad.

Welcome back XM

vwm gefeliciteerd
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_72265795
    Merel, volgens mij ligt het boek dat je zoekt al tijden voor 7 euro bij De Slegte
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:27:46 #41
    331 Merel
    Be here now.
    pi_72265921
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
    Merel, volgens mij ligt het boek dat je zoekt al tijden voor 7 euro bij De Slegte
    Echt?? Ja, dat weten ze bij de gewone boekhandel natuurlijk niet als je vraagt of ze het kunnen bestellen Morgen meteen maar eens even gaan kijken. Dat betekent wel dat we dan opeens een hoop verjaardagsbudget over hebben
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:56:33 #42
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72266629
    Ha die XM!

Merel wat goed, zoveel koken!

De jongens hebben vandaag de Wii Resort gehaald dus ze zitten met zijn4en te Wii'en, zo grappig

Lijst
    3 x waldkorn met achterham, smeerkaas en sandwichspread
    1 x beschuit appelstroop
    1 x ei
    Appel, nectatine en pruim
    Veel rode bieten, spinazie,stukje koolvis, komkommersalade en doperwten
    Cola berenburg
    Croky bolognese
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_72267079
    VMW gefeliciteerd!!
    en welkom terug XM, hoe gaat het met je?

Ik was een nachtje en dag in antwerpen!
    lijstje;

O: croissant, broodje geitenkaas, koffie verkeerd en verse jus
    L: courgettesoup, halve belgische wafel
    T: stuk pure choco, plak rozijnenbrood met kaas
    D: spinazie, vegaburger, aardappeltjes. toe een bakje yoghurt
    Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
    Kortom, eet ook broccoli.
    pi_72267525
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 20:12 schreef Merel het volgende:
    Weten jullie trouwens een goed kookboek voor snelle gerechten met ingrediënten die ook een beetje normaal verkrijgbaar zijn? Ik wilde Ainsley Harriott's snelle keuken, maar die schijnt niet meer geleverd te kunnen worden. 't Is voor een vriendinnetje dat na een lange dag werken niet al te lang in de keuken wil staan maar wél lekker wil eten. Heb vandaag in de boekhandel stapels kookboeken doorgekeken, maar er zijn zoveel kookboeken met van die verschrikkelijk pretentieuze recepten met moeilijk verkrijgbare ingrediënten, daar heb je natuurlijk ook niks in als je 's avonds na werk nog snel de C1000 inrent om je boodschappen te doen.
    Ja, mijn nieuwe kookboek ! Het is echt heel leuk, 1000 recepten die allemaal in 10, 15 of 20 minuten te maken zijn:

1000 recepten
    De snelle keuken

Caroline Darbonne

ISBN 978-90-36620-16-1

Alles is simpel te maken, en de gerechten zijn ook nog eens ingedeeld in voordelig/gezond/traditioneel/fijnproevers enzovoort.
    pi_72267774
    Die kamerverhalen wat eng zeg! Gelukkig waren ze er wel eerlijk over, die viezeriken .
    Oh en wekkerverhaal? VIking? Ik mis iets, enlighten me ?

Ik heb een leuke middag bij m'n ouders gehad, ook lekker gegeten, waardoor m'n lijstje wat minder leuk is. Maar goed, zo vaak eet ik ook weer niet bij de Italiaan, dus dan moet je het er ook maar van nemen, vind ik

O: Yoghurt met aardbeien en muesli, thee.
    L: Boterham rookvlees, boterham pindakaas, mini-krentebolletje met kaas, glas karnemelk.
    T: Twee biscuitjes en thee.
    D: Vooraf insalata caprese, toen saltimbocca met gebakken aardappeltjes, salade en gegratineerde sperzieboontjes en als toetje twee bolletjes italiaans ijs met slagroom.

Ouch. Morgen maar weer hardlopen, mits geen pijnlijk enkel.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2009 21:51:19 ]
    pi_72268246
    Lijstjes

O / L / D : beetje pasta met simpele rode saus uit een potje (gedwongen gegeten)
    T: beschuitje met hagelslag

tja...
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:24:34 #47
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72268538
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 21:50 schreef Razztwizzle het volgende:
    Oh en wekkerverhaal? VIking? Ik mis iets, enlighten me ?

Nee .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72268941
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 22:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee .
    Ahhhh. Toe.
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:45:08 #49
    236335 neen
    schone schijn
    pi_72268964
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 22:43 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ahhhh. Toe.
    Dat je zegmaar blij wordt als de wekker gaat.
    pi_72269023
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 22:43 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ahhhh. Toe.
    Geloof me: je wil dat niet weten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')