Als je een pm stuurt naar forum@fok.nl dan regelen ze het voor je! Ik had hetzelfde probleem, namelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hallo,
Ik ben weer terug uit Italië en ik wilde even komen zwaaienmaar toen kon ik niet meer inloggen met mijn oude account (hij zei dat t wachtwoord niet klopt, en passmailer kan niet want geregistreerd op een heel oud niet meer bestaand e-mail adres
dus nu ben ik kwakz0r....
ben nog bij mn ouders, de was aan t doen enzo, want broertje vierde gisteren zn verjaardag (20 uur in de bus en hop de visite in...beuh...) dus nog niet bijgelezen...
ik zag wel even snel dat VMW getrouwd isgefeliciteerd
Hee Kwakquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hallo,
Ik ben weer terug uit Italië en ik wilde even komen zwaaienmaar toen kon ik niet meer inloggen met mijn oude account (hij zei dat t wachtwoord niet klopt, en passmailer kan niet want geregistreerd op een heel oud niet meer bestaand e-mail adres
Nee, zo'n blik heb ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef sigme het volgende:
Heb je wel een mooi knäckebrod-blik om die grote ronder krekkers in te doen? (ik wel dus)
Zweden vind ik niet zoveel aan, maar die krekkers..
Yoga plannen zitten even in 't vat waarin niets verzuurtquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Mooi dat les 7 goed ging, Razz! Hoe staat het met je yoga-plannen?
Ik denk wel dat je lunch wat te mager is vandaag, en dat je er misschien goed aan doet om nog wat tussendoortjes in te plannen, anders eet je waarschijnlijk iets te weinig
Mwehehehequote:Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik Zal De Grillworst Van Vriendlief Weerstaan!
(dat klonk wat raar en dubbelzinnigachteraf, was niet de bedoeling)
Nou, eens! Ik heb een supergave nieuwe spijkerbroek, maar hij is nu nog zo warm in school! En m'n fijne wollen jurkjes zitten nu ik geen 80 maar 76 weeg ook weer fijn zoals ze (ongeveer) horen te zitten (mag nog wel wat extra's af, maar 't is nu wel weer bijna acceptabel). En m'n afzaklaarsjes. En m'n grijze leggings. Ik ben m'n korte broek en m'n rokken zatquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Syrena het volgende:
Helemaal eens met Razz wat de seizoenen betreftIk verheug me al een beetje op de herfst. Mooi verkleurde blaadjes, weer eens een lange broek aan, met thee en een boek op de bank als het buiten vies is, en dat het zo lekker herfstig ruikt in het bos. Over de bakken met regen ben ik nog een beetje in denial
Gewoon wat je lekker vindt, uit eten gaan moet een feestje zijn!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehehehe![]()
Ik weet trouwens steeds niet wat ik moet drinken als ik uit eten ga! Normaal drink ik altijd cola of appelsap ofzo. En ik ben er laatst maar weer achtergekomen dat ik hoofdpijn krijg van zoetstof meukDus cola light zit er niet in. Nouja gelukkig drink ik ook niet echt veel ofzo (ik drink / eet nogal langzaam), dus dan maar gewoon wat ik normaal drink.
Denk ik.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Razztwizzle het volgende:
(dat klonk wat raar en dubbelzinnigachteraf, was niet de bedoeling)
Je moet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik moet as zaterdag naar dit feest:
http://www.valtifest.nl/
Dat was ik even vergeten zodat ik nog geen outfit heb. En weinig tijd om het in elkaar te flanzen. Alleen morgen eigenlijk. Ik dacht om van roze teddyberenstof een soort pakje te maken uit 1 stuk. (kort broekje met top eraan vast, met rits in het midden en dan een diadeempje met 2 oren en een bunny bolletje op m'n kont.) Maar A. het is niet echt origineel en b. behoorlijk wat werk. Heeft iemand een idee wat voor dier ik nog meer makkelijk zou kunnen uitbeelden. (en ik wil geen kat op mijn gezicht getekend.) Ik wilde maar dat ik meer tijd had!! Dan zou een pauw wel wat zijn geweest!!
Nou ja, ik moet........ik moet.........meestal zijn die feesten van de meubelstukken wel heel leuk, maar dit is 's middags en die slaan we eigenlijk altijd over. Maar we hebben aan het begin van het jaar zo'n e-kaart gekocht voor 4 feesten en daar zat dit ook bij in.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet?Ik hoop voor je dat het lekker weer word, anders is dat terrein echt kut daar. Feestje klinkt leuk in ieder geval
Whehehhe, heb je wel verteld dat ik je moeder ben???quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Goodbye het volgende:
Co, ik zat in jouw V&A topic te kijken (leuke spulletjes) en toen er foto's kwamen loerde mijn vriendje ineens heel geinteresseerd mee.
Whahahaha, niet eensquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehhe, heb je wel verteld dat ik je moeder ben???
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whahahaha, niet eensHij dacht dat je ongeveer dertig was, dus dan was je wel héél jong moeder geweest
Nou, je hebt in ieder geval het lichaam van een twintigerquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
het waren wel wat onduidelijke foto's, maar kniesoor endezo
Aan Muis volgens mij, maar die paste hem niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Die kanten top is moooooi, zeg! Heb je 'm nou al verkocht?
Nope nog niet en tot morgen kan je hem nog kopen, dan gaat het topic dicht geloof ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Die kanten top is moooooi, zeg! Heb je 'm nou al verkocht?
MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stondquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Daph_ het volgende:
Wat een leuke foto in de OP![]()
XM is terug? Leuk!
*verder teruglezen gaat*
Hihi! Wel mooie fotoquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stondWas ff vergeten dat ze in Luxemburg zit
.
Tempting. Denk er even over na!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope nog niet en tot morgen kan je hem nog kopen, dan gaat het topic dicht geloof ik.
Volgens mij mag het ook niet, officieel, ongevraagd foto's van users plaatsen. Maar ze had 'm zelf al geplaatst, vond ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stondWas ff vergeten dat ze in Luxemburg zit
.
Mooie foto!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
kwakz0r is in a happy bui...
[ afbeelding ]
Ja, nu weten we wel dat je grote tieten hebt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooie foto!
Co, ik vind je kanten topje beeldig, maar ik denk niet dat ik mijn boobies erin gepropt krijg
... not to mention de rest van mijn figuur. Co is volgens mij toch wel een stuk slanker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nu weten we wel dat je grote tieten hebt.
Hee, over de rest van je figuur had je het nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
... not to mention de rest van mijn figuur. Co is volgens mij toch wel een stuk slanker.
... om de aandacht af te leiden van het feit dat de gehele maat waarschijnlijk te klein isquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, over de rest van je figuur had je het niet
Gewiekst!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
... om de aandacht af te leiden van het feit dat de gehele maat waarschijnlijk te klein is![]()
Maar ik heb vandaag wel een heel leuk jurkje gekocht, dus ik ben wel blij
Ik heb net het telefoonkabeltje van mijn lief geconfisqueerd om mijn foto's op de pc te zetten, dus komt zometeen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewiekst!![]()
Foto van het jurkje?![]()
Ik heb echt een mega bestelling gedaan bij de H&M inclusief leuk jurkje ook, dus ik kan niet wachten tot ik dat pakket binnen heb
whehe....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
En je bent het mooiste kwakje wat ik ooit heb gezien, kwak..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
het klinkt een beetje vies, maar ook heellief, dus dank jequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
En je bent het mooiste kwakje wat ik ooit heb gezien, kwak..
Ik was de knipoog-PI vergeten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het klinkt een beetje vies, maar ook heellief, dus dank je![]()
quote:
Ja, tis ook mijn dingquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Behalve het stuk waar we 5 km over de dijk liepen met tegenwind, toen ging mijn tempo ernstig omlaag naar 3 km/h oid
. Dit is wel echt veel meer iets voor mij dan hardlopen. Ik raak bezweet, maar niet benauwd en mn knieen gaan geen pijn doen. Heerlijk
. Nadeel is wel dat het zoveel tijd kost
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, naar aanleiding van de kick in het meetkooktopic... @ Vik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Zeggen kan altijd natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoor het wel, ik twijfelde nog of ik het moest zeggen omdat ik ook wel weet dat het allemaal druk en spannend is nu voor je..
Awwwquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef Totziens het volgende:
Goedenavond![]()
School begint morgen weer, net aan de kant gezet door leuk meisje (cq. emo vreetbui op komst) dus ik vind het wel weer tijd voor slank leven/posten.![]()
Hey Neen, niet meer in Liwwadden te vinden? Sportpas is altijd goed, ik ga de mijne morgen ook even op halen. Op maandag Zumba en op donderdag Badminton en dat voor maar 50 euro (hele jaar).
Ach ja nog een ander in haar hoofd, wat doe je er aan (bekende vrouwenkwaalquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:46 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ach ja nog een ander in haar hoofd, wat doe je er aan (bekende vrouwenkwaal).
Ik las dat jij van alles van plan bent en ook het Noorden wil verlaten, tof.
Het begint herfst te worden en ik ben meteen ziek.. Gelukkig ben ik weer beter in mei 2010quote:
Ik was dus gister naar Voltt maar ik was ziek.. En ik twijfelde tussen Voltt en valtifestquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik moet as zaterdag naar dit feest:
http://www.valtifest.nl/
Dat was ik even vergeten zodat ik nog geen outfit heb. En weinig tijd om het in elkaar te flanzen. Alleen morgen eigenlijk. Ik dacht om van roze teddyberenstof een soort pakje te maken uit 1 stuk. (kort broekje met top eraan vast, met rits in het midden en dan een diadeempje met 2 oren en een bunny bolletje op m'n kont.) Maar A. het is niet echt origineel en b. behoorlijk wat werk. Heeft iemand een idee wat voor dier ik nog meer makkelijk zou kunnen uitbeelden. (en ik wil geen kat op mijn gezicht getekend.) Ik wilde maar dat ik meer tijd had!! Dan zou een pauw wel wat zijn geweest!!
Ik durf niet, die gaan me echt uitlachenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
Hm... Al gebeld naar de kroeg?!
Ik wil wel voor je bellenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik durf niet, die gaan me echt uitlachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |