abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72278109
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hallo,

Ik ben weer terug uit Italië en ik wilde even komen zwaaien maar toen kon ik niet meer inloggen met mijn oude account (hij zei dat t wachtwoord niet klopt, en passmailer kan niet want geregistreerd op een heel oud niet meer bestaand e-mail adres

dus nu ben ik kwakz0r....

ben nog bij mn ouders, de was aan t doen enzo, want broertje vierde gisteren zn verjaardag (20 uur in de bus en hop de visite in...beuh...) dus nog niet bijgelezen...

ik zag wel even snel dat VMW getrouwd is gefeliciteerd
Als je een pm stuurt naar forum@fok.nl dan regelen ze het voor je! Ik had hetzelfde probleem, namelijk

WB trouwens, leuk gehad?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:27:22 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72278117
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hallo,

Ik ben weer terug uit Italië en ik wilde even komen zwaaien maar toen kon ik niet meer inloggen met mijn oude account (hij zei dat t wachtwoord niet klopt, en passmailer kan niet want geregistreerd op een heel oud niet meer bestaand e-mail adres
Hee Kwak .

Dat je niet meer kunt inloggen met je oude password klopt, want Fok! is gehackt en toen zijn alle passwords gereset. Je moet dus met de passmailer een nieuw password aanvragen en anders dus een nieuw account .
Niet meer actief op Fok!
pi_72278133
Allebei, Goodbye Vik, het valt mij op dat je in alcohol een vrij 'ongezonde' smaak hebt: zo zoet mogelijk. Kan dat niet beter, of lust je andere dingen niet?

Kwakz0r, je kunt het wel weer laten activeren, dacht ik! Moest je een van de admins mailen.
pi_72278176
ah, vandaar! thanks!

Nou ja, een nieuw acocunt vind ik eigenlijk ook niet zo heel erg... kwakveense mag wel zo stiekempjes verdwijnen... over een maand of wat verander ik mn ondertitel wel en dan is alles helemaal fris en nieuw
Kwak
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:33:49 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72278281
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef sigme het volgende:
Heb je wel een mooi knäckebrod-blik om die grote ronder krekkers in te doen? (ik wel dus )

Zweden vind ik niet zoveel aan, maar die krekkers..
Nee, zo'n blik heb ik niet . Ook nergens gezien eigenlijk

Zweden . Als ik ooit ga emigreren, dan is het daarheen. Voel me helemaal zen en daar. Ook als het regent.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72279237
Ik snap nog steeds niet waarom jullie zo massaal aan de pindakaas zitten. Ok, het zijn wel gezonde vetten enzo maar qua calorieën tikt het toch behoorlijk aan!

Welkom terug Kwak!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72279613

Ik vind 't woon lekker !
pi_72279689
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Mooi dat les 7 goed ging, Razz! Hoe staat het met je yoga-plannen?

Ik denk wel dat je lunch wat te mager is vandaag, en dat je er misschien goed aan doet om nog wat tussendoortjes in te plannen, anders eet je waarschijnlijk iets te weinig
Yoga plannen zitten even in 't vat waarin niets verzuurt . Ik ben weer zo druk met school dat ik al blij ben als ik Evy vol blijf houden en elke dag 10 minuten mediteer (wat ik uit wil bouwen naar 20 a 30 minuten).

Ik heb net inderdaad een flinke hand noten bij m'n lunch erin gegooid, en als ik nog trek krijg in iets tussendoor heb ik een noodvoorraad cherrytomaatjes en mini-paprikaatjes in huis gehaald. Ik Zal De Grillworst Van Vriendlief Weerstaan!

(dat klonk wat raar en dubbelzinnig achteraf, was niet de bedoeling)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2009 14:26:59 ]
pi_72279794
Razz: in cherrytomaatjes en paprika zitten zo weinig calorieën dat het je lijstje er niet echt minder mager op maakt. Een stukje grillworst kun je vandaag best hebben.
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:37:03 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72279979
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik Zal De Grillworst Van Vriendlief Weerstaan!

Mwehehehe

Ik weet trouwens steeds niet wat ik moet drinken als ik uit eten ga! Normaal drink ik altijd cola of appelsap ofzo. En ik ben er laatst maar weer achtergekomen dat ik hoofdpijn krijg van zoetstof meuk Dus cola light zit er niet in. Nouja gelukkig drink ik ook niet echt veel ofzo (ik drink / eet nogal langzaam), dus dan maar gewoon wat ik normaal drink. Denk ik.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72279985
Helemaal eens met Razz wat de seizoenen betreft Ik verheug me al een beetje op de herfst. Mooi verkleurde blaadjes, weer eens een lange broek aan, met thee en een boek op de bank als het buiten vies is, en dat het zo lekker herfstig ruikt in het bos. Over de bakken met regen ben ik nog een beetje in denial
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72280046
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Syrena het volgende:
Helemaal eens met Razz wat de seizoenen betreft Ik verheug me al een beetje op de herfst. Mooi verkleurde blaadjes, weer eens een lange broek aan, met thee en een boek op de bank als het buiten vies is, en dat het zo lekker herfstig ruikt in het bos. Over de bakken met regen ben ik nog een beetje in denial
Nou, eens! Ik heb een supergave nieuwe spijkerbroek, maar hij is nu nog zo warm in school! En m'n fijne wollen jurkjes zitten nu ik geen 80 maar 76 weeg ook weer fijn zoals ze (ongeveer) horen te zitten (mag nog wel wat extra's af, maar 't is nu wel weer bijna acceptabel). En m'n afzaklaarsjes. En m'n grijze leggings. Ik ben m'n korte broek en m'n rokken zat .
pi_72280076
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwehehehe

Ik weet trouwens steeds niet wat ik moet drinken als ik uit eten ga! Normaal drink ik altijd cola of appelsap ofzo. En ik ben er laatst maar weer achtergekomen dat ik hoofdpijn krijg van zoetstof meuk Dus cola light zit er niet in. Nouja gelukkig drink ik ook niet echt veel ofzo (ik drink / eet nogal langzaam), dus dan maar gewoon wat ik normaal drink. Denk ik.
Gewoon wat je lekker vindt, uit eten gaan moet een feestje zijn!

Ik ben gek op rivella, dat is altijd light om één of andere reden? Maar bitter lemon vind ik ook heerlijk Gister ook gehad.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72280120
Ohja, ik heb ook zin om al mijn winterkleren aan te trekken. En mijn nieuwe jas

En ik heb echt een mega bestelling gedaan bij de h&m
pi_72280122
En eindelijk weer schoenen met SOKKEN aan kunnen, niet die stinkende open schoenen elke keer
Volgend jaar geen stoffen schoenen meer kopen *yech*. Ik vind sowieso geen sokken in schoenen echt vreselijk aanvoelen

Nou ja, maandag en dinsdag wordt t nog heet, maar dan doe ik slippers aan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72280182
Nieuwe winterkleren kopen is wel een goede manier om zin te krijgen in het najaar. Ik kan ook niet wachten tot ik m'n nieuwe kleren aan kan.
Lange broeken draag ik trouwens nu ook al, gelukkig is dat nu wel weer te doen qua warmte. Wel zo fijn op de universiteit want een labjas heeft zo weinig nut als je er blote benen onder hebt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:49:41 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72280352
Ik draag eigenlijk altijd lange broeken, ook bij 30+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:58:37 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72280596
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Razztwizzle het volgende:
.
Niet meer actief op Fok!
pi_72280658
In de herfst kan ik kortere rokjes aan want dan kan er een stevige panty onder .
En een mooi jasje .

Sowieso hou ik wel erg van de herfst. Woeiwaai.
En de kachel weer aan heeft ook grote eet-voordelen. Pizza Lasagne Stoofschotel Appeltaart Cake Vers brood enzovoorts .

Het is het plan om volgend jaar een buitenoven te gaan metselen, dan verliest de zomer dat nadeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 30-08-2009 15:29:27 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:10:06 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72281519
Lekker gefietst, 90 km uiteindelijk toch nog! Het waait hard zeg!
Ik vind alle seizoenen wel wat hebben, de herfst met die mooie kleuren en geuren en harde wind en de winter met lekker knus binnen, en dan je buiten zo diep in je kraag duikt, maar dat vind ik vooral leuk voor een paar dagen en het liefst mag de zomer wel wat langer duren. Want dan kan je zoveel buiten zijn, wordt het pas laat donker, lekker fietsen etc
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72281535
Oh en kwak welkom terug!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72281746
Ik moet as zaterdag naar dit feest:
http://www.valtifest.nl/

Dat was ik even vergeten zodat ik nog geen outfit heb. En weinig tijd om het in elkaar te flanzen. Alleen morgen eigenlijk. Ik dacht om van roze teddyberenstof een soort pakje te maken uit 1 stuk. (kort broekje met top eraan vast, met rits in het midden en dan een diadeempje met 2 oren en een bunny bolletje op m'n kont.) Maar A. het is niet echt origineel en b. behoorlijk wat werk. Heeft iemand een idee wat voor dier ik nog meer makkelijk zou kunnen uitbeelden. (en ik wil geen kat op mijn gezicht getekend. ) Ik wilde maar dat ik meer tijd had!! Dan zou een pauw wel wat zijn geweest!!
pi_72282002
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef conleche het volgende:

Dat was ik even vergeten zodat ik nog geen outfit heb. En weinig tijd om het in elkaar te flanzen. Alleen morgen eigenlijk. Ik dacht om van roze teddyberenstof een soort pakje te maken uit 1 stuk. (kort broekje met top eraan vast, met rits in het midden en dan een diadeempje met 2 oren en een bunny bolletje op m'n kont.) Maar A. het is niet echt origineel en b. behoorlijk wat werk. Heeft iemand een idee wat voor dier ik nog meer makkelijk zou kunnen uitbeelden. (en ik wil geen kat op mijn gezicht getekend. ) Ik wilde maar dat ik meer tijd had!! Dan zou een pauw wel wat zijn geweest!!
Je moet? Ik hoop voor je dat het lekker weer word, anders is dat terrein echt kut daar. Feestje klinkt leuk in ieder geval
pi_72282387
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je moet? Ik hoop voor je dat het lekker weer word, anders is dat terrein echt kut daar. Feestje klinkt leuk in ieder geval
Nou ja, ik moet........ik moet.........meestal zijn die feesten van de meubelstukken wel heel leuk, maar dit is 's middags en die slaan we eigenlijk altijd over. Maar we hebben aan het begin van het jaar zo'n e-kaart gekocht voor 4 feesten en daar zat dit ook bij in.

Ik heb gekeken en het schijnt 18 graden te worden en half bewolkt. Da's okee dus.

Lijstje:

O: tosti ham/kaas
L: 3 crackers filet A.
T: 2 crackers phildelphia light.
S: hardlopen
T:wodka/katjang
D: stamppotje sla met 2 biologische runder worstjes.
T: kwark/limoen/zoetstof en of citroendropijsje
pi_72282409
Co, ik zat in jouw V&A topic te kijken (leuke spulletjes ) en toen er foto's kwamen loerde mijn vriendje ineens heel geinteresseerd mee.
pi_72282473
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Goodbye het volgende:
Co, ik zat in jouw V&A topic te kijken (leuke spulletjes ) en toen er foto's kwamen loerde mijn vriendje ineens heel geinteresseerd mee.
Whehehhe, heb je wel verteld dat ik je moeder ben???
pi_72282544
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Whehehhe, heb je wel verteld dat ik je moeder ben???
Whahahaha, niet eens Hij dacht dat je ongeveer dertig was, dus dan was je wel héél jong moeder geweest
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:14:31 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72282627
Dat kanten topje
pi_72282742
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Whahahaha, niet eens Hij dacht dat je ongeveer dertig was, dus dan was je wel héél jong moeder geweest

het waren wel wat onduidelijke foto's, maar kniesoor endezo
pi_72282914
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:18 schreef conleche het volgende:

[..]

het waren wel wat onduidelijke foto's, maar kniesoor endezo

Nou, je hebt in ieder geval het lichaam van een twintiger
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:30:01 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72283136
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kanten topje
Co in dat kanten topje .
Niet meer actief op Fok!
pi_72284639
Die kanten top is moooooi, zeg! Heb je 'm nou al verkocht?
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:25:29 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72284952
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Aan Muis volgens mij, maar die paste hem niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_72285015
hoera! een vriend van me had een foto gemacht van mij op tournee en hij heeft hem nu al gemaild

ik heb een beetje een post tournee dipje: ben doodmoe en heb nergens zin in. maar ik vind gelukkig wel iedereen lief: mn mama die mn schone was komt brengen die we daarnet vergeten waren om mee te nemen, mijn twee nieuwe jurkjes van de h&m, mooie fotomakende en complimentjes uitdelende mannen die verder helemaal geen bijbedoelingen hebbenzodatje er ook niet nerveus van hoeft te worden, en mijn lieve theedrinkvriendinnetje die vanavond langskomt

kwakz0r is in a happy bui...

Kwak
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:30:21 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72285112
Mooie foto kwak
pi_72285136
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie foto kwak
I second that!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:31:38 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72285154
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie foto kwak
I third that!
pi_72285161
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Nope nog niet en tot morgen kan je hem nog kopen, dan gaat het topic dicht geloof ik.
pi_72285246
Wat ben je toch fotogeniek kwak.
En je haar zit geweldig.
Dank voor de feli's.
pi_72285315
Wat een leuke foto in de OP

XM is terug? Leuk!

*verder teruglezen gaat*
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:45:56 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72285663
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Daph_ het volgende:
Wat een leuke foto in de OP

XM is terug? Leuk!

*verder teruglezen gaat*
MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stond Was ff vergeten dat ze in Luxemburg zit .
Niet meer actief op Fok!
pi_72285676
Lees ik het goed en is VMW getrouwd? Gefeliciteerd!!

Sigme: RESPECT voor jouw hardloopsessies
pi_72285702
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

MoBlo schoot een beetje in de stress gisteravond toen ik haar smste dat ze met haar snufferd in de OP stond Was ff vergeten dat ze in Luxemburg zit .
Hihi! Wel mooie foto
pi_72286171
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope nog niet en tot morgen kan je hem nog kopen, dan gaat het topic dicht geloof ik.
Tempting. Denk er even over na!
pi_72286237
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij mag het ook niet, officieel, ongevraagd foto's van users plaatsen. Maar ze had 'm zelf al geplaatst, vond ik
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:03:57 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72286347
Ik zit even op een site met vertalingen van Ne me quitte pas van Jacques Brel te kijken.
Afrikaans: Moenie weggaan nie .
Niet meer actief op Fok!
pi_72286628
dirty dancingggggggg..... wat ben ik toch een wijf af en toe... vrolijk worden van films
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72286770
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef kwakz0r het volgende:

kwakz0r is in a happy bui...

[ afbeelding ]
Mooie foto!

Co, ik vind je kanten topje beeldig, maar ik denk niet dat ik mijn boobies erin gepropt krijg
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:16:23 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72286778
En die ene kamer van die man zonder tekst staat weer online, voor 5 euro minder Snapt die kerel niet dat er ws een andere oorzaak is voor het uitblijven van reacties?
Niet meer actief op Fok!
pi_72286873
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mooie foto!

Co, ik vind je kanten topje beeldig, maar ik denk niet dat ik mijn boobies erin gepropt krijg
Ja, nu weten we wel dat je grote tieten hebt.
pi_72286970
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, nu weten we wel dat je grote tieten hebt.
... not to mention de rest van mijn figuur. Co is volgens mij toch wel een stuk slanker.
pi_72287019
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

... not to mention de rest van mijn figuur. Co is volgens mij toch wel een stuk slanker.
Hee, over de rest van je figuur had je het niet
pi_72287084
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hee, over de rest van je figuur had je het niet
... om de aandacht af te leiden van het feit dat de gehele maat waarschijnlijk te klein is

Maar ik heb vandaag wel een heel leuk jurkje gekocht, dus ik ben wel blij
pi_72287139

terug uit Luxemburg

lekker gereden

Ga vanavond even bijlezen, nu zo eerst even douchen, eten, mail afhandelen
En morgen ingeschreven voor Spinning en een Total Workout eens kijken wat die laatste is.. slank en gorgeous here i come!
Ja doei.
pi_72287168
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

... om de aandacht af te leiden van het feit dat de gehele maat waarschijnlijk te klein is

Maar ik heb vandaag wel een heel leuk jurkje gekocht, dus ik ben wel blij
Gewiekst!

Foto van het jurkje?

Ik heb echt een mega bestelling gedaan bij de H&M inclusief leuk jurkje ook, dus ik kan niet wachten tot ik dat pakket binnen heb
pi_72287573
EN M'N OV-CHIPKAART IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*valt flauw*
Ja doei.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:45:27 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72287733
Mooie foto Kwak...

Foto Ewelina?

Lijst:
Br: 3 sneetjes osseworst,gekookt ei, beschuit appelstroop
T's: appel, 2 xpruim, 10 druiven
T: Stroopwafel
D: 4 kipvleugels uit de oven, ovenfrietjes, loempiasaus en gebakken champs, paprika, ui en knoflook en wat koude rode bieten erbij.
T: paar toastje met smeerkaas en osseworst
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72288004
Oh my, ik ben ook verliefd op het kanten topje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72288006
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gewiekst!

Foto van het jurkje?

Ik heb echt een mega bestelling gedaan bij de H&M inclusief leuk jurkje ook, dus ik kan niet wachten tot ik dat pakket binnen heb
Ik heb net het telefoonkabeltje van mijn lief geconfisqueerd om mijn foto's op de pc te zetten, dus komt zometeen!
pi_72288057
En je bent het mooiste kwakje wat ik ooit heb gezien, kwak. .
pi_72288253
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
whehe....

/dirty mind
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72288279
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
het klinkt een beetje vies, maar ook heellief, dus dank je
Kwak
pi_72288424
Mijn jurkje:

Het heeft een v-hals, een ceintuur en loopt aan de onderkant iets uit. Kleur is een kruising tussen lila en blauw, verder een heel basic model.

En mijn kappershaar van een tijdje terug Zo mooi krijg ik het zelf helaas nooit

[ Bericht 9% gewijzigd door Ewelina op 30-08-2009 19:15:22 ]
pi_72288667
oe! jij is pretttyyyyy
pi_72288944
. Iets meer dan 20 km gelopen (=iets meer dan 4 uur) en nu zijn mn benen moe .

Leuke foto's zie ik voorbij komen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72288984
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het klinkt een beetje vies, maar ook heellief, dus dank je
Ik was de knipoog-PI vergeten. .
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:29:24 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72289133
Mooi!

20km, good for you! Fijn he?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72289389
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi!

20km, good for you! Fijn he?
. Behalve het stuk waar we 5 km over de dijk liepen met tegenwind, toen ging mijn tempo ernstig omlaag naar 3 km/h oid . Dit is wel echt veel meer iets voor mij dan hardlopen. Ik raak bezweet, maar niet benauwd en mn knieen gaan geen pijn doen. Heerlijk . Nadeel is wel dat het zoveel tijd kost .
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:51:20 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72289892
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

. Behalve het stuk waar we 5 km over de dijk liepen met tegenwind, toen ging mijn tempo ernstig omlaag naar 3 km/h oid . Dit is wel echt veel meer iets voor mij dan hardlopen. Ik raak bezweet, maar niet benauwd en mn knieen gaan geen pijn doen. Heerlijk . Nadeel is wel dat het zoveel tijd kost .
Ja, tis ook mijn ding En het kost verdomd veel tijd maar dit is zo fijn vol te houden.

Ben wel aan het kijken naar onze sportschool, misschien dat ik dat in oktober een maande probeer.
41E kost een full, dus ook sauna, zonnebank, koffie enz.
pi_72290208
wat word ik toch blij van die wijvenfilms
pi_72290686
Oh ja, naar aanleiding van de kick in het meetkooktopic... @ Vik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:35:43 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72291427
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, naar aanleiding van de kick in het meetkooktopic... @ Vik:
SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_72292388
Ik hoor het wel, ik twijfelde nog of ik het moest zeggen omdat ik ook wel weet dat het allemaal druk en spannend is nu voor je. .
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:10:54 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72292429
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoor het wel, ik twijfelde nog of ik het moest zeggen omdat ik ook wel weet dat het allemaal druk en spannend is nu voor je. .
Zeggen kan altijd natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_72293160
12,4 km in 1:17. Puf
Ik merk wel dat 9 a 10 km mijn eigenlijke limiet is en dat ik om echt lekker meer te lopen rustiger zal moeten opbouwen; na die afstand ging ik lopen sukkelen met mijn tempo, liep ik afwisselend te hard en te langzaam.

Zo lekker een kledder slagroom bij mijn brownie
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:35:09 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72293302
Zow! Even een definitief lijstje:

O: twee kaiserbroodjes met kaas en ananassmeerkaas
T: een soort ligadinges met 'minder suiker', één derde
L: bakje muesli met melk
T: snee brood met ananassmeerkaas
D: vooraf tonijnsalade, als main souflakis-schotel (niet alles opgekregen), met salade en patatjes en tzaziki, nagerecht vanille-ijs met warme chocosaus en slagroom Erbij twee glazen cola. Oh, en een ouzo aan het begin, of course.

Mooie foto's Ewelina! Ik vind jouw oogopslag altijd mooi, if that makes sense

Weebee Mo! Sportplannen, huzzah!

En nu ga ik even gamen met het vriendje
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:38:17 #178
236335 neen
schone schijn
pi_72293414
Oke ik zit nu in m'n nieuwe crib en ik heb geen hardloopschoenen mee... uberhaupt nog geen sportschoenen maarja ik kan wel kijken of ik gezond kan eten deze week

Wel zag ik dat ik zo'n sportpas kan kopen voor 75 Euro ofzo dus die moet ik maar wel aanschaffen. En een koelkast voor bier.
het lijkt niet wat het is
pi_72293415
dank dank dank!

ik heb er zo'n zin in! 10.00 uur spinnen, dan boeken kopen, college en daarna power workout! het zal wel iets met dansjes zijn
Ja doei.
pi_72293551
Goedenavond

School begint morgen weer, net aan de kant gezet door leuk meisje (cq. emo vreetbui op komst) dus ik vind het wel weer tijd voor slank leven/posten.

Hey Neen, niet meer in Liwwadden te vinden? Sportpas is altijd goed, ik ga de mijne morgen ook even op halen. Op maandag Zumba en op donderdag Badminton en dat voor maar 50 euro (hele jaar).
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:44:30 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72293601
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef Totziens het volgende:
Goedenavond

School begint morgen weer, net aan de kant gezet door leuk meisje (cq. emo vreetbui op komst) dus ik vind het wel weer tijd voor slank leven/posten.

Hey Neen, niet meer in Liwwadden te vinden? Sportpas is altijd goed, ik ga de mijne morgen ook even op halen. Op maandag Zumba en op donderdag Badminton en dat voor maar 50 euro (hele jaar).
Awww .
Niet meer actief op Fok!
pi_72293675
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Awww .
Ach ja nog een ander in haar hoofd, wat doe je er aan (bekende vrouwenkwaal ).

Ik las dat jij van alles van plan bent en ook het Noorden wil verlaten, tof.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:56:44 #183
236335 neen
schone schijn
pi_72294032
Nog wel te vinden want ik heb een seizoenskaart bij Cambuur Badminton is wel een goed plan trouwens! Dat kan ik tenminste ook een heel klein beetje.. even uitzoeken waar en waneer dat dan is

En een tut voor dat je geen emo eetbui gaat doen en dan dat icoontje waarvan ik niet weet hoe die moet.
het lijkt niet wat het is
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:57:01 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72294050
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:46 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ach ja nog een ander in haar hoofd, wat doe je er aan (bekende vrouwenkwaal ).

Ik las dat jij van alles van plan bent en ook het Noorden wil verlaten, tof.
Herkenbaar Het moet andere vrouwen verboden worden om in het hoofd van jouw lief te gaan zitten .

Ja tof hè? .
Niet meer actief op Fok!
pi_72294466
Dankjewel Neen (moet bekennen dat ik toch 3 chocotoffs heb gegeten)

Ach ja ik heb er zelf ook wel eens last van dus kan het haar niet kwalijk nemen maar verdomd net weer bij iemand die toch wel heel erg leukleuk was

Ja, alleen Amersfoort snap ik niet zo goed maar ieder zn ding en de ligging is perfect.
pi_72295715
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja 't wordt echt herfstig he .
Het begint herfst te worden en ik ben meteen ziek.. Gelukkig ben ik weer beter in mei 2010 !

Zomer

Herfst
Winter
Lente...
pi_72296213
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef conleche het volgende:

Ik was dus gister naar Voltt maar ik was ziek.. En ik twijfelde tussen Voltt en valtifest
mad decent sound system komt !!

En het waaide en het was koud Brrrrr..

Maar moet je per se als iets? Gister was iedereen als voetbal-hippie-meisje-met-neon-strepen...
pi_72296436
O en ik was vandaag naar de film, Inglorious Basterds was net uitverkocht toen ik in de rij stond Dus ben naar Public Enemies geweest met J. Depp!
pi_72296609
Neen! Ben je op kamers?!!!!!

Wat jammer totziens Vandaag eten wat je wil (duurt nog maar 50 minuten ) morgen weer gezond!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:17:30 #190
331 Merel
Be here now.
pi_72296883
Shit, volgens mij ben ik vrijdag in mijn staat van dronkenschap een schoen kwijtgeraakt En heb ik m'n enkel verzwikt waardoor ik het hele weekend niet kon rennen. Ik drink nooooooit meer!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72297157
?! Hoe doe je dat ??
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:28:56 #192
331 Merel
Be here now.
pi_72297202
Geen idee Ik ben wel op twee schoenen thuisgekomen hoor, op m'n ballerina's, maar m'n pumps zaten in m'n tas en toen ik zaterdagochtend wakker werd kon ik er nog maar eentje terugvinden En ik dacht eerst dat ik die ander misschien met m'n dronken kop ergens in een hoek had gegooid, maar ik kan 'm niet vinden!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:35:37 #193
331 Merel
Be here now.
pi_72297435

Dus als iemand ergens tussen Rotterdam en Delft een eenzame pump tegenkomt

Desnoods koop ik een nieuw paar, ze waren zo fijn!
pi_72297637
Hm... Al gebeld naar de kroeg?!
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:42:07 #195
331 Merel
Be here now.
pi_72297671
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
Hm... Al gebeld naar de kroeg?!
Ik durf niet, die gaan me echt uitlachen
pi_72297693
En ik ben dus zondag jarig ! En zaterdag bbqen bij m'n ouders!! Dan moet ik natuurlijk hier ook nog een huisfeestje geven ! Ik ben alweer uitgefeest !!
pi_72297744
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik durf niet, die gaan me echt uitlachen
Ik wil wel voor je bellen !
pi_72299024
Ik ben lekker wel naar Inglorious bastards geweest! En het was tof.

Nu slapen, trusten!
pi_72301336
Mogguh . Alles doet pijn, ik lijk wel een oud wijf zoals ik vooruit strompel . Nouja, eigen schuld he.
pi_72301351
Goedemorgen allemaal. Chico - maar spierpijn van sporten is goed toch dan weet je waar je 't voor doet.

Mijn lijstje voor gisteren eindigde een beetje suf, omdat vriendlief ineens met schoonmams thuiskwam, en die hadden patat gehaald . Dag gezonde plannen. Dus gisteren geeindigd met patat/frikandel speciaal/griekse salade. Maar goed dat ik toch geen tussendoortjes had genomen 's middags .

Plan voor vandaag:

O: Kwark met aalbessen en muesli. Thee.
T: Appel
L: 2 Boterhammen fricandeau/komkommer, thee.
T: Plakje gemberkoek.
T: Boterham fricandeau/komkommer.
D: Kip-curry met rijst en sperzieboontjes,
T: Nog wat kwark met nectarine.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 07:29:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')