Awwwquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef Totziens het volgende:
Goedenavond![]()
School begint morgen weer, net aan de kant gezet door leuk meisje (cq. emo vreetbui op komst) dus ik vind het wel weer tijd voor slank leven/posten.![]()
Hey Neen, niet meer in Liwwadden te vinden? Sportpas is altijd goed, ik ga de mijne morgen ook even op halen. Op maandag Zumba en op donderdag Badminton en dat voor maar 50 euro (hele jaar).
Ach ja nog een ander in haar hoofd, wat doe je er aan (bekende vrouwenkwaalquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:46 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ach ja nog een ander in haar hoofd, wat doe je er aan (bekende vrouwenkwaal).
Ik las dat jij van alles van plan bent en ook het Noorden wil verlaten, tof.
Het begint herfst te worden en ik ben meteen ziek.. Gelukkig ben ik weer beter in mei 2010quote:
Ik was dus gister naar Voltt maar ik was ziek.. En ik twijfelde tussen Voltt en valtifestquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik moet as zaterdag naar dit feest:
http://www.valtifest.nl/
Dat was ik even vergeten zodat ik nog geen outfit heb. En weinig tijd om het in elkaar te flanzen. Alleen morgen eigenlijk. Ik dacht om van roze teddyberenstof een soort pakje te maken uit 1 stuk. (kort broekje met top eraan vast, met rits in het midden en dan een diadeempje met 2 oren en een bunny bolletje op m'n kont.) Maar A. het is niet echt origineel en b. behoorlijk wat werk. Heeft iemand een idee wat voor dier ik nog meer makkelijk zou kunnen uitbeelden. (en ik wil geen kat op mijn gezicht getekend.) Ik wilde maar dat ik meer tijd had!! Dan zou een pauw wel wat zijn geweest!!
Ik durf niet, die gaan me echt uitlachenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
Hm... Al gebeld naar de kroeg?!
Ik wil wel voor je bellenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik durf niet, die gaan me echt uitlachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |