Voor het sporten is het denk ik wel genoeg want een volle maag is ook niet fijn, maar ik vind je lijstje sowieso nogal weinig vandaag. Misschien een extra T voor na het sporten, en 's middags zou ik ook wat meer nemen want in een appel zit bijna niks en het geeft je ook nog een suikerdip.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:52 schreef Ek-Mei het volgende:
Morge!
Even zien wat we vandaag naar binnen gaan werken;
O: activia, 1 boterham jam
S: sportschool
L: yoghurt of kwark met muesli evt banaan, beker optimel
T: appel
D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen, appelmoes
Ik zit te denken om nog iets eten voor het sporten omdat ik de laatste tijd steeds zo duizelig ben, of zou dit , ontbijt, net op, genoeg moeten zijn?
Hm.... Die heb ik nietquote:
Me too.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Herstel.
Ik zoek een groter huis!
Nou.. Niet de mijne.. Maar ik heb nog wel een leuke broer?!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je er 1 ruilen voor een vaatwasser?
Oja. En een huis.quote:
Mijn zus is met haar 39 jaar nog altijd het zusje van m'n broer (44). Nu gaat Mark of m'n moeder bellen voor de stageplek. Dit is zó frustrerend joh. Ik móet telefonisch contact hebben, maar nu werkt de hele meuk niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
Blijft je jongere broer voor altijd broertje, of is er een leeftijd waarop hij broer wordt?
Blijft altijd broertje, ookal is hij ruim een kop groter en afgestudeerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
Blijft je jongere broer voor altijd broertje, of is er een leeftijd waarop hij broer wordt?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:wow
elke maandag om 10 uur ga ik dus spinnen
wat een fijne tijd, begin van de week en wat een geweldige instructrice! Ze deed me aan Evy denken![]()
Nu even wat zaken uitprinten, boeken kopen en dan naar mijn allereerste college! Is het niet geweldig?
Wat een mooie dag. En ik zoek hélemaal NIETS
Mwehe die deed me denken aan:quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
maar als iemand deze nog overheeft, klaag ik niet![]()
[ afbeelding ]
Ehhhh... Al gegoogeld op symptomen mexicaanse griep?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
Er was toch een lijstje met symptomen van Mexicaanse griep? Ik kan hem alleen niet online vinden..
Ja! Dan krijg ik een hele test, maar ik bedoelde dat kaartje met een lichaam van een man en dan met pijltjes "bloed hoesten" oid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehhhh... Al gegoogeld op symptomen mexicaanse griep?
Met 20 minuten fietsen en crosstrainer verbrand je toch wel een paar honderd calorieën hoor. Ik zou er zeker nog wat extra's bij nemen, anders vreet je lichaam je spieren gewoon weer op. Misschien yoghurt ofzo, voor de eiwitjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef Ek-Mei het volgende:
@ mini en maria; ik sport niet heel intensief, vandaag 20 min fietsen, 20 min crosstrainer, beetje arm en been spieren en dat was het, dus kon het redden op mn ontbijtje gelukkig![]()
Mijn lijstje is idd wat karig vandaag, denk dat ik er vanmiddag nog een extra T bij komt en vanavond misschien nog een biertje of wijntje, dus dat komt wel goed
?? Ken ik niet. Had je dat bij de huisarts gekregen ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja! Dan krijg ik een hele test, maar ik bedoelde dat kaartje met een lichaam van een man en dan met pijltjes "bloed hoesten" oid.
Ik heb net ongeveer 400 gram kwark met muesli en honing opquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met 20 minuten fietsen en crosstrainer verbrand je toch wel een paar honderd calorieën hoor. Ik zou er zeker nog wat extra's bij nemen, anders vreet je lichaam je spieren gewoon weer op. Misschien yoghurt ofzo, voor de eiwitjes.
Dat was een voorbeeld, er was wel iets met bloed!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
?? Ken ik niet. Had je dat bij de huisarts gekregen ofzo?
Bloed hoesten is toch helemaal geen symptoom van de Mexicaanse griep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |