Nou, ik ben m'n officiële bezwaar nu aan het schrijven.. Misschien mag ik door.. Misschien niet.. Dat weet ik pas na hun antwoord..quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
Maak ik hieruit op dat je waarschijnlijk toch doorkunt? Ergens 2 punten vandaan gehaald?
Ja, ze is na een lange tijd bedrust weer okee! Wel wat sneller duizelig/moe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje je moeder!! Is het helemaal goed gekomen met haar??
Ah ja, joh......... Morgen weer een dag. Dinsdag is het nieuwe maandag!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde ook lowcarb gaan vandaag, maar had een vreselijk lang overleg en moest daarna onverwachts mee naar een afspraak, dus heb me vergrepen aan Digestives en knackebrod.
Precieeees!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah ja, joh......... Morgen weer een dag. Dinsdag is het nieuwe maandag!!!
Dat heb ik ook ja, vraag me soms wel af hoe ik ooit dik ben gewordenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, heb ik ook hoor. Hoe hard ik ook vreet, het is vaak helemaal niet terug te zien op de weegschaal
Ik doe 't niet elke dag hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, vraag me soms wel af hoe ik ooit dik ben geworden
Ja, ik heb de naam niet verzonnen.quote:
euhm, nou niet het zwaarste ooit (dat was 105 kilo) maar wel terug bij af van de eerste afvalfase: 96,1 kilo... waarmee ik in september 2007 begon met sjs, en 17 kilo afviel ongeer. dat was tussen september 2007 en november 2008. daarna ben ik blijven hangen tussen 82 en 78 tot februari 2009, aangekomen in de USA tot 85 (begin maart) en toen dit voorjaar razendsnel naar 96 (ik heb niet eens meer een idee hoe snel en op welke manier... zo snel was het).quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe 't niet elke dag hèDan zou je 't heus wel gaan zien. Maar die ene keer per week of twee weken is niet direct funest ofzo.
Kwak, terug bij af van de eerste of de tweede afvalfase?
DaD, verrrry nice
That's the spirit!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou er om kunnen janken, maar dat heeft geen zin. ik moet gewoon weer verdergaan/opnieuw beginnen... ik kon het in september 2007, dus waarom zou ik het in september 2009 niet kunnen? plus ik ben nu veel beter met mezelf bezig dan toen, de internal issues wordt aan gewerkt zeg maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |