Nee...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:58 schreef theKiD het volgende:
Bent u Gerard Kockx?
Btw.. * theKiD is er klaar voor. Hopelijk blijft het droog in Lieshout vandaag![]()
BOA here I come!
Is die vandaag? Heb nog steeds geen cameraquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
Nog mensen naar de harley dag vandaag ?
Tap je eigen bier uit de fontein lijkt me dan wel een leuk concept...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:02 schreef existenz het volgende:
Vanavond bier bij het paleis voor de liefhebbers
Ik vond de lineup van vandaag wel leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bavaria Open Air? Ik vind de Line-up de kosten van het kaartje niet waard.
Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaakquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de lineup van vandaag wel leuk
Wat is jouw smaak?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaak
* Crazy-M heeft ook afwijkende smaakquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaak
Dat is niets voor mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graspop is meer mijn ding zeg maar.
Spannendquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft ook afwijkende smaak
daar in de bosbrand was ik te vindenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:04 schreef automatic_ het volgende:
Bij deze topics moet ik ook altijd aan Crazy denken
Zeer grote brand school Den Helder
whehehe, hoe oud is je zusje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik luister momenteel liever naar frans duijts dan naar het geziemel van mijn zusje die haar vriendje aan de telefoon heeft. My goood -_-'.
Maar wel als je de kaartjes tegen de helft van t geld kunt krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bavaria Open Air? Ik vind de Line-up de kosten van het kaartje niet waard.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar wel als je de kaartjes tegen de helft van t geld kunt krijgen
Yup..quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zijn de spacers tussen de UI's in de OP trouwens bij iedereen stuk?
EMTE = goed geweest in dit geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden![]()
Voor de helft was ik idd ook gegaan
Zijn de spacers tussen de UI's in de OP trouwens bij iedereen stuk?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graspop is meer mijn ding zeg maar.
Me too.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:54 schreef toma het volgende:
Morgen de eerste dag op de TU. Heb er zin an.
Veel succes. Ik begin morgen aan m'n schakeljaar voor Systems & Control. Moet jij ook naar Eindhoven?quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:06 schreef toma het volgende:
[..]
Veel succes. Ik begin morgen aan m'n schakeljaar voor Systems & Control. Moet jij ook naar Eindhoven?
Ik kom juist naar jullie stad toequote:
Haha dat meen je nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
Er zijn zelfs mensen hier die daar werken
Vorige week stonden ze nog op de Ringbaan-Oost tegenover de Texaco (daar bij de BP in de buurt), en vandaag stonden de vrienden in het blauw met en flitser op de Burgemeester Bechtweg. Bij laatstgenoemde staan ze overigens ook regelmatigquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef Crazy-M het volgende:
Veel voorkomende Flits locaties
radar nb n261 in tilburg op de ringbaan west nabij texaco tankstation
radar nb n261 in tilburg op de ringbaan west thv de rooi pannen
laser nb in tilburg op de dr. hub van doorneweg ri ringbaan
radar nb in tilburg op de ringbaan west ri. zuid thv van boekel vanuit rode opel
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid thv zwembad stappegoor
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid nabij de kruising met de dr. hub van doorneweg
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid thv de praxis
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid thv het politiebureau
radar nb in tilburg op de ringbaan noord thv tnt post
radar nb in tilburg op de ringbaan oost thv broekhuizen
radar nb in tilburg op de ringbaan oost
radar nb in tilburg op de ringbaan noord thv tamoil tankstation
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid thv het leijpark
laser nb in tilburg op de ringbaan oost achter trafo huisje
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid
Jawel en een paar van ons komen er vaakquote:
Ik weet niet eens wie VoreG is, maar ik gok dat ik er al vaak genoeg bij besteld hebquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
beste plek om fokkers te spotten is de boekanier
http://www.paulissenwitgoed.nl/quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zoek de naam van een winkel! Beschrijving: verkoopt 2ehands wasmachines met 1 jaar garantie, zit bij de interpolis.
Nieuwe met 2 jaar garantie en als je klaar bent met studeren, meteen wegkapen voor jezelfquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Nouja we zitten een beetje te dubben.. of tweedehands op MP eentje kopen zonder garantie, met het risico dat we bijv. na een jaar of 2 een nieuwe moeten (maar als ie het 2 jaar doet zijn we allemaal dik tevreden, want we moeten allemaal nog maar 2 jaar studeren). Of een nieuwe met 2 jaar garantie..
Jammer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
helaas al brandmeester ...
waren wat stoeltjes enzo haha
Mwah twee bekendste zijn natuurlijk New York Pizza's en Domino's. Spicy food is ook goed, maar weet eignelijk niet zeker of die pizza's hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef Messenga het volgende:
Waar kan je 't beste pizza bestellen?
Ik hoorde in de bus dat er een feestje bij Vidar wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog wat leuks in de stad te doen vanavond of niets speciaals?
NY Pizza!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef Messenga het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef Messenga het volgende:
Dan moet je dat vragen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie VoreG is, maar ik gok dat ik er al vaak genoeg bij besteld hebEn de rest heb ik eigenlijk ook nooit gezien
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mwah twee bekendste zijn natuurlijk New York Pizza's en Domino's. Spicy food is ook goed, maar weet eignelijk niet zeker of die pizza's hebben.
quote:
Bedankt voor de tips, misschien de volgende keerquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Troje, goedkoopste EN zeer goed.
Ben je te lui om te bellen dan kan je bij Döner Time, online bestellen, net zo goedkoop als Troje, maar de kwaliteit is soms iets minder, vaker is het gewoon goed.
ZOlang ik mijn drank krijg, mogen ze allemaal VoreG hetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je dat vragen!
De feestjes van Psychologie zijn nu ook bij de Boekanier..
Woohoo! Psychologie vrouwenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, viel me ook al op! Ga je ook 22 sept?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je dat vragen!
Nu welquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Klopt, viel me ook al op! Ga je ook 22 sept?
Rrrrr!quote:
Ik heb een mailtje rond gedaan, dus ik ben benieuwd! Ik wil anders welquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Klopt, viel me ook al op! Ga je ook 22 sept?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef existenz het volgende:
[..]
ZOlang ik mijn drank krijg, mogen ze allemaal VoreG heten
Belgische bieravond bij Plato (open tijd, dus toegankelijk voor iedereen)quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog wat leuks in de stad te doen vanavond of niets speciaals?
Gezellig!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
morgen weer naar ehv om te werken.
wordt weer files rijden denk haha
jah heb maar ff weer nieuwe cd gebrand enzo hahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik mag morgen voor het eerst weer vroeg richting Tilburg, ben benieuwd...
Daarom post hij het denk ikquote:
Weekendje weg?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef toma het volgende:
M'n ouders zijn maandag 25 jaar getrouwd maar ik heb nog geen idee.
Weten jullie soms iets?
Dit is van 2 jaar terug als ik me niet vergis, in de Tik. Onderhand heel Tilburg heeft dit filmpje gezien =) Best wel kut voor die gastquote:
Kan ik geen medelijden mee hebben hoor, moet ie maar leren wanneer ie moet stoppen met drinken.quote:
Ik heb mn ouders niets gegeven. Ze hadden toch alles al en als je zo stom bent om elkaar officieel te beloven om bij elkaar te blijven tot de dood je schijt dan moet je dat gewoon doen, je belooft zoiets niet voor niks. Als je je belofte niet na komt ben je helemaal een drol...quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef toma het volgende:
M'n ouders zijn maandag 25 jaar getrouwd maar ik heb nog geen idee.
Weten jullie soms iets?
Weekendje voetreis naar een bepaalde caravan op een bepaalde campingquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
ik moet het wel zelf betalen (in m'n eentje) he
Ik heb mijn moeder een weekendje gegeven met haar verjaardag (twee jaar terug) en toen was ik ¤99,- kwijt ofzo...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
tja weekendjes weg zijn vaak al voorzien bij ons inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Weekendje voetreis naar een bepaalde caravan op een bepaalde camping![]()
Dan heb je nog keus ookWant ik denk dat je met opa en oma ook best wel wat kunt regelen
![]()
Weet je iig zeker dat ze gaan als het slecht weer is, of dat ze thuis blijven
Bij de Primera kan je boncadeaus voor weekendjes weg kopen die niet zo heel duur zijn toch? Misschien dat ze dan zelf bij moeten leggen ofzo.. hmm. Of ik heb iets verkeerds in m'n hoofd.. weet het nu niet zeker meerquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zoek niet echt een weekendje weg want m'n ouders hebben al een sta-caravan in zeeland waar ze ieder weekend heen gaan. Maar wel een leuk idee iig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij de Primera kan je boncadeaus voor weekendjes weg kopen die niet zo heel duur zijn toch? Misschien dat ze dan zelf bij moeten leggen ofzo.. hmm. Of ik heb iets verkeerds in m'n hoofd.. weet het nu niet zeker meer. Ze uit eten laten gaan op jouw kosten zit er ook niet in? Je kan ook een kleinigheidje doen dan.. op http://www.yoursurprise.nl/ kun je leuke, geinige dingen bestellen met een foto erop
.
Ik ben een student met alleen een makro pasje op eigen naamquote:Op woensdag 2 september 2009 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
gewoon een grote envelop kopen bij officecenter
Boek hoeft niet perse in bubbeltjesplastic vind ik
Postkantoor.. kun je enveloppen halen en meteen achterlaten voor verzending..quote:Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben een student met alleen een makro pasje op eigen naam. En tis best een dik boek.
Postkantoor verkoopt pakketten!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben een student met alleen een makro pasje op eigen naam. En tis best een dik boek.
*iets met eieren en pasenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Postkantoor verkoopt pakketten!
Hersenen en Gedrag past nog net qua breedte. Wetenschap is te dik. Bij het postkantoor kan je goed metenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Hihi. Volgens mij past ie ook wel gewoon door de brievenbus, moet ik alleen ff postzegels gaan halen ergens.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
*iets met eieren en pasen
Of
*iets met mosterd en maaltijd![]()
testtheoriequote:Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hersenen en Gedrag past nog net qua breedte. Wetenschap is te dik. Bij het postkantoor kan je goed meten
Welke heb je verkocht?
postzegels.. ik zou niet weten waar je die kunt halenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Hihi. Volgens mij past ie ook wel gewoon door de brievenbus, moet ik alleen ff postzegels gaan halen ergens.
Internetquote:Op woensdag 2 september 2009 13:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
postzegels.. ik zou niet weten waar je die kunt halen
Gezelligquote:
Echt?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
voor die wasmachine hetzusje ....
de hele dag bij de harense smit op een wasmachine zitten en hij is van jou
Is een aktie haha
Ik kom wel een kopje thee brengen iddquote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef existenz het volgende:
Moet je ff zeggen als je gaat zitten. Komen we kijken
Ik slechte opmerkingen maken over trillende wasmachinesquote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kom wel een kopje thee brengen idd
Zo laatquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Graseter het volgende:
Ik ben terug van werken in Tilburgs enigste C1000
Wie doet hier boodschappen?
Hier niet hoor.. Ben hier sinds 4u aan het werk, maar nog geen druppel regen gezien.. (Tilburg oost)quote:Op donderdag 3 september 2009 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen,
weer lekker aan het regenen
Ik weet niet eens waar die zitquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Graseter het volgende:
Wel eens ja... Guard: Zit in de Blaak!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Graseter het volgende:
in west regende het even hard zo rond 7quote:Op donderdag 3 september 2009 07:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hier niet hoor.. Ben hier sinds 4u aan het werk, maar nog geen druppel regen gezien.. (Tilburg oost)
Begin er de balen in te krijgen dat ik smorgens niet in 1x kan doorwerkenSchiet niet op zo.. Maar gelukkig over 5 uur ben ik al weer thuis
En het werkt nu iig weer
quote:Op donderdag 3 september 2009 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in west regende het even hard zo rond 7
Das een bietje ver om boodschappen te doen voor mij...quote:Op donderdag 3 september 2009 08:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel eens ja... Guard: Zit in de Blaak!
tjah, slechte deel he hahaquote:
Goeiemorgen hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 10:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Creeezie wil je die stadsnieuws bewaren voor ons? Ik had mijn huisgenootje gebeld en zij zat echt van: oooh dan gaan we met z'n drieën wel op zo'n wasmachine zitten. Bweheh. Maar ik weet niet zeker of wij het stadsnieuws krijgen / al niet hebben weggegooid dus vandaar
.
En goeiemorgen.
Hmmm waarom is dat nog niet gemaakt dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Herftstig![]()
Alleen is mijn bijkeukendak nog steeds lek dus ben ik het deels met je eens...
Omdat ik nog geen zin heb gehad om de ontbrekende voegen\ baksteen in de muur te fixenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmmm waarom is dat nog niet gemaakt dan?
lol herkenbaar, geen zin hebben, terwijl je weet dat je later gaat denken; had ik nu toch maar even gedaan...quote:Op donderdag 3 september 2009 14:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen zin heb gehad om de ontbrekende voegen\ baksteen in de muur te fixen![]()
(het water komt wrschlk langs een plafondbalk binnen)
Al de werkzaamheden aan het centrum zijn gepland, dus in theorie zou er op tijd een melding moeten komen als er bepaalde lijnen niet of anders rijden. Het wordt sowieso aangegeven bij de bushalte zelf.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet iemand of er nu wel of geen bussen rijden vanuit de piusstraat richting station? Omdat ze de boel zo aan het verbouwen zijn in het centrum.. ik heb 'm vooralsnog niet zien rijden, maar ik kan ook nergens een melding vinden dat ie niet zou rijden.. dus dan zou ik er toch vanuit kunnen gaan dat ie gewoon rijdt toch?
Wrijf het er maar in.. moet morgen om 8u de bus hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef aardappel het volgende:
Ik heb al lekker weekend en dat ga ik zo vieren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ik ben 25, mijn man 27, nog geen kinders maar wie weetquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
heb je een leeftijds catogerie ???
maar hasselt lijkt me wel rustig,
reeshof veel kinderen,
centrum kan volgens mij ook wel
dank, ga ik daar iig even speuren!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:36 schreef Lindytje het volgende:
Twee stuks!
@ Swiffer: bomenbuurt is volgens mij ook erg populair en rustig...
o jah kloptquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:36 schreef Lindytje het volgende:
Twee stuks!
@ Swiffer: bomenbuurt is volgens mij ook erg populair en rustig...
Wel leuke huizen daar, maar iid standaard stadstuin (lees: platje) achter en voor nietsquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
Als ik denk dat ik goed zit met bomenbuurt dan is dat binnen de ringbanen.
Als je gaat kijken op google maps hierzo ongeveer:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=eikstraat,+tilburg&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.428778,9.876709&ie=UTF8&z=16
maar volgens mij heb je hier helemaal gee ntuintjes
In vergelijking met Breda valt dat blijkbaar best meequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef Lindytje het volgende:
(oh, en de Blaak natuurlijk... maar da's dan wel weer een beetje duur...)
Wat voor buurt\ sfeer\ buurtgenoten wil je?quote:
geen aso-buurten in elk gevalquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat voor buurt\ sfeer\ buurtgenoten wil je?
Hoeveel ruimte wil je?
Oud huis of nieuwbouw?
Welke prijscategorie?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen aso-buurten in elk geval
Dus jij valt al af als buurvrouw
Een rustige buurt, geen gesodemieter 's avonds zeg maar (woon nu in de drukste buurt van Breda)quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat voor buurt\ sfeer\ buurtgenoten wil je?
Hoeveel ruimte wil je?
Oud huis of nieuwbouw?
Welke prijscategorie?
aah doe maar pesten hequote:
Niet heel noord afschrijven, onder de heikantlaan en bij het quirijnstokpark liggen vrij rustige buurten met heel behoorlijke tuinen. Ik denk dat het met deze wishlist sowieso noord of reeshof wordt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
noord valt sowieso af, zuid .... broekhoven valt af.
West (meer de kruidenbuurt waar ik woon) valt af.
Centrum lijkt me ook wel rustig maar of je daar veel tuintjes hebt ...
Blaak kan, wel de wat duurdere wijk.
Reeshof ... denk ook wel kan maar weet de prijs daar niet.
Binnen de ringbanan zal ik gaan kijken dan, en ook toch blaak en reeshof. waarbij reeshof eigenlijk als laatste optie
(lees ver van centrum af) maar wel echt hofjes enzo)
dus kwa, huizen ligging enzo ligt het mooi in je wens, en ook dat je buurvrouw over alles begint valt mee omdat de meeste overdag werken haha
oude huizen is vooral aan de voorkant, maar denk dat veel in de reeshof wel goed is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de Reeshof maak je veruit de meeste kans om te vinden wat je zoekt. Welke delen wel of niet de moeite waard zijn weet ik niet, ik hou van oude huizen
Voorkant??quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oude huizen is vooral aan de voorkant
bedoel vooraan in de reeshofquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voorkant??
Ik heb al jaren geleden mijn hart verloren aan de professor Dondersstraat
Ja daar wil ik wel wonen, maar die huizen passen niet in mijn budgetquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voorkant??
Ik heb al jaren geleden mijn hart verloren aan de professor Dondersstraat
Maar voor die prijzen en die afmetingen moet je of heel veel mazzel hebben of willen verbouwen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:20 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Een rustige buurt, geen gesodemieter 's avonds zeg maar (woon nu in de drukste buurt van Breda)
ruimte vanaf 100 m2, en liefst toch een achtertuin vanaf 50 m2
Bouwjaar vanaf ongeveer 1970
en we zoeken tot 180.000/190.000 iets meer of minder geen probleem.
het liefst zouden wij toch in een woonwijk terecht komen, met een hofje ofzo, in elk geval geen direct verkeer (op bestemmingsverkeer na) voor je deur, en niet 6 buurvrouwen die zich alleen met de buurt bezighouden..
denk ook niet bij mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja daar wil ik wel wonen, maar die huizen passen niet in mijn budget
Het laatste is het gevalquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar voor die prijzen en die afmetingen moet je of heel veel mazzel hebben of willen verbouwen!
Ik woon er toch best lekker hoor ( Bij de Schans)quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
ok, sorry ophelia, niet heel noord
maar jah, zal niet graag noord willen zitten.
Lol, je moet eens conquerclub.com bekijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
weer een potje risk gewonnen van de pc
LOL hahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:14 schreef aardappel het volgende:
[..]
Lol, je moet eens conquerclub.com bekijken
Blaakquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:27 schreef Swiffer het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ben me aan het orienteren om in tilburg een huis te kopen, ben nu woonachtig in Breda.
wat zijn nou echt de betere buurten in Tilburg?
(rustig, geen aso-buurten?)
Ik zit op Funda te kijken maar kan er echt geen wijs uit.
Ik vind het nu wel extreem hoorquote:
ONZquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Is het altijd zo rustig op FOK op vrijdagavond?
Helaas, Reeshof hierquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:19 schreef Graseter het volgende:
Er moeten meer FOK!ers uit de Blaak komen
ik zit te twijfelen tussen verjaardag waar ik wel uitgenodig ben maar moet die gast nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:24 schreef theKiD het volgende:
Twijfel... avondje bankhangen met Bert Visscher eerst en erna een filmpje. Koud biertje uit de koelkast erbij. Of ff naar de kroeg..![]()
Ik weet t niet..
Op tijd beginnen, dan kan het allebeiquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:24 schreef theKiD het volgende:
Twijfel... avondje bankhangen met Bert Visscher eerst en erna een filmpje. Koud biertje uit de koelkast erbij. Of ff naar de kroeg..![]()
Ik weet t niet..
Kroeg!quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:24 schreef theKiD het volgende:
Ik weet t niet..
Lieffie?quote:
Ik heb dr ook geen foto vanquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lieffie?Ik wou vragen om een foto, maar bedacht me later dat het wss niet zo netjes is om je neefje zo online te zetten
.
Aldiquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:24 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
waar in tilburg is drank het goedkoopst? (woon er pas sinds kort)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:30 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
droge -.- in de stad bedoel ikeigenlijk bijna overal 2 euro voor bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Maar dat is dan ook niet te zupen.quote:
Geen idee, ik ga liever alcoholvrij dan dat ik die budgetmeuk moet zuipenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet te zupen.
Nouja het is wel ff goedkoop zat worden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga liever alcoholvrij dan dat ik die budgetmeuk moet zuipen
quote:Op zondag 6 september 2009 03:16 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
was ff in de extase, kreeg n dubbele whiskey met ijs voor maar 5,50.
kreeg ik wel n berg lelijke grootgebouwde gothics voor terug.. dus
Tja de horeca snapt het:quote:Op zondag 6 september 2009 11:43 schreef aardappel het volgende:
De prijzen in het centrum zijn van de gekken, betaalde laatst 2,10 voor een miniscuul fluitje. Straks moet je 3 eurie betalen voor een shotje bier :/
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:30 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
droge -.- in de stad bedoel ikBuitenbeentje (op de korte heuvel).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ook een grote keuze aan speciaal bierMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
vandaag lig ik op de bank. Gisteren feestje op de rugbyclub gehad en nu ben ik lam...quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
morgen de ten miles.
doet er nog iemand mee
Tarantula?quote:Op zondag 6 september 2009 12:02 schreef Guard het volgende:
[..]
vandaag lig ik op de bank. Gisteren feestje op de rugbyclub gehad en nu ben ik lam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |