Echt?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
voor die wasmachine hetzusje ....
de hele dag bij de harense smit op een wasmachine zitten en hij is van jou
Is een aktie haha
Ik kom wel een kopje thee brengen iddquote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef existenz het volgende:
Moet je ff zeggen als je gaat zitten. Komen we kijken
Ik slechte opmerkingen maken over trillende wasmachinesquote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kom wel een kopje thee brengen idd
Zo laatquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Graseter het volgende:
Ik ben terug van werken in Tilburgs enigste C1000
Wie doet hier boodschappen?
Hier niet hoor.. Ben hier sinds 4u aan het werk, maar nog geen druppel regen gezien.. (Tilburg oost)quote:Op donderdag 3 september 2009 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen,
weer lekker aan het regenen
Ik weet niet eens waar die zitquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Graseter het volgende:
Wel eens ja... Guard: Zit in de Blaak!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Graseter het volgende:
in west regende het even hard zo rond 7quote:Op donderdag 3 september 2009 07:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hier niet hoor.. Ben hier sinds 4u aan het werk, maar nog geen druppel regen gezien.. (Tilburg oost)
Begin er de balen in te krijgen dat ik smorgens niet in 1x kan doorwerkenSchiet niet op zo.. Maar gelukkig over 5 uur ben ik al weer thuis
En het werkt nu iig weer
quote:Op donderdag 3 september 2009 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in west regende het even hard zo rond 7
Das een bietje ver om boodschappen te doen voor mij...quote:Op donderdag 3 september 2009 08:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel eens ja... Guard: Zit in de Blaak!
tjah, slechte deel he hahaquote:
Goeiemorgen hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 10:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Creeezie wil je die stadsnieuws bewaren voor ons? Ik had mijn huisgenootje gebeld en zij zat echt van: oooh dan gaan we met z'n drieën wel op zo'n wasmachine zitten. Bweheh. Maar ik weet niet zeker of wij het stadsnieuws krijgen / al niet hebben weggegooid dus vandaar
.
En goeiemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |